Barcelona is buitencategorieteringclub, dus hup PSGquote:
3-1 voor PSGquote:
Als Duitsland maar kampioen wordt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Hopelijk wint PSG en gaat maffialona eruit. Schande voor het voetbal met hun Uefa complotje.
Bayern of bvb moet de CL winnen, maffialona en real moeten eruit. Zij verzieken het voetbal door dat eindeloze gestrooi met geldquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Duitsland maar kampioen wordt.
Van mij mag Bayern het ook winnen hoor. Of Dortmund.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Bayern of bvb moet de CL winnen, maffialona en real moeten eruit. Zij verzieken het voetbal door dat eindeloze gestrooi met geld
de echte voetballiefhebber hoopt daarop inderdaadquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mij mag Bayern het ook winnen hoor. Of Dortmund.
Nu sla je door.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
de echte voetballiefhebber hoopt daarop inderdaadbovendien is het voetbal van barcelona niet om aan te zien
Ik zie het liefst PSG/Bayern/Gala de CL winnen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
de echte voetballiefhebber hoopt daarop inderdaadbovendien is het voetbal van barcelona niet om aan te zien
Dieze boy weet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Nee, dat eindeloze heen en weer getik is vreselijk saaidat is gewoon een feit
Sowieso is dat een mening. Sommige kunnen daar van genietenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Nee, dat eindeloze heen en weer getik is vreselijk saaidat is gewoon een feit
Hoezo wel 2 koopclubs en geen Dortmund?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zie het liefst PSG/Bayern/Gala de CL winnen.
Gala helemaal niet. Met al die oude, dure vedettesquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zie het liefst PSG/Bayern/Gala de CL winnen.
Mah, ik gun het Sneijder en Drogba.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gala helemaal niet. Met al die oude, dure vedettes
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso is dat een mening. Sommige kunnen daar van genieten.
Daar staan 3 koopclubsquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Hoezo wel 2 koopclubs en geen Dortmund?
Drogba gun ik het sowieso niet. En Sneijder ook niet met zijn grote bek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mah, ik gun het Sneijder en Drogba.
liever gala dan zo'n spaanse kafclubquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gala helemaal niet. Met al die oude, dure vedettes
Jij kan je ook niet voorstellen dat er mensen zijn die het Duitse volkslied niet uit hun hoofd mee kunnen zingen.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:57 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
liever gala dan zo'n spaanse kafclub
Nee. Real mag wel winnen hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:57 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
liever gala dan zo'n spaanse kafclub
PSG zonder beleid?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Bauern koopt veel in ja, maar PSG en Gala doen het zonder beleid, dat zijn ekte koopclubs
Bayern is ook gewoon een koopclub hoor. Die verzwakken de concurrentie in Duitsland.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Bauern koopt veel in ja, maar PSG en Gala doen het zonder beleid, dat zijn ekte koopclubs
Hij heeft iets met Duitsland heb ik het ideequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
PSG zonder beleid?
Nee. Noem 1 echte miskoop?
Nein. Grafclub met hun nootjes-kauwende fopsupporters. Zou heerlijk zijn als ze nooit de 10e CL winnen.quote:
Het zou heerlijk zijn als jij gaat posten op forum.fok.de.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Nein. Grafclub met hun nootjes-kauwende fopsupporters. Zou heerlijk zijn als ze nooit de 10e CL winnen.
Geen miskoop, maar wel bijvoorbeeld 40 mln+ voor een relatief onbekend talent uit Brazilie. Dat is lollerbeleidquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
PSG zonder beleid?
Nee. Noem 1 echte miskoop?
Die site bestaat niet, entschuldigung.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou heerlijk zijn als jij gaat posten op forum.fok.de.
Relatief onbekend? Wtf manquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Geen miskoop, maar wel bijvoorbeeld 40 mln+ voor een relatief onbekend talent uit Brazilie. Dat is lollerbeleid
Vooruit dan, het is een koopclub. Maar wel met meer beleid dan Qatar SG en Galaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bayern is ook gewoon een koopclub hoor. Die verzwakken de concurrentie in Duitsland.
Jazeker, 40mln voor een speler die op het hoogste niveau nog niets heeft laten zien is ronduit belachelijkquote:
Okquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Jazeker, 40mln voor een speler die op het hoogste niveau nog niets heeft laten zien is ronduit belachelijk
Ja, de Braziliaanse competitie, maar dat is een veteranentempo.
Doet het uitermate goed in de Franse competitie en was sowieso tegen Valencia MOTM.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Jazeker, 40mln voor een speler die op het hoogste niveau nog niets heeft laten zien is ronduit belachelijk
Ja, de Braziliaanse competitie, maar dat is een veteranentempo.
Goede speler inderdaad, maar daar zomaar doodleuk 40mln neertellen is veel te veel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Doet het uitermate goed in de Franse competitie en was sowieso tegen Valencia MOTM.
Hij is net zo een groot talent als Neymar, misschien zelfs groter.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:08 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Goede speler inderdaad, maar daar zomaar doodleuk 40mln neertellen is veel te veel.
Neymar moet ik nog zien, heeft alleen leuke dingen laten zien in de lachwekkende Braziliaanse competitie. In interlands niet veel laten zien, zeker tegen de grote landen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij is net zo een groot talent als Neymar, misschien zelfs groter.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:14 schreef vluggejapie99 het volgende:
Barcelona is evil, het kwaad en onkruid dat je moet uitroeien met een Kärcher spuit.
Hopelijk loopt het helemaal uit de hand, en vliegen die twee takke grafclubs eruit. Dat wordt dan genieten straks. Een huilende Ramos, jankende Iniesta, Puyol in tranen..... heerlijke beelden moeten dat zijn. Zou zo mooi zijn!
Ben je ooit verkracht door een Spanjaard ofzo?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:14 schreef vluggejapie99 het volgende:
Barcelona is evil, het kwaad en onkruid dat je moet uitroeien met een Kärcher spuit.
Hopelijk loopt het helemaal uit de hand, en vliegen die twee takke grafclubs eruit. Dat wordt dan genieten straks. Een huilende Ramos, jankende Iniesta, Puyol in tranen..... heerlijke beelden moeten dat zijn. Zou zo mooi zijn!
Het WK is ooit verkracht door Spanjaarden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je ooit verkracht door een Spanjaard ofzo?
Nee dat waren de Hollanders.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het WK is ooit verkracht door Spanjaarden.
In de WK finale film geeft Puyol toe dat Robben een penalty moest krijgen en hij er met rood af moest.quote:
En Nederland had al paar keer rood moeten krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:35 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
In de WK finale film geeft Puyol toe dat Robben een penalty moest krijgen en hij er met rood af moest.
Ik weet zeker dat PSG - Barca mooier wordt.quote:Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef KingRoland het volgende:
kk NOS zegdit meer prioriteit geven dan Bayern - Juventus rot toch op
Sneijder is in het echt volgens mij een sympathieke ventquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drogba gun ik het sowieso niet. En Sneijder ook niet met zijn grote bek.
NOS zijn allemaal barca fappers.quote:Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef KingRoland het volgende:
Noh man.quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat PSG - Barca mooier wordt.
Als je PSG graag op hun bek ziet gaan wel. Al bestaat er ook nog de kans dat Barcelona het uit wel prima vindt en het thuis pas afmaakt.quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat PSG - Barca mooier wordt.
Beckham is niet eens snel genoeg om in 3 minuten 2 keer naar de goal te rennenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:40 schreef VMSDKR het volgende:
3-2
Messi '17
Ibrahimovic '45+1
Villa '72
Beckham '79, '82
Fijn voor Sierd. Hij heeft genoeg inspiratie om af te geven op PSG.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond om 20:45 op Sport1: Paris Saint-Germain - FC Barcelona met commentaar van Sierd de Vos.
Die tweede wordt dan ook een schittterend afstandsschot.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:22 schreef 5euroo het volgende:
[..]
Beckham is niet eens snel genoeg om in 3 minuten 2 keer naar de goal te rennen
VI gelovenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:22 schreef 5euroo het volgende:
[..]
Beckham is niet eens snel genoeg om in 3 minuten 2 keer naar de goal te rennen
Altijd hetzelde. Nos = Barcaquote:Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef KingRoland het volgende:
Vind je het leuk om naar kabouters te kijken die constant op de grond liggen te janken?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:06 schreef fliert het volgende:
Wat een kleutergejank in dit topic, zeldzaam.
Mooie pot, zin in.
Daarom heeft die al 2 hele wedstrijd gespeeld en verder elke keer (4 keer) 20 minuutjes.. poeh poehquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
VI geloven![]()
Beckham kan het allemaal nog gewoon belopen hoor.
Nee, wel naar geweldige voetballers die zo snel de bal rondspelen dat geen ploeg ze kan volgen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:08 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Vind je het leuk om naar kabouters te kijken die constant op de grond liggen te janken?
Misschien omdat daar Veratti en Matuidi staan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:08 schreef 5euroo het volgende:
[..]
Daarom heeft die al 2 hele wedstrijd gespeeld en verder elke keer (4 keer) 20 minuutjes.. poeh poeh
Smerige actie van die speler van Real zeg.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel naar geweldige voetballers die zo snel de bal rondspelen dat geen ploeg ze kan volgen.
kansloze gezeur over het "vallen" van barcelonaspelers... de tegenstander kan meestal maar 1 ding doen, debiel schoppen.
Ja, want 1 zwaluw...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:21 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Smerige actie van die speler van Real zeg.
Minstens elke wedstrijd een makkelijke duikeling / aanstellerij / schwalbe denk ik wel hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want 1 zwaluw...
Ik zeg niet dat ze nooit diven, maar dat ze het altijd en overal doet is gewoon gelul.
Dat denk ik niet, en dan zeker minstens 1 poging om Messi volledig uit de wedstijd te trappen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Minstens elke wedstrijd wel een makkelijke duikeling / aanstellerij / schwalbe denk ik wel hoor.
Ajacieden houden van een beetje arrogantie en branie. Niet van ideale schoonzoon kabouters die constant op de grond liggen. Dus ik heb persoonlijk meer met Real dan met Barca ondanks alle Ajacieden die bij Barca hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, en dan zeker minstens 1 poging om Messi volledig uit de wedstijd te trappen.
Overdreven gedoe altijd, komt meestal niet van Ajacieden vandaan, die ook wel weten dat de voetballende ploeg vaker geschopt wordt. Dit is eigenlijk fnoordersgedrag..
Ik heb het toch helemaal niet over het schoppen van de tegenstander, alleen dat de spelers zich naar mijn mening te vaak aanstellen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, en dan zeker minstens 1 poging om Messi volledig uit de wedstijd te trappen.
Overdreven gedoe altijd, komt meestal niet van Ajacieden vandaan, die ook wel weten dat de voetballende ploeg vaker geschopt wordt. Dit is eigenlijk fnoordersgedrag..
Van der wiel kan Platje nog niet af stoppen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:43 schreef opreis het volgende:
Ibrahimovic gaat de wedstrijd bepalen, lukt het hem om psg op sleeptouw te nemen dan maakt psg een goede kans, maar denk toch echt dat barcelona er over heen gaat. Je denkt toch niet dat vd wiel david villa af kan stoppen.
Dat gejank in dit soort topics zal blijven zolang Barca prijzen blijft winnen, helaas.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:06 schreef fliert het volgende:
Wat een kleutergejank in dit topic, zeldzaam.
Mooie pot, zin in.
Van onze belastingcenten jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Het is al vrij lang bekend dat de NOS deze wedstrijd uit zou zenden. Er is dus genoeg tijd geweest om Sport1 aan te schaffen. Er zijn genoeg landen waar er helemaal geen CL-voetbal gratis te zien is. Dat de NOS een voorkeur heeft voor het uitzenden van wedstrijden van Barcelona weten we allang. Het blijft frustrerend, maar laten we stoppen met janken op gratis CL voetbal.
Kijkers zien graag Messi en Ronaldo op TV, dus logische keuze imoquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Het is al vrij lang bekend dat de NOS deze wedstrijd uit zou zenden. Er is dus genoeg tijd geweest om Sport1 aan te schaffen. Er zijn genoeg landen waar er helemaal geen CL-voetbal gratis te zien is. Dat de NOS een voorkeur heeft voor het uitzenden van wedstrijden van Barcelona weten we allang. Het blijft frustrerend, maar laten we stoppen met janken op gratis CL voetbal.
Zei ik al 1 week geleden (op voetbalzone).quote:
Van der Wiel, Sakho en Verratti op de bankquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:12 schreef Nober het volgende:
PSG: Sirigu, Silva, Alex, Maxwell, Jallet, Matuidi, Pastore, Lucas, Beckham, Lavezzi, Ibrahimović
SUBS: Douchez, Sakho, Van der Wiel, Ménez, Chantôme, Verratti, Gameiro.
Barcelona: Valdés, Alves, Piqué, Mascherano, Alba, Xavi, Iniesta, Busquets, Villa, Sánchez, Messi
SUBS: Pinto, Bartra, Montoya, Fābregas, Alcántara, Song, Tello.
Da's nog erger dan Lens opstellenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van der Wiel, Sakho en Verratti op de bank
Wat een debiele coach
Wie?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's nog erger dan Lens opstellen
Doe toch eens rustig, man. Het is maar TV.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef Syntix het volgende:
"speelde ooit samen met messi"en 10 andere MONGOOL. Echt F U NOS
stelletje kutkneuzen.
ow jij ook weerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe toch eens rustig, man. Het is maar TV.
Alex speelde ooit samen met Van Bommel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:21 schreef Syntix het volgende:
"speelde ooit samen met messi"en 10 andere MONGOOL. Echt F U NOS
stelletje kutkneuzen.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest om het gelijk op de man te gooien.
van bommelquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Alex speelde ooit samen met Van Bommel.
Je biedt nu per direct je excuses aan of er zullen consequenties volgen. Een beetje aan kloten tot daaraan toe, maar dit soort niveau weiger ik te tolereren.quote:
Echt onbegrijpelijk, die kan het niet eens belopen.. Verrattie hoort sowieso bij de top 20 van dit momentquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:25 schreef Thezeurminator het volgende:
Beckham speelt en verrati niet. Beckham is echt een 1 tempo speler geworden heb je niets aan in de CL.
Update 2 april 18.40 uur - Mourinho 'vergat' beelden van Barcelona naar Ancelotti te sturenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:25 schreef TheFatLady het volgende:
Beckham ?
Zou dat de tip van Mourinho zijn ?
Alex op zijn 50ste is zelfs een aanwinstquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:28 schreef Nober het volgende:
De Tank weer eens live op de NOS, zal voor PSV nog wel een aantal jaar gaan duren.
? Dan zet je hem toch op Sport1 voetbalquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:29 schreef TheFatLady het volgende:
Ooka Barca - PSG op het selectkanaal en niet Bayern-Juve.
Kut Sport1
Kijk gewoon Sport1quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ha ha Jan van Halst de Zlatan expert
Kan jij niet even je mond dichthouden?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:31 schreef Syntix het volgende:
fuck dat NOS. Wat boeit "ons Nederlanders" nou of die bloedhond robben speelt
Hij speelt toch niet tjapquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:31 schreef Syntix het volgende:
fuck dat NOS. Wat boeit "ons Nederlanders" nou of die bloedhond robben speelt
Ah Feesboek, ik zag het op FOK!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat had ik al gezien op faceboek
Kijk dan Sport1quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dan moet de NOS niet doen alsof iedereen in NL dat boeiend vindt en wil weten
Open een NOS-topic ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook met je comments constant?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe jij toch ook met je comments constant?
Ja dat zei ik ook al, Verrati moest spelenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:34 schreef TheFatLady het volgende:
Zelfs Kieft snapt niet waarom Beckham in de basis staat.
Dus je besluit mijn 'advies' gewoon links te laten liggen?quote:
Kan zijn dat die een kleine blessure heeft ofzo. Maar dan nog.....Beckham.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al, Verrati moest spelen
PSG speelt niet echt mooi voetbal, net als Shity spelen ze.. Ik kijk af en toe op Sport1 Franse wedstrijden, ziet er niet uitquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:34 schreef Nober het volgende:
PSG was echt slecht in de returnwedstrijd thuis tegen Valencia, ben dus wel benieuwd of ze beter spelen want zie ze normaal nooit.
Ik had PSG gemaild, voor het geval de wedstrijd niet om aan te zien is, dan heb ik altijd nog Beckham om naar te kijken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:34 schreef TheFatLady het volgende:
Zelfs Kieft snapt niet waarom Beckham in de basis staat.
Met alleen maar individuen kom je er niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSG speelt niet echt mooi voetbal, net als Shity spelen ze.. Ik kijk af en toe op Sport1 Franse wedstrijden, ziet er niet uit
Uh, oke.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had PSG gemaild, voor het geval de wedstrijd niet om aan te zien is, dan heb ik altijd nog Beckham om naar te kijken.
Verrassendquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Messi, Beckham, Ibrahimovic, Messi, Sierd de Vos, Messi, eventueel van der Wiel en Messi.
Ik ga PSG - Barcelona kijken.
Hopelijk Shakira regelmatig in beeld mocht het niet om aan te zien zijn en in een Real Madrid shirt natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ik had PSG gemaild, voor het geval de wedstrijd niet om aan te zien is, dan heb ik altijd nog Beckham om naar te kijken.
Mwah, Barįa speelde in San Siro niet met Villa, nu wel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
3-1 PSG, uit is Barcelona niet zo goed en ze krijgen er altijd wel 2 tegen.
Maar Messi scoort er ook meestal 2....quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
3-1 PSG, uit is Barcelona niet zo goed en ze krijgen er altijd wel 2 tegen.
Bij de NOS ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef Syntix het volgende:
100-1 voor PSG
100 keer Zlatan, 1 eigen doelpunt door die dwerg
.
Ha-ha-ha.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef Syntix het volgende:
100-1 voor PSG
100 keer Zlatan, 1 eigen doelpunt door die dwerg
.
Niet tegen AC Milan bijvoorbeeld toen het 2-0 werd in Giuseppe Meazza San Siro.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:38 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Maar Messi scoort er ook meestal 2....
De schuld van Roura.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet tegen AC Milan bijvoorbeeld toen het 2-0 werd in Giuseppe Meazza San Siro.
Incidentquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet tegen AC Milan bijvoorbeeld toen het 2-0 werd in Giuseppe Meazza San Siro.
quote:
Ik weet niet zo goed wat je bedoelt, maar het zal voor je zelf waarschijnlijk heel logisch klinken allemaal..quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Eerst Messi en Messi quoten. Vervolgens editen, een Messi toevoegen en er dan alsnog 1 vergeten.
fixedquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Robben, Pirlo, Robben, Ribery, Robben, Chiellini, Robben, Buffon, Lahm en Robben.
Ik ga Bayern-Juventus kijken.
Je kan niet lezen, daar komt het op neer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat je bedoelt, maar het zal voor je zelf waarschijnlijk heel logisch klinken allemaal..
Barcelona met 12.quote:
Juist ja. Oke.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je kan niet lezen, daar komt het op neer.
Hij spreekt iig Fransquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Kent Sierd ook alle plekjes in Frankrijk?
Probeer je nou zo goedkoop te scoren?quote:
Wat heeft de Arena ermee te maken?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:43 schreef Grifte het volgende:
Lelijk kutstadion, tribunes veel te ver van het veld af + overal van die open hoeken
Van die pass ok, maar loopvermogen ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Omdat hij een goede lange pass heeft en veel loopvermogen heeft.
Handig in de counter.
van buiten is ie NOG lelijkerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:43 schreef Grifte het volgende:
Lelijk kutstadion, tribunes veel te ver van het veld af + overal van die open hoeken
Ja, nog steeds.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:44 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Van die pass ok, maar loopvermogen ?
Rullevante.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je nou zo goedkoop te scoren?Misschien kan je relevante comments gaan geven over de wedstrijd ofzo. Op deze wartaal zit niemand echt te wachten..
Betwijfel het, maar we zullen zienquote:
Ik dacht dat het om op de bank/op de tribune gingquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net riep je nog dat Verrati inbrengen erger als Lens was
Nee, die speelt bij Barca.quote:
Jij ging toch Bayern kijken?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij niet fijn liggen zo met een steen op je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]nopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef Stiggie het volgende:
Moet er toch nog even uit: GATVERDAMME WAT EEN LELIJKE SHIRTS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
ik mag jou welquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik word helemaal gek van dat Barca-gefap. Minachting van de kijker
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]Ja waar staat dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MČČČČČČČČČČČČČČČČČČČČČČČČSSI MČČČČČČČČČČČČČČČČČČČČČČČČSSIquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]Ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ie duidelijk zijn
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
livescorequote:
Geen zin om te betalenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die niet naar Sport1 kijken met Sierd
...quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Mensen die niet naar Sport1 kijken met Sierd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Is dit een sneer naar mij?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat maar, sommige mensen kunnen hun ongelijk nou eenmaal niet toegeven.
Ha, dit uit jouw mond.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat maar, sommige mensen kunnen hun ongelijk nou eenmaal niet toegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |