quote:
Nah, Jordanie. Je kunt de vlag duidelijk op zijn arm/schouder zien op het einde, nadat al dat rook uit gaat.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:39 schreef sp3c het volgende:
denk gewoon een ludieke ontgroening of zelfs gewoon pure verveling, het is niet altijd even leuk om dagenlang in de woestijn te wachten tot de baas zegt dat je mag gaan oefenen
maar het zijn sowieso geen Syriers want de tank is de Amerikaanse M60
zie ook M113 APC's op de achtergrond
Egyptenaren?
Jordaniers natuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 18:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met Syrië. Dat is het leger van Jordanië en ze halen een prank uit met die soldaat. Het ziet er misschien wreed uit, maar hij wordt niet serieus geslagen of zo.
Het zijn Jordaniërs.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jordaniers natuurlijk
[ afbeelding ]
boys will be boys
Ja, die Jordaanse bondgenoten, met hun Amerikaanse materiaal, zijn bepaald geen lieverdjes!quote:
Wat je ook meteen verteld hoe ze aan dat materiaal komen.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:59 schreef Peunage het volgende:
De Jordaniërs hebben ook best modern materiaal. Jordanië is ook al best lang stabiel en heeft goede relaties met het westen. Ze zijn alleen zelf niet zo rijk.
Hah, gezien de manier hoe Rakotto het postte, en aangezien ik geen Arabisch spreek, leek het voor mij een brute executie van een Syrisch soldaat door de FSA en/of Jihadi's.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef Duizend-Bommen het volgende:
Ja, die Jordaanse bondgenoten, met hun Amerikaanse materiaal, zijn bepaald geen lieverdjes!
Je leest niet wat er gezegd wordt maar gooit gewoon wat zinnen eruit. Sterk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Meh, dat heet ontwikkeling. Het westerse volk staat daar open voor. Dat is de basis voor verandering.
In het Midden Oosten willen/kunnen ze dat helemaal niet. Je ziet er geen greintje ontwikkeling of stijging in de sociale ladder.
het 'slachtoffer' moet er zelf om lachenquote:Op donderdag 4 april 2013 20:11 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Ja, die Jordaanse bondgenoten, met hun Amerikaanse materiaal, zijn bepaald geen lieverdjes!
tweedehandsjesquote:Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Wat je ook meteen verteld hoe ze aan dat materiaal komen.
Ja, grotendeels gesponsord. In de tijd dat mensen mensen in Irak omkwamen van de honger kreeg Jordanië praktisch gratis olie.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:12 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Wat je ook meteen verteld hoe ze aan dat materiaal komen.
Ik dacht zelf dat het uit Syrie kwam. Had het origineel niet eerder gezien totdat Peunage het postte.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:14 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Hah, gezien de manier hoe Rakotto het postte, en aangezien ik geen Arabisch spreek, leek het voor mij een brute executie van een Syrisch soldaat door de FSA en/of Jihadi's.
Aangezien dit dus "fake" is, begrijp ik het doel van Rakotto's post niet zo.
Ah okay. Dat origineel was een goede find van Peunage. Laat maar weer eens zien dat er ontzettend veel propaganda uit Syrie komt zoals eerder ook al gepost.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:59 schreef rakotto het volgende:
Ik dacht zelf dat het uit Syrie kwam. Had het origineel niet eerder gezien totdat Peunage het postte.
Dan zit je goed bij Al Qaida?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:27 schreef Peunage het volgende:
Al-Aroer zat zelf in het Syrische leger.![]()
Hij is oneervol ontslagen omdat hij homo is.
Serieus. Laat de onschuldige burgers erbuiten, maar de rest mag elkaar gewoon afmaken. Wat een puinhoop.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:11 schreef speknek het volgende:
Je zou inmiddels supporter van Assad worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |