En toen kwam PaarsBeestje met een FOK!ing goede naam voor het magazine:quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef Toverheks het volgende:
We moeten zelf maar eens een blaadje in elkaar flansen...........................
* HET FREUBELFOKKERTJE......ALLES WAT U AL WETEN WILDE OVER HAKEN EN BREIEN*
samen gesteld door de meisjes van Knutselen&Creativiteit![]()
![]()
![]()
En toen was er ineens een hele lijst met haaksters die allemaal ergens goed in zijn en die mee zouden willen helpen met het magazine:quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:22 schreef Danny het volgende:
er zijn wel wat bitjes en bytejes over op de server om dit te doen hoor..
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:48 schreef Bijou het volgende:
Overigens wil ik niemand hier passeren of wat dan ook. Ik hou nu eenmaal van lijstjes maken om dingen overzichtelijk te houden. Voel je vrij de lijst te kopiëren en aan te vullen, leiding te nemen over wat er moet gebeuren als we dit echt door willen zetten ed. Ik maak alleen een lijstje voor nu en wil me verder niets toe-eigenen
Nee joh.... lekker samen brainen en uitwerken is veeeeul leuker!quote:Vormgevers/dtp: Bijou, Guppyfriend, SupremeEvil, Dottey (als we nou eens een kwartaaluitgave doen, kunnen we er allemaal een doen in het jaar )
'Spreuken' checken is m'n guilty pleasurequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:26 schreef Bijou het volgende:
Jij wilde als proeflezer kijken of het te begrijpen is als beginner toch dacht ik dapmar?![]()
Je mag ook spellchecken wmb hoor, als we daar meer gegadigden voor hebben kunnen die natuurlijk ook rouleren per editie.
denk als het loopt er ook mond op mond reklame komt, en dat er meer users zich aanmelden in het haaktopic. straks zitten we op 2000 blaadjes per editiequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:33 schreef bietel het volgende:
We kunnen ook allemaal een bijdrage leveren met onze projecten, toch? Of patronen, sites, handige tutorials etc aandragen?
Zo komen we allemaal wel aan bod denk ik.
Misschien is een CAL en de vooruitgang ook wel leuk. Vaak gebeurt dat in het haaktopic een beetje automatisch, op een natuurlijke manier.
Wordt het een magazine door en voor de fok! haaksters, of voor iedereen? Voor Fok! alleen, is het wel leuk om wat insider dingetjes erin te doen, maar als het voor iedereen wordt, is het juist leuker om het wat algemener te maken. Allebei leuk, maar wel handig om van te voren over na te denken en de onderwerpen erop aan te passen.
Alleen de harde kernquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk als het loopt er ook mond op mond reklame komt, en dat er meer users zich aanmelden in het haaktopic. straks zitten we op 2000 blaadjes per editie
Dealquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee joh.... lekker samen brainen en uitwerken is veeeeul leuker!
Vind ik ook een belangrijke om over na te denkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:33 schreef bietel het volgende:
Wordt het een magazine door en voor de fok! haaksters, of voor iedereen? Voor Fok! alleen, is het wel leuk om wat insider dingetjes erin te doen, maar als het voor iedereen wordt, is het juist leuker om het wat algemener te maken. Allebei leuk, maar wel handig om van te voren over na te denken en de onderwerpen erop aan te passen.
ik ook!!quote:
Wat? een abbo of de naam?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:07 schreef trui het volgende:
alleen suggereert dat dat het een weekblad wordt...
ja maar bedoelde het idee! En steek van de week klinkt gewoon grappig hihiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:07 schreef trui het volgende:
alleen suggereert dat dat het een weekblad wordt...
dit lijkt me ook wel leuk inderdaad. Dan halen we misschien toch weer wat 'nieuwelingen' binnen!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:36 schreef _Arual_ het volgende:
Er komen ook patronen in, toch? Ik weet niet hoe het zit met copyright.
Je zou ook een inspiratie-page kunnenmaken met bijv. 20 foto's van gehaakte tassen, of dekens. Of cactussen, gordijnen, sjaaltjes, hondenknuffels,whatever. Allemaal uit het topic te halen.
Ik dacht ook aan een haken 2.0-page met daarop dan bijvoorbeeld:
- beste haakblog
- handige online haaktools (bijvoorbeeld een strepen- of amigurumigenerator)
- haakapps
- inspirerende pinterest-borden
En een hebbedingetjespage met daarbij verkoopinformatie, bijvoorbeeld:
- haaknaalden in toffe kleurtjes of van apart materiaal
- wol/katoen
- knuffeloogjes
- haakboeken
En wat dachten jullie van een workshop waarin je met foto's wat basisbeginselen uitlegt?
Ik zou zeggen verras ons met leuke voorstellenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
Oke...maar is iedereen het dan eens over thema's enzo? Zo ja, waar beginnen we mee? Dan kan ik beginnen met pinnen
Oke dat wist ik niet, iemand die hier meer van weet? Vind het wel interessant hoe dat dan werktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
je hebt wel gelijk bijou, als iedereen het vrijwillig doet (en wij echt zelf alles in elkaar kunnen zetten) zouden we (in eerste instantie) geen kosten hebben.
maar denk dat je op een gegevn moment ook moet investeren in winacties (vast niet alle bedrijven geven zomaar alles gratis weg).
en denk dat een abbo op een e-zine evengoed wel kan. ik weet niet precies hoe en op welke manier mensen bij het magazine komen. maar ik heb wel eens een blad gezien die werkte via een app en in die app kon je een abbo nemen op het blad en dat was dan elke keer te lezen op je ipad bijv. (blad komt dan denk ik automatisch in je kiosk te staan).
enne ik ga aan de slag
jee wat zijn jullie al ver met ideeen :-). Ik denk ook dat een ezine beter is. Tyler ik follw ook :-)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
ja dat dacht ik ook al (dat apps duur zijn) maar een pdf, weet ook niet of dat zo lekker werkt.....(blijkbaar wel dus....)
ik heb een haakbord aangemaakt, misschien kunnen we er een community van maken, zodat meerder mensen kunnen pinnen?!
http://pinterest.com/tamarakempen/haakdingetjes-fok/
(ik vind het wel lastig hoor, wat is leuk genoeg voor in een blad en andere vinden natuurlijk andere dingen leuk....)
wel denk ik dat als je het direct goed doetm dit ook veel mensen aanspreekt!
maar goed met een goede pr enzo kom je denk ik ook al een eind.
dankje, en ik ga je toevoegen!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:57 schreef bietel het volgende:
Tyler, ik ben gaan volgen en je mag me toevoegen om mee te pinnenJorien Luten (Yorin)
Je hebt leuke dingen gepind!
Hier iemand.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik kan het bord ook zo maken dat iedereen van hier kan meepinnen....is dat een idee?
zo ja, laat maar weten of je erbij wilt (en anders even in pm/dm met naam op pinterest)
In Indesign kun je interactieve pdfs makenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:41 schreef Bijou het volgende:
Geweldig, op 4 sec na binnen het kwartier antwoord van iemand die er ervaring mee heeftFOK!
Dank PaarsBeestje, klinkt inderdaad niet heel ideaal. Misschien meer iets voor de langere termijn dan.
In een pdf kun je ook interactieve dingen verwerken, misschien minder fancy dingen maar toch.
yep:-)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik kan het bord ook zo maken dat iedereen van hier kan meepinnen....is dat een idee?
zo ja, laat maar weten of je erbij wilt (en anders even in pm/dm met naam op pinterest)
Leuk om in te verdiepenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:06 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
In Indesign kun je interactieve pdfs makenen je kunt er ook best vette dingen mee doen... Maarrrr heb het zelf nog nooit gedaan...link
heel leuk je *bord* en staan mooie dingenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
dankjeik probeer gewoon vanalles wat te verzamelen, dit komt nog alleen van mijn borden...
Leuk hoor! Ik volg het board!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
dankjeik probeer gewoon vanalles wat te verzamelen, dit komt nog alleen van mijn borden...
ik heb je toegevoegd zodat je mee kan pinnen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:45 schreef janeway het volgende:
ik doe ook mee op pinterest.. D Bfotografie heet ik daar
Staan leuke dingen op het board daar al
En gelijk al gedaan.. Leuke dingen staan er alquote:Op maandag 1 april 2013 15:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik heb je toegevoegd zodat je mee kan pinnen.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:54 schreef Muck het volgende:
Niet om deprimerend te doen, maar denken jullie aan de rechten van FOK! enzo?
Ik vind het wel een leuk idee
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:07 schreef trui het volgende:
Als het als onderdeel Fok! wordt uitgebracht moet daar wel een mouw aan te passen zijn lijkt me? heb je specifieke voorbeelden in gedachten, Muck, van situaties waarin die rechten in 't geding zouden zijn?
De PR-afdelingquote:
quote:
dat is een goed teken toch? Wellicht kan bijou contact leggen en houden? Bijou jij lijkt mij er goed in :-) of muck, want het koooboek ziet er leuk uit:-)quote:Op woensdag 3 april 2013 12:47 schreef Toverheks het volgende:
Heb eerder gepost, Danny moet toestemming geven, ook omdat de naam FOK erin verwerkt is, en qua rechten etc. etc.( als het echt gaat lopen ook reklamegelden etc) Maar de vrouw van Danny (Knorretje) leest mee in het topic.
Het lijkt me het verstandigste als er 1 user zeg maar de leiding neemt ( staat beetje raar zo) ik bedoel leiding die alles op papier zet, contact met Danny legt en overlegt van wat we wel en niet mogen.
Betrek wel Lutte erbij, want zei is tenslotte ons Modje.
Quote van Knorretje/Danny
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:22 schreef Danny het volgende:
er zijn wel wat bitjes en bytejes over op de server om dit te doen hoor..
vind ik een goede keus Bijou of Muck, nu moeten ze ook nog willenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef CREADO het volgende:
[..]
dat is een goed teken toch? Wellicht kan bijou contact leggen en houden? Bijou jij lijkt mij er goed in :-) of muck, want het koooboek ziet er leuk uit:-)
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef Bijou het volgende:
Haha dat ik een tic heb om dingen te ordenen in lijstjes wil niet zeggen dat ik goed ben in leiding nemenWil het wel doen hoor als niemand anders zich aanbiedt. Toverheks jij niet? Het was jouw idee tenslotte
Haha oke duidelijkquote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben al blij dat ik weet hoe ik een foto in het topic moet plaatsen
echt dat is niks voor mij, las al een paar namen die hun werk er ook van gemaakt hebben, nee laat mij maar lekker Haaksters onder vuur nemen met een leuk intervieuwtje of reklame ronselen/winkels aanschrijven en een leuke aktie opzetten en prijsvraagjes in elkaar flansen
zoiets ben ik beter in
Banners en reklame enzo, maar dan moet je toch bij Danny wezen, heb er ook niet zoveel verstand van, maar denk dat iedereen wel met de keuze Bijou eens is, lijkt me ook beter als er 1 iemand alles coördineert in samenspraak met Lutte en dan eens Danny aan zijn vestje trekken over het hoe en wat. Ik roep maar wat he, maar dat lijkt me het beste anders loopt alles straks door elkaar te gillenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef Bijou het volgende:
Overigens wil ik dan wel eerst duidelijk krijgen wat ons doel is met het magazine.
Ik zie het bijvoorbeeld puur als een gezamenlijk initiatief om onze interesses en creaties te bundelen en te delen met anderen. Wat sommigen posten dat er inkomsten uit gehaald gaan worden zie ik nog niet zo voor me waarom dat zou moeten. Kunnen jullie dat uitleggen?
Dat zou fijn zijn inderdaad.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:55 schreef Toverheks het volgende:
Misschien wilt iemand het samen met jou opzetten Bijou, die moet zich dan even aanmelden bij jou dan komen jullie er samen wel uit, jullie kunnen dan de taken verdelen zeg maar.
Als je een magazine opstart en je wilt reklame erin van bv een wolwinkeltje uit Lutjebroek ( ik noem maar iets) dan moeten ze betalen daarvoor, of als een wolwinkeltje garen wilt slijten op internet en je kan on line daar bestellen etc etc. maar veel verstand heb ik daar niet van daar moet je dan bij Danny voor wezen lijkt me.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:55 schreef Bijou het volgende:
Ja maar waarom wil je de banners en reclame is mijn vraagIs dat nodig om bepaalde kosten te kunnen dekken? Ik heb geen idee of er ook kosten bij komen kijken, ik denk zelf van niet?
Dat weet ik juist precies niet daarom Danny kom er maar inquote:Op woensdag 3 april 2013 22:10 schreef Bijou het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet waarom je die reclame erin wilIs het doel om er geld aan te verdienen?
Is een domeinnaam wel nodig als het een plekje ergens op FOK! krijgt?
Wat zien jullie als doel voor het e-zine? (er nu vanuit gaande dat het een magazine wordt en geen blog of website, als daar veel voorstanders voor zijn meld u)quote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef Bijou het volgende:
Overigens wil ik dan wel eerst duidelijk krijgen wat ons doel is met het magazine.
Ik zie het bijvoorbeeld puur als een gezamenlijk initiatief om onze interesses en creaties te bundelen en te delen met anderen. Wat sommigen posten dat er inkomsten uit gehaald gaan worden zie ik nog niet zo voor me waarom dat zou moeten. Kunnen jullie dat uitleggen?
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja eigenlijk wel he?! Tis gewoon alles in 1 op een kneuterige hippe maniergrapje dames....niet slaan
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:58 schreef Bijou het volgende:
Oh ja dit is nog maar even een probeersel voor de vorm! Kan nog alle kleuren van de regenboog krijgen, of wit op een mooie kleurige foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wat leuk!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
Een Koninginnedag issue zullen we wel niet meer halen of wel?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:51 schreef Tyler-Girl het volgende:
Jij bent een van de meest actieve posters in dit topic, jouw naam hoort er echt wel in te staan! Ik vind het juist fijn dat je zo meedenktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu juist weer bang dat ik door mijn enthousiasme anderen afschrik om ook dingen voor te stellen of te maken. Wat ik doe is echt puur omdat ik het zo leuk vind en ik wil vooral anderen ook oproepen om dingen te maken en taken voorstellen om op zich te nemen. Zie mijn enthousiaste uitspattingen ajb als voorzetten en niet als definitieve dingen![]()
Misschien dat het later wat sneller gaat, maar als je afhankelijk bent van meerdere mensen die dingen aan moeten leveren, correctierondes etc ben je dat voor nu zeker wel kwijt als het hele magazine nog from scratch opgebouwd moet worden.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Voor volgend jaar danIk heb geen idee hoe lang het duurt om een magazine in elkaar te zetten, maar daar zal vast wel een maand ofzo aan voorbij gaan, toch?!
Naar mijn idee schrik je niet af hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:17 schreef Bijou het volgende:
[..]
Jij bent een van de meest actieve posters in dit topic, jouw naam hoort er echt wel in te staan! Ik vind het juist fijn dat je zo meedenkt
Ik ben nu juist weer bang dat ik door mijn enthousiasme anderen afschrik om ook dingen voor te stellen of te maken. Wat ik doe is echt puur omdat ik het zo leuk vind en ik wil vooral anderen ook oproepen om dingen te maken en taken voorstellen om op zich te nemen. Zie mijn enthousiaste uitspattingen ajb als voorzetten en niet als definitieve dingen
Ik heb je uitgenodigdquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:11 schreef Whoopdidoo het volgende:
Mag ik ook meepinnen? Heet daar ook whoopdidoo.
Al zal het niet deze week zijn denk ik want heb het een beetje erg druk.
mijn naam is geloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kies boven :-)quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:07 schreef Bijou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan allemaal, moest het voor nu even uit mijn hoofd halen en maken
Gaaf tyler en we allemaal ons best:-)quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:54 schreef Tyler-Girl het volgende:
Een Koninginnedag issue zullen we wel niet meer halen of wel?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
hahha sommige hebben idd al een hele collectie verzameld! Pinnen is verslavend hoor.
Wmb ben je aangenomen hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:01 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja tuurlijk...nu ook nog niet, maar straks als iedereen taken heeft enzo.
Ik ben heel erg zo van: het moet allemaal NUNUNU! want anders komt het er weer niet vanen ik verlies denk ik snel mijn enthousiasme
ik vind het dan nog wel leuk, maar wordt steeds gemakkelijker......dit is natuurlijk niet goed voor mijn sollicitatie voor mede-regalaar.....
waar moesten die zakken lays oven chips ook alweer heen?![]()
Ben jij mij?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:36 schreef Bijou het volgende:
Ik heb ook voor een magazine gewerkt dat elk kwartaal uitkwam, de planning stond al een half jaar van te voren op het bord qua ideeën en wie er geïnterviewd moest worden. En dan nog was het elke keer weer stressen om de deadline te halen. (dat kwam vooral ook door het grote aantal adverteerders die je steeds achter de broek aan moest zitten, maar daar hebben wij nu dus geen last van
)
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:01 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja tuurlijk...nu ook nog niet, maar straks als iedereen taken heeft enzo.
Ik ben heel erg zo van: het moet allemaal NUNUNU! want anders komt het er weer niet vanen ik verlies denk ik snel mijn enthousiasme
ik vind het dan nog wel leuk, maar wordt steeds gemakkelijker......dit is natuurlijk niet goed voor mijn sollicitatie voor mede-regalaar.....
waar moesten die zakken lays oven chips ook alweer heen?![]()
waar vind ik het en wie voegt me toe?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
Kwak, maakt mij niet uit. Volgens mij hebben andere dat ook gedaan (ik pin nu alles dubbel) maar er volgens ook veel mensen dat board terwijl die volgens mij niet van hier zijn.
Ik kan er wel een secret board van maken maar dan kunnen jullie niet meepinnen![]()
Enne toverheks, ik ben wel aangenomen![]()
pardon, ik dacht dat je al meedeed. ik heb je toegevoegd. als het goed is krijg je daar een mailtje van met een link naar het board en dan kun je ook meepinnen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
waar vind ik het en wie voegt me toe?
Gelukt!quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:55 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
pardon, ik dacht dat je al meedeed. ik heb je toegevoegd. als het goed is krijg je daar een mailtje van met een link naar het board en dan kun je ook meepinnen.
heel erg leuk, en kom vaak glurenquote:Op zaterdag 6 april 2013 21:18 schreef kwakz0r het volgende:
http://pinterest.com/tamarakempen/haakdingetjes-fok/
hier kun je alles zin... ik zit mn eigen board even leeg te plukken/repinnen nu, de leuke dingetjes.... het is een beetje veel
nou zo kan het wel weer truiquote:Op woensdag 10 april 2013 15:58 schreef trui het volgende:
haha een opsomming van wat heeft trui deze maand weer allemaal aan gevraagde/ongevraagde tips uitgekraamd.succes!
Oke prima, goed dat ik dat weet. Succes met je nieuwe baan!quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:08 schreef _Arual_ het volgende:
@Bijou: het feit dat ik nu pas reageer, geeft mijn mate van betrouwbaarheid al aan. Ik heb het te druk momenteel vanwege een nieuwe baan. Als ik iets doe, dan wil ik het goed doen en dat kan momenteel even niet.
Ik ben het met je eens dat er dingen gecombineerd kunnen worden, dat wordt de volgende discussie denk ik, de echte inhoud van rubrieken bepalen.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:52 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik vind veel dingen uit de lange lijst in dezelfde categorie vallen en kunnen wmb misschien samengevoegd worden? Categorie projecten/patronen/tutorials/hebbedingetjes kan bijvoorbeld wel samen op twee spreads ofzo.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is voor alles dus eigenlijk wel interesseWat al eerder gezegd werd kunnen we nu denk ik het beste kijken welke rubrieken eventueel samengevoegd kunnen worden en wat de inhoud dan wordt. Doen jullie mee?
=========
Mijn suggesties: (1/1 staat voor 1 pagina, 2/1 voor een spread, 1/2 voor een halve pagina, ?/? weet ik nog niet)
1/1 Show je stash -> Voornamelijk foto('s, niet te veel) en een paar vragen erbij zoals in hoeveel tijd is dit gespaard, waar haal je je wol, favoriete garen en waarom)
1/2 Wol review -> misschien ergens bij een andere rubriek? Of toch een hele pagina en dan reacties (hoeft niet met naam) uit het topic erbij plaatsen over de wol?
1/2 schandalen/grote missers -> kan zeker leuk worden en is natuurlijk altijd smullen. Vraag me wel af of dit genoeg potentie heeft voor een terugkerend iets. Misschien beter om dit als interviewvraag te doen? Wat denken jullie?
1/2 column -> leuk, doen
?/? Neuroot/addict van het kwartaal -> Kunnen we hier genoeg neuroten voor vinden? Of is dit ook beter als interviewvraag? (ik vind het zelf wel heel leuk om te lezen)
2/1 In de spotlight (interview) -> lijkt mij ook doenOf zouden er op den duur geen kandidaten meer voor zijn die over zichzelf willen vertellen? Dan toch beter om aparte rubrieken te maken van de vragen zodat het niet zo groots persoonlijk is zeg maar? (ik denk nu hardop)
?/? haak maar raak -> wat was dit ook al weersteken uitproberen geloof ik? Dus de haal van het kwartaal?
1/2 Tip(s) van trui -> mits trui durftwmb halen we een tip/tips uit het topic
1/1 projecten -> Dit zou dan een project van iemand zijn denk ik? Dus als je met een groot project zoals een deken of knuffel bezig bent geweest dat je daar foto's van hebt en wat over vertelt? Toch?
?/? Ditjes & datjes -> weet ik ook niet meer precies wat dit was
1/1 Inhaken / crochet along -> ketting van users die iets voor een ander haken (met interview over het waarom?) Opmerking: het is één ding om het leuk te vinden om dit te lezen, maar vindt iedereen het ook leuk om wat voor een ander te maken voor deze rubriek?
1/2 Prijsvraag(je) -> mooi als dit terugkerend is, maar een enkele keer is ook leuk mocht dat niet lukken
2/1 verzameling nuttige/leuke patronen/sites/tutorials - combineren met haken 2.0 page (mooie overkoepelende titel voor beide)? Dus dan krijg je een spread met alleen online tips
1/1 inspiratie page met haaksels uit het topic -> eigenlijk een soort OP dusZou ik gewoon bij foto's (en credits) laten. Er werd ook geopperd om dit te combineren met projecten. Doen? Of die twee apart houden zodat dit puur een plaatjeskijkpagina wordt?
1/1 Hebbedingetjes -> Evt in combinatie met prijsvraag(je)?
2/1 workshop -> Hoe is dit te realiseren? Behandelen we zomaar een patroon (hoe moet dat met rechten?) Wmb wordt dit een patroon van FOK!users (zoals die van SpaceInvaders), zitten we niet met rechtenkwesties.
1/1 Haal van het kwartaal -> uitleg en voorbeeldmaaksels van een specifieke steek
?/? Haakles/how to's -> Is het wenselijk hier een aparte pagina voor te maken? Of valt dit al onder workshop, haal van het kwartaal en tip van trui?
========
Hoe denken jullie erover?
Grootste vraag: hebben jullie nog zin om mee te doen
[ Bericht 0% gewijzigd door Bijou op 13-04-2013 10:44:50 ]
haha, goed idee! 'mislukte / vastgelopen projecten' oid.quote:Op zaterdag 13 april 2013 10:45 schreef Mirjam het volgende:
Ik mis een soort vastloper of kutproject van de maand.
een project waar je al tijden op bent vastgelopen wegens onduidelijk patroon, rottige steken of onmogelijkheid.
deze twee kun je volgens mij prima combineren.quote:?/? Neuroot/addict van het kwartaal -> Kunnen we hier genoeg neuroten voor vinden? Of is dit ook beter als interviewvraag? (ik vind het zelf wel heel leuk om te lezen)
2/1 In de spotlight (interview) -> lijkt mij ook doen Of zouden er op den duur geen kandidaten meer voor zijn die over zichzelf willen vertellen? Dan toch beter om aparte rubrieken te maken van de vragen zodat het niet zo groots persoonlijk is zeg maar? (ik denk nu hardop)
kunnen wat mij betreft weg, tenzij zich iets aandient wat niet in een andere rubriek past.quote:?/? haak maar raak -> wat was dit ook al weer steken uitproberen geloof ik? Dus de haal van het kwartaal?
?/? Ditjes & datjes -> weet ik ook niet meer precies wat dit was
[edit]dit maakt me niet uit, wat maar 't handigst uitkomt![/edit]quote:1/1 inspiratie page met haaksels uit het topic -> eigenlijk een soort OP dus Zou ik gewoon bij foto's (en credits) laten. Er werd ook geopperd om dit te combineren met projecten. Doen? Of die twee apart houden zodat dit puur een plaatjeskijkpagina wordt?
laten we dit - als we het al doen - alleen doen voor patronen die toch al gratis beschikbaar zijn (of voor iets zelfbedachts, waarvan de bedenker het prima vindt dat dit gratis beschikbaar gemaakt wordt).quote:2/1 workshop -> Hoe is dit te realiseren? Behandelen we zomaar een patroon (hoe moet dat met rechten?) Wmb wordt dit een patroon van FOK!users (zoals die van SpaceInvaders ), zitten we niet met rechtenkwesties.
ik denk dat het al onder de andere noemers onder te brengen is.quote:?/? Haakles/how to's -> Is het wenselijk hier een aparte pagina voor te maken? Of valt dit al onder workshop, haal van het kwartaal en tip van trui?
en hoeft toch niet ieder magazine een interview? :-)quote:Op woensdag 17 april 2013 13:50 schreef trui het volgende:
interviews zijn live wel leuk, maar het kost inderdaad wel reiskosten. ik denk dat 't telefonisch ook wel kan, of via skype inderdaad (of zelfs schriftelijk, via mail). ik zou zelf niet zo nodig met een foto erin willen eigenlijk, stel dat ik geïnterviewd zou worden dan he.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:56 schreef Toverheks het volgende:
schopje................is er al meer bekend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |