En toen kwam PaarsBeestje met een FOK!ing goede naam voor het magazine:quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:54 schreef Toverheks het volgende:
We moeten zelf maar eens een blaadje in elkaar flansen...........................
* HET FREUBELFOKKERTJE......ALLES WAT U AL WETEN WILDE OVER HAKEN EN BREIEN*
samen gesteld door de meisjes van Knutselen&Creativiteit![]()
![]()
![]()
En toen was er ineens een hele lijst met haaksters die allemaal ergens goed in zijn en die mee zouden willen helpen met het magazine:quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:22 schreef Danny het volgende:
er zijn wel wat bitjes en bytejes over op de server om dit te doen hoor..
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:48 schreef Bijou het volgende:
Overigens wil ik niemand hier passeren of wat dan ook. Ik hou nu eenmaal van lijstjes maken om dingen overzichtelijk te houden. Voel je vrij de lijst te kopiëren en aan te vullen, leiding te nemen over wat er moet gebeuren als we dit echt door willen zetten ed. Ik maak alleen een lijstje voor nu en wil me verder niets toe-eigenen
Nee joh.... lekker samen brainen en uitwerken is veeeeul leuker!quote:Vormgevers/dtp: Bijou, Guppyfriend, SupremeEvil, Dottey (als we nou eens een kwartaaluitgave doen, kunnen we er allemaal een doen in het jaar )
'Spreuken' checken is m'n guilty pleasurequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:26 schreef Bijou het volgende:
Jij wilde als proeflezer kijken of het te begrijpen is als beginner toch dacht ik dapmar?![]()
Je mag ook spellchecken wmb hoor, als we daar meer gegadigden voor hebben kunnen die natuurlijk ook rouleren per editie.
denk als het loopt er ook mond op mond reklame komt, en dat er meer users zich aanmelden in het haaktopic. straks zitten we op 2000 blaadjes per editiequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:33 schreef bietel het volgende:
We kunnen ook allemaal een bijdrage leveren met onze projecten, toch? Of patronen, sites, handige tutorials etc aandragen?
Zo komen we allemaal wel aan bod denk ik.
Misschien is een CAL en de vooruitgang ook wel leuk. Vaak gebeurt dat in het haaktopic een beetje automatisch, op een natuurlijke manier.
Wordt het een magazine door en voor de fok! haaksters, of voor iedereen? Voor Fok! alleen, is het wel leuk om wat insider dingetjes erin te doen, maar als het voor iedereen wordt, is het juist leuker om het wat algemener te maken. Allebei leuk, maar wel handig om van te voren over na te denken en de onderwerpen erop aan te passen.
Alleen de harde kernquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk als het loopt er ook mond op mond reklame komt, en dat er meer users zich aanmelden in het haaktopic. straks zitten we op 2000 blaadjes per editie
Dealquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee joh.... lekker samen brainen en uitwerken is veeeeul leuker!
Vind ik ook een belangrijke om over na te denkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:33 schreef bietel het volgende:
Wordt het een magazine door en voor de fok! haaksters, of voor iedereen? Voor Fok! alleen, is het wel leuk om wat insider dingetjes erin te doen, maar als het voor iedereen wordt, is het juist leuker om het wat algemener te maken. Allebei leuk, maar wel handig om van te voren over na te denken en de onderwerpen erop aan te passen.
ik ook!!quote:
Wat? een abbo of de naam?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:07 schreef trui het volgende:
alleen suggereert dat dat het een weekblad wordt...
ja maar bedoelde het idee! En steek van de week klinkt gewoon grappig hihiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:07 schreef trui het volgende:
alleen suggereert dat dat het een weekblad wordt...
dit lijkt me ook wel leuk inderdaad. Dan halen we misschien toch weer wat 'nieuwelingen' binnen!!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:36 schreef _Arual_ het volgende:
Er komen ook patronen in, toch? Ik weet niet hoe het zit met copyright.
Je zou ook een inspiratie-page kunnenmaken met bijv. 20 foto's van gehaakte tassen, of dekens. Of cactussen, gordijnen, sjaaltjes, hondenknuffels,whatever. Allemaal uit het topic te halen.
Ik dacht ook aan een haken 2.0-page met daarop dan bijvoorbeeld:
- beste haakblog
- handige online haaktools (bijvoorbeeld een strepen- of amigurumigenerator)
- haakapps
- inspirerende pinterest-borden
En een hebbedingetjespage met daarbij verkoopinformatie, bijvoorbeeld:
- haaknaalden in toffe kleurtjes of van apart materiaal
- wol/katoen
- knuffeloogjes
- haakboeken
En wat dachten jullie van een workshop waarin je met foto's wat basisbeginselen uitlegt?
Ik zou zeggen verras ons met leuke voorstellenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:36 schreef Tyler-Girl het volgende:
Oke...maar is iedereen het dan eens over thema's enzo? Zo ja, waar beginnen we mee? Dan kan ik beginnen met pinnen
Oke dat wist ik niet, iemand die hier meer van weet? Vind het wel interessant hoe dat dan werktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
je hebt wel gelijk bijou, als iedereen het vrijwillig doet (en wij echt zelf alles in elkaar kunnen zetten) zouden we (in eerste instantie) geen kosten hebben.
maar denk dat je op een gegevn moment ook moet investeren in winacties (vast niet alle bedrijven geven zomaar alles gratis weg).
en denk dat een abbo op een e-zine evengoed wel kan. ik weet niet precies hoe en op welke manier mensen bij het magazine komen. maar ik heb wel eens een blad gezien die werkte via een app en in die app kon je een abbo nemen op het blad en dat was dan elke keer te lezen op je ipad bijv. (blad komt dan denk ik automatisch in je kiosk te staan).
enne ik ga aan de slag
jee wat zijn jullie al ver met ideeen :-). Ik denk ook dat een ezine beter is. Tyler ik follw ook :-)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
ja dat dacht ik ook al (dat apps duur zijn) maar een pdf, weet ook niet of dat zo lekker werkt.....(blijkbaar wel dus....)
ik heb een haakbord aangemaakt, misschien kunnen we er een community van maken, zodat meerder mensen kunnen pinnen?!
http://pinterest.com/tamarakempen/haakdingetjes-fok/
(ik vind het wel lastig hoor, wat is leuk genoeg voor in een blad en andere vinden natuurlijk andere dingen leuk....)
wel denk ik dat als je het direct goed doetm dit ook veel mensen aanspreekt!
maar goed met een goede pr enzo kom je denk ik ook al een eind.
dankje, en ik ga je toevoegen!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:57 schreef bietel het volgende:
Tyler, ik ben gaan volgen en je mag me toevoegen om mee te pinnenJorien Luten (Yorin)
Je hebt leuke dingen gepind!
Hier iemand.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik kan het bord ook zo maken dat iedereen van hier kan meepinnen....is dat een idee?
zo ja, laat maar weten of je erbij wilt (en anders even in pm/dm met naam op pinterest)
In Indesign kun je interactieve pdfs makenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:41 schreef Bijou het volgende:
Geweldig, op 4 sec na binnen het kwartier antwoord van iemand die er ervaring mee heeftFOK!
Dank PaarsBeestje, klinkt inderdaad niet heel ideaal. Misschien meer iets voor de langere termijn dan.
In een pdf kun je ook interactieve dingen verwerken, misschien minder fancy dingen maar toch.
yep:-)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik kan het bord ook zo maken dat iedereen van hier kan meepinnen....is dat een idee?
zo ja, laat maar weten of je erbij wilt (en anders even in pm/dm met naam op pinterest)
Leuk om in te verdiepenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:06 schreef SupremeEvil het volgende:
[..]
In Indesign kun je interactieve pdfs makenen je kunt er ook best vette dingen mee doen... Maarrrr heb het zelf nog nooit gedaan...link
heel leuk je *bord* en staan mooie dingenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
dankjeik probeer gewoon vanalles wat te verzamelen, dit komt nog alleen van mijn borden...
Leuk hoor! Ik volg het board!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
dankjeik probeer gewoon vanalles wat te verzamelen, dit komt nog alleen van mijn borden...
ik heb je toegevoegd zodat je mee kan pinnen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:45 schreef janeway het volgende:
ik doe ook mee op pinterest.. D Bfotografie heet ik daar
Staan leuke dingen op het board daar al
En gelijk al gedaan.. Leuke dingen staan er alquote:Op maandag 1 april 2013 15:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
ik heb je toegevoegd zodat je mee kan pinnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |