Ik stopte met lezen.Onterechte klacht.quote:Op maandag 24 december 2012 16:25 schreef DropVeter2012 het volgende:
Lieve allemaal, ik was in onze relatie vreemd gegaan
quote:Op maandag 24 december 2012 16:26 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Ik stopte met lezen.Onterechte klacht.
Precies.quote:Op maandag 24 december 2012 16:28 schreef JRRY het volgende:
Jouw probleem, jij bent de slet die vreemdgegaan is.
Onbetrouwbaar wicht dat je d'r bent.
Inderdaadquote:Op maandag 24 december 2012 16:26 schreef aapinator het volgende:
Vreemdgegaan?
Niet gelezen, onterechte klacht.
Houd je bek lul had je maar meer aandacht aan me moeten geven, had je dat maar moeten kunnen ik wilde het je nog leren maar nee je wist het zogenaamd, en nu een beetje lopen miepen maar toen wel zeggen dat je het oh zo lekker vond.quote:Op maandag 24 december 2012 16:31 schreef DeParo het volgende:
Jess........, stomme doos net of ik je niet herken met je nep-account hier, je moet misschien je computer uitzetten als je dit soort topics typt![]()
. Rot nu maar gewoon op uit MIJN huis jij zit fout.
[..]
Precies.
[..]
Inderdaad![]()
.
Jammer.
Hoerquote:Op maandag 24 december 2012 16:35 schreef DropVeter2012 het volgende:
[..]
Houd je bek lul had je maar meer aandacht aan me moeten geven, had je dat maar moeten kunnen ik wilde het je nog leren maar nee je wist het zogenaamd, en nu een beetje lopen miepen maar toen wel zeggen dat je het oh zo lekker vond.
Oh, (naast dat dit een troll is met kloon), je gaat haar dus aanpakken voor het over je heen pissen? Vet, ik wil er bij zijn in die rechtszaalquote:Op maandag 24 december 2012 16:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hoer![]()
. Precies doe je deur maar op slot je hoort wel van mijn advocaat, weet je wat, blijft zo lang je wilt want ik kleed je toch uit je hebt de woonruimte nu harder nodig dan ik inderdaad.
Hahah ja moest hier ook meteen aan denken.quote:Op maandag 24 december 2012 16:33 schreef Bombvis het volgende:
Oh cool, zij heeft dus over DeParo heen gesquirt/gepist, topper
Hahahaha, je quote jezelf, kutmongool. Verkeerde account gepakt nerdquote:Op maandag 24 december 2012 16:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
WEGWEZEN!!
[..]
JE HEBT HELEMAAL NIETS TEGEN MIJ DOE NORMAAL EN PRAAT.
Jammer johquote:Op maandag 24 december 2012 16:39 schreef DeParo het volgende:
Kut een hele dagtaak verpest met een quote.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |