abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124554537

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Steroiden
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: Blessures
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012
* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd. :), na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.

De OP staat hier
If not now, then when.
pi_124554540
fipo
pi_124554542
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 01:41 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dat is bullshit, je KAN een doorverwijzing krijgen. Voor zowel een fysiotherapeut als een Sportmedisch adviescentrum kan je rechtstreeks een afspraak maken. Eventuele kosten moet je wel na checken bij je verzekeraar, maar worden meestal vergoed.
Ah, oké. Handig om te weten wel! :) Vond het altijd al stom dat het zo omslachtig was.
If not now, then when.
  woensdag 27 maart 2013 @ 01:47:43 #4
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124554591
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 01:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ah, oké. Handig om te weten wel! :) Vond het altijd al stom dat het zo omslachtig was.
Vandaar dat het veranderd is in 2007. Sindsdien weten steeds meer mensen het en komt 42%(uit mijn hoofd) rechtstreeks bij een fysiotherapeut.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_124554598
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 01:47 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Vandaar dat het veranderd is in 2007. Sindsdien weten steeds meer mensen het en komt 42%(uit mijn hoofd) rechtstreeks bij een fysiotherapeut.
Heb ik niks voor niks m'n huisarts met een mes bedreigd. Arme man. ;(
If not now, then when.
  woensdag 27 maart 2013 @ 01:53:53 #6
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124554644
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 01:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Heb ik niks voor niks m'n huisarts met een mes bedreigd. Arme man. ;(
Zie het al helemaal voor me. Met je mooie accent, ondertussen schreeuwend dat je een beest bent met een subway broodje in je andere hand.
Verbo is terug?
pi_124554664
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 01:53 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Zie het al helemaal voor me. Met je mooie accent, ondertussen schreeuwend dat je een beest bent met een subway broodje in je andere hand.
Trouwens, meneer de fysio, adviseer jij aspirine/ibuprofen bij impingement?
  woensdag 27 maart 2013 @ 02:00:43 #8
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124554708
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 01:56 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Trouwens, meneer de fysio, adviseer jij aspirine/ibuprofen bij impingement?
Je lichaam geeft juist aan wat te pijnlijk is om te bewegen. Als je voorbij de grens gaat kan je het extra provoceren. Maar je wilt ondertussen wel je arm zoveel mogelijk bewegen, tot de pijngrens (mag wel pijnlijk zijn maar niet erg). Anders krijg je te maken met een frozen shoulder en ben je nog verder van huis (extra 6 maanden tot 2 jaar :') ).

Maar laat het eerst eens nakijken door iemand met verstand(fysiotherapeut i.p.v. een huisarts). ;)
Verbo is terug?
pi_124554712
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 01:53 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Hahahahaha, fucking baas man. _O_ Heb je m'n filmpjes gezien ja? Uit welk topic heb je het?
If not now, then when.
pi_124554719
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 02:00 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Je lichaam geeft juist aan wat te pijnlijk is om te bewegen. Als je voorbij de grens gaat kan je het extra provoceren. Maar je wilt ondertussen wel je arm zoveel mogelijk bewegen, tot de pijngrens (mag wel pijnlijk zijn maar niet erg). Anders krijg je te maken met een frozen shoulder en ben je nog verder van huis (extra 6 maanden tot 2 jaar :') ).

Maar laat het eerst eens nakijken door iemand met verstand(fysiotherapeut i.p.v. een huisarts). ;)
Ik doelde meer op de ontstekingsremmende werking van die medicijnen, maar wat je zegt klinkt eigenlijk wel heel logisch. Toch maar niet doen dan :)
  woensdag 27 maart 2013 @ 02:04:04 #11
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124554732
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 02:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Hahahahaha, fucking baas man. _O_ Heb je m'n filmpjes gezien ja? Uit welk topic heb je het?
Ben ze een keer tegen gekomen toen ik bij Nachtbagger zat rond te neuzen. _O-
Verbo is terug?
pi_124554745
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 02:04 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Ben ze een keer tegen gekomen toen ik bij Nachtbagger zat rond te neuzen. _O-
Lol, ik heb ze daar nooit gepost. :')
If not now, then when.
  woensdag 27 maart 2013 @ 02:08:20 #13
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124554767
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 02:02 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de ontstekingsremmende werking van die medicijnen, maar wat je zegt klinkt eigenlijk wel heel logisch. Toch maar niet doen dan :)
Ontsteking zit als gevolg van het trauma en doet dit met een reden. Op deze manier wordt beschadigd tissue verwijderd en het herstel process in werking gezet. Vandaar dat je ook brandwonden krijgt.

Weet niet of je veel hebt aan ibuprofen, maar lijkt me niet de oplossing als je zit met klachten.
Verbo is terug?
  woensdag 27 maart 2013 @ 02:09:03 #14
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124554772
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 02:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lol, ik heb ze daar nooit gepost. :')
Dan was het KLB SC, tenminste een onzin topic :P
Verbo is terug?
pi_124554780
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 02:09 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Dan was het KLB SC, tenminste een onzin topic :P
Daar wel. :P
If not now, then when.
pi_124554782
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 02:08 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Ontsteking zit als gevolg van het trauma en doet dit met een reden. Op deze manier wordt beschadigd tissue verwijderd en het herstel process in werking gezet. Vandaar dat je ook brandwonden krijgt.

Weet niet of je veel hebt aan ibuprofen, maar lijkt me niet de oplossing als je zit met klachten.
Ik zie hem wel overal bij de behandelingsmethoden staan, vandaar de vraag. Ik had zondag extreem veel last dus toen 2 dagen ibuprofen geslikt en daardoor is het wel wat gezakt. Ben toen alleen wel gestopt omdat ik liever niet te lang medicijnen in m'n lijf gooi. Mja, die ontsteking onderdrukken is idd meer symptoombestrijding dan het onderliggende probleem aanpakken.
  woensdag 27 maart 2013 @ 02:14:39 #17
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124554821
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 02:10 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Ik zie hem wel overal bij de behandelingsmethoden staan, vandaar de vraag. Ik had zondag extreem veel last dus toen 2 dagen ibuprofen geslikt en daardoor is het wel wat gezakt. Ben toen alleen wel gestopt omdat ik liever niet te lang medicijnen in m'n lijf gooi.

Mja, je doet wel aan symptoombestrijding in plaats van het probleem aan te pakken dan.
Ja, dan kijk je naar symptoombestrijding. Dus wanneer het te pijnlijk is kan je het nemen. De oorzaak neem je niet weg. Zit nog maar in het eerste jaar. Weet dus niet alle in-and-outs van het vak en behandelingen.

Je bent me zelf al voor :P
Verbo is terug?
pi_124554836
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 02:14 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Ja, dan kijk je naar symptoombestrijding. Dus wanneer het te pijnlijk is kan je het nemen. De oorzaak neem je niet weg. Zit nog maar in het eerste jaar. Weet dus niet alle in-and-outs van het vak en behandelingen.

Je bent me zelf al voor :P
Maakt niet uit man, allang fijn om een fysio in dit topique te hebben ^O^

Vanmiddag trouwens DEXA, ik wil echt de resultaten weten. Ik hoop dat bij de 4,5kg gainzz van de afgelopen 3 maanden niet te veel vet zit :{
  woensdag 27 maart 2013 @ 02:23:15 #19
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_124554881
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 02:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Daar wel. :P
Zat te kijken bij een aantal in de post geschiedenis voor de 'ripped in 2 maand voor de zomer' pareltjes. Om vervolgens in de SC terecht te komen en de filmpjes bekeken.
Verbo is terug?
pi_124554985
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 02:23 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Zat te kijken bij een aantal in de post geschiedenis voor de 'ripped in 2 maand voor de zomer' pareltjes. Om vervolgens in de SC terecht te komen en de filmpjes bekeken.
Ja, mooie shit. :')
If not now, then when.
pi_124556399
De ontstekingsremmende werking van ibu en paracetamol is niet heel sterk.. dan kom je al snel bij de diclofenac of naproxen (rotzooi).
Een goede arts/fysio adviseert dat pas als het echt niet beter gaat met rust (actieve rust; dus wel in beweging houden, maar niet belasten) na een aantal weken.
Een gezond lijf moet zo'n ontsteking zelf prima kunnen herstellen.

Pasen dit weekend, sportschool dicht op zondag, meh.
Maar het gaat deze week een stuk beter met de spierpijn, dus ik denk dat ik dan gewoon zaterdag ga ipv zondag.
  woensdag 27 maart 2013 @ 08:52:49 #22
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_124556502
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 01:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hé weten jullie een goede Android app voor het bijhouden van je stats?
Jefit. Complete work outs kun je aanmaken en loggen, en je stats zoals gewicht bf buikomvang bicepomvang etc.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_124556959
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 08:44 schreef MarMar het volgende:
De ontstekingsremmende werking van ibu en paracetamol is niet heel sterk.. dan kom je al snel bij de diclofenac of naproxen (rotzooi).
Een goede arts/fysio adviseert dat pas als het echt niet beter gaat met rust (actieve rust; dus wel in beweging houden, maar niet belasten) na een aantal weken.

Maar het gaat deze week een stuk beter met de spierpijn, dus ik denk dat ik dan gewoon zaterdag ga ipv zondag.
Dit. Welke debiel bedenkt het om sportscholen op "feest"dagen dicht te gooien? Sowieso: de openingstijden in het weekend :')

--
Sterkte en goed om te horen dat het beter gaat!
pi_124557573
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 08:44 schreef MarMar het volgende:

Spierpijn, heeerlijk :)

Hier ook alles dicht op zondag...
  woensdag 27 maart 2013 @ 10:46:36 #25
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_124558869
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:17 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Dit. Welke debiel bedenkt het om sportscholen op "feest"dagen dicht te gooien? Sowieso: de openingstijden in het weekend :')

Inderdaad zeg. Hier op zaterdag tot 16:00 uur open dus dat gaat nog wel, maar op zondag van 09:00 tot 12:00 uur :') :') :') :')

Knal 'm dan van 12:00 uur tot 15:00 uur open. De meeste mensen die in mijn gym trainen zijn toch jonge gasten van onder de 35 die op zaterdagavond gewoon wat later in bed liggen. Soms zet ik wel eens mijn wekker om dan te gaan trainen, maar vaak genoeg druk ik hem dan weer uit en ga ik niet :@ Is meestal ook een 'extra' training voor me, beetje isolatie armen of zo dus een ramp is het niet. Het personeel daar staat er ook altijd met rode oogjes te werken :P
  woensdag 27 maart 2013 @ 10:53:19 #26
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124559080
Wat heeft het ook voor nut om hem voor maar drie uurtjes open te gooien? :P
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_124559214
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 10:53 schreef seto het volgende:
Wat heeft het ook voor nut om hem voor maar drie uurtjes open te gooien? :P
IDEALE WORKOUT DUURT 45 MINUTEN :(
pi_124559287
quote:
4s.gif Op woensdag 27 maart 2013 10:58 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

IDEALE WORKOUT DUURT 45 MINUTEN :(
Vanuit businessperspectief, Larry. De opstart- en afsluittijden zijn groot in verhouding tot de korte opening.
pi_124560454
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:00 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Vanuit businessperspectief, Larry. De opstart- en afsluittijden zijn groot in verhouding tot de korte opening.
Maar je zult wel meer leden hebben in totaal die door de paar uurtjes dat ze wél open zijn hun keuze van sportschool laten beinvloeden.

Vandaag dit gedaan:
lower back 4x12 35 kg
wide grip lat pulldown 3x12 35 kg
seated cable row 4x12 20 kg
barbell bicep curl 12 x 15 kg, 10 x 20 kg, 10 x 20 kg (preacher)
incline dumbbell curl 3x10 6 kg Links gaat hierbij beduidend lastiger, met rechts is het easy, dus even in balans zien te krijgen de komende tijd.

kwartiertje loopband, 5,5 kmpu gemiddelde helling 11%

legdayspierpijn is weg, ik denk dat ik morgen de bodypump fluitend ga doen :)

Mijn nieuwe weekschema bevalt me so far wel, ik mis alleen de hip abductor en adductor, maar voegt dat uberhaupt nog wat toe bij squats, legpress, leg curl, deadlift?
  woensdag 27 maart 2013 @ 11:44:31 #30
69994 seto
-|||--------|||-
pi_124560684
quote:
lower back
wat is dit?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: