Wat bedoel je met resultaat hebben? Whey is niets anders dan eiwitten, of je dan nu uit een shake haalt of uit een stuk vlees.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand ervaring met Weiproteine Hydrolysaat van AOV? Ben een beetje aan het oriënteren naar dit soort producten en een maat van me raadde deze aan. Ben vooral wel eens benieuwd hoe ik het ervaar. Ik doe gemiddeld 2 keer per week krachttraining, 1 keer kickboksen en 2 keer per week squash.
Ik vraag me ook af of het überhaupt resultaat heeft met bovenstaande trainingen.
Dus een noob qua supplementatie. Misschien meer wat voor het 'fitness' topic hier op FOK! maar ik dacht laat ik het hier eerst eens vragen.
Spieropbouw bevorderen en vetverlies niet tegenzitten denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:44 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Wat bedoel je met resultaat hebben? Whey is niets anders dan eiwitten, of je dan nu uit een shake haalt of uit een stuk vlees.
Daarnaast is AOV, van wat ik zo kan vinden, verschrikkelijk duur. Kijk eens bij bodyenfitshop of xxl nutrition.
Maar ik zou als ik jou was eerst eens verdiepen in supplementatie en bepalen of je supplementatie nodig hebt.
Weiproteïne zijn gewoon eiwitten. Of je nou een shake,pak melk drinkt of vlees eet maakt niet veel uit. Als sporter heb je ongeveer 2g/kg aan eiwitten nodig. Als je hier al aan komt is whey nogal overbodig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand ervaring met Weiproteine Hydrolysaat van AOV? Ben een beetje aan het oriënteren naar dit soort producten en een maat van me raadde deze aan. Ben vooral wel eens benieuwd hoe ik het ervaar. Ik doe gemiddeld 2 keer per week krachttraining, 1 keer kickboksen en 2 keer per week squash.
Ik vraag me ook af of het überhaupt resultaat heeft met bovenstaande trainingen.
Dus een noob qua supplementatie. Misschien meer wat voor het 'fitness' topic hier op FOK! maar ik dacht laat ik het hier eerst eens vragen.
Euhh, je hebt geen onderzijde maar wel een voor(anterior), midden(lateraal) en achterkant(posterior).quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:32 schreef NomanIW het volgende:
Ook bij de fysio geweest maandag. Vandaag op de sportschool beetje met een vd trainers aan het kijken hoe en wat qua oefeningen... Voor ik het wist stond ik lekker te rowen, keek ik op de klok en was het kwart voor drie terwijl ik om 3 uur bij de psychiater moest zijn. Nee meiden, zelfs een chocolade-visioen kon het ongemakkelijke gevoel dat zich toen meester van me maakte niet meer uitvlakken.
Dus gestopt, spullen ingepakt en huiswaarts gekeerd met een halve training en een slecht gevoel om een gemiste afspraak met iemand waar ik toch geen reet aan heb. Bridget Jones is er niks bij, ik geef het toe.
Anyway, iemand nog tips om de onderzijde vande deltoidus wat meer op kracht te krijgen? Cable rows? Net wel wat bent over rows gedaan met een hele wijde greep, ben er nog niet uit wat ik er van vind.
Klopt, ik heb ook geen idee waarom er delts astaat wanneer ik de trapezius bedoelquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:53 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Euhh, je hebt geen onderzijde maar wel een voor(anterior), midden(lateraal) en achterkant(posterior).
Denk dat je de achterste bedoeld.
Zoja, leef je uit:
http://www.exrx.net/Lists/ExList/ShouldWt.html#anchor1934542
Meteen er uit kicken, ik zie echt iedereen dit doen met gebruik van benen en dan maar lekker naar achter stoten. DL is killquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan knal ik die eruit zodra mijn deadlifts van enige betekenis worden
Op een dag kun jij het welquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:22 schreef MarMar het volgende:
[..]
Back extension bedoel je. Mjah, daarvoor vertrouw ik mijn skelet nog niet goed genoegmaar ey, toen ik net weer liep dacht ik ook dat ik nooit zou kunnen squatten, dus misschien in de toekomst.
Powerclean als je moet revalideren? Het is de oefening die de meeste spiergroepen van je lichaam vraagt i.c.m. explosieve kracht....quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:49 schreef Zaran het volgende:
Squats maar vervangen met deadlifts en doe nu elke training aan einde powercleans ipv deadlifts/rows
PC is echt de perfecte oefening als je moet revalideren van een blessure
Onderrug versterken kan ook nuttig zijn als je goede compounds doet, vooral omdat het compounds zijn en je dus een groot deel van je lichaam gebruikt. Voor mensen waarbij de onderrug op een gegeven moment de zwakste schakel word (moeite met rug recht houden o.a.) kan het nuttig zijn. Beetje hetzelfde principe als dat je je onderarmen versterkt (of straps gebruikt) als je grip verliest tijdens het deadliften.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In dit geval wellicht zinvol. In het algemeen overbodig als je goede compoundoefeningen doet. Die ab- en adductor wordt bij ons vooral bevolkt door Vivalezende vrouwen die niet echt (willen) trainen.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar gewoon doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef robskem het volgende:
Eigenlijk wil ik dan nog chins maar dat loopt dan voor geen meter meer, tips?
^^quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar gewoon doen.
Gewoon hangen aan de stang en je jezelf omhoog trekken. Als kom je maar 10cm van de grond, dan doe je de volgende keer 15cm. Kwestie van gewoon doen en over je ego/schaamte heen stappen.
Waarom wil je daarna nog chin ups doen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef robskem het volgende:
Heren pull-ups hoeveel?
Ik doe nu, breder dan schouder, 8,7,7,6,6
Ik doe ze nog assisted. Kan er nu 3x8 op -32kg. Zodra 3x10 lukt ga ik naar 3x6 -22kg. En zo verder totdat ik ze op BW kanquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef robskem het volgende:
Heren pull-ups hoeveel?
Ik doe nu, breder dan schouder, 8,7,7,6,6
Ik ben uitstekend in staat om verzwaarde chinups te doen maar niet als ik eerst pullups doe. Deze laatste hebben mijn voorkeur. Waarom ik dat wil? Euh gewoonquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar gewoon doen.
Gewoon hangen aan de stang en je jezelf omhoog trekken. Als kom je maar 10cm van de grond, dan doe je de volgende keer 15cm. Kwestie van gewoon doen en over je ego/schaamte heen stappen.
Ik zou geen assisted doen. Was er ook mee begonnen maar ging amper vooruit. Voelt ook heel anders dan los pullup doen. Gewoon pullup doen je gaat toch wel snel vooruit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik doe ze nog assisted. Kan er nu 3x8 op -32kg. Zodra 3x10 lukt ga ik naar 3x6 -22kg. En zo verder totdat ik ze op BW kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |