Ik wil niet naast hem zitten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:04 schreef Adelante het volgende:
Deze hoorzitting moet wel bij de toppers opgenomen worden, episch
quote:
Dat blijft echt geweldig.quote:
Geweldig bedacht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:50 schreef ElizabethR het volgende:
Allemachtig wat een uitzending!! Volledig gestoord, die meneer met zijn incassoburo. Erik Engerd in het kwadraat.
Is dat zo raar? Als ik jou iets verkoop waarvan ik weet dat het na een week al kapot is dan is toch niet ok?quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:05 schreef Tha_Duck het volgende:
Terechte uitspraak.
Wat ik echter niet begrijp is dat mr Visser zegt dat er tussen particulieren ook uit gegaan mag worden van een koop waar je enkele maanden plezier van hebt?
Dan is het mijn plicht om dat te onderzoeken. Het is een particuliere verkoop, daar kan je toch geen garanties op geven?quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Als ik jou iets verkoop waarvan ik weet dat het na een week al kapot is dan is toch niet ok?
Koop is koop, volgens mij maakt het wetboek op dit gebied geen onderscheid tussen kopen bij een winkel en bij een particulier.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:05 schreef Tha_Duck het volgende:
Terechte uitspraak.
Wat ik echter niet begrijp is dat mr Visser zegt dat er tussen particulieren ook uit gegaan mag worden van een koop waar je enkele maanden plezier van hebt?
Volgens het juridisch loket:quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Koop is koop, volgens mij maakt het wetboek op dit gebied geen onderscheid tussen kopen bij een winkel en bij een particulier.
http://www.juridischloket(...)s/Pages/default.aspxquote:Als u iets koopt via Marktplaats, koopt u dat meestal bij een particulier. U heeft dan niet dezelfde garantie als bij aankoop bij een bedrijf. U heeft wel recht op het product, zoals de verkoper het heeft omschreven in de advertentie of u erover heeft verteld.
Als de verkoper heeft gezegd of de indruk heeft gewekt dat het product goed functioneert, moet het product daar ook aan voldoen. Maar u heeft als koper ook een onderzoeksplicht. Dat betekent dat u zelf ook het product moet controleren. U kunt dan zelf zien of het product inderdaad werkt. Het kan daarom ook verstandig zijn een product op te halen in plaats van te laten opsturen.
Het is de moeite waardquote:
Er zijn al genoeg vergelijkbare zaken hier over geweest. Was er nooit ooit zoiets met een paard of een hond? Dat de nieuwe eigenaar de rekening van de arts kon verhalen op de vorige eigenaar omdat deze iets had verzwegen? Je hebt onderzoeksplicht als koper, maar ook informatieplicht als verkoper.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:05 schreef Tha_Duck het volgende:
Terechte uitspraak.
Ja ok maar dat is hier toch echt niet aan de orde want die buurvrouw zei ook dat ze 'm nog gewaarschuwd heeft dat ze ook niet wist of die fiets wel zo degelijk was. Hij heeft d'r gewoon 6 maanden lekker op gefietst, da's toch best mooi voor 'n 2dehands products.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg vergelijkbare zaken hier over geweest. Was er nooit ooit zoiets met een paard of een hond? Dat de nieuwe eigenaar de rekening van de arts kon verhalen op de vorige eigenaar omdat deze iets had verzwegen? Je hebt onderzoeksplicht als koper, maar ook informatieplicht als verkoper.
Wat stond er op de briefjes?quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:56 schreef Deckard het volgende:
Niemand de briefjes bij zijn voordeur gezien in het begin van de uitzending? Dat voorspelde al een mooie uitzending te worden.
Ik zeg ook niet dat hier aan de orde was. Alleen wel dat ook als je koopt van een particulier je nog wel rechten hebt. In dit geval ging dat niet op want de fiets heeft het langere tijd prima gedaan totdat de accu versleten was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:19 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja ok maar dat is hier toch echt niet aan de orde want die buurvrouw zei ook dat ze 'm nog gewaarschuwd heeft dat ze ook niet wist of die fiets wel zo degelijk was. Hij heeft d'r gewoon 6 maanden lekker op gefietst, da's toch best mooi voor 'n 2dehands products.
Ja, die vrouw was duidelijk niet helemaal Ok, die vind ik niet tellen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:54 schreef BlueMage het volgende:
Mwah die vrouw die flipte had toch allerlei psychische problemen? (Hoewel deze man volgens mij ook) Vond 't wel een beetje triest maar ik moest toch lachen.
Volgens mij was de hengelman ook niet helemaal 100quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:54 schreef BlueMage het volgende:
Mwah die vrouw die flipte had toch allerlei psychische problemen? (Hoewel deze man volgens mij ook) Vond 't wel een beetje triest maar ik moest toch lachen.
Idd, en bij deze man die daadwerkelijk ging janken om 'n fiets leek me ook wel iets aan de hand.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij was de hengelman ook niet helemaal 100
Daarom telt de "teringwijf" buurvrouw ook gewoon mee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Idd, en bij deze man die daadwerkelijk ging janken om 'n fiets leek me ook wel iets aan de hand.
TVP!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:17 schreef djkoelkast het volgende:
Meneer Pot is trouwens ook een mooie voor in de top 10, die heb ik nog op video, zal hem eens online knallen. Is nog uit de tijd dat ze 2 zaken per afl. deden.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Die kerel, dat was toch een dikke Jehova, of niet? En die kop van z'n ex-vrouw. Zelden heb ik zo een gereformeerde kop gezien
[ afbeelding ]
Het vogelvoerhuisje/-lijntje was ook geniaal!quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:31 schreef MilaNL het volgende:
Kon gisteren niet kijken, dus net even teruggekeken. Eindelijk een waardige nummer 3 na tuinhekje en vishengel
Waarom noemt niemand die aflevering met die gecastreerde hond die via de hondenfluisteraar liet weten dat hij begreep dat het een administratief foutje was? En waarvan het baasje vooral het spelen met zijn balletjes miste? Dat was ook hilarisch.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:03 schreef kissaa het volgende:
[..]
Het vogelvoerhuisje/-lijntje was ook geniaal!
Die was ook mooi jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:10 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waarom noemt niemand die aflevering met die gecastreerde hond die via de hondenfluisteraar liet weten dat hij begreep dat het een administratief foutje was? En waarvan het baasje vooral het spelen met zijn balletjes miste? Dat was ook hilarisch.
Dit was trouwens ook geweldig, met die exvrouw als getuige...
Dat waren de beroemde "Henk & Ingrid" (of iig zo gedoopt door Geenstijl)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef Operc het volgende:
Mensen die van hun provider geen nieuwe telefoon krijgen als de oude gestolen is (uitgeleend en niet meer teruggekregen) en vervolgens doodleuk geen telefoonrekeningen meer betalen.
Ah, ik wist niet dat ze 'bekend' waren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat waren de beroemde "Henk & Ingrid" (of iig zo gedoopt door Geenstijl)![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Zit een ongelooflijke chick in het publiek op 1 van die locatiesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef Operc het volgende:
Iemand die ook Recht in de Regio kijkt? Daar waren gisteren ook wel een paar rare mensen/zaken moet ik zeggen.
Mensen die van hun provider geen nieuwe telefoon krijgen als de oude gestolen is (uitgeleend en niet meer teruggekregen) en vervolgens doodleuk geen telefoonrekeningen meer betalen.
En een meisje dat een boete van 250 euro kreeg van een paardrijbond omdat ze schijnbaar iets fout had gedaan. De man van de paardrijbond had de logica "normaal gingen dit soort dingen via een tuchtcommissie, maar dat vonden we toch een te zware sanctie, dus nu zijn het administratiekosten en kun je er niet tegen in beroep." Mr. Visser kon die uitleg niet zo waarderen.
Soms is het zonde dat ze bij RidR geen bindende oplossing af kunnen dwingen ofzo.
He, dat is een ander programma hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat waren de beroemde "Henk & Ingrid" (of iig zo gedoopt door Geenstijl)![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
volgens mij maakt het wetboek op dit gebied geen onderscheid tussen kopen bij een winkel en bij een particulier.
Tuinhekjes en onverstaanbare stugge boeren. Klinkt goed.........quote:In een klein Fries dorpje zorgt een lelijk hekwerk voor grote ruzie tussen de twee jonge mannen Richard en Earnst. Richard is ervan overtuigd dat het hek op de juiste erfgrens staat. Twintig jaar geleden hebben de vorige buren stukjes grond met elkaar uitgewisseld. Richard zegt het is verjaard, dus hoort het bij mij. Maar Earnst zegt 'de grond is en blijft van mij'.
Dinsdag 2 april 22.20u, op Nederland 1
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Tuinhekjes en onverstaanbare stugge boeren. Klinkt goed.........
En dan komt het kadaster natuurlijk weer wat paaltjes zetten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:59 schreef Karina het volgende:
Plus verjaring en stukjes grond uitwisselen. Alles zit er in.
Komt me niet bekend voor iig.quote:In een klein Fries dorpje zorgt een lelijk hekwerk voor grote onenigheid tussen de twee jonge mannen Richard en Earnst. Richard is ervan overtuigd dat het hek op de juiste erfgrens staat. Twintig jaar geleden hebben de vorige buren stukjes grond met elkaar uitgewisseld. Richard zegt het is verjaard, dus hoort het bij mij. Maar Earnst zegt de grond is en blijft van mij. Om de rust te bewaren is het de hoogste tijd om Meester Visser een oordeel te laten vellen.
Ik ga daar echt niet op klikken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef artm het volgende:
Hebben nu ook bio's voor de drie nieuwe tribuneleden Suze, Aldert en Shan Rong: http://www.eerstehulpbijrecht.nl/tribuneleden
het Henk en Ingrid tribunaal heeft dus ook namen bij de hoofden? ik vind trouwens dat ze erg domme uitspraken doen voor de beroepen die onder hun naam staan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef artm het volgende:
Hebben nu ook bio's voor de drie nieuwe tribuneleden Suze, Aldert en Shan Rong: http://www.eerstehulpbijrecht.nl/tribuneleden
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:05 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
het Henk en Ingrid tribunaal heeft dus ook namen bij de hoofden? ik vind trouwens dat ze erg domme uitspraken doen voor de beroepen die onder hun naam staan.
Dat je dit bij hebt gehouden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef artm het volgende:
Noemen ze het roepen van slappe oneliners tegenwoordig discussiëren?quote:Na mijn deelname aan het programma Premier gezocht! en een optreden in DWDD, ben ik door de redactie gevraagd mee te discussiëren in het panel, wat ik dan ook graag doe!
Sommigen zijn gewoon student....weetnietkunde?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef artm het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:15 schreef Stickertje het volgende:
ze moeten Fok gebruiken als ze de mening van Het Volk willen hebben
Heeft hij meegedaan met premier gezocht? Heb 'm daar niet gezien?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:11 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Noemen ze het roepen van slappe oneliners tegenwoordig discussiëren?
Zelfde hier. Ff heen en weer zappen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Meldt. Al is het voetballen nog niet afgelopen.
De heren van het kadaster erbijquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Dat wordt weer touwtrekken om een stukkie grond.
Zeker een stagair.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Ze zijn wel losgegaan met de muziek deze keer zeg.
Fries zeker?quote:
Jij komt niet uit de randstad.quote:
Tsja, het is niet altijd de randstad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Van SBS.
En ik kan het ook maar moeilijk verstaan.
Maar die zijn tenminste te verstaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Tsja, het is niet altijd de randstad.
Daar heb je nog altijd West-Friesland. Net zo erg.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef ddx het volgende:
Prima te verstaan toch ? (en dan kom ik uit noord holland)
Kom uit Zaanstreek, vast nog veel ergerquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar heb je nog altijd West-Friesland. Net zo erg.
Mooie omschrijvingquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
netjes laten uitschelden via de jurist
Dat heb ik dus ook, alleen woon ik nu in Apeldoorn dus dat boers ben ik ook inmiddels wel gewend.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:30 schreef BlueMage het volgende:
Tsja ik kom uit Limburg, daar spreken sommigen ook 'n totaal eigen taal. (Kerkrade bijv)
Dat is dan wel heel Noordelijk, ik versta ze normaal altijd prima, die ene mompelt gewoon.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:29 schreef Stickertje het volgende:
noorderlingen gebruiken hun onderkaak niet om woorden te articuleren
Done.quote:
Specularium en Tem.quote:
888quote:
hedizzuuunpreeeenciiiipeekweeehhstttaiquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Hoeveel werk is het om een paar stenen weg te halen?
Dat is ook wel weer zoquote:
een schop tegen het hoofd gekregen van een koe toen hij klein wasquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef 2dope het volgende:
WTF ik val hier net in, maar wat de neuq is er aan de hand met die Richard? Wat is z'n deficit?
Ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef 2dope het volgende:
WTF ik val hier net in, maar wat de neuq is er aan de hand met die Richard? Wat is z'n deficit?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een schop tegen het hoofd gekregen van een koe toen hij klein was
Nijemirdum dusquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:35 schreef LangLang het volgende:
Wel een mooi contrastNormaal gilt iedereen elkaar kapot aan de tafel en hier komt het niet verder dan 'eeh... eehh'
Richard is een doorsnee Fok!er.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef 2dope het volgende:
gele sneeuw van de buurmanquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:36 schreef alpeko het volgende:
Ligt de sneeuw van de buurman nu over zijn erfgrens?
een keer wat ander nieuws dan bert die met zijn nicht berta trouwtquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die ramptoeristen ook. Er gebeurt eindelijk wat in het durp
Nijemirdum.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef Bunnyfluff het volgende:
In welk gat van Nederland zitten ze eigenlijk momenteel? Venendaal?
Het is wel kiezen tussen twee kwaden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dat andere schreeuwwijf, niet Gerda, irritanter.
Doe mij Gerda maarquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het is wel kiezen tussen twee kwaden.
oftewel friezenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Specularium het volgende:
Het is geen pubergedrag, zijn gewoon 2 relatief zware autisten.
Gelderlandquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alsof dat iets uitmaaktnoorderling = noorderling
Allemaal inteelt.quote:
In de plaatselijke dancing weet hij de vrouwtjes rond de vinger de winden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef davo1979 het volgende:
Het zal ook wel een grote versierder zijn onder de dames
Je bedoelt dat het verstandiger zou zijn als iedereen verplicht Fries zou leren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef Stickertje het volgende:
ik heb turken gezien die zich beter kunnen uitdrukken in de nederlandse taal.. friezen moeten ook een inburgeringscursus volgen want dit gaat niet meer goed komen
enigste waar ze slim genoeg voor zijn is de ander zijn koeien in de wei omduwen als ze slapenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Palomar het volgende:
[..]
misschien gaan ze nog vechten met zwaarden en bommen.
Er is tegenwoordig een hoop mogelijk met een WSW-uitkering.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Best knap dat die slome een normale baan heeft en een koopwoning bezit
in Friesland, max 1 ton.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Woningen zijn supergoedkoop daar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Ronaldsen het volgende:
fulltime werken vanaf je 16 + goedkope huizen in zo'n dorpquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Wij allemaal.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:45 schreef super_tekkel het volgende:
Ik heb gvd de ondertiteling aan staan
Inderaad, overhemd, specner en een vestquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Heeft mr visser het niet gruwelijk warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |