abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124634560
Ik zie fuckbuddy helemaal voor me, pruilend en pissig, doodsbang op de plee. Met zijn karmabal in zijn buik. _O_
  vrijdag 29 maart 2013 @ 04:56:30 #52
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_124634562
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_124634563
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 04:55 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Daar is ze wel bekend mee gezien de OP uit dit topic :')

[..]

Ze heeft ook nog een nepsquirt over DeParo gedaan, eigenlijk moest ze gewoon plassen.

Dat verzin je toch niet!
pi_124634564
Wat een tokkiewijf zeg :')
pi_124634566
Mono, de OP is weg! Ik ben verdrietig! :'(
pi_124634568
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 04:59 schreef mootie het volgende:
Mono, de OP is weg! Ik ben verdrietig! :'(
GC is mijn forum niet, anders zou ik hem terug plaatsen.
Een ouderwets backfire topic _O_ Ik geniet.
pi_124634569
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 05:00 schreef Monopoly het volgende:

[..]

GC is mijn forum niet, anders zou ik hem terug plaatsen.
Een ouderwets backfire topic _O_ Ik geniet.
Bijzonder fijn topic, zo op de vroege morgen. O+
pi_124634584
Hahahahahahahahaha, zo durf je je weer te vertonen, haha en dan dit altijd wat met jou.
Krijg je terug voor dat squirt-avontuur snol die je bent haha :') :').
pi_124634586
Lieve allemaal,

Ik heb jullie hulp nodig en ben best een beetje in paniek.

Mijn vriend en ik waren net lekker bezig toen opeens iets raars gebeurde. Hij was net klaar met de daad en opeens slaakte hij een kreun. Dat is op zich niet zo raar op dat moment maar het was duidelijk dat hij ergens van schrok. Ik vroeg wat er was en hij zei dat hij iets raar in z'n ballen voelde om vervolgens lijkwit weg te trekken. Ik wilde voor de grap voelen, nog een beetje in de mood, maar toen ik daaronder hem aanraakte voelde ik dat er iets miste, een bal, gewoon weg.

Met veel moeite kon hij op zijn rug komen want hij kon zijn onderlichaam bijna niet meer bewegen. Hij zei dat hij een drukkend gevoel in z'n lies had. En toen hij daar lag zag ik opeens een duidelijk bobbel, hij zag en voelde het ook, een beetje op proberen te drukken, voorzichtig, maar muurvast en hij heeft ook best pijn.

Ik zei dat we naar de EHBO moeten anders sterft ie af ofzo of wat er dan ook met een bal kan gebeuren. Maar dat wil hij niet en sterker nog, toen ik mijn kleren al aanhad om de sleutels te pakken heeft hij zich op een of andere manier naar de badkamer gestrompeld, en daar zit hij nu met de deur dicht.

Ik krijg hem daar niet weg dus ik zoek een andere oplossing om die bal los te krijgen, hij heeft veel last, maar als hij niet beweegt valt het nog een beetje mee beweert hij.

In ieder geval weet ik niet wat te doen.

Help en dank voor alle hulp.
pi_124634589
Jordy, jij ook al? :o

;)
pi_124634593
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 05:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Lieve allemaal,

Mijn vriend en ik waren net lekker bezig toen opeens iets raars gebeurde. Hij was net klaar met de daad en opeens slaakte hij een kreun. Dat is op zich niet zo raar op dat moment maar het was duidelijk dat hij ergens van schrok. Ik vroeg wat er was en hij zei dat hij iets raar in z'n ballen voelde om vervolgens lijkwit weg te trekken. Ik wilde voor de grap voelen, nog een beetje in de mood, maar toen ik daaronder hem aanraakte voelde ik dat er iets miste, een bal, gewoon weg.

Met veel moeite kon hij op zijn rug komen want hij kon zijn onderlichaam bijna niet meer bewegen. Hij zei dat hij een drukkend gevoel in z'n lies had. En toen hij daar lag zag ik opeens een duidelijk bobbel, hij zag en voelde het ook, een beetje op proberen te drukken, voorzichtig, maar muurvast en hij heeft ook best pijn.

Ik zei dat we naar de EHBO moeten anders sterft ie af ofzo of wat er dan ook met een bal kan gebeuren. Maar dat wil hij niet en sterker nog, toen ik mijn kleren al aanhad om de sleutels te pakken heeft hij zich op een of andere manier naar de badkamer gestrompeld, en daar zit hij nu met de deur dicht.

Ik krijg hem daar niet weg dus ik zoek een andere oplossing om die bal los te krijgen, hij heeft veel last, maar als hij niet beweegt valt het nog een beetje mee beweert hij.

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_124634594
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 05:17 schreef mootie het volgende:
Jordy, jij ook al? :o

;)
ja :@

ik wil iedereen nog laten genieten van de magische OP
pi_124634598
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 05:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Lieve allemaal,

:+
pi_124634599
Karma is één bitch.
pi_124634610
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 05:21 schreef Monopoly het volgende:
Karma is één bitch.
Hoe toepasselijk. :')
:+
pi_124634611
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 05:21 schreef Monopoly het volgende:
Karma is één bitch.
_O-

Dit moet toch wel verzonnen zijn :'(
pi_124634619
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 05:32 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

_O-

Dit moet toch wel verzonnen zijn :'(
Gezien ik haar best redelijk ken denk ik van niet eigenlijk haha :D :D .
pi_124634660
_O-
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 06:19:09 #70
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_124634663
Op staat er weer.

Ts, mediache info zoek je niet op inet maar haal je bij de experts
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_124635019
DeParo weer met zijn verzinseltjes :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 29 maart 2013 @ 08:16:10 #72
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_124635213
Is de testikel inmiddels al afgestorven, of?
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_124635223
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 06:19 schreef kanovinnie het volgende:
Op staat er weer.

Ts, mediache info zoek je niet op inet maar haal je bij de experts
Wij zijn de experts.
Vooral die tip van mono met een bezemsteel met tijgerbalsem. Ontken maar eens dat dat geen pro-tip is.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 08:24:45 #74
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_124635338
Dit is echt te gek voor woorden. In het ergste geval bel je dan de dokter en ga je er zelf snel vandoor?
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  PR en moderator vrijdag 29 maart 2013 @ 08:38:13 #75
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_124635514
Godverdomme :')
Als je dan al zo bang bent voor 'afschriften'.. Alle medische hulpverleners hebben geheimhoudingsplicht als je ze daarop wijst. Die mensen maken heus wel wat mee (ja, ook vreemdgangers), bovendien krijg je heus niet zo maar een afschrift in de bus "Ja, weet je nog die ene keer dat je met een andere chick lag te neuken en je bal vast kwam te zitten? Hier is de rekening...", gaat sowieso allemaal via de verzekering en als je niet wil dat iets via het thuisadres gaat moet je dat melden en gebeurt dat niet.

Verder: :') :') :')
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')