Waar gekochtquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:30 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Janoski florals gaan hard trouwens, nu nog maar 1 paartje in 10,5 en die is, hopelijk, voor Sanjay.
Of er werden er gewoon weinig geleverd, dat kan ook.
Ik denk dat ze onder denim niet perse heel hard zijn. Maar vooral onder shorts in de zomer <3quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:44 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Onder denim lijkt het me niks maar onder shorts met een voor de rest cleane outfit zijn ze denk ik tof.
Daarom juist onder shorts, toffe pocket tee erbovenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind ze retedruk en niet mijn smaak, maar ben benieuwd..
Komen er nog leuke Janoski's?
Dirt magnets dezequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Daarom juist onder shorts, toffe pocket tee erboven. Perfecte zomeroutfit.
Ik vind de normale releases een beetje saai eigenlijk.
Deze daarentegen is lekker clean:
[ afbeelding ]
Ze zijn wel sexy ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Daarom juist onder shorts, toffe pocket tee erboven. Perfecte zomeroutfit.
Ik vind de normale releases een beetje saai eigenlijk.
Deze daarentegen is lekker clean:
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel leuk, maar asics gl3/saga > die janoski.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vind ze retedruk en niet mijn smaak, maar ben benieuwd..
Komen er nog leuke Janoski's?
Ze staan er wel, maar als je wil afrekenen krijg je een melding dat ze niet meer op voorraad zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:07 schreef Apostrof het volgende:
Waren die janoski al eerder bekend of heb ik door mijn post verschillende mensen wat euro's lichter gemaakt?Bij die link van manus staan nu trouwens nog alle maten weergeven, of is dat fout?
Ja klopt, maar doe maar eens een 10,5 in je mandje, dan geeft hij aan dat hij uitverkocht isquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:07 schreef Apostrof het volgende:
Waren die janoski al eerder bekend of heb ik door mijn post verschillende mensen wat euro's lichter gemaakt?Bij die link van manus staan nu trouwens nog alle maten weergeven, of is dat fout?
Post collectiepic dan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:23 schreef AIRMAXSYNDICATE het volgende:
wat een dooie bende is het hier
Je kunt het moeilijk tegenhouden. Sommige vlekken gaan er gewoon nooit helemaal uit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hoe gaan jullie om met wit suède? Hoe valt het een beetje schoon te houden. Heb zo'n blokje besteld maar vraag me af of het wonderen gaat doen.
Sjiet. Altijd hetzelfde verhaal. Het ziet er mooi uit maar praktisch is anders.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:35 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je kunt het moeilijk tegenhouden. Sommige vlekken gaan er gewoon nooit helemaal uit.
Klopt, viezigheid komt er altijd vrij snel en onverwacht ik. Daarom heb ik vrij weinig schoeisel in lichte kleuren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:38 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Sjiet. Altijd hetzelfde verhaal. Het ziet er mooi uit maar praktisch is anders.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef acbs2 het volgende:
Vind de samples toch beter @bokkepoot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die zijn inderdaad iets beter, moet nog sowieso even kijken. Ik heb het niet zo op Low'squote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef acbs2 het volgende:
Vind de samples toch beter @bokkepoot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit een neon side panel op de andere kantquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:28 schreef Miniem het volgende:
58 euro voor quickstrikes.
http://www.crookedtongues(...)-trainers-511881-060
Ik twijfel, heb al een paartje Roshe Runs maar daar is het logo na 1x dragen van los gelaten![]()
Wel fijne schoenen
I got this.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dit soort nikes juist spuuglelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[..]
Ja die zijn inderdaad iets beter, moet nog sowieso even kijken. Ik heb het niet zo op Low's
Ik ben meer van de hogere schoen. Mijn Janoski's zijn de enige low's die ik heb
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:36 schreef SHOOOTO het volgende:
oh snap, NAM$ hindabuilding [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:06 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
I got this.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Ik ben wel erg benieuwd hoe die zitten door het lunar. De normale zijn een beetje bulky, maar nog steeds goed te pruimen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:22 schreef Bajskorv het volgende:
Lekker wit, tempting...
[ afbeelding ]
Idem. Normaal te bulky voor mij, nu wel proberen waard...quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd hoe die zitten door het lunar. De normale zijn een beetje bulky, maar nog steeds goed te pruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |