Zonder inderdaad. BODW was zeker informatief.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:08 schreef zoem het volgende:
Wat een onzin zeg. Juist BODW zendt meer uit dan alleen misdragingen en is daardoor een stuk informatiever dan dat populistische geneuzel van WMB.
twitter:BlikopdeWeg1 twitterde op donderdag 18-04-2013 om 15:33:13Ja. De berichten over het naderende einde van 'Blik op de Weg' in de Volkskrant kloppen inderdaad. reageer retweet
Ik had ze allebei gegeven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:53 schreef Piles het volgende:
Wat een figuur weer, geef m aub een bekeuring.
Ik ook, en nog een derde voor irritant zijn in het openbaar.quote:
Tof ding wel, maar voor verkeerstoezicht iddquote:Op maandag 22 april 2013 19:49 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind dit een bijzonder hoog gestapo gehale hebben, dat geneuzel met die helikopter
Alles voor de veiligheid!quote:Op maandag 22 april 2013 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Tof ding wel, maar voor verkeerstoezicht idd
Doe het dan in 1 keer goed en plaats wat hittezoekende raketten op dat ding. Heb je niemand op de grond nodig om de bekeuring uit te schrijven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 19:46 schreef tralalala het volgende:
Dat met die heli is inderdaad wel heel treurig.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:46 schreef tralalala het volgende:
Ik wou vroeger ook naar dat verkeerspark.
Autotron?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:46 schreef tralalala het volgende:
Ik wou vroeger ook naar dat verkeerspark.
Ja heerlijkquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |