Barcelona is buitencategorieteringclub, dus hup PSGquote:
3-1 voor PSGquote:
Als Duitsland maar kampioen wordt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Hopelijk wint PSG en gaat maffialona eruit. Schande voor het voetbal met hun Uefa complotje.
Bayern of bvb moet de CL winnen, maffialona en real moeten eruit. Zij verzieken het voetbal door dat eindeloze gestrooi met geldquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Duitsland maar kampioen wordt.
Van mij mag Bayern het ook winnen hoor. Of Dortmund.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Bayern of bvb moet de CL winnen, maffialona en real moeten eruit. Zij verzieken het voetbal door dat eindeloze gestrooi met geld
de echte voetballiefhebber hoopt daarop inderdaadquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van mij mag Bayern het ook winnen hoor. Of Dortmund.
Nu sla je door.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
de echte voetballiefhebber hoopt daarop inderdaadbovendien is het voetbal van barcelona niet om aan te zien
Ik zie het liefst PSG/Bayern/Gala de CL winnen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:53 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
de echte voetballiefhebber hoopt daarop inderdaadbovendien is het voetbal van barcelona niet om aan te zien
Dieze boy weet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Nee, dat eindeloze heen en weer getik is vreselijk saaidat is gewoon een feit
Sowieso is dat een mening. Sommige kunnen daar van genietenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:54 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Nee, dat eindeloze heen en weer getik is vreselijk saaidat is gewoon een feit
Hoezo wel 2 koopclubs en geen Dortmund?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zie het liefst PSG/Bayern/Gala de CL winnen.
Gala helemaal niet. Met al die oude, dure vedettesquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zie het liefst PSG/Bayern/Gala de CL winnen.
Mah, ik gun het Sneijder en Drogba.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gala helemaal niet. Met al die oude, dure vedettes
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso is dat een mening. Sommige kunnen daar van genieten.
Daar staan 3 koopclubsquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Hoezo wel 2 koopclubs en geen Dortmund?
Drogba gun ik het sowieso niet. En Sneijder ook niet met zijn grote bek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mah, ik gun het Sneijder en Drogba.
liever gala dan zo'n spaanse kafclubquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gala helemaal niet. Met al die oude, dure vedettes
Jij kan je ook niet voorstellen dat er mensen zijn die het Duitse volkslied niet uit hun hoofd mee kunnen zingen.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:57 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
liever gala dan zo'n spaanse kafclub
Nee. Real mag wel winnen hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:57 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
liever gala dan zo'n spaanse kafclub
PSG zonder beleid?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Bauern koopt veel in ja, maar PSG en Gala doen het zonder beleid, dat zijn ekte koopclubs
Bayern is ook gewoon een koopclub hoor. Die verzwakken de concurrentie in Duitsland.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Bauern koopt veel in ja, maar PSG en Gala doen het zonder beleid, dat zijn ekte koopclubs
Hij heeft iets met Duitsland heb ik het ideequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
PSG zonder beleid?
Nee. Noem 1 echte miskoop?
Nein. Grafclub met hun nootjes-kauwende fopsupporters. Zou heerlijk zijn als ze nooit de 10e CL winnen.quote:
Het zou heerlijk zijn als jij gaat posten op forum.fok.de.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:59 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Nein. Grafclub met hun nootjes-kauwende fopsupporters. Zou heerlijk zijn als ze nooit de 10e CL winnen.
Geen miskoop, maar wel bijvoorbeeld 40 mln+ voor een relatief onbekend talent uit Brazilie. Dat is lollerbeleidquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
PSG zonder beleid?
Nee. Noem 1 echte miskoop?
Die site bestaat niet, entschuldigung.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zou heerlijk zijn als jij gaat posten op forum.fok.de.
Relatief onbekend? Wtf manquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:01 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Geen miskoop, maar wel bijvoorbeeld 40 mln+ voor een relatief onbekend talent uit Brazilie. Dat is lollerbeleid
Vooruit dan, het is een koopclub. Maar wel met meer beleid dan Qatar SG en Galaquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bayern is ook gewoon een koopclub hoor. Die verzwakken de concurrentie in Duitsland.
Jazeker, 40mln voor een speler die op het hoogste niveau nog niets heeft laten zien is ronduit belachelijkquote:
Okquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Jazeker, 40mln voor een speler die op het hoogste niveau nog niets heeft laten zien is ronduit belachelijk
Ja, de Braziliaanse competitie, maar dat is een veteranentempo.
Doet het uitermate goed in de Franse competitie en was sowieso tegen Valencia MOTM.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Jazeker, 40mln voor een speler die op het hoogste niveau nog niets heeft laten zien is ronduit belachelijk
Ja, de Braziliaanse competitie, maar dat is een veteranentempo.
Goede speler inderdaad, maar daar zomaar doodleuk 40mln neertellen is veel te veel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Doet het uitermate goed in de Franse competitie en was sowieso tegen Valencia MOTM.
Hij is net zo een groot talent als Neymar, misschien zelfs groter.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:08 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Goede speler inderdaad, maar daar zomaar doodleuk 40mln neertellen is veel te veel.
Neymar moet ik nog zien, heeft alleen leuke dingen laten zien in de lachwekkende Braziliaanse competitie. In interlands niet veel laten zien, zeker tegen de grote landen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:09 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij is net zo een groot talent als Neymar, misschien zelfs groter.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:14 schreef vluggejapie99 het volgende:
Barcelona is evil, het kwaad en onkruid dat je moet uitroeien met een Kärcher spuit.
Hopelijk loopt het helemaal uit de hand, en vliegen die twee takke grafclubs eruit. Dat wordt dan genieten straks. Een huilende Ramos, jankende Iniesta, Puyol in tranen..... heerlijke beelden moeten dat zijn. Zou zo mooi zijn!
Ben je ooit verkracht door een Spanjaard ofzo?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:14 schreef vluggejapie99 het volgende:
Barcelona is evil, het kwaad en onkruid dat je moet uitroeien met een Kärcher spuit.
Hopelijk loopt het helemaal uit de hand, en vliegen die twee takke grafclubs eruit. Dat wordt dan genieten straks. Een huilende Ramos, jankende Iniesta, Puyol in tranen..... heerlijke beelden moeten dat zijn. Zou zo mooi zijn!
Het WK is ooit verkracht door Spanjaarden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je ooit verkracht door een Spanjaard ofzo?
Nee dat waren de Hollanders.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het WK is ooit verkracht door Spanjaarden.
In de WK finale film geeft Puyol toe dat Robben een penalty moest krijgen en hij er met rood af moest.quote:
En Nederland had al paar keer rood moeten krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:35 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
In de WK finale film geeft Puyol toe dat Robben een penalty moest krijgen en hij er met rood af moest.
Ik weet zeker dat PSG - Barca mooier wordt.quote:Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef KingRoland het volgende:
kk NOS zegdit meer prioriteit geven dan Bayern - Juventus rot toch op
Sneijder is in het echt volgens mij een sympathieke ventquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drogba gun ik het sowieso niet. En Sneijder ook niet met zijn grote bek.
NOS zijn allemaal barca fappers.quote:Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef KingRoland het volgende:
kk NOS zegdit meer prioriteit geven dan Bayern - Juventus rot toch op
Noh man.quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat PSG - Barca mooier wordt.
Als je PSG graag op hun bek ziet gaan wel. Al bestaat er ook nog de kans dat Barcelona het uit wel prima vindt en het thuis pas afmaakt.quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat PSG - Barca mooier wordt.
Beckham is niet eens snel genoeg om in 3 minuten 2 keer naar de goal te rennenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:40 schreef VMSDKR het volgende:
3-2
Messi '17
Ibrahimovic '45+1
Villa '72
Beckham '79, '82
Fijn voor Sierd. Hij heeft genoeg inspiratie om af te geven op PSG.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vanavond om 20:45 op Sport1: Paris Saint-Germain - FC Barcelona met commentaar van Sierd de Vos.
Die tweede wordt dan ook een schittterend afstandsschot.quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:22 schreef 5euroo het volgende:
[..]
Beckham is niet eens snel genoeg om in 3 minuten 2 keer naar de goal te rennen
VI gelovenquote:Op dinsdag 2 april 2013 13:22 schreef 5euroo het volgende:
[..]
Beckham is niet eens snel genoeg om in 3 minuten 2 keer naar de goal te rennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |