quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Ik zal er vanavond eventjes na kijken. Vanmiddag even langs de garage om bougies, die wou ik toch al vervangenquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:15 schreef Barcaconia het volgende:
Gewoon uitlezen. Dan krijg je de foutcodes, weet je welke cilinder en krijg je misschien al een hint in welke richting je moet zoeken. Dan gewoon van voor af aan beginnen. Is er een vonk? Krijgt ie benzine? Heeft ie compressie?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:43 schreef Anne het volgende:
Je hebt de onderstaande knop niet (goed) gebruikt, schattebout:
[ afbeelding ]
Topic is nu weer gekoppeld aan de reeks en staat weer in iedereen zijn of haar AT.
Dat wordt een uurtje in het strafhokje zitten. Ik haal de brandmerken en hooivorken vast.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik had em al bijna klaar staan voordat het andere topic dicht ging. Helemaal vergeten om op die knop te drukken
Hier dus ook, ook vooral de voordeur. Rest van het gebouw valt opzich nog mee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:29 schreef Anne het volgende:
Hier moet je voor zo'n beetje elke deur je pas gebruiken, inclusief de voordeur, anders gaat ie niet open.
Als je 'm niet bij hebt, krijg je dus billenkoek van security (lees: formulier invullen, identiteitskaart overhandigen, dagpas aanvragen, bladiebla).
Ofwel: Die pas vergeet je bijna nooit!
Jeeeeep.quote:
Bij ons is het ook flexibel, als je je uren maar maakt. Het verantwoorden is ook gelijk het vullen van het facturatiesysteem.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:06 schreef Barcaconia het volgende:
Blij dat ik dat niet hoef. Administratieve rompslomp. Soms begin ik om 5.00 's ochtends en soms om 11.00. Soms om 17.00 klaar en soms om 21.00. Zolang mijn werk gedaan wordt en het wordt goed gedaan vraagt niemand iets.
Schijnt het zonnetje daar niet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:51 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb nu pauze, en zit gezellig in mijn eentje op een bankje aan de waterkant. Wat een rust, even helemaal niks aan je kop.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:51 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb nu pauze, en zit gezellig in mijn eentje op een bankje aan de waterkant. Wat een rust, even helemaal niks aan je kop.
[ afbeelding ]
Sorry, ik werkquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:51 schreef Anne het volgende:
Nog meer mensen die de rechtszaak Marianne Vaatstra live aan het volgen zijn?
"Uit respect voor Marianne Vaatstra wordt niet de hele rechtszaak tegen Jasper S. opgenomen en uitgezonden. De rechtbank in Leeuwarden denkt 'met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid' te weten dat Marianne niet zou hebben gewild dat alle details in beeld en geluid vastgelegd zouden worden."quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:18 schreef .Neovo. het volgende:
http://www.omroplive.nl/rjochtsaak-vaatstra
Hier kan/kon je de livestream zien vanuit de rechtbank.
"Op verzoek van de rechtbank zenden wij op dit moment geen beelden uit van de rechtszaak Vaatstra"
Dat komt toch niet alleen door de bushalte?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:35 schreef Barcaconia het volgende:
Bij mijn eventuele volgende woning houd ik er rekening mee dat er zeker GEEN bushalte voor de deur is. Wat heb ik een hekel aan het wegschoppen van die werkloze zwervers die in mijn portiek gaan zitten schreeuwen en herrie maken terwijl ze op de bus wachten.
De "sociaal zwakkeren" hier in de gemeente krijgen gratis OV. Die zitten dus op de bus te wachten hier. Altijd dezelfde types waar je last van hebt. Van de normale busgangers merk ik natuurlijk niks. Die gaan ook netjes aan de kant als ik thuis aankom en ze staan in de weg van de ingang.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat komt toch niet alleen door de bushalte?
Hoe zit het met het mogen rijden na een zware schouderoperatie waardoor je je rechterschouder niet meer kan gebruiken en in een brace zit?
Collega toert vrolijk door in de bedrijfsauto's. Waarom hij de sleutels ervan krijgt van de verantwoordelijke ervan is mij een raadsel...
Op internet kan ik alleen vinden dat je weer mag rijden als je dokter zegt dat het weer kan.
Nee, ik zat in het ziekenhuis met XM.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:51 schreef Anne het volgende:
Nog meer mensen die de rechtszaak Marianne Vaatstra live aan het volgen zijn?
Ow? Complicaties? Of een 'gewone' afspraak/check met de verloskundige?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, ik zat in het ziekenhuis met XM.
Telkens harde buiken en pijn daarbij, en toen mochten we vanmorgen vroeg gelijk komen (= 6:30). Ze mag vannacht ook nog blijven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow? Complicaties? Of een 'gewone' afspraak/check met de verloskundige?
Ow.. dat is minder...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Telkens harde buiken en pijn daarbij, en toen mochten we vanmorgen vroeg gelijk komen (= 6:30). Ze mag vannacht ook nog blijven.Verder met het kind alles in orde trouwens, dat gelukkig wel, maar het moet nog even binnen blijven.
Ik denk niet dat het door het weekendje weg komt, maar werken zit er vanaf nu niet meer in. Inspanning zorgt daar inderdaad voor: rust, rust, rust. "We" zitten op 31 weken, dus dat is behoorlijk te vroeg inderdaad...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow.. dat is minder.....
En ja... dat zou wel erg vroeg zijn. Eind mei is ze uitgerekend, meen ik mij te herinneren?
En kan het misschien komen door dat weekendje weg? Omdat veel inspanning ook voor harde buiken kan zorgen.. of is dat stom gedacht?
Wat doet die auto op het spoor?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:23 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb geen pauze, maar zit wel in m'n eentje op een stoeltje aan de westkant van het station. Wat een rust, even helemaal niks aan je kop.
Taxiquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:44 schreef Paladijn het volgende:
Bonuspunten voor de OP trouwens, zo'n 190 blijft toch fraai
Ik lees trouwens inderdaad dat rust echt wonderen kan doen gelukkig, ook al heeft ze er pijn bij.quote:
dankjequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:44 schreef Paladijn het volgende:
Bonuspunten voor de OP trouwens, zo'n 190 blijft toch fraai
een fire motor? (1200 8V/16v ?)quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:45 schreef .Neovo. het volgende:
Nou heb even bij m'n Fiat gekeken. Bougies vervangen, kabels nagelopen. Alles vonkt zoals het hoort, maar de motor is alleen maar slechter gaan lopen...
Yes.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
een fire motor? (1200 8V/16v ?)
Ik zou'm mooier vinden in het praxis oranje!quote:
Daar gaan we nog naar kijken. Hij liep eergisteren nog als een zonnetje.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
distributie timing in orde? klep spelling in orde?
nee jouw omgevingsdeskundigheid is goedquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow.. dat is minder.....
En ja... dat zou wel erg vroeg zijn. Eind mei is ze uitgerekend, meen ik mij te herinneren?
En kan het misschien komen door dat weekendje weg? Omdat veel inspanning ook voor harde buiken kan zorgen.. of is dat stom gedacht?
ga de timing maar controleren. heb je wel speciaal gereedschap voor nodigquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:22 schreef .Neovo. het volgende:
Oh ja, en natuurlijk ook uitgelezenEn de code die ik verwachtte kwam er ook uit
Foutcode P0300 Verschillende cilinders - Ontsteekonderdrukking herkend
Foutcode P0302 Cilinder 2 - Ontsteekonderdrukking herkend.
Daarna foutcodes gewist en de motor weer laten draaien, waarop ie zegt dat nu 3 cilinders een ontsteekonderdrukking hebben
Oh dat gereedschap hebben we wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ga de timing maar controleren. heb je wel speciaal gereedschap voor nodig
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:27 schreef lipje het volgende:
[..]
nee jouw omgevingsdeskundigheid is goed
heb je dik kans van. De bobine kan ook natuurlijk. maar dan moet je toch meten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:28 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Oh dat gereedschap hebben we wel.
Denk je dat het de timing is?
Sterkte. Ik hoop dat XM snel weer thuis is. Verwen haar maar en geef haar lekker veel aandacht (ook van ons)quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
heb je dik kans van. De bobine kan ook natuurlijk. maar dan moet je toch meten.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zou'm mooier vinden in het praxis oranje!
Dikke wagen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:41 schreef Paladijn het volgende:
hmmm, potentiele opvolger van de Saab gespot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met p0rn0 stoelen
[ afbeelding ]
yepquote:
primaire en secundairequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke moet ik meten?
Onderdelen is geen probleem, dealerschappen met kennis uiteraard wel: "The bankruptcy filing did not include Saab Automobile Parts AB (Saab Parts)."quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:54 schreef Alfisti het volgende:
Binnen 3 maanden doorverkopen is wel wat vreemd ja, met extra argwaan er naar kijken dus.
Jij zit ook meer in de Saab's: Hoe gaan ze de onderdelen voorziening regelen in de toekomst? Er komen steeds minder Saab's op de weg natuurlijk.
met een scoopquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke moet ik meten?
die eindtrap is wel berucht ja, wat stikstof er op wil voor nood wel eens helpenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef .Neovo. het volgende:
Toevallig heb ik niet een scoop liggen hier.
Ik zal morgen verder kijken naar dat ding, gok stiekem toch dat het de bobine is. Misschien kan het de ECU ook nog wel eens wezen, schijnen nogal gevoelige dingen te zijn..
busje perslucht? die op de kop houden en dan spuitenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:56 schreef .Neovo. het volgende:
Ik weet niet wat jij allemaal hebt in je koffer, maar ik heb hier geen stikstof liggen.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:01 schreef .Neovo. het volgende:
@Lipje
Plaatje werkt niet
@Chuck
Ook geen busje perslucht bij de hand jammer genoeg. Wel een compressor
Maare, ik laat het hier eerst bij, ga zo naar bed. Morgen kijk ik verder, en anders mag Fiat het voor me gaan uitzoeken.
Visitatie ? Weet je het zeker ?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:50 schreef Anne het volgende:
Wees blijVreselijk.. Gisteren stond ik ook weer zo'n 35 minuten in de rij voor visitatie.
En het uitkloksysteem hangt uiteraard voor die rij. Dus je staat ook nog in je eigen tijd te wachten.
Als het ziekenhuis de beste plek is, is dat de beste plek. Misschien helpt die gedachte een beetje. Sterkte er mee en zulks.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Telkens harde buiken en pijn daarbij, en toen mochten we vanmorgen vroeg gelijk komen (= 6:30). Ze mag vannacht ook nog blijven.Verder met het kind alles in orde trouwens, dat gelukkig wel, maar het moet nog even binnen blijven.
Sja, ik was er nog niet. Sorry.quote:
Daarom: ANWB woonplaatsservicequote:Op donderdag 28 maart 2013 21:56 schreef .Neovo. het volgende:
Ik weet niet wat jij allemaal hebt in je koffer, maar ik heb hier geen stikstof liggen.
zo noemen ze het hier ook.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Visitatie ? Weet je het zeker ?
http://nl.wikipedia.org/w(...)ntiaire_inrichtingen
achteraf gezien had ik best die wegenwacht met jongerenvoordeel kunnen nemen. Nja, volgende x beter.quote:
Dank je! Zij is daar nu nog, ik ga er morgenochtend weer heen. Ze zijn wel erg aardig moet ik zeggen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:31 schreef lipje het volgende:
[..]
Sterkte. Ik hoop dat XM snel weer thuis is. Verwen haar maar en geef haar lekker veel aandacht (ook van ons)
Ik had die al eens voorbij zien komen op SF van die eerder eigenaar, vraagprijs was toen iets van 4000e geloof ik? 280 pk zal wel lekker willenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:41 schreef Paladijn het volgende:
hmmm, potentiele opvolger van de Saab gespot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met p0rn0 stoelen
[ afbeelding ]
Voor 3000 eind vorig jaar ja, indertijd heb ik nog in de man zijn posthistorie zitten graven of het een sjaak of liefhebber wasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik had die al eens voorbij zien komen op SF van die eerder eigenaar, vraagprijs was toen iets van 4000e geloof ik? 280 pk zal wel lekker willen![]()
En ik ben met de Fok! stok in de weer geweestDing lag een dorp verderop in Dalen (was er gisteren zelfs 2 keer langs gereden) maar het aantal Fokkers is hier dun bezaaid kennelijk
Dus ik heb dat ding vanavond maar opgehaald en naar De Wijk gebracht. In stijl natuurlijk
![]()
[ afbeelding ]
Moest onderweg wel tanken, stond er nog een andere man. Die vond het ding helemaal geweldig, allemaal verhalen over zijn reizen naar Polen vertellen en zo. Uiteindelijk zijn e-mailadres gekregen zodat ik hem de contactgegevens van de 126-verzamelaar kan geven, want zijn zoon wilde al heel lang een 126
Het probleem was dat het spel stil was komen te liggen omdat het in zo'n uithoek lagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor 3000 eind vorig jaar ja, indertijd heb ik nog in de man zijn posthistorie zitten graven of het een sjaak of liefhebber wasToen ik erachter was werd ie echter verkocht
Die fok stok lag hier ook een keer in de buurt, toen heb ik nog overwogen om'm naar het middelpunt van de wereld (Eagum!) te brengen
Blijft ook humor hoeveel aandacht je krijgt met een CR wagen, enige nadeel is dat dat ook voor agenten geldt hoewel ik tot nu toe nog niet staande ben gehoudenBlijf je in de 126 rijden de komende jaren trouwens? Had de indruk dat hij wel reed, maar nog niet helemaal 100% was?
ik doe meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:46 schreef densmee het volgende:
Goedenavond, brak en vanavond moet ik nog veul bier gaan drinken
loopt ie al weer goedquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:56 schreef .Neovo. het volgende:
kaalscheren,quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:18 schreef Anne het volgende:
Echt..onze katten hebben een stuk of twintig speeltjes, maar nee Anne's haar is veel interessanter. Ik kan niet eens meer veilig op de bank zitten!
staalsplinters zweren er zo lekker uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
Net een zware operatie aan mijn eigen duim gedaan![]()
Er zat een splinter onder mijn nagelHeb m'n halve duim open moeten leggen om erbij te kunnen
Het was een stuk europallet, maar het voelde niet echt fijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:51 schreef densmee het volgende:
[..]
staalsplinters zweren er zo lekker uit.
goeie muziek, maar kunnen die bejaarden niet beter thuis blijven onderhand.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
Volgens mij gaan de Stones weer een tournee doen trouwens
Die bejaarden kunnen beter optreden dan de gemiddelde artiest.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:57 schreef densmee het volgende:
[..]
goeie muziek, maar kunnen die bejaarden niet beter thuis blijven onderhand.
Ik ga overigens naar the boss op 22 juni
bij mij een keer ingegroeidquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:51 schreef densmee het volgende:
[..]
staalsplinters zweren er zo lekker uit.
Zijn die nog niet dood johquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
Volgens mij gaan de Stones weer een tournee doen trouwens
zijn wel dood maar ze treden dus nog wel op.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zijn die nog niet dood johal maakten ze best aardige muziek.
Er is net een nieuw album uitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Zijn die nog niet dood johal maakten maken ze geweldige muziek.
Nee.quote:
Da's altijd. Een ton kattenspeeltjes en ze worden wild van een oude veter.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:18 schreef Anne het volgende:
Echt..onze katten hebben een stuk of twintig speeltjes, maar nee Anne's haar is veel interessanter. Ik kan niet eens meer veilig op de bank zitten!
Nee, de hydraulica houd ze dan op de juiste spanningquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:21 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Moeten de kleppen ook gesteld worden als er hydrolische klepstoters inzitten? Ik geloof dat er hydrolische klepstoters in zaten.
Dacht ik alquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, de hydraulica houd ze dan op de juiste spanning
niets, maar hij weet wel alles van stokbrodenquote:
tijger stokbroden, stokbrood met sesam zaad, voorgebakken stokbrood. Ik maak ze allemaalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:24 schreef lipje het volgende:
[..]
niets, maar hij weet wel alles van stokbroden
Fiat levert gewoon op zaterdag, als er met spoed besteld is, dan zou hij morgen gewoon bij de dealer moeten zijn, en anders is er nog een grossierquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ik vond het al zo vreemd toen Chuck gisteren zei dat ik de kleppen ook mocht gaan stellen.
Morgen ga ik even naar de dealer. Vandaag gebeld, maar geen één hier in de buurt heeft er één liggen (bobine). Morgen gingen we toch naar Leeuwarden, dan vraag ik het daar wel even. Ik weet nu wel bijna zeker dat er morgen ook geen bobine komt, de meeste werkplaatsen zijn dicht op zaterdag, en dus het magazijn ook. Magoed, je weet nooit...
Tuynder in Nootdorp, alleen istie maar tot 12 uur openquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Fiat levert gewoon op zaterdag, als er met spoed besteld is, dan zou hij morgen gewoon bij de dealer moeten zijn, en anders is er nog een grossier
maar euh, miss. ff een topic maken is makelijker dan een hele sc terug lezenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ik vond het al zo vreemd toen Chuck gisteren zei dat ik de kleppen ook mocht gaan stellen.
Morgen ga ik even naar de dealer. Vandaag gebeld, maar geen één hier in de buurt heeft er één liggen (bobine). Morgen gingen we toch naar Leeuwarden, dan vraag ik het daar wel even. Ik weet nu wel bijna zeker dat er morgen ook geen bobine komt, de meeste werkplaatsen zijn dicht op zaterdag, en dus het magazijn ook. Magoed, je weet nooit...
Da's precies wat je wilde toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
Pff, net een uurtje thuis; 'verrot zijn' heeft weer een nieuwe dimensie gekregen; ik word oud geloof ik
Nah, dit is wel wat overdreven hoor, kan nog amper staanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Da's precies wat je wilde toch?
Tenzij de klepstoters versleten zijn. Het gebeurt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, de hydraulica houd ze dan op de juiste spanning
Zo voelde ik mij vorig jaar in januariquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nah, dit is wel wat overdreven hoor, kan nog amper staan
Bah, 2cvquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:55 schreef 2cv het volgende:
Vandaag de wereld trouwens wat witter gemaakt. Ik heb geen sneeuw geproduceerd (ik kijk wel uit) maar ik heb een vriendin.
* lipje pakt opa Fristi's rollator af en geeft m aan SDquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:11 schreef Alfisti het volgende:
SD Held van de Arbeid!
Tevens goedemorgen![]()
twee jaartjes met jou toch? Sd is nog veul ouderquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:16 schreef Alfisti het volgende:
Jij bent nog steeds ouder verrekte koekwaus
SD gaat bijna aan de AOWquote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:21 schreef lipje het volgende:
[..]
twee jaartjes met jou toch? Sd is nog veul ouder
Die je op zaterdagmorgen om 06:00 wakker maken................quote:en in mijn rollator liggen twee poepfabriekjes
het was half zeven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 08:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
SD gaat bijna aan de AOW
* Alfisti rent heul hard
[..]
Die je op zaterdagmorgen om 06:00 wakker maken................![]()
* Alfisti is er van tussen
PTA / Punto loopt op 3 cilindersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
maar euh, miss. ff een topic maken is makelijker dan een hele sc terug lezen![]()
Jup, maar dan valt er alsnog niks te stellenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 02:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tenzij de klepstoters versleten zijn. Het gebeurt.
Ik was aan het wachten, maar er komt niks?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:06 schreef Duvel het volgende:
Goedemorgen! Is het weer tijd voor de oude mannen SC?
SD is nog nokkie uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was aan het wachten, maar er komt niks?
bijtelling is de enige reden lijkt mequote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:52 schreef Anne het volgende:
Zo'n hybride geval is best zwaar, of niet?
Waarom heb je eigenlijk een hybride-geval?
Omdat ik soms verder fiets dan naar het station.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:52 schreef Anne het volgende:
Zo'n hybride geval is best zwaar, of niet?
Waarom heb je eigenlijk een hybride-geval?
't Is een fiets, geen auto.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bijtelling is de enige reden lijkt me
Mooi, blijft ie ook langer hangen dan een dag, zodat ie straks niet op de kinderwagen lazert?quote:
Bij die beugel worden schroeven en pluggen geleverd, dus wat dat betreft zou het goed moeten gaan. Zit alleen nog even met de remkabel langs de bovenste buis.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:14 schreef daNpy het volgende:
Dat zal wel mee vallen denk ik.
Juiste pluggen en lengte van schroeven gebruiken dan kan er weinig misgaan.
Als de bovenste schroef ineens een stukje uit de muur komt weet je dat de belasting te hoog is. Maar in 1x naar beneden donderen zal hij niet snel doen.
Wij hebben destijds toch ook zelf even schroeven en pluggen gehaald, ipv de meegeleverde te gebruiken:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bij die beugel worden schroeven en pluggen geleverd, dus wat dat betreft zou het goed moeten gaan. Zit alleen nog even met de remkabel langs de bovenste buis.
Je ziet wel meteen het irritante van zo'n beugel: het stuur blijft niet vanzelf recht hangen... Voor zo'n muur van holle stenen heb je inderdaad speciale pluggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Wij hebben destijds toch ook zelf even schroeven en pluggen gehaald, ipv de meegeleverde te gebruiken:
[ afbeelding ]
Maar onze muur bestond dan wel uit dit:
[ afbeelding ]
Anderzijds zijn de mountainbikes een stuk lichter dan jouw fietsie.
Jawel. Tim.quote:
Wat doen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben over een maand in Weeze als het goed is
Een foto maken van een fiets aan de muur.quote:
Ik ben geen huisvrouw!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:26 schreef daNpy het volgende:
Kun jij zelf geen boodschappen doen?
Huisvrouw
Nee, dat merkte ik alquote:
Inderdaad. Maar wel de vuile vaat bovenop de aanrecht flikkeren tot het "automatisch" in de vaatwasser gaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef jitzzzze het volgende:
Heus wel iets klinkt als af en toe de vaatwasser leeg halen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar wel de vuile vaat bovenop de aanrecht flikkeren tot het "automatisch" in de vaatwasser gaat.
Dat is de taak van de man! Wij leggen ergens iets neer, en het ruimt zichzelf op!
Vuile onderbroek -> schoon in de kast etc.
Vrouwen met hun emancipatiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
We leggen iets neer en het ruimt zichzelf op
![]()
Ik moest lachen
Inderdaad, en de wc maakt zichzelf helaas ook niet schoon.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vrouwen met hun emancipatie
Allemaal leuk en aardig, maar de was doet zichzelf niet heur.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad, en de wc maakt zichzelf helaas ook niet schoon.
Je zit op Paaspop?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:17 schreef .Neovo. het volgende:
Goeieavond.
Ik zal mijn kamer ook even opruimen, na die lekkage van vanmiddag is het hier een dikke bende
+ een glasschoonmaakmiddel voor auto's gebruiken. Dat werkt vaak beter dan die rommel van de supermarkt.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je zit op Paaspop?
En badkamer is toch zo schoon? ff spuiten, doekje erover en isch klahr. Alleen spiegels zijn irritant
1x per maand zekerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:10 schreef Anne het volgende:
. Gelukkig heb ik die niet vaak, want dan ben ik niet te genieten ook.
Tering, jij hebt geen vriendin zeker?quote:
Nooooopequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tering, jij hebt geen vriendin zeker?
Als ik ongesteld ben wil ik alleen maar sielg op bed liggen, no way dat ik dan een poetsdriftbui hebquote:
Nee, vrouwen hebben helemaal geen ongesteldheid nodig om niet te genieten te zijn!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik ongesteld ben wil ik alleen maar sielg op bed liggen, no way dat ik dan een poetsdriftbui heb!
Vind je?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je zit op Paaspop?
En badkamer is toch zo schoon? ff spuiten, doekje erover en isch klahr. Alleen spiegels zijn irritant
Bij mij is schoon 3x vegen en een stofzuiger, ten zij auto dan een paar uur bezig met het interieurquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Vind je?
Als ik iets schoonmaak, ben ik best pietje precies... Daarom doe ik de badkamer liever niet, want dan ben ik denk ik 2 uur bezig.
Vrouwen hebben volgens mij een vuildetector en mannen niet. Ik zie altijd vanalles.
Geen wonder dat je geen vriendin hebtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Bij mij is schoon 3x vegen en een stofzuiger, ten zij auto dan een paar uur bezig met het interieur
Die is onder de gordelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen wonder dat je geen vriendin hebt!
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Geen wonder dat je geen vriendin hebt!
Zelf bepalen wanneer je seks hebt bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]ach het heeft ook zn voordelen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zelf bepalen wanneer je seks hebt bijvoorbeeld?
TV Oranje?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
In elk geval geen gezeur over muziek smaak, de meeste zullen die van mij niet kunnen waarderen
Dat heb ik ook met de badkamer. Nergens strepen en zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Als ik iets schoonmaak, ben ik best pietje precies... Daarom doe ik de badkamer liever niet, want dan ben ik denk ik 2 uur bezig.
TV Oranje gaat niet over voetbal.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Voetbal![]()
*1000 miljard net als elke andere sport. incl motor en auto sport
![]()
je moest eens wetenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ben je nog wat wijzer geworden op de Fiat site?
geen idee, voor nood werkt het wel, ik deed het vaak omkabels die waren aangevreten door martersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:41 schreef .Neovo. het volgende:
Naja, we hebben het even opgelost met vulcaniserende tape, ergens volgende week druk ik de nieuwe kabels er wel in. Hij doet het nu eerst weer.
Wat zo'n klein kutkabeltje wel niet kan veroorzaken.
Hoe goed kan dat soort tape eigenlijk over hitte?
Hij is zelf zo'n beetje de uitvinder van de kutopmerkingen tegen Anne, dus als ze hem eens terug schopt is dat niet meer als terecht lijkt mequote:
ik had ook wel wat backfire verwacht hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij is zelf zo'n beetje de uitvinder van de kutopmerkingen tegen Anne, dus als ze hem eens terug schopt is dat niet meer als terecht lijkt me![]()
Hiervan was ik niet op de hoogte.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij is zelf zo'n beetje de uitvinder van de kutopmerkingen tegen Anne, dus als ze hem eens terug schopt is dat niet meer als terecht lijkt me![]()
zms ofzo?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:45 schreef Barcaconia het volgende:
Hebben jullie het niet over iemand anders of ben ik nu gek?
Bah ? Wrom ?quote:
Correct, maar wel te vervangen (als dat het is natuurlijk).quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:50 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jup, maar dan valt er alsnog niks te stellen
Indien de muur NIET sterk genoeg is, is een simpele fix het rekje met bouten aan een koker (verticaal) die (ruimschoots) langer is dan het verticale deel vast te maken en die aan de muur vast te maken. Dan heb je minder hefboomwerking EN je kan het ding met meer keilbouten/pluggen/schroeven/haken/stukjes kauwgum/whatever* aan de muur vast maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:50 schreef Duvel het volgende:
Ik wil mijn fiets aan de muur hangen met zo'n beugel:
[ afbeelding ]
De wand is volgens mij een 7 cm gipsblokkending en de fiets is een hybridegeval. Kan dit?
Dat gebeurt zo eens in de maand gok ik ?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:10 schreef Anne het volgende:
Oh ja. En ik fiks de post en de administratieve afhandeling en roep af en toe dat de vuilnisbak weer eens leeg moet.
En af en toe heb ik een opruimtic en moet alles schoon en opgeruimd zijn en gaat dus overal een doekkie overheen. Gelukkig heb ik die niet vaak, want dan ben ik niet te genieten ook.
Ik heb nog nooit het interieur van m'n BX schoon gemaakt. Tenzij je het verwijderen van een laag van 10cm aan snoeppapiertjes en andere meuk schoonmaken kan noemen. Dan maak ik eens in de 2-3 maanden enigszins schoon.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Bij mij is schoon 3x vegen en een stofzuiger, ten zij auto dan een paar uur bezig met het interieur
Je bent gek.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:45 schreef Barcaconia het volgende:
Hebben jullie het niet over iemand anders of ben ik nu gek?
Die brioche met chocoladesaus van de AH is hier iig een groot succes.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:03 schreef Anne het volgende:
Vrolijk Pasen trouwens [ afbeelding ].
Toevallig aan het paasontbijt?
Afbakbroodjes, maar dat is meer een weekend-dingetje dan een paasdingetje. Vroeger aten we thuis met pasen altijd matzes.quote:Op zondag 31 maart 2013 09:03 schreef Anne het volgende:
Vrolijk Pasen trouwens [ afbeelding ].
Toevallig aan het paasontbijt?
Je moet ze eten met veel boter en een dikke laag suiker.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:27 schreef Anne het volgende:
Die kende ik tot een jaar terug ook al niet, totdat ze een keer in SD's kerstpakket zaten.
Maar daar vind ik niet zoveel smaak aan zitten!
Na het ontbijt weer naar bed?! Nee, da's mij niet bekend. Wel met z'n "allen" paas- en kerstontbijten.quote:Hier overigens geen ontbijt, zit alleen aan wat sinaasappelsap te nippen. SD is nog niet wakker, maar we doen daarnaast sowieso nooit aan ontbijt eigenlijk.
Vroeger.. toen zaten we met zijn alleen rond een uur of 9 met zijn allen aan paas- en kerstontbijten.
En dan daarna terug naar bed.
Dat zei SD inderdaad ook al, and I did, maar die dingen zijn redelijk onsmeerbaarquote:Op zondag 31 maart 2013 10:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je moet ze eten met veel boter en een dikke laag suiker.
Mijn ouders niet hoor, maar mijn broers en ik meestal welquote:Na het ontbijt weer naar bed?! Nee, da's mij niet bekend. Wel met z'n "allen" paas- en kerstontbijten.
Je moet het ook niet met betonboter proberen, maar met supersmeerbare warme roomboter.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat zei SD inderdaad ook al, and I did, maar die dingen zijn redelijk onsmeerbaar.
OK, ik kan niet zo lang slapen...quote:Mijn ouders niet hoor, maar mijn broers en ik meestal wel.
Dat was rond de tijd dat ik 12 en mijn broers 15-17 jaar waren.
Nice.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:11 schreef Anne het volgende:
De ringmeet gaat plaatsvinden op 30 juni. Dan kunnen de meeste mensen:
[ afbeelding ]
prima, ik zie de volgende keer wel weerquote:Op zondag 31 maart 2013 13:11 schreef Anne het volgende:
De ringmeet gaat plaatsvinden op 30 juni. Dan kunnen de meeste mensen:
[ afbeelding ]
De Ringquote:
De A10 ring?quote:Op zondag 31 maart 2013 13:17 schreef densmee het volgende:
[..]
prima, ik zie de volgende keer wel weer
[..]
De Ring
Zie PIquote:Op zondag 31 maart 2013 13:18 schreef densmee het volgende:
[..]![]()
zegt Duitsland genoeg?
overigens
http://www.ed.nl/algemeen(...)april-grap-1.3743196
Multi Person Shooting?quote:
Neurenbergring, ken je keihard reesen!quote:
ditquote:Op zondag 31 maart 2013 13:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Nice.
Ben er ook bij als er niets tussendoor komt tenminste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |