Ik kan het wel plaatsen. Mijn ervaring is dat reizen met de trein er de afgelopen 10-15 jaar weldegelijk op vooruit is gegaan. Ik heb ook zelden last van echte vertraging (1 of 2 minuten vind ik niet zo relevant). Wat zeg ik, ik kan mij de laatste keer dat ik echt forse vertraging had niet heugen, waar het 15 jaar geleden schering en inslag was (ok, toen maakte ik ook vaker gebruik van de NS, aangezien ik toen nog in de Randstad woonde).
Het nadeel van de reizigers naar hun mening vragen is dat tevreden reizigers geneigd zijn om niets in te vullen, waar ontevreden reizigers (al dan niet terecht ontevreden) hun kans schoon zullen zien om van hun hart geen moordkuil te maken... In die zin lijkt mij het dan ook niet zo vreemd dat de NS meent dat aan de hand van zo'n enquête geen betrouwbaar beeld ontstaat. Ik ben dan ook eigenlijk wel benieuwd hoe het voorstel van de NS precies luidt. Als men betere, objectievere, meetgegevens wil gebruiken vind ik dat helemaal niet zo vreemd. Indien dat zo is, dan heeft dat niets te maken met niet willen luisteren naar reizigers, maar gewoon het scheppen van een beter beeld.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]
Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.