Dat geld voor de meeste FL'ers enzo maar niet bij winkels als woei etc vind ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Iedereen hier weet zelf meer van sneakers dan de gemiddelde medewerker van zo'n store, daar komt ook wat frustratie vandaan denk ik (voor mij dan).
Maar ik ben het for once met je eens dat het voor iedereen chill zou moeten zijn
Dus datquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:50 schreef Atta-boy het volgende:
Tegen jou doen ze altijd aardig omdat je van lb bent shoooto
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef SHOOOTO het volgende:
Ik ervaar ook geen problemen met de NL shops, gewoon een praatje houden, koffie drinken.Niks LB. Volgens mij is SHOOOTO gewoon een chille dude. Mensen pikken dat op, simpel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
quote:Nu heb je wel echte schoenen
Klopt, maar wat is die kans? Zoals Atta zei, ik kan me voorstellen dat je moe wordt van hypekids en scapinogangers. Maar vind wel dat je op zijn minst vriendelijk hallo kan zeggen tegen mensen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Maar Atta, iemand op Scapino schoenen kan toch ook interesse hebben om vanaf NU helemaal hipster te gaan? En hij heeft in dit topic gelezen dat BenG of Patta een toffe winkel is, dus hij denkt: ik ga daar heen!
Zijn droom om hipster te worden word dan woest vernietigd door een neerbuigende puber
Sad.
290sqmquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:58 schreef vault_tec het volgende:
Owh ja, daarom epic in breda. Toffe winkel en super toffe verkoper irl. In de zomer ook een bankje voor de winkel waar je ken chillen.
Zo zou toch gewoon elke winkel moeten zijn? Ik vind dat gewoon normaal.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:06 schreef doo. het volgende:
Epic is toffe winkel, altijd ziek snelle replies op mailtjes! Snelle shipping enz. Ook met pre-order doet die vrijwel nooit moeilijk
je moet eens weten, mensen op straat gaan zomaar tegen mij praten. In Amsterdam Centrum lopen toeristen naar mij toe om van hun een foto (met hun toestel uiteraard) te maken. True story.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Niks LB. Volgens mij is SHOOOTO gewoon een chille dude. Mensen pikken dat op, simpel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit je in Lost in Amsterdam toevallig?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:40 schreef doo. het volgende:
'T is weer donderdag dus roze sokken & beaterdag #nohomo #hashtag
[ afbeelding ]
Ja daarom, leek alsof je in een coffee shop zatquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:42 schreef doo. het volgende:
Haha nee, is goedkoop tapijtje voor in m'n studentenhuis, zoals op de achtergrond te zien zijn m'n huisgenoten fervent peukendraaiers.
Dus ik was niet helemaal gek.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:01 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Het was dus niet de foto van caliroots, de consortium is inderdaad lichter.
http://www.ascoyne.com/adidas-zx-500-og-2013/1996
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:30 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
je moet eens weten, mensen op straat gaan zomaar tegen mij praten. In Amsterdam Centrum lopen toeristen naar mij toe om van hun een foto (met hun toestel uiteraard) te maken. True story.
Nee hij komt in een algemene inbox dus niet doen inddquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:34 schreef SHOOOTO het volgende:
Komt ie dan bij jou terecht? Anders ga ik niet mailen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |