Mooie omschrijvingquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:30 schreef Stickertje het volgende:
netjes laten uitschelden via de jurist
Dat heb ik dus ook, alleen woon ik nu in Apeldoorn dus dat boers ben ik ook inmiddels wel gewend.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:30 schreef BlueMage het volgende:
Tsja ik kom uit Limburg, daar spreken sommigen ook 'n totaal eigen taal. (Kerkrade bijv)
Dat is dan wel heel Noordelijk, ik versta ze normaal altijd prima, die ene mompelt gewoon.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:29 schreef Stickertje het volgende:
noorderlingen gebruiken hun onderkaak niet om woorden te articuleren
Done.quote:
Specularium en Tem.quote:
888quote:
hedizzuuunpreeeenciiiipeekweeehhstttaiquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Karina het volgende:
Hoeveel werk is het om een paar stenen weg te halen?
Dat is ook wel weer zoquote:
een schop tegen het hoofd gekregen van een koe toen hij klein wasquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef 2dope het volgende:
WTF ik val hier net in, maar wat de neuq is er aan de hand met die Richard? Wat is z'n deficit?
Ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef 2dope het volgende:
WTF ik val hier net in, maar wat de neuq is er aan de hand met die Richard? Wat is z'n deficit?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een schop tegen het hoofd gekregen van een koe toen hij klein was
Nijemirdum dusquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:35 schreef LangLang het volgende:
Wel een mooi contrastNormaal gilt iedereen elkaar kapot aan de tafel en hier komt het niet verder dan 'eeh... eehh'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |