Nee hoeft niet, ken mensen waarbij die operatief uit de buik gehaald moest worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij kan 't helemaal niet, die bal gaat toch weer terug oid?Heb d'r verder natuurlijk de ballen verstand van.
(want vrouw, ja echt
)
Dit ja!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, man zijnde kreeg ik wel even een rilling bij het lezen van de OP. Lijkt me erg pijnlijk.
Vermaakt met de zieke sexuele fantasie van DeParo?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dit ja!
Verder hilarisch dit! Bedankt voor dit vermaeck op den goeden vrijdagh
Soberzo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vermaakt met de zieke sexuele fantasie van DeParo?
Die had toch geen kinderen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:46 schreef raptorix het volgende:
Geen probleem Hitler had ook maar 1 bal!
Als je je dagboek op straat gooit, de nieuwe revu 'm inscant en openbaar maakt dan ga je dit ook roepen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:57 schreef DropVeter2012 het volgende:
Dit kan echt niet, ik had zo gezegd dat dit topic dicht moest, dit is sgending van privasie.
DOE DICHT.
Welkom op fok, hoi, groetjons.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:58 schreef DropVeter2012 het volgende:
IK HAD DE EERSTE POST VERWIJDERD!!!!
Ga weg met je domme vergeleikingen, je snapt er helemaal niets van, help me liever dan dit gezijk aub.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Als je je dagboek op straat gooit, de nieuwe revu 'm inscant en openbaar maakt dan ga je dit ook roepen?
vroleik pasenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:59 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Ga weg met je domme vergeleikingen, je snapt er helemaal niets van, help me liever dan dit gezijk aub.
Ha-ha. Dit ga je niet winnen TS, jij domme gans!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:58 schreef DropVeter2012 het volgende:
Welkom bij je eerste dag op internetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:57 schreef DropVeter2012 het volgende:
Dit kan egt niet, ik had zo gezegd dat dit topic dicht moest, dit is schending van privasie.
DOE DICHT.
het schijnt echt te kunnen, ik wil niet over de mogelijkheid nadenkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij kan 't helemaal niet, die bal gaat toch weer terug oid?Heb d'r verder natuurlijk de ballen verstand van.
(want vrouw, ja echt
)
Dat injectietopic was overduidelijk nep.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:55 schreef Life2.0 het volgende:
met dat injectietopic had ik geen problemen, maar ik krijg hier een naar gevoel van![]()
ja, maar dat soort dingen bestaan, en mensen die het echt doen bestaan ook, maar dit topic is mij te verquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:57 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat injectietopic was overduidelijk nep.
Blijkbaar niet hé?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:58 schreef DropVeter2012 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |