abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124568454
Ook bij de fysio geweest maandag. Vandaag op de sportschool beetje met een vd trainers aan het kijken hoe en wat qua oefeningen... Voor ik het wist stond ik lekker te rowen, keek ik op de klok en was het kwart voor drie terwijl ik om 3 uur bij de psychiater moest zijn. Nee meiden, zelfs een chocolade-visioen kon het ongemakkelijke gevoel dat zich toen meester van me maakte niet meer uitvlakken.

Dus gestopt, spullen ingepakt en huiswaarts gekeerd met een halve training en een slecht gevoel om een gemiste afspraak met iemand waar ik toch geen reet aan heb. Bridget Jones is er niks bij, ik geef het toe.

Anyway, iemand nog tips om de onderzijde vande deltoidus wat meer op kracht te krijgen? Cable rows? Net wel wat bent over rows gedaan met een hele wijde greep, ben er nog niet uit wat ik er van vind.
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:37:48 #52
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_124568635
Iemand ervaring met Weiproteine Hydrolysaat van AOV? Ben een beetje aan het oriënteren naar dit soort producten en een maat van me raadde deze aan. Ben vooral wel eens benieuwd hoe ik het ervaar. Ik doe gemiddeld 2 keer per week krachttraining, 1 keer kickboksen en 2 keer per week squash.

Ik vraag me ook af of het überhaupt resultaat heeft met bovenstaande trainingen.

Dus een noob qua supplementatie. Misschien meer wat voor het 'fitness' topic hier op FOK! maar ik dacht laat ik het hier eerst eens vragen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_124568889
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand ervaring met Weiproteine Hydrolysaat van AOV? Ben een beetje aan het oriënteren naar dit soort producten en een maat van me raadde deze aan. Ben vooral wel eens benieuwd hoe ik het ervaar. Ik doe gemiddeld 2 keer per week krachttraining, 1 keer kickboksen en 2 keer per week squash.

Ik vraag me ook af of het überhaupt resultaat heeft met bovenstaande trainingen.

Dus een noob qua supplementatie. Misschien meer wat voor het 'fitness' topic hier op FOK! maar ik dacht laat ik het hier eerst eens vragen.
Wat bedoel je met resultaat hebben? Whey is niets anders dan eiwitten, of je dan nu uit een shake haalt of uit een stuk vlees.
Daarnaast is AOV, van wat ik zo kan vinden, verschrikkelijk duur. Kijk eens bij bodyenfitshop of xxl nutrition.

Maar ik zou als ik jou was eerst eens verdiepen in supplementatie en bepalen of je supplementatie nodig hebt.
Soukidan op je oogbal.
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:45:58 #54
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124568968
Whey = whey, bro. Gaan liggen kutten over een isomeer isolaat of hydrolysaat is vaak fuckarounditis in de making.

http://www.leangains.com/2011/09/fuckarounditis.html?m=1

Gewoon een goedkope, goede blend kopen.
BEASTMODE
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:48:56 #55
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_124569102
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:44 schreef Yamcha het volgende:

[..]

Wat bedoel je met resultaat hebben? Whey is niets anders dan eiwitten, of je dan nu uit een shake haalt of uit een stuk vlees.
Daarnaast is AOV, van wat ik zo kan vinden, verschrikkelijk duur. Kijk eens bij bodyenfitshop of xxl nutrition.

Maar ik zou als ik jou was eerst eens verdiepen in supplementatie en bepalen of je supplementatie nodig hebt.
Spieropbouw bevorderen en vetverlies niet tegenzitten denk ik.
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:49:01 #56
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124569104
quote:
7s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:37 schreef boem-dikkie het volgende:

Weiproteïne zijn gewoon eiwitten. Of je nou een shake,pak melk drinkt of vlees eet maakt niet veel uit. Als sporter heb je ongeveer 2g/kg aan eiwitten nodig. Als je hier al aan komt is whey nogal overbodig.

Daarnaast maakt het niet uit welke whey je koopt. Zoals hierboven als is aangegeven neem die van B&F of XXL. Zijn vele malen goedkoper. Je hebt voor hetzelfde geld daar ~1,5kilo aan whey.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_124569106
Squats maar vervangen met deadlifts en doe nu elke training aan einde powercleans ipv deadlifts/rows

PC is echt de perfecte oefening als je moet revalideren van een blessure
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:50:48 #58
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_124569174
Thanks, ik ga me nog wat inlezen dan. Zoals ik zei, noob 3000.
  woensdag 27 maart 2013 @ 15:53:50 #59
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124569305
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:32 schreef NomanIW het volgende:
Ook bij de fysio geweest maandag. Vandaag op de sportschool beetje met een vd trainers aan het kijken hoe en wat qua oefeningen... Voor ik het wist stond ik lekker te rowen, keek ik op de klok en was het kwart voor drie terwijl ik om 3 uur bij de psychiater moest zijn. Nee meiden, zelfs een chocolade-visioen kon het ongemakkelijke gevoel dat zich toen meester van me maakte niet meer uitvlakken.

Dus gestopt, spullen ingepakt en huiswaarts gekeerd met een halve training en een slecht gevoel om een gemiste afspraak met iemand waar ik toch geen reet aan heb. Bridget Jones is er niks bij, ik geef het toe.

Anyway, iemand nog tips om de onderzijde vande deltoidus wat meer op kracht te krijgen? Cable rows? Net wel wat bent over rows gedaan met een hele wijde greep, ben er nog niet uit wat ik er van vind.
Euhh, je hebt geen onderzijde maar wel een voor(anterior), midden(lateraal) en achterkant(posterior).
Denk dat je de achterste bedoeld.

Zoja, leef je uit:
http://www.exrx.net/Lists/ExList/ShouldWt.html#anchor1934542
Verbo is terug?
pi_124569999
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:53 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Euhh, je hebt geen onderzijde maar wel een voor(anterior), midden(lateraal) en achterkant(posterior).
Denk dat je de achterste bedoeld.

Zoja, leef je uit:
http://www.exrx.net/Lists/ExList/ShouldWt.html#anchor1934542
Klopt, ik heb ook geen idee waarom er delts astaat wanneer ik de trapezius bedoel :')
pi_124573354
Was erg druk in de sportschool, zelfs bij het squatrek. Even samen met iemand gedeadlift. Ging vrij makkelijk dit keer dus even gekeken hoe ver ik kon gaan, en tot mijn verbazing is 1x125kg gelukt na twee maal verhogen. En dips ook verhoogt naar 5kg ging fucking lekker ondanks de drukte.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_124573626
Nou, hier is 'ie dan, mijn DEXA-post. Het rijtje 'lean+BMC' is vanzelfsprekend vetvrije massa. Foto's komen wel ooit een keer na het cutten :+

14-09-2012:

10-12-2012:

27-03-2013:

Mijn lengte is overigens 1.85.
pi_124574629
Heren pull-ups hoeveel?
Ik doe nu, breder dan schouder, 8,7,7,6,6
Eigenlijk wil ik dan nog chins maar dat loopt dan voor geen meter meer, tips?
pi_124574681
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:56 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dan knal ik die eruit zodra mijn deadlifts van enige betekenis worden :)
Meteen er uit kicken, ik zie echt iedereen dit doen met gebruik van benen en dan maar lekker naar achter stoten. DL is kill
pi_124574852
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:22 schreef MarMar het volgende:

[..]

Back extension bedoel je. Mjah, daarvoor vertrouw ik mijn skelet nog niet goed genoeg ;) maar ey, toen ik net weer liep dacht ik ook dat ik nooit zou kunnen squatten, dus misschien in de toekomst.
Op een dag kun jij het wel :).
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:33:27 #66
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124574971
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:49 schreef Zaran het volgende:
Squats maar vervangen met deadlifts en doe nu elke training aan einde powercleans ipv deadlifts/rows

PC is echt de perfecte oefening als je moet revalideren van een blessure
Powerclean als je moet revalideren? Het is de oefening die de meeste spiergroepen van je lichaam vraagt i.c.m. explosieve kracht....
Verbo is terug?
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:37:14 #67
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_124575124
Ik doe 3x10 chins
pi_124575480
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:31 schreef CarbonC het volgende:

[..]

In dit geval wellicht zinvol. In het algemeen overbodig als je goede compoundoefeningen doet. Die ab- en adductor wordt bij ons vooral bevolkt door Vivalezende vrouwen die niet echt (willen) trainen.
Onderrug versterken kan ook nuttig zijn als je goede compounds doet, vooral omdat het compounds zijn en je dus een groot deel van je lichaam gebruikt. Voor mensen waarbij de onderrug op een gegeven moment de zwakste schakel word (moeite met rug recht houden o.a.) kan het nuttig zijn. Beetje hetzelfde principe als dat je je onderarmen versterkt (of straps gebruikt) als je grip verliest tijdens het deadliften.

Al zou ik zelf niet zo'n apparaat gebruiken om m'n onderrug te versterken. Liever dat bodyweight geval waarbij je naar voren moet buigen.
pi_124575689
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef robskem het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar gewoon doen.
Gewoon hangen aan de stang en je jezelf omhoog trekken. Als kom je maar 10cm van de grond, dan doe je de volgende keer 15cm. Kwestie van gewoon doen en over je ego/schaamte heen stappen. ;)
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:56:15 #70
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124575905
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Asgard het volgende:

[..]

Gewoon hangen aan de stang en je jezelf omhoog trekken. Als kom je maar 10cm van de grond, dan doe je de volgende keer 15cm. Kwestie van gewoon doen en over je ego/schaamte heen stappen. ;)
^^

Pull ups is een van de oefeningen waar progressie snel gaat zolang je ze maar uitvoert. In het begin kon ik er net 6,6,4. Jaartje later doe je muscle-ups 3 sets van 6 herhalingen. Bij pull-ups zit er 25kg aan vast geknoopt en 6 herhalingen.
Verbo is terug?
pi_124575915
quote:
Heren pull-ups hoeveel?
Waarom wil je daarna nog chin ups doen?
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
pi_124576066
quote:
Heren pull-ups hoeveel?
Ik doe ze nog assisted. Kan er nu 3x8 op -32kg. Zodra 3x10 lukt ga ik naar 3x6 -22kg. En zo verder totdat ik ze op BW kan :Y
pi_124576227
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:51 schreef Asgard het volgende:

[..]

Ik ben uitstekend in staat om verzwaarde chinups te doen maar niet als ik eerst pullups doe. Deze laatste hebben mijn voorkeur. Waarom ik dat wil? Euh gewoon :)
pi_124576425
Enfin, ik ga trainen, heb net keiveel knoflook op dus ik hoop niet dat jullie in dezelfde gym trainen :)
  woensdag 27 maart 2013 @ 19:38:09 #75
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_124577848
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:59 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ik doe ze nog assisted. Kan er nu 3x8 op -32kg. Zodra 3x10 lukt ga ik naar 3x6 -22kg. En zo verder totdat ik ze op BW kan :Y
Ik zou geen assisted doen. Was er ook mee begonnen maar ging amper vooruit. Voelt ook heel anders dan los pullup doen. Gewoon pullup doen je gaat toch wel snel vooruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')