Waar gekochtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Janoski florals gaan hard trouwens, nu nog maar 1 paartje in 10,5 en die is, hopelijk, voor Sanjay.
Of er werden er gewoon weinig geleverd, dat kan ook.
Ik denk dat ze onder denim niet perse heel hard zijn. Maar vooral onder shorts in de zomer <3quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Onder denim lijkt het me niks maar onder shorts met een voor de rest cleane outfit zijn ze denk ik tof.
Daarom juist onder shorts, toffe pocket tee erbovenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind ze retedruk en niet mijn smaak, maar ben benieuwd..
Komen er nog leuke Janoski's?
Dirt magnets dezequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Daarom juist onder shorts, toffe pocket tee erboven. Perfecte zomeroutfit.
Ik vind de normale releases een beetje saai eigenlijk.
Deze daarentegen is lekker clean:
[ afbeelding ]
Ze zijn wel sexy ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Daarom juist onder shorts, toffe pocket tee erboven. Perfecte zomeroutfit.
Ik vind de normale releases een beetje saai eigenlijk.
Deze daarentegen is lekker clean:
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel leuk, maar asics gl3/saga > die janoski.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind ze retedruk en niet mijn smaak, maar ben benieuwd..
Komen er nog leuke Janoski's?
Ze staan er wel, maar als je wil afrekenen krijg je een melding dat ze niet meer op voorraad zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:07 schreef Apostrof het volgende:
Waren die janoski al eerder bekend of heb ik door mijn post verschillende mensen wat euro's lichter gemaakt?Bij die link van manus staan nu trouwens nog alle maten weergeven, of is dat fout?
Ja klopt, maar doe maar eens een 10,5 in je mandje, dan geeft hij aan dat hij uitverkocht isquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:07 schreef Apostrof het volgende:
Waren die janoski al eerder bekend of heb ik door mijn post verschillende mensen wat euro's lichter gemaakt?Bij die link van manus staan nu trouwens nog alle maten weergeven, of is dat fout?
Post collectiepic dan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:23 schreef AIRMAXSYNDICATE het volgende:
wat een dooie bende is het hier
Je kunt het moeilijk tegenhouden. Sommige vlekken gaan er gewoon nooit helemaal uit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hoe gaan jullie om met wit suède? Hoe valt het een beetje schoon te houden. Heb zo'n blokje besteld maar vraag me af of het wonderen gaat doen.
Sjiet. Altijd hetzelfde verhaal. Het ziet er mooi uit maar praktisch is anders.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je kunt het moeilijk tegenhouden. Sommige vlekken gaan er gewoon nooit helemaal uit.
Klopt, viezigheid komt er altijd vrij snel en onverwacht ik. Daarom heb ik vrij weinig schoeisel in lichte kleuren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:38 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Sjiet. Altijd hetzelfde verhaal. Het ziet er mooi uit maar praktisch is anders.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef acbs2 het volgende:
Vind de samples toch beter @bokkepoot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die zijn inderdaad iets beter, moet nog sowieso even kijken. Ik heb het niet zo op Low'squote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef acbs2 het volgende:
Vind de samples toch beter @bokkepoot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit een neon side panel op de andere kantquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:28 schreef Miniem het volgende:
58 euro voor quickstrikes.
http://www.crookedtongues(...)-trainers-511881-060
Ik twijfel, heb al een paartje Roshe Runs maar daar is het logo na 1x dragen van los gelaten![]()
Wel fijne schoenen
I got this.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit soort nikes juist spuuglelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
Ja die zijn inderdaad iets beter, moet nog sowieso even kijken. Ik heb het niet zo op Low's
Ik ben meer van de hogere schoen. Mijn Janoski's zijn de enige low's die ik heb
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:36 schreef SHOOOTO het volgende:
oh snap, NAM$ hindabuilding [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:06 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
I got this.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Ik ben wel erg benieuwd hoe die zitten door het lunar. De normale zijn een beetje bulky, maar nog steeds goed te pruimen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:22 schreef Bajskorv het volgende:
Lekker wit, tempting...
[ afbeelding ]
Idem. Normaal te bulky voor mij, nu wel proberen waard...quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd hoe die zitten door het lunar. De normale zijn een beetje bulky, maar nog steeds goed te pruimen.
Waar te krijgen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:22 schreef Bajskorv het volgende:
Lekker wit, tempting...
[ afbeelding ]
Heb niet gezocht, hypebeast zegt NSW accounts.quote:
Tofquote:Op donderdag 28 maart 2013 08:32 schreef SHOOOTO het volgende:
deze is met een icy sole, samen met nog twee andere cw's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(***/100 is een soort easter egg tussen de normale paartjes)
Lol.. Kreeg vanochtend toevallig een nieuwsbrief van ze.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:12 schreef Bajskorv het volgende:
Het is reclame, maar geen spam. Moest het alleen even onder de aandacht van Vault brengen![]()
MINT. Voor echte mannuh.
[ afbeelding ]
Sale hunten en zeggen dat andere skeer zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:06 schreef Allessio het volgende:
Patta sample sale morgen en zaterdag singel 250
Be there or stay skeer
Laten we het mellow houdenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Sale hunten en zeggen dat andere skeer zijn
Iedereen die mij skeer noemt kan een pof krijgen....quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Heb je het nog niet gehoord? Hostile is our style.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
Retail of iets er onder. 8,5 had ik gelijk van je gekocht.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:35 schreef ROFLOL het volgende:
Wat zijn een paartje Vans Syndicate Zero in Burgundy/White 11.5 nog waard? Misschien ooit een keer aangehad, nog geheel nieuw, kwam ze laatst weer tegen maar kan ze beter proberen te verkopen.
gewoon wachten op de levering van Ben G en Toms.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Goddamnit die florals lijken er nog in US6 te zijn maar als ik verder klik zijn ze out of stock
Ik haat die winkels met hun snotty staff.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
gewoon wachten op de levering van Ben G en Toms.
Want salaris is iets om mensen op te beoordelen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik haat die winkels met hun snotty staff.
Die vergeten af en toe dat ze gewoon winkelpersoneel zijn met een crappy salaris waar ik om lach
Vind het toch wel grappig. Al die gasten voelen zich veel beter dan hun klanten maar wat hebben ze nou bereikt? Je werkt in een kleding winkel en veel verder zullen ze ook niet komen volgens mij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Want salaris is iets om mensen op te beoordelen?
Begrijp je probleem met de attitude van sommige mensen, maar wat iemand verdient maakt hem niet meer of minder...
Het gaat om het feit dat je als "winkelbediende" niet zo'n grote waffel moet hebben tegen klanten. Als mensen het ok vinden om zo behandeld te worden door een stel pubers, be my guest, maar ik skipquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Begrijp je probleem met de attitude van sommige mensen, maar wat iemand verdient maakt hem niet meer of minder...
Ja precies daar doelde ik ook op met het crappy salarisquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vind het toch wel grappig. Al die gasten voelen zich veel beter dan hun klanten maar wat hebben ze nou bereikt? Je werkt in een kleding winkel en veel verder zullen ze ook niet komen volgens mij.
Bij Nike zal NIEMAND je ooit een zooltje of spray aanbieden anders wil ik het meteen wetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:11 schreef Atta-boy het volgende:
BenG en toms vind ik juist best cool. Heb veel liever zo'n soort winkel dan een nike of fl waar ze me elke keer ook nog zo'n spray of zooltje oid aan willen smeren en steeds met domme vragen komen.
Is te merken dat bajs wat meer levenservaring heeft.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Basjquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:12 schreef Bajskorv het volgende:
Ach, ik vind iedereen lief. Zal wel aan mij liggen.
Ook goedquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:12 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Bij Nike zal NIEMAND je ooit een zooltje of spray aanbieden anders wil ik het meteen weten
Dat is strictly tegen onze sales policy
Ik denk het ja, of je bent te weinig in Nederland om je echt te kunnen ergeren aan het steeds asocialer wordende winkelpersoneelquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:12 schreef Bajskorv het volgende:
Ach, ik vind iedereen lief. Zal wel aan mij liggen.
Dat zou zeker zonde zijn maar als veel mensen niet komen omdat je staff zo kaka is ligt het probleem bij jezelf en kun je het ook zelf fixen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:15 schreef Atta-boy het volgende:
Zou toch zonde zijn als zaken als BenG etc failliet zouden gaan omdat mensen meer bij fl kopen oid.
Onzin, alsof het elders in de wereld anders is. Maar ik word bijna altijd goed behandeld, ik ben zelf ook altijd vriendelijk. En als ik arrogant behandeld word, boeit het me echt niet. Dan kom ik toch lekker niet langs volgende keer, geen centje pijn voor bajs.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:15 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik denk het ja, of je bent te weinig in Nederland om je echt te kunnen ergeren aan het steeds asocialer wordende winkelpersoneel
Ik heb geen idee, ik gedraag me gewoon niet als een opaquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:20 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Jullie schelen toch maar 3 jaar?
Roshquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:20 schreef vault_tec het volgende:
die ene skatestore naast woei is ook zo failliet gegaan. Zaten altijd mensen voor de winkel en werd er naar je gestaard als je naar binnen ging door al die mensen. Veel mensen die er daarom nooit heen gingen.
Eh ja??quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Onzin, alsof het elders in de wereld anders is.
Wel eens bij Kith geweest? Footpatrol? Etc?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:23 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Eh ja??
Jij reisde toch zoveel? In New York wordt je overal als een koning behandeld, in Zuid Amerika heb ik zeer goede ervaringen gemaakt en in Indonesie bijv. wordt er nog net niet voor je gekropen.
Maar dat leer je wel als je ouder wordt hahahahaha opa
Sorry, bedoelde je mij? Ik probeer niks af te kappen, maar excuses.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik snap niet, als je discussies altijd afkapt, wat je op een forum te zoeken hebt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Forum
Forum kan verwijzen naar:
Forum (discussie), groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bepaalde kwestie.
Ik heb nooit gevraagd of iedereen het met me eens wil zijn.
Dan heb ik daar een andere ervaring mee gehad dan jij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:25 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Wel eens bij Kith geweest? Footpatrol? Etc?
Winkel personeel is overal anders. Winkel personeel van sneakershops zijn overal hetzelfde... Die arrogante shops heb je overal, van Tokyo tot NY...
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik gedraag me gewoon niet als een opa
Moet je voor de gein es naar Zuid Afrika gaan, daar wordt dat doodnormaal gevondenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:26 schreef Atta-boy het volgende:
Lag een guy gewoon te slapen on die winkel![]()
Moet je inderdaad naar winkels als supreme, foot patrol etc gaan. Overal is het personeel zo. omdat ze in een "toffe" winkel werken gaan ze arrogant doen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dan heb ik daar een andere ervaring mee gehad dan jij.
Ook mijn ervaring (specifiek met "de betere" sneakershops). Ik heb overal ter wereld net zoveel goeie als slechte ervaringen. Weinig landen die enkel positief waren, en Nederland steekt er zeker niet slecht bij af.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:26 schreef Atta-boy het volgende:
Bij supreme word je de winkel nog net niet uitgekeken en in Indonesië zijn ze gewoon hetzelfde als hier in de betere shops. Lag een guy gewoon te slapen on die winkel![]()
Vaak zijn die gasten heel erg aardig vind ik juist, ook veel gepraat met die gasten in Indonesië.
Meest negatieve ervaring had ik bij DQM in NYC. Wat een stel pannenkoeken daar zeg.. Een goedendag was al teveel gevraagd. Ben dan ook heel snel weggegaan. Nog nooit zulk kut personeel meegemaakt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:29 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Moet je inderdaad naar winkels als supreme, foot patrol etc gaan. Overal is het personeel zo. omdat ze in een "toffe" winkel werken gaan ze arrogant doen.
Dat is toch lame? Elke klant moet je zien als een potentiele gelduitgever die winst oplevert voor je winkel. Regardless wat ie aanheeft, hij heeft interesse in jouw winkel, dat moet je juist waarderen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:32 schreef Atta-boy het volgende:
Maar het scheelt btw best veel als je als sjonnie binnenwandelt of met full hype supreme x fragment x visvim x nbhd x ultra swagger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen hier weet zelf meer van sneakers dan de gemiddelde medewerker van zo'n store, daar komt ook wat frustratie vandaan denk ik (voor mij dan).quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:44 schreef Bajskorv het volgende:
Volgens mij kunnen we gerust concluderen dat iedereen andere ervaringen heeft. Is natuurlijk knudde, zou voor iedereen chill moeten zijn. Maar dat is dus wereldwijd zo.
Oh, en ik loop altijd binnen als opa. Wordt meestal toch aardig behandeld en maak bijna altijd over een praatje.
Dat geld voor de meeste FL'ers enzo maar niet bij winkels als woei etc vind ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Iedereen hier weet zelf meer van sneakers dan de gemiddelde medewerker van zo'n store, daar komt ook wat frustratie vandaan denk ik (voor mij dan).
Maar ik ben het for once met je eens dat het voor iedereen chill zou moeten zijn
Dus datquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:50 schreef Atta-boy het volgende:
Tegen jou doen ze altijd aardig omdat je van lb bent shoooto
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef SHOOOTO het volgende:
Ik ervaar ook geen problemen met de NL shops, gewoon een praatje houden, koffie drinken.Niks LB. Volgens mij is SHOOOTO gewoon een chille dude. Mensen pikken dat op, simpel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
quote:Nu heb je wel echte schoenen
Klopt, maar wat is die kans? Zoals Atta zei, ik kan me voorstellen dat je moe wordt van hypekids en scapinogangers. Maar vind wel dat je op zijn minst vriendelijk hallo kan zeggen tegen mensen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Maar Atta, iemand op Scapino schoenen kan toch ook interesse hebben om vanaf NU helemaal hipster te gaan? En hij heeft in dit topic gelezen dat BenG of Patta een toffe winkel is, dus hij denkt: ik ga daar heen!
Zijn droom om hipster te worden word dan woest vernietigd door een neerbuigende puber
Sad.
290sqmquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef vault_tec het volgende:
Owh ja, daarom epic in breda. Toffe winkel en super toffe verkoper irl. In de zomer ook een bankje voor de winkel waar je ken chillen.
Zo zou toch gewoon elke winkel moeten zijn? Ik vind dat gewoon normaal.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:06 schreef doo. het volgende:
Epic is toffe winkel, altijd ziek snelle replies op mailtjes! Snelle shipping enz. Ook met pre-order doet die vrijwel nooit moeilijk
je moet eens weten, mensen op straat gaan zomaar tegen mij praten. In Amsterdam Centrum lopen toeristen naar mij toe om van hun een foto (met hun toestel uiteraard) te maken. True story.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Niks LB. Volgens mij is SHOOOTO gewoon een chille dude. Mensen pikken dat op, simpel.
Zit je in Lost in Amsterdam toevallig?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:40 schreef doo. het volgende:
'T is weer donderdag dus roze sokken & beaterdag #nohomo #hashtag
[ afbeelding ]
Ja daarom, leek alsof je in een coffee shop zatquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:42 schreef doo. het volgende:
Haha nee, is goedkoop tapijtje voor in m'n studentenhuis, zoals op de achtergrond te zien zijn m'n huisgenoten fervent peukendraaiers.
Dus ik was niet helemaal gek.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:01 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Het was dus niet de foto van caliroots, de consortium is inderdaad lichter.
http://www.ascoyne.com/adidas-zx-500-og-2013/1996
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:30 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
je moet eens weten, mensen op straat gaan zomaar tegen mij praten. In Amsterdam Centrum lopen toeristen naar mij toe om van hun een foto (met hun toestel uiteraard) te maken. True story.
Nee hij komt in een algemene inbox dus niet doen inddquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:34 schreef SHOOOTO het volgende:
Komt ie dan bij jou terecht? Anders ga ik niet mailen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef don-diablo het volgende:
Ik doe er niet moeilijk over. Je komt er snel genoeg achter dat sommige sneakers niet 'even' bijbesteld kunnen worden etc. Ik heb geen haat jegens een newbie.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik registreer me expres af en toe met een nieuwe username op LB en vraag ergens iets lames, gewoon om te lachen om de reacties
dus, koop wat je mooi vind.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:27 schreef Pedroo het volgende:
Ik wil die florals, maar dit is echt een gigantisch gehyped gr
Waar?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:11 schreef Miniem het volgende:
Toch maar de Roshe Run Quickstrikes gekocht voor 60 eurie
Dan heb je me verkeerd begrepen. Ik wil m graag, maar nu kost het extra moeite voor slechts een gr.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
dus, koop wat je mooi vind.
En meestal kopen de meeste newbs in de sneakergame alleen wat hype is en dat is zonde. Ik geloof heilig in "koop wat je zelf tof vind". En tuurlijk zijn er mensen die die schoenen echt mooi vinden maar dat geld niet voor iedereen.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:46 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Dan heb je me verkeerd begrepen. Ik wil m graag, maar nu kost het extra moeite voor slechts een gr.
Nog even terugkomend op de discussie over het personeel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:50 schreef Atta-boy het volgende:
Enige winkel waar ik het echt storend vond was bij patta. Daar deden ze altijd alsof ze boven iedereen stonden vond ik, tegenwoordig zie ik bijna nooit meer die old school patta gasten als ik in de winkel ben en met die stagiaires of wat het ook zijn is het een stuk minder.
Tegen jou doen ze altijd aardig omdat je van lb bent shoooto
Vroegah zat patta op de oudezijds voorburgwal met onaardig personeel. Precinct5 zat in de kalvertoren en die hadden altijd aardig personeel. Toen ze samen gingen in de kalvertoren had je dus allebei het personeel rondlopen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nog even terugkomend op de discussie over het personeel.
Toen Patta nog in de Kalvertoren zat, vond ik het personeel wel tof.
Er werkte een guy die Amerikaans en Nederlands door elkaar praatte, die vond ik heel vriendelijk en energiek.
Ik ben nog niet in die nieuwe shop van Patta geweest, maar ik ga er morgen heen, even die sale checken.
Juist, Precinct5 inderdaadquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:44 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vroegah zat patta op de oudezijds voorburgwal met onaardig personeel. Precinct5 zat in de kalvertoren en die hadden altijd aardig personeel. Toen ze samen gingen in de kalvertoren had je dus allebei het personeel rondlopen.
Die amerikaanse gast was van precinct iig, die was wel cool idd.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:43 schreef Grachtenpinguin het volgende:
De consortium versie, die er erg veel op lijkt, valt vrij ruim. Zelfde maat als je Busenitz moet wel prima zijn.
Ik snap hoe zulke winkels kunnen verdienen als ze je de winkel uitstaren. Ben nooit in de kalvertoren geweest, maar toen ze nog boven Ben-G zaten was het echt een kut winkel. Ben-G en Toms hebben wel altijd heel fijn personeel gehad. Toms iets minder toen ze nog op hun oude locatie zaten, maar nu zijn ze altijd relaxed.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:44 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vroegah zat patta op de oudezijds voorburgwal met onaardig personeel. Precinct5 zat in de kalvertoren en die hadden altijd aardig personeel. Toen ze samen gingen in de kalvertoren had je dus allebei het personeel rondlopen.
Die amerikaanse gast was van precinct iig, die was wel cool idd.
Evanquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:50 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Juist, Precinct5 inderdaad.
Ik wou er een keer een tee kopen en op het moment dat ik wilde betalen en bleek mijn portemonnee weg te zijn..
Hij had hem gevonden.
Kwaliteit is alleen ruk. H&M van de tassen wereld.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
Die Herschel backpacks vind ik ook wel dope.
Ga er daar wel een van halen als mijn Eastpak kapot is.
Dat verwachtte ik al wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kwaliteit is alleen ruk. H&M van de tassen wereld.
Dat schijnt zo te zijn idd, maar aangezien ik tassen niet dagelijks draag en weinig belast merk ik er weinig van dat ze snel uit elkaar vallen. Voor het zwaardere werk heb ik een snugpak.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Kwaliteit is alleen ruk. H&M van de tassen wereld.
Was die van hem of jou? Wel echt sick, neem aan dat er gelijk een waardevermindering optreed?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:55 schreef vault_tec het volgende:
mattie van mij heeft net een bape bearbrick van 119 eu geopend...
Van hem. Hij is bape fan. Wel lucky want hij had ze gekocht speciaal voor diequote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:03 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Was die van hem of jou? Wel echt sick, neem aan dat er gelijk een waardevermindering optreed?
Nog steeds niks gehoord over de gl3's bij premium.
Je kan checken bij www.noboysallowed.nl die hebben damesmaten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:30 schreef Nezhi het volgende:
Kutreebok met hun retro's die alleen in grote mannenmaten komen.
Strontwinkels hier ook, kan nergens iets normaals passen omdat ze nooit mijn maat hebben. Denk dat ik ipv us 6 maar 5.5 moet kopen, alles voelt steeds een beetje ruimer aan...
Lacebag is wel erg vaag, altijd gehaat op mensen en als newbs nice sneakers hebben gaan ze vragen wie je in godsnaam bent![]()
zelfs jij hebt grotere voeten dan ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Je kan checken bij www.noboysallowed.nl die hebben damesmaten.
Kheb daar zelf een Reebok Pump gehaald in 38
Edit: Ik zie net dat ze geen Reebok hebben om dit moment
Die voorste.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef SHOOOTO het volgende:
Mint asics gel saga's bij Concrete Store Den Haag:
[ afbeelding ]
inloggen volgens mij, maar ik weet niet of het ook geld als je een nieuw account aanmaakt.quote:
Die saga gaan bij woei pas volgende week zaterdag in de verkoop. Zijn zeker Nice irl.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:47 schreef SHOOOTO het volgende:
Mint asics gel saga's bij Concrete Store Den Haag:
[ afbeelding ]
Je moet eerst vip worden door bestelling(en)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
inloggen volgens mij, maar ik weet niet of het ook geld als je een nieuw account aanmaakt.
Ik kan ze tot op heden amper vinden. In Nederland sowieso nog nergens gezien (de online shops die ik ken).quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:50 schreef Atta-boy het volgende:
Ze komen toch vast ook wel bij andere shops te liggen?
hoe klein ben jij wel niet als je zulke kleine voeten hebt? Ik dacht dat mijn us8 al redelijk klein wasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:24 schreef Nezhi het volgende:
Ik heb geen idee welke maat ik moet nemen. Er zit redelijk veel ruimte bij mijn tenen in mijn busenitz, maar bij mijn grote teen niet... heb net een paar andere modellen van Adidas geprobeerd en het was net alsof ik mijn voet van mijn been aan het afsnijden was, zo strakook us6
Deze heb ik ook, echt heerlijke dunksquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:27 schreef Nezhi het volgende:
1.53
Heb uiteindelijk deze besteld. Ongeveer dezelfde kleuren als de ZX 500... Reebok kan de pot op
[ afbeelding ]
Potver.. Ze zijn erg tof aan de voet.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:43 schreef xSanjay het volgende:
Snelle, onduidelijke snapshot:
[ afbeelding ]
Met dank aan lieve buren die pakketjes aannemen!
keihard als je ze zo rockt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:43 schreef xSanjay het volgende:
[ afbeelding ]
Ziek tof.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:43 schreef xSanjay het volgende:
[ afbeelding ]
per merk en release is dat verschillend, vaak loont het niet om kleine maten te maken tenzij het een wmns release isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:46 schreef Nezhi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Reebok classic leather
Kan ze overal vinden
vanaf us 6.5 (heb US 5.5-6 nodig)
nice. Dit is toch een 10.5?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:43 schreef xSanjay het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:12 schreef SHOOOTO het volgende:
adidas met hun goede sweatshops:
adidas Originals National Tennis OG S/S 2013
[ afbeelding ]Die zijn zeker aardig bezig de laatste tijd met releases.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
quote:Previewed in SHOES MASTER Vol. 19 is the latest collaboration between Supreme and Nike SB. Due for a release as a part of Supreme’s Spring/Summer 2013 collection, the collab comes in the form of a skate-ready edition of Nike‘s Tennis Classic. Lined in white with a matching rubber sole, the release features Volt, black, navy, and white colorways of the sneaker – each with retro branding, a smooth leather upper, and scaly snakeskin detailing along both the heel and eyestay. Complete with heel stripes and subtle Supreme branding throughout, the Tennis Classic is said to be dropping this April.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#FREEBAJSKORV
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:40 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind die reeboks die nezhi postte ook dope.
Vault baller, als ik ¤700 zou missen zou ik flippen.
Bij mij heeft school er ineens ¤350 schoolgeld afgehaald terwijl ik al een paar maanden van school af benzou juist nog geld van ze tegoed hebben maar dit kan nu 4 weken duren. Heb nu amper geld dus weet niet zeker of ik naar sneakerness ga.
Die supreme dingen zijn toch al lang bekent? Zijn mad lelijk. Maar wel supreme....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en je hebt gelijk, zijn gewoon deze fugly dingen:
volgende keer iets langer kijken voor ik iets post..#FREEBAJSKORV
Baal ervan maar geld komt van zelf terug. Kan me er dus niet druk om maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:40 schreef Atta-boy het volgende:
Vault baller, als ik ¤700 zou missen zou ik flippen.
Bij mij heeft school er ineens ¤350 schoolgeld afgehaald terwijl ik al een paar maanden van school af benzou juist nog geld van ze tegoed hebben maar dit kan nu 4 weken duren. Heb nu amper geld dus weet niet zeker of ik naar sneakerness ga.
Die supreme dingen zijn toch al lang bekent? Zijn mad lelijk. Maar wel supreme....
Tuurlijk, maar het is wel lame om precies geen geld te hebben wanneer je het nodig hebt door de schuld van iemand andersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:07 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Baal ervan maar geld komt van zelf terug. Kan me er dus niet druk om maken.
Schuld van mij zelf. Door zenuwen van contract ondertekenen teveel over gemaakt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:10 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is wel lame om precies geen geld te hebben wanneer je het nodig hebt door de schuld van iemand anders
Komt denk ik door je jetlagquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:32 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb echt niks met de AM, en al helemaal niks met de AM95.... Maar deze CW vind ik om de een of andere reden echt mad sexy...
[ afbeelding ]
Waarvoor, die tassies?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:23 schreef Atta-boy het volgende:
Mensen stonden om 7 uur al bij seventyfive. Had ik niet echt verwacht eigenlijk.
truthquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:56 schreef vault_tec het volgende:
Snap die hype echt niet. Zoveel mooiere schoenen.
Ik ga vanmiddag hetzelfde rondje doen, m.u.v. Acht. En nog ff langs TdN voor een nieuwe APC.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:12 schreef Bajskorv het volgende:
Vandaag 290sqm, Acht, Patta, Concrete, Seventyfive, Baskets, BenG.... Lekker los.
Denk dat ik TdN ook even check voor wat betere denim.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:21 schreef daan.ams het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag hetzelfde rondje doen, m.u.v. Acht. En nog ff langs TdN voor een nieuwe APC.
Dit wordt denk ik een memorabele post. Bajs komt vanmiddag thuis met een momo oid en heeft er een addiction bijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:23 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Denk dat ik TdN ook even check voor wat betere denim.
Dit is echt een scapino schoen manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:20 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, deze vind ik nog niet zo slecht eigenlijk.
[ afbeelding ]
Weet het niet, vind dit soort zwarte shit met witte zool soms erg dope. Hangt van materiaal af.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:43 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Dit is echt een scapino schoen man![]()
En daar zou iedereen dan waarschijnlijk die hard voor moeten campen of resell betalen
http://caliroots.com/sfd/product.asp?id=40963quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:40 schreef Atta-boy het volgende:
Die blauwe zien er wel geil uit idd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:46 schreef Nezhi het volgende:
[..]
http://caliroots.com/sfd/product.asp?id=40963
http://www.titolo.ch/reebokclassicleathervintage-p-6005.html
Hier kun je de blauwe en rode kopen
Ik heb al teveel addictions trouwens, probeer het even niet verder uit te breiden. Sneaker is gelukkig niet mijn duurste addictionquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:24 schreef doo. het volgende:
[..]
Dit wordt denk ik een memorabele post. Bajs komt vanmiddag thuis met een momo oid en heeft er een addiction bij
Thanks mate. Net dunk mids binnen gekregen voor 27 shipped. Snap niet hoe mensen lopen, zool is nog 98% ofzo en dan is de toebox helemaal fucked up. #fuckjetenenbuigenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:48 schreef Atta-boy het volgende:
Zal wel ff kijken voor veters. Ben bang dat ik ze niet heb maar kan iig ff zoeken
Ik vind juist die grijze mooi nezhi, die andere kleuren een stuk minder
Pond staat best goed toch, 1.18? Verschil is wel extreem ja, Cali is vaak takke duur.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:12 schreef Atta-boy het volgende:
Zijn nice voor dat geld.
Die tassie devils waren iets van 90 pond retail bij end. Bij cali 170 euro en bij shelta 160.
Best wel ziek verschil, helemaal als de pond zo slecht staat.
Ja, op MP jagen <3 Alleen mensen verzieken toebox en veters altijd, helaas.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:12 schreef Atta-boy het volgende:
Zijn nice voor dat geld.
Die tassie devils waren iets van 90 pond retail bij end. Bij cali 170 euro en bij shelta 160.
Best wel ziek verschil, helemaal als de pond zo slecht staat.
Voor ons wel ja, voor de inwoners slecht bedoel ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:14 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Pond staat best goed toch, 1.18? Verschil is wel extreem ja, Cali is vaak takke duur.
Tjek je DM trouwens even, anders houd het opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:50 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste non-scapino/all stars sneaker
Valt dus wel mee, niet zolang geleden zaten we onder de 1.10. De dagen van de 1.50 zijn al jaren voorbij. Mogen best terugkomen van mijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:30 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Voor ons wel ja, voor de inwoners slecht bedoel ik.
Ik had ze heel even in m'n mandje bij shelta en kwam op 188 totaal uit
De dagen van 1,50 heb ik meegemaakt. Toen heb ik er een tijdje gewoond. Dure tijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Valt dus wel mee, niet zolang geleden zaten we onder de 1.10. De dagen van de 1.50 zijn al jaren voorbij. Mogen best terugkomen van mij
Weet je toevallig wanneer en waar die te koop zijn, lijkt me wel tof voor in de zomer. Heb Nike Koston pink gegoogled en kwam op niks uitquote:
Duur vest?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:39 schreef Bajskorv het volgende:
Enige pickup trouwens, SNS Herning. Qua wol gewoon zo goed, met knettergoeie pasvorm. Ik had al zoiets en draag het kapot, dus eentje extra. En ik twijfel nog of ik ergens een tas ga bestellen, maar duur...
[ afbeelding ]
Zelf geen idee maar denk binnenkort. Gewoon dit topic op fok in de gaten houden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:43 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Weet je toevallig wanneer en waar die te koop zijn, lijkt me wel tof voor in de zomer. Heb Nike Koston pink gegoogled en kwam op niks uit
Excuses trouwens als dit een heel domme vraag is, ben nieuw in deze wereld en wil er graag meer vanaf weten
Nope, ik heb alleen gelezen dat er (ik geloof vandaag) een release party is, maar ik weet niet wanneer ze (en of ze überhaupt) In Nederland gaan droppen, en hoeveel ervan komen etc.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:43 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Weet je toevallig wanneer en waar die te koop zijn, lijkt me wel tof voor in de zomer. Heb Nike Koston pink gegoogled en kwam op niks uit
Excuses trouwens als dit een heel domme vraag is, ben nieuw in deze wereld en wil er graag meer vanaf weten
quote:[img]httwpt tp://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 30 maart 2013 14:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Is Google kapot?
Logische vragen mogen er best gesteld worden, dit vind je binnen 30 seconden op google dus zoek het lekker zelf op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..].
Vind je het niet leuk als er wat gevraagd wordt in het topic?
Stel nou dat 2 mensen die meelezen in dit topic het vest mooi vinden, dan scheelt het die 2 mensen weer googlen!.
Iets meer dan 200e, dus op zich duur. Hele goeie kwaliteit, dus dan weer niet duur. Het is maar hoe je het bekijkt.quote:
Nee, rij maandag mijn auto weer naar Londen. Daarna begint weer lekkere reisperiod, met Parijs, 3x Amsterdam, Stockholm, Rotterdam in komende weken. Vrij zeker dat ik ook nog richting Hong Kong moet, met waarschijnlijk ook Singapore en Perth. En dan is april weer over...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:08 schreef Grachtenpinguin het volgende:
TdN geskipt? Basj toch... Je bent nog een ruime week in Amsterdam toch? Genoeg tijd om er langs te gaan.
thanksquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:00 schreef vault_tec het volgende:
zit al te zoeken maar kan geen concrete datum geven. Als ik het hoor dan post ik het hier/
Een van de weinige nieuwe mensen die netjes reageert en niet meteen agressief word als wij geen antwoord hebben. Kudos.
quote:Het is jouw hobby dus succes eh...
Nice! Waar gekocht in de stad?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:39 schreef Bajskorv het volgende:
Enige pickup trouwens, SNS Herning. Qua wol gewoon zo goed, met knettergoeie pasvorm. Ik had al zoiets en draag het kapot, dus eentje extra. En ik twijfel nog of ik ergens een tas ga bestellen, maar duur...
[ afbeelding ]
ik gahard op die florals.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:39 schreef acbs2 het volgende:
Pakketjes.
[ afbeelding ]
Asics_Gel_Syntar_Vintage_Grape by acbs2, on Flickr
[ afbeelding ]
Nike_Stefan_Janoski_Floral_Camo by acbs2, on Flickr
Bij 290sqm neem ik aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:46 schreef daan.ams het volgende:
[..]
Nice! Waar gekocht in de stad?
Of valt dit ook in de categorie 'is google kapot?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |