quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:43 schreef tralalala het volgende:
Dan merk je toch dat er iemand achter je zit.
Zulke lui kijken geen Blik op de Weg of Wegmisbruikers.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:43 schreef tralalala het volgende:
Dan merk je toch dat er iemand achter je zit.
Gezien het kenteken is die nog vrij nieuw maar afgetrapt is die auto zekerquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:47 schreef Tijn het volgende:
Wat een tokkie weer. Met z'n petje en z'n afgetrapte Audi, hoe stereotype kun je zijn
gewoon importbak of schadebak die opnieuw op kenteken is gezet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gezien het kenteken is die nog vrij nieuw maar afgetrapt is die auto zeker
quote:
Altijd raak die combinatie.quote:
Kan natuurlijk ook nog denken dat je dan goedkoop uit bent en dan komt de belasting er over heen en het verschil is minimaalquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:48 schreef Palomar het volgende:
[..]
gewoon importbak of schadebak die opnieuw op kenteken is gezet.
De EMG was vooral gebaseerd op het feit dat dit niet z'n eerste ernstige overtreding is volgens mij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:58 schreef petervdveen het volgende:
Die laatste EMG leek mij een beetje te veel van het goede.
Dat bepaalt justitie dan toch wel, niet die agenten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
De EMG was vooral gebaseerd op het feit dat dit niet z'n eerste ernstige overtreding is volgens mij.
CBR bepaalt dat, dat werd toch juist uitgelegd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat bepaalt justitie dan toch wel, niet die agenten.
Ik neem aan dat de agenten dat niet onderweg kunnen zien.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:59 schreef Tijn het volgende:
[..]
De EMG was vooral gebaseerd op het feit dat dit niet z'n eerste ernstige overtreding is volgens mij.
Waarom zouden ze dat niet even kunnen opvragen? Ze vragen je id-bewijs/rijbewijs niet voor niks lijkt me.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:10 schreef petervdveen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de agenten dat niet onderweg kunnen zien.
Dat is niet zo, hoe kom je daarbij?quote:Daarnaast lijkt het mij vreemd dat agenten een EMG kunnen opleggen voor overtredingen die in het verleden gepleegd zijn.
Euh, je had al die 'oversteken' gemist? Agenten moesten nota bene zelf vol in de ankers daarvoor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:58 schreef petervdveen het volgende:
Maar zoals hij zelf ook al aangaf zou dit eigenlijk een 100 weg moeten zijn.
In het noorden van het land zou zo'n weg zoiezo een autoweg zijn. Daarnaast zou je er dan ook gewoon mogen inhalen. Kaars rechte weg, super overzichtelijk.
Volgens mij haal je dat blauwe busje en die A3 door elkaar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Euh, je had al die 'oversteken' gemist? Agenten moesten nota bene zelf vol in de ankers daarvoor.
Ik rij daar dagelijks, idioten die daar inhalen over dubbele doorgetrokken streep.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:58 schreef petervdveen het volgende:
Die laatste EMG leek mij een beetje te veel van het goede.
Hij deed inderdaad een aantal dingen die niet mogen.
Snelheid, Inhalen voor doorgetrokken streep, rechts inhalen.
Maar zoals hij zelf ook al aangaf zou dit eigenlijk een 100 weg moeten zijn.
In het noorden van het land zou zo'n weg zoiezo een autoweg zijn. Daarnaast zou je er dan ook gewoon mogen inhalen. Kaars rechte weg, super overzichtelijk.
En dan nog het rechts inhalen. De auto's waren voorgesorteerd voor linksaf. Deze auto's mag je dus rechts inhalen.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:35 schreef JayHovah het volgende:
Ligt het nou aan mij of heb ik het gevoel dat dit seizoen ultra-kort is?
Anywayz, ik hoop dat ze doorgaan met Blik op de Weg, ze brengen het programma neutraal en proberen niet alle kijkers de verkeersregels op te drammen zoals de Koos Spee-show (Wegmisbruikers). Wat kan ik mij toch ellendig storen om na elk filmpje een preek / betoog van Koos Spee moeten aanhoren terwijl die kabouter met z'n verlopen krultapijt op z'n kop hem bewonderend zit aan te kijken...
Ik zag maandag ook een promo langskomen jaquote:Op woensdag 3 april 2013 19:22 schreef tralalala het volgende:
Zo een oude aflevering van Blik op de Weg op Nederland 1.
Of is dat elke dag zo?
Het ging al mis toen De Haas werd afgezetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:49 schreef Tijn het volgende:
Het zou echt eeuwig zonde zijn om te stoppen met BOPW. Einde van een tijdperk
Oh damn, die snor weerquote:
Net in ieder geval een stukje Dr. W. Dreeslaan tussen Ede en Wageningen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zag net bij de busbaan laan van malkenschoten staan, daar stap ik (in de buurt) elke dag uit
Moet dat danquote:Op woensdag 10 april 2013 19:37 schreef tralalala het volgende:
Tuig uit Twente doet niet aan rechts gaat voor.
Bij fietsers is het zo irritant dat ze (wel terecht) gaan twijfelen, dan pak ik meestal wel zelf voorrang.quote:
Moet je mij niet treffen.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij fietsers is het zo irritant dat ze (wel terecht) gaan twijfelen, dan pak ik meestal wel zelf voorrang.
Heb je zo weinig aan als je dat tegen die plastisch chirurg zegt die je gezicht aan het repareren is.quote:
Met die instelling kom je nergens.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:44 schreef blup het volgende:
[..]
Heb je zo weinig aan als je dat tegen die plastisch chirurg zegt die je gezicht aan het repareren is.
Maar ik kwam van rechts.
Die man houdt er een aardig wagenpark op na inderdaad.quote:
Geld zat hebben ze dus, met andere woordenquote:Op maandag 15 april 2013 19:38 schreef zoem het volgende:
Voorwaardelijk en dan toch doen, hoe stom ben je dan
En omdat ze ondernemers zijn en ervaring hebben is hard rijden volgens hen wel gerechtvaardigd
was dat niet een akrapovic logo?quote:Op maandag 15 april 2013 19:45 schreef BlackLining het volgende:
Tja, zuur.. Samenloop van omstandigheden zoiets. Kwestie van extra afstand houden als je op de motor rijdt.
Edit: Al betrap ik mezelf er ook regelmatig op flink te bumperkleven op de motor.
Edit 2: Mja, zulke vering wil ik ook. Alleen duur![]()
Godver, Amerikaanse praktijken. Even dat Suzuki logo op die motor blurren. Lekker boeiend zegzo'n beetje de meest gebruikte motor dat..
hijs nog te koopquote:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)Blik-op-de-Weg.dhtmlquote:Doek valt na 21 jaar voor Blik op de Weg
Er komt na 21 jaar een eind aan het tv-programma Blik op de Weg. De samenwerking met de politie wordt in juni stopgezet, zegt producent Leo de Haas Producties tegen de Volkskrant.
Er komt wel een 'nieuw, breder programma over het politiewerk' voor in de plaats, zegt commercieel directeur Fup Goudswaard van het productiebedrijf. Dat past in het aangescherpte mediabeleid van de politie, dat begin dit jaar liet weten minder de nadruk te willen leggen op het gejaag op wegpiraten.
Het SBS6-programma Wegmisbruikers gaat voorlopig nog wel door. Blik op de Weg, dat het rijgedrag van Nederlandse automobilisten onder de loep neemt, werd eerst door de NCRV en later door de AVRO uitgezonden. Frits Sissing nam vorig jaar de presentatie over van Leo de Haas.
Uhuquote:Dat past in het aangescherpte mediabeleid van de politie, dat begin dit jaar liet weten minder de nadruk te willen leggen op het gejaag op wegpiraten.
..
Het SBS6-programma Wegmisbruikers gaat voorlopig nog wel door.
voorlopigquote:Op donderdag 18 april 2013 14:05 schreef Kwork het volgende:
Gadverdamme, en zo'n debiel programma als Wegmisbruikers blijft wel bestaan![]()
Dan noem je het toch aanschouwelijke publieksvoorlichting ofzo?quote:Dat past in het aangescherpte mediabeleid van de politie, dat begin dit jaar liet weten minder de nadruk te willen leggen op het gejaag op wegpiraten.
Zonder inderdaad. BODW was zeker informatief.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:08 schreef zoem het volgende:
Wat een onzin zeg. Juist BODW zendt meer uit dan alleen misdragingen en is daardoor een stuk informatiever dan dat populistische geneuzel van WMB.
twitter:BlikopdeWeg1 twitterde op donderdag 18-04-2013 om 15:33:13Ja. De berichten over het naderende einde van 'Blik op de Weg' in de Volkskrant kloppen inderdaad. reageer retweet
Ik had ze allebei gegeven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:53 schreef Piles het volgende:
Wat een figuur weer, geef m aub een bekeuring.
Ik ook, en nog een derde voor irritant zijn in het openbaar.quote:
Tof ding wel, maar voor verkeerstoezicht iddquote:Op maandag 22 april 2013 19:49 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind dit een bijzonder hoog gestapo gehale hebben, dat geneuzel met die helikopter
Alles voor de veiligheid!quote:Op maandag 22 april 2013 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof ding wel, maar voor verkeerstoezicht idd
Doe het dan in 1 keer goed en plaats wat hittezoekende raketten op dat ding. Heb je niemand op de grond nodig om de bekeuring uit te schrijven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:46 schreef tralalala het volgende:
Dat met die heli is inderdaad wel heel treurig.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:46 schreef tralalala het volgende:
Ik wou vroeger ook naar dat verkeerspark.
Autotron?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:46 schreef tralalala het volgende:
Ik wou vroeger ook naar dat verkeerspark.
Ja heerlijkquote:
quote:
Nou en, ik kan het WM topic niet vinden.quote:
Zijn totaal verschillend. Wegmisbruikers-kijkers zitten hier: TV / [TV SC #875] Vooruit fileparkeren voor eckte bazenquote:Op zondag 28 april 2013 20:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nou en, ik kan het WM topic niet vinden.
Het zijn dezelfde programma's dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...
Bedankt, gaan we daar lekker verder...quote:Op zondag 28 april 2013 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn totaal verschillend. Wegmisbruikers-kijkers zitten hier: TV / [TV SC #875] Vooruit fileparkeren voor eckte bazen
Ehh, neequote:Op zondag 28 april 2013 20:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nou en, ik kan het WM topic niet vinden.
Het zijn dezelfde programma's dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...
Neuh, ik ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:49 schreef Piles het volgende:
Mooie test dit, remtest met beladen en onbeladen busje en auto.
quote:Goedemorgen Marko,
De afleveringen van Blik op de Weg zijn via Uitzendinggemist.nl terug te kijken. Ze zijn niet beschikbaar voor download.
Onze nieuwe serie zal (onder voorbehoud) in het najaar van 2014 weer te zien zijn bij de Avro op Nederland 1.
De juiste data en tijdstippen en de onderwerpen van de nieuwe afleveringen komen op onze website te staan.
Wij hopen dat je met plezier en interesse naar ‘Blik op de Weg’ blijft kijken.
Met vriendelijke groet,
Team ‘Blik op de Weg’®
www.blikopdeweg.nl
Ah, Nicequote:Op zaterdag 28 februari 2015 13:40 schreef Erasmo het volgende:
Er is trouwens weer een nieuwe aflevering kwam ik gisteren achter:
Er zijn nog een paar eps die uitgezonden moesten worden. De beelden zijn 1 tot 2 jaar oud en opgenomen voordat de boel gestopt was.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:44 schreef k_man het volgende:
Oh, zijn het wel nieuwe afleveringen? Beetje raar, want het zijn vrij oude beelden. De politie werkt al een tijd alleen nog maar mee aan Wegmisbruikers.
De beelden waren van eind 2012 / begin 2013.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 21:58 schreef CrashO het volgende:
Er zijn nog een paar eps die uitgezonden moesten worden. De beelden zijn 1 tot 2 jaar oud en opgenomen voordat de boel gestopt was.
die agent met die plaksnor zeker?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 05:39 schreef SunChaser het volgende:
Nieuw of niet, met drie jaar oude beelden en die kan met die snor lijkt t wel materiaal uit de jaren 80
Ik heb totaal 915 stuks gedownload. Daar zitten dus ook specials/fragmenten in. Die kijk ik later welquote:Op zaterdag 7 november 2015 09:51 schreef Erasmo het volgende:
304 afleveringenToffe actie van de rechthebbende Leo de Haas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |