IDEALE WORKOUT DUURT 45 MINUTENquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:53 schreef seto het volgende:
Wat heeft het ook voor nut om hem voor maar drie uurtjes open te gooien?
Vanuit businessperspectief, Larry. De opstart- en afsluittijden zijn groot in verhouding tot de korte opening.quote:
Maar je zult wel meer leden hebben in totaal die door de paar uurtjes dat ze wél open zijn hun keuze van sportschool laten beinvloeden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:00 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Vanuit businessperspectief, Larry. De opstart- en afsluittijden zijn groot in verhouding tot de korte opening.
Nogal onnodig als je wijd squat betrek je de ab/adductoren ook. Tenzij je kracht extra moet hebben in situaties om te ab/adducteren. En dat lijkt me nogal raarquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Maar je zult wel meer leden hebben in totaal die door de paar uurtjes dat ze wél open zijn hun keuze van sportschool laten beinvloeden.
Vandaag dit gedaan:
lower back 4x12 35 kg
wide grip lat pulldown 3x12 35 kg
seated cable row 4x12 20 kg
barbell bicep curl 12 x 15 kg, 10 x 20 kg, 10 x 20 kg (preacher)
incline dumbbell curl 3x10 6 kg Links gaat hierbij beduidend lastiger, met rechts is het easy, dus even in balans zien te krijgen de komende tijd.
kwartiertje loopband, 5,5 kmpu gemiddelde helling 11%
legdayspierpijn is weg, ik denk dat ik morgen de bodypump fluitend ga doen
Mijn nieuwe weekschema bevalt me so far wel, ik mis alleen de hip abductor en adductor, maar voegt dat uberhaupt nog wat toe bij squats, legpress, leg curl, deadlift?
Wel handig met heupdysplasiequote:Op woensdag 27 maart 2013 11:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Nogal onnodig als je wijd squat betrek je de ab/adductoren ook. Tenzij je kracht extra moet hebben in situaties om te ab/adducteren. En dat lijkt me nogal raar
Wordt meestal als baby al verholpen toch? Maar mocht je er nog steeds last van hebben kan je abductoren extra trainen. Adductoren zullen het verergeren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Wel handig met heupdysplasiedus wellicht dat ik ze er toch weer bijpak volgende week, ff overleggen..
Jah, ik was een "twijfelgeval" als baby, prutsdokters.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wordt meestal als baby al verholpen toch? Maar mocht je er nog steeds last van hebben kan je abductoren extra trainen. Adductoren zullen het verergeren.
In dit geval wellicht zinvol. In het algemeen overbodig als je goede compoundoefeningen doet. Die ab- en adductor wordt bij ons vooral bevolkt door Vivalezende vrouwen die niet echt (willen) trainen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Wel handig met heupdysplasiedus wellicht dat ik ze er toch weer bijpak volgende week, ff overleggen..
Ja maar die doen m op 15 en ik op 50quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In dit geval wellicht zinvol. In het algemeen overbodig als je goede compoundoefeningen doet. Die ab- en adductor wordt bij ons vooral bevolkt door Vivalezende vrouwen die niet echt (willen) trainen.
Dan knal ik die eruit zodra mijn deadlifts van enige betekenis wordenquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:30 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet nodig indien er gedeadlift wordt.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja maar die doen m op 15 en ik op 50
Ben je wel al bezig te deadliften?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:56 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dan knal ik die eruit zodra mijn deadlifts van enige betekenis worden
Do i even lift?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:57 schreef Davarius het volgende:
[..]
Ben je wel al bezig te deadliften?
Kun je je dan niet beter daarop focussen. Imo is die lowerback machine dan tijdverspilling, weet niet hoeveel je nu deadlift?quote:
37,5 kg nu, op zich kan ik wel meer, maar de techniek wil ik eerst zo goed hebben dat ik er niet meer zo ontzettend bij na hoef te denken. Tegen die tijd ga ik hoger (paar weekjes gok ik) en ik denk dat het dan een mooie timing is om de lower back eruit te halen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:00 schreef Davarius het volgende:
[..]
Kun je je dan niet beter daarop focussen. Imo is die lowerback machine dan tijdverspilling, weet niet hoeveel je nu deadlift?
Ik doe hem liever anders..over zo'n standaard heen hangen met een schijf en dan omhoog gaan. Met zulke apparaten verpest ik mijn rug juist.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dat is gewicht wegduwen met je rug..
[ afbeelding ]
In de wondere wereld van de basic-fit hier hebben ze letterlijk altijd een Viva/Libelle op schoot terwijl ze met Els bespreken waar de bloemkolen in de aanbieding zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In dit geval wellicht zinvol. In het algemeen overbodig als je goede compoundoefeningen doet. Die ab- en adductor wordt bij ons vooral bevolkt door Vivalezende vrouwen die niet echt (willen) trainen.
Back extension bedoel je. Mjah, daarvoor vertrouw ik mijn skelet nog niet goed genoegquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik doe hem liever anders..over zo'n standaard heen hangen met een schijf en dan omhoog gaan. Met zulke apparaten verpest ik mijn rug juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |