SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2013 18:57:26 ]
Altijd die verrekte Specularium, met dat trieste gezicht van 'm...quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik ook
En ik had nog wel zo'n leuke TT en OP gemaakt
Ja, als het nou een leuke TT+OP wasquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd die verrekte Specularium, met dat trieste gezicht van 'm...
Kijk, een kenner.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:02 schreef sp3c het volgende:
kwekkeboom is trouwens wel goed
verdiend een NWS SC
tja ... vrouwenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk, een kenner.
Je hebt ook van die figuren die dan Van Dobben gaan zeggen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ook als 'ie snel volgepost wordt, dan wordt dat nieuwe deeltje niet voor mij.
Wacht al een week ofzo en heb intussen 3e nieuwe OP's gemaakt
Ik geef het op
Vleeskroket is meer iets voor vrouwen, doe mij maar een kalfskroketquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
Vleeskroket is in elk geval nog elfletterig...
Ook goedquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vleeskroket is meer iets voor vrouwen, doe mij maar een kalfskroket
Wat had je voor de OP in gedachten dan? Ik vind dat we nog een banner nodig hebben.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ook als 'ie snel volgepost wordt, dan wordt dat nieuwe deeltje niet voor mij.
Wacht al een week ofzo en heb intussen 3e nieuwe OP's gemaakt
Ik geef het op
Tja, als ik die hier nu post heb ik er straks niets meer aan. En PM 'en kan niet met img-codesquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat had je voor de OP in gedachten dan? Ik vind dat we nog een banner nodig hebben.
Google dan maar even op geheugenverliesquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef sp3c het volgende:
man ik wilde iets googelen maar ik ben het vergeten
De oplossing vind je HIERquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef sp3c het volgende:
man ik wilde iets googelen maar ik ben het vergeten
Dat heb ik vorig jaar en het jaar daar voor ook uitgezet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef Specularium het volgende:
Even gezellig het laatste anderhalf uurtje kinderkanker meepikken, jongens.
In Benidorm heb je Sticky Vicky, wat een heldin is dat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:31 schreef Tem het volgende:
Showtje van Corrie in Benidorm voor de overwinteraars. Weer eens wat anders dan bingo.
Die met die scheermesjes?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:38 schreef Kentoet het volgende:
[..]
In Benidorm heb je Sticky Vicky, wat een heldin is dat.
Van Corries leeftijd is zij.
Die over Cyprus dat het een kankereiland is ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:38 schreef Kentoet het volgende:
Die lucky-tv van eergisteren over die kinderkanker was goed.
Potloodtest, Sp3c heeft er al een euro'tje voor over. Die is al in the pocket, zegmaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en wat zou ik moeten doen dan he?
Hahaha ja die ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die over Cyprus dat het een kankereiland is ook.
Even voor de duidelijkheid: het potlood moet vallen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Potloodtest, Sp3c heeft er al een euro'tje voor over. Die is al in the pocket, zegmaar.
Je moet niet een hele Bruynzeel set eronder kunnen klemmen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: het potlood moet vallen?
Ja OK dan heb ik de goede test in gedachtenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Je moet niet een hele Bruynzeel set eronder kunnen klemmen.
Hij plaagt mij ook altijd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:46 schreef Boldface het volgende:
[..]
Plaag die jongen nou niet. Hij probeerde het tenminste.
Als ik bij van Dobbe ben dan neem ik altijd een broodje half om of warm vlees.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Er gaat niks boven een broodje met een Van Dobbe qualiteits croquette en mosterd!
Ik woon niet echt in de buurt, dus ik moet het doen met de diepvriesbolide's.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik bij van Dobbe ben dan neem ik altijd een broodje half om of warm vlees.
Het is ook niet echt om de hoek maar als ik in de stad ben, dan ga ik er weleens een broodje halen. Met een glas melk erbijquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:32 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik woon niet echt in de buurt, dus ik moet het doen met de diepvriesbolide's.
Glazen melk bij Van Dobbe, altijd een bazencombinatie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is ook niet echt om de hoek maar als ik in de stad ben, dan ga ik er weleens een broodje halen. Met een glas melk erbij
Traditiequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Glazen melk bij Van Dobbe, altijd een bazencombinatie.
Binnen 2 minuten heb ik de TV uit het raam gemieterd en schop ik alles kort en klein als ik die meuk kijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
Die Passie, ik weet niet of ik dat volhoud om te kijken.
ZO ernstig ben ik niet geirriteerd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten heb ik de TV uit het raam gemieterd en schop ik alles kort en klein als ik die meuk kijk.
Dus doe aan zelfbescherming en kijk er maar niet naar, mentaal gezonde mensen vertonen onmiddelijk dezelfde reactie als ik op dergelijke beelden.
Het zijn geïndoctrineerde mongolen, een ergernis van jewelste.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
ZO ernstig ben ik niet geirriteerd.
Eigenlijk kijk ik nu omdat ik het vorig jaar niet gezien had en benieuwd was. Met geloof heb ik sowieso niks, dus daar hoef ik al niet om te kijken.
Jij bent met wat anders in de war.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
Ja, maar die show is niet goor meer.
Wat een felheid man.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het zijn geïndoctrineerde mongolen, een ergernis van jewelste.
Ik ben ooit een keer zo stupide geweest een Hillsong Church bij te wonen, sindsdien kots ik op die fanaten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
Mag ook van mij hoor. Ik ben nooit zo fel.
Hillsong is ook niet bepaald een kerk in die zin.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
Nooit in een kerk geweest. Behalve om te stemmenBen het ook niet van plan.
Meer een sekte dus eigenlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hillsong is ook niet bepaald een kerk in die zin.
Vergelijk het met Scientology, maar dan Christelijk.
Zo voelde het wel aan, en sindsdien moet ik bij al die Christelijke "bijeenkomsten" met "leuk" gezang en blabla denken aan wat ik toen heb gezien/gehoord. Die mensen zijn ziek in de kop, alles wat het leven leuk maakt, het waard maakt, en mensen die de wereld kleur geven moeten branden in de hel van ze, en dat vind ik eng. Als dergelijke zaken verkondigd worden en honderden mensen tegelijkertijd "Amen" of "Hallelujah" schreeuwen dan gaan mijn nekharen omhoog staan.quote:
Nouja vrienden van me zaten er bij, en ik had het op een deal gegooid dat ik een keer zou gaan kijken daar in ruil voor dat zij een keer gingen kijken hoe homokroegen zijn. Zij werden begroet door vriendelijkheid in de kroeg, en ik in die kerk alsof ik dood moest.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Nee ik vind het juist goed dat je wel bent gegaan. Het is makkelijker om vanaf de zijlijn te roepen. Ik zie het soms wel op tv, de Amerikaanse dominees, vreselijk.
Ik begrijp het helemaal. En dan spreken over naastenliefde...quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
Dus sindsdien is m'n respect totaal weg.
De enige naastenliefde die die fanaten verdienen is een autobestuurder die z'n bumper iets te hard tegen ze aan drukt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begrijp het helemaal. En dan spreken over naastenliefde...
Maar dat kon je vantevoren weten als razende hommel vs. christenen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja vrienden van me zaten er bij, en ik had het op een deal gegooid dat ik een keer zou gaan kijken daar in ruil voor dat zij een keer gingen kijken hoe homokroegen zijn. Zij werden begroet door vriendelijkheid in de kroeg, en ik in die kerk alsof ik dood moest.
Dus sindsdien is m'n respect totaal weg.
Neuh, als je me dagelijks gewoon meemaakt zal je niet snel doorhebben dat ik homo ben, dus ik dacht dat het wel mee zal vallen. Maar goed, ik ging dus toevallig tijdens een "voorstelling" over de Duivelse gewoonte dat mensen "lol" hebben en de acteurs waren vrouwen die handen vasthielden en dat was dan blijkbaar een Duivelse gewoonte en ze moesten branden in de hel want losbandig blabla.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat kon je vantevoren weten als razende hommel vs. christenen.
Ja maar ik dacht altijd dat ze gewoon dachten dat het niet helemaal klopte en onnatuurlijk was, naja prima daar kan ik me nog enigszins in vinden dat je hetero gewoon de norm vindt, want dat is ook zo. Maar om dan op te roepen dat alles en iedereen moet branden in de hel en daar liedjes over zingen en Amen roepen gaat nog wel 'n stapje verder, dat verwachtte ik niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
Ik bedoelde niet dat mensen je op voorhand op gedrag veroordelen.
Maar dat die 2 groepen gewoon niet samengaan.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef sp3c het volgende:
en inzoomen op Kari Silvana dr massive b00bies
Welterusten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:56 schreef Specularium het volgende:
Ik ben net geweest, ga nog even slapen tot een uur of 1.
dankjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:14 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Welterusten.
En veel plezier jullie vanavond.
Zit jij op te letten of er wat naakts voorbij komt of zoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
Mits je lekker bent, pics or it didn't happen.
Ik heb een 6e zintuig voor dat soort zaken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit jij op te letten of er wat naakts voorbij komt of zo
Och arme zielquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga maar eens een fles wijn en een blok chocolade kopen om de zoveelste eenzame feestdag in m'n uppie te vieren.
Moet ik ook maar eens kwekenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb een 6e zintuig voor dat soort zaken.
Best handig soms hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Och arme ziel
[..]
Moet ik ook maar eens kweken
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga maar eens een fles wijn en een blok chocolade kopen om de zoveelste eenzame feestdag in m'n uppie te vieren.
Volgens mij zou jij mij doen, /nohommel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:21 schreef Voorschrift het volgende:
Mits je lekker bent, pics or it didn't happen.
We need pics.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij mij doen, /nohommel.
U heeft een date?quote:
Oh jullie gaan naar Matthijs toe, ook leuk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee geen date.
TV / DWDD-meet - vrijdag 29 maart
Die was er helemaal niet man.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:50 schreef Specularium het volgende:
Is je razende paasei alweer voorbij?
Niet zulke leuke gasten helaas. Geen Freek Vonk, geen Boswachter, geen gekke professor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh jullie gaan naar Matthijs toe, ook leuk.
Ach je kan het zo leuk maken als je zelf wilt natuurlijk, je topje uittrekken en rondrennen door het beeld zal wel indruk maken, meer dan een gekke professor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was er helemaal niet man.
[..]
Niet zulke leuke gasten helaas. Geen Freek Vonk, geen Boswachter, geen gekke professor.
Ja dat is een ding wat zeker isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach je kan het zo leuk maken als je zelf wilt natuurlijk, je topje uittrekken en rondrennen door het beeld zal wel indruk maken, meer dan een gekke professor.
Lijkt me een prima deal.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is een ding wat zeker isEn dan levenslang gebanned worden van tv-opnames.
Je weet maar nooit of ik OOIT nog eens wil gaan he? Plus ik denk dat de kijkers niet op mijn blote lijf zitten te wachtenquote:
Scheelt anders niet veel aan, zo te lezen. Triootje...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee geen date.
TV / DWDD-meet - vrijdag 29 maart
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Scheelt anders niet veel aan, zo te lezen. Triootje...
NB: Specularium is te herkennen, aan rond, geel en sip kijkend gezicht.
Die heb ik ook gezien.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:42 schreef Tem het volgende:
Er zaten ook allemaal lelijke mensen in het publiek.
Dat zegt hij altijd.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef Karina het volgende:
Geweldig publiek en het zat bijna helemaal vol! Was hij blijkbaar niet gewend.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zegt hij altijd.
Ben twee keer geweest.
Wát andersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:52 schreef De_Guidance het volgende:
Zei Matthijs weer dat jullie geweldig waren, net als elke keer ?
Hij is hard, hij blijft nog jaren langskomen in topics.quote:
Viel wel mee.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:24 schreef Karina het volgende:
Specularium was te laatSukkel was in de verkeerde trein gestapt en wij maar wachten.
Ik dacht al: ik zie geen tafelheer, maar nu snap ik het...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
Ik zat ineens op Schiphol.
Toen kreeg ik het idee dat dat niet goed was.
Ik moet er iedere keer weer om lachen, in z'n geweldige outfit.quote:
Ben ik helemaal niet, gek.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Corrie een razende rockster is?
Nee hoor, mallequote:Op vrijdag 29 maart 2013 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet hier ook even gepost hebben. Ik was het derde wiel.
Die camera bij ons aan de zijkant was voor het overhead-shot in het begin.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:21 schreef Karina het volgende:
Ik ben het nu even terug aan het kijken.
Met koffie
Ik ben meer van de soul en niet van de rock.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jouw jas en laarzen doen anders vermoeden.
Niks mis mee overigens.
MM was leuk maar verder vond ik het ook niet geweldig. Jammer, maar we hebben in ieder geval gezien hoe het allemaal zo een beetje in zijn werk gaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die camera bij ons aan de zijkant was voor het overhead-shot in het begin.
Wij zijn geen seconde in beeld geweest en het was echt een kutshow.
Tja, ze moeten aan de kijkcijfers denken hè...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:29 schreef Specularium het volgende:
Wij zijn geen seconde in beeld geweest
Als we wel in beeld zouden zijn gekomen dan had iedereen alleen nog maar naar ons willen kijken en niet naar Matthijs en co.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, ze moeten aan de kijkcijfers denken hè...
Ik heb weleens een voorstukje gezien, maar sowieso kijk ik die Nederlandse komedies nooit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:14 schreef Tem het volgende:
Op RTL4. Ik heb het nog nooit gezien maar staat op en mijn vriendin heeft de afstandsbediening.
Dat moeten wij niet willen met zijn allen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef Tem het volgende:
Ik heb de puf niet om hem op te eisen. Krijg je weer zo'n discussie.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:17 schreef Tem het volgende:
Hebben jullie nog een foto samen met Matthijs?
quote:
Zulke geniale muziek.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]Hij is nu op BBC1 te zien bij The Voice.
Een man met een vrouwenhoofd?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:09 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is deze allemaal?
Beetje Josje likken enzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zet zich volledig belangeloos in voor de minderbedeelden onder ons.
Met zijn hoofd.
Hij bijt op z'n lip.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft hij nou een rare lip? Of is dat zijn tong?
Uhu.quote:
Helaas word ik dan ouder samen met hemquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uhu.
Maar het is typisch een jongen die mooier wordt naar mate hij ouder wordt.
Zelfs ik ben al ouder, ik krijg nog een complex hiero.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas word ik dan ouder samen met hemSchiet niet op dan.
Haha dan is hij wel ERG jongquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zelfs ik ben al ouder, ik krijg nog een complex hiero.
11-02-'92.quote:
Serieus? Ik zou allang weg zijn man.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:22 schreef Frutsel het volgende:
Over tien minuten wordt de eifeltoren opgeblazen. Live evacuatie op tv. Half tien zou er een terreuraanslag plaatsvinden..... Ja ja...
Maar toch ff bljven kiekn lol
Werkelijk?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:22 schreef Frutsel het volgende:
Over tien minuten wordt de eifeltoren opgeblazen. Live evacuatie op tv. Half tien zou er een terreuraanslag plaatsvinden..... Ja ja...
Ik heb even een topic gemaakt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:22 schreef Frutsel het volgende:
Welke stream zit jij te kijken?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef Frutsel het volgende:
Naja volop.evacuatie nu. Zal wel valse melding zijn
Jezus zeg Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef Frutsel het volgende:
Naja volop.evacuatie nu. Zal wel valse melding zijn
Bwehe.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
Als hij was omgevallen was het wel op CNN geweest lijkt me.
Zit jij TLC te kijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef Voorschrift het volgende:
"Honey Boo Boo child is up for another performance, oh and by the way, the bloody cheese-eating Frogs have lost their fucking tower, now on to other more important news, Britney is back in rehab!"
Neuh, maar Amerikaans nieuws mag geen verrassing meer heten.quote:
Oh ik dacht alquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, maar Amerikaans nieuws mag geen verrassing meer heten.
Ik zeg maar wat, maar het klonk wel lekker geloofwaardig, zegmaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:43 schreef Specularium het volgende:
Zit Britney weer in rehab?
Gaat ook nooit echt goed met haar he?
Dat gaat eerder gebeuren dan een Eiffeltoren die in de fik staat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg maar wat, maar het klonk wel lekker geloofwaardig, zegmaar.
Konden ze beiden maar branden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat gaat eerder gebeuren dan een Eiffeltoren die in de fik staat.
quote:
Terecht, stelletje watjes zijn het.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Zonde van de IJffeltoren, mannen. Die Fransen boeien me niet zo verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |