Waar te krijgen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:22 schreef Bajskorv het volgende:
Lekker wit, tempting...
[ afbeelding ]
Heb niet gezocht, hypebeast zegt NSW accounts.quote:
Tofquote:Op donderdag 28 maart 2013 08:32 schreef SHOOOTO het volgende:
deze is met een icy sole, samen met nog twee andere cw's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(***/100 is een soort easter egg tussen de normale paartjes)
Lol.. Kreeg vanochtend toevallig een nieuwsbrief van ze.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:12 schreef Bajskorv het volgende:
Het is reclame, maar geen spam. Moest het alleen even onder de aandacht van Vault brengen![]()
MINT. Voor echte mannuh.
[ afbeelding ]
Sale hunten en zeggen dat andere skeer zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:06 schreef Allessio het volgende:
Patta sample sale morgen en zaterdag singel 250
Be there or stay skeer
Laten we het mellow houdenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:14 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Sale hunten en zeggen dat andere skeer zijn
Iedereen die mij skeer noemt kan een pof krijgen....quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Heb je het nog niet gehoord? Hostile is our style.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Retail of iets er onder. 8,5 had ik gelijk van je gekocht.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:35 schreef ROFLOL het volgende:
Wat zijn een paartje Vans Syndicate Zero in Burgundy/White 11.5 nog waard? Misschien ooit een keer aangehad, nog geheel nieuw, kwam ze laatst weer tegen maar kan ze beter proberen te verkopen.
gewoon wachten op de levering van Ben G en Toms.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:25 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Goddamnit die florals lijken er nog in US6 te zijn maar als ik verder klik zijn ze out of stock
Ik haat die winkels met hun snotty staff.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:44 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
gewoon wachten op de levering van Ben G en Toms.
Want salaris is iets om mensen op te beoordelen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik haat die winkels met hun snotty staff.
Die vergeten af en toe dat ze gewoon winkelpersoneel zijn met een crappy salaris waar ik om lach
Vind het toch wel grappig. Al die gasten voelen zich veel beter dan hun klanten maar wat hebben ze nou bereikt? Je werkt in een kleding winkel en veel verder zullen ze ook niet komen volgens mij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Want salaris is iets om mensen op te beoordelen?
Begrijp je probleem met de attitude van sommige mensen, maar wat iemand verdient maakt hem niet meer of minder...
Het gaat om het feit dat je als "winkelbediende" niet zo'n grote waffel moet hebben tegen klanten. Als mensen het ok vinden om zo behandeld te worden door een stel pubers, be my guest, maar ik skipquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Begrijp je probleem met de attitude van sommige mensen, maar wat iemand verdient maakt hem niet meer of minder...
Ja precies daar doelde ik ook op met het crappy salarisquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:10 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vind het toch wel grappig. Al die gasten voelen zich veel beter dan hun klanten maar wat hebben ze nou bereikt? Je werkt in een kleding winkel en veel verder zullen ze ook niet komen volgens mij.
Bij Nike zal NIEMAND je ooit een zooltje of spray aanbieden anders wil ik het meteen wetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:11 schreef Atta-boy het volgende:
BenG en toms vind ik juist best cool. Heb veel liever zo'n soort winkel dan een nike of fl waar ze me elke keer ook nog zo'n spray of zooltje oid aan willen smeren en steeds met domme vragen komen.
Is te merken dat bajs wat meer levenservaring heeft.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:04 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Basjquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:12 schreef Bajskorv het volgende:
Ach, ik vind iedereen lief. Zal wel aan mij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |