abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124603816
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Iedereen hier weet zelf meer van sneakers dan de gemiddelde medewerker van zo'n store, daar komt ook wat frustratie vandaan denk ik (voor mij dan).
Maar ik ben het for once met je eens dat het voor iedereen chill zou moeten zijn ;)
Dat geld voor de meeste FL'ers enzo maar niet bij winkels als woei etc vind ik
Faka G
pi_124603857
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:50 schreef Atta-boy het volgende:

Tegen jou doen ze altijd aardig omdat je van lb bent shoooto :+
Dus dat :')

Maar Atta, iemand op Scapino schoenen kan toch ook interesse hebben om vanaf NU helemaal hipster te gaan? En hij heeft in dit topic gelezen dat BenG of Patta een toffe winkel is, dus hij denkt: ik ga daar heen!
Zijn droom om hipster te worden word dan woest vernietigd door een neerbuigende puber ;(
Sad.
Whatever you're about to discover we off that.
pi_124603860
quote:
2s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef SHOOOTO het volgende:
Ik ervaar ook geen problemen met de NL shops, gewoon een praatje houden, koffie drinken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks LB. Volgens mij is SHOOOTO gewoon een chille dude. Mensen pikken dat op, simpel. O+
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
pi_124603979
Ik kan wel begrijpen dat mensen in winkels arrogant doen. Vriend van mij werkt bij woei en als ik soms langs ga en een babbeltje met hem heb dan hebben klanten de meest retarded vragen. Als je dit heel de dag krijgt en al die mensen kopen ook niks word je het van zelf wel snel zat. Vragen als: kunnen jullie bestellen? en dan schoenen die mintens 4+ jaar oud zijn of/en collabo die bijna niet te krijgen is/was.

Mooiste was nog de gast op fake yeezy's die helemaal tof ging doen en een lelijk paartje air max kocht. Toen hoorde ik de volgende woorden uit de mond van die vriend komen.

quote:
Nu heb je wel echte schoenen :D
_O-
pi_124603992
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:

[..]

Maar Atta, iemand op Scapino schoenen kan toch ook interesse hebben om vanaf NU helemaal hipster te gaan? En hij heeft in dit topic gelezen dat BenG of Patta een toffe winkel is, dus hij denkt: ik ga daar heen!
Zijn droom om hipster te worden word dan woest vernietigd door een neerbuigende puber ;(
Sad.
Klopt, maar wat is die kans? Zoals Atta zei, ik kan me voorstellen dat je moe wordt van hypekids en scapinogangers. Maar vind wel dat je op zijn minst vriendelijk hallo kan zeggen tegen mensen.
pi_124604045
Ik heb in mijn werk dagelijks met dit soort mensen te maken.
Natuurlijk is het frustrerend, maar je bent er om te werken, jouw mening interesseert op dat moment niemand iets. Als je het dan niet kan opbrengen om professioneel te blijven ben je niet geschikt voor dat werk. Maar in dat soort winkels gelden andere regels omdat mensen toch wel komen.
Jammer vind ik dat.
pi_124604060
Owh ja, daarom epic in breda. Toffe winkel en super toffe verkoper irl. In de zomer ook een bankje voor de winkel waar je ken chillen.
pi_124604161
Hoor inderdaad ook altijd goede dingen over Ted.
Personeel van 247/Premium in Nijmegen is ook erg relaxed, op een kerel na. Die loopt er altijd rond alsof hij gedwongen wordt.
pi_124604286
Epic is toffe winkel, altijd ziek snelle replies op mailtjes! Snelle shipping enz. Ook met pre-order doet die vrijwel nooit moeilijk
pi_124604288
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef vault_tec het volgende:
Owh ja, daarom epic in breda. Toffe winkel en super toffe verkoper irl. In de zomer ook een bankje voor de winkel waar je ken chillen.
290sqm O+

One love
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
pi_124604453
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:06 schreef doo. het volgende:
Epic is toffe winkel, altijd ziek snelle replies op mailtjes! Snelle shipping enz. Ook met pre-order doet die vrijwel nooit moeilijk
Zo zou toch gewoon elke winkel moeten zijn? Ik vind dat gewoon normaal.
Laten we een petitie maken :+
  donderdag 28 maart 2013 @ 13:30:56 #137
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_124605168
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Niks LB. Volgens mij is SHOOOTO gewoon een chille dude. Mensen pikken dat op, simpel. O+
je moet eens weten, mensen op straat gaan zomaar tegen mij praten. In Amsterdam Centrum lopen toeristen naar mij toe om van hun een foto (met hun toestel uiteraard) te maken. True story.
pi_124605445
'T is weer donderdag dus roze sokken & beaterdag #nohomo #hashtag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124605475
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:40 schreef doo. het volgende:
'T is weer donderdag dus roze sokken & beaterdag #nohomo #hashtag
[ afbeelding ]
Zit je in Lost in Amsterdam toevallig? :P
Tapijtje enzo lijkt erop
pi_124605529
Haha nee, is goedkoop tapijtje voor in m'n studentenhuis, zoals op de achtergrond te zien zijn m'n huisgenoten fervent peukendraaiers.
pi_124605755
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:42 schreef doo. het volgende:
Haha nee, is goedkoop tapijtje voor in m'n studentenhuis, zoals op de achtergrond te zien zijn m'n huisgenoten fervent peukendraaiers.
Ja daarom, leek alsof je in een coffee shop zat :D
pi_124606218
Het was dus niet de foto van caliroots, de consortium is inderdaad lichter.

http://www.ascoyne.com/adidas-zx-500-og-2013/1996

donderdag 28 maart 2013 @ 14:14:32 #143
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_124606670
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 14:01 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Het was dus niet de foto van caliroots, de consortium is inderdaad lichter.

http://www.ascoyne.com/adidas-zx-500-og-2013/1996

[ afbeelding ]
Dus ik was niet helemaal gek. :P ik zou nog graag zo'n paar consortium erbij willen. :9
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_124606839
die 20% korting bij Cali + free shipping boven de 100e is best wel tempting :P
Feyenoord Rotterdam
pi_124607109
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2013 13:30 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

je moet eens weten, mensen op straat gaan zomaar tegen mij praten. In Amsterdam Centrum lopen toeristen naar mij toe om van hun een foto (met hun toestel uiteraard) te maken. True story.
_O-
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:03:25 #146
376380 Alziend-Oog
haha vet grappig
pi_124608457
Heeft iemand ervaringen met http://www.myshoesnew.com/ ?
Daar is alles wel verdacht goedkoop...
Aer mea arena est
pi_124608896
Fake, simpel.
pi_124609154
Oh deze site kan ik meteen effe reporten :P
Kan je altijd doen trouwens als je zoiets ziet: counterfeit@nike.com *)
Krijg dagelijks emails van politie en mensen die er wat gekocht hebben over dit soort sites :')
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:34:18 #149
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_124609547
Komt ie dan bij jou terecht? Anders ga ik niet mailen :@
pi_124609854
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:34 schreef SHOOOTO het volgende:
Komt ie dan bij jou terecht? Anders ga ik niet mailen :@
Nee hij komt in een algemene inbox dus niet doen indd :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')