SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo mij vandaag ingeschreven voor mijn volgende wedstrijd, nu toch al paar keer gelopen zonder in terug in de lappenmand te belanden dus hoopvol!
Deze is het plan. 5 km, en hopelijk volgt er een prima tijd. Parcours is mij welbekend en gaat rechtdoor en toch een groot stuk naar beneden (en op het laatste naar naar boven). Maar voorbij ouderlijk huis lopen enzo zal wel prettig zijn! Nadien volgt er normaal nog ergens een 10 km, eind juni of begin juli. Daarna wordt het wie weet toch wel trailrunning voor een tijdje...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Dan kan ik mezelf op een gratis marathon trakteren op mijn verjaardag! Categorie: Dromenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:57 schreef streamnl het volgende:
die trail op 25-11-2013 in Geldrop, is ook echt voor niets
Motorbloempje wat ik jou nog wou vragen, je hebt het de hele tijd erover dat je met de Harriers loopt. Is dat toevallig een chapter van de Hash House Harriers?The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Ik heb een besluit genomen
Mijn nieuwe doel is de 10km tijd verbeteren
Nu nog op zoek naar het beste schema![]()
![]()
Dan ben je 2 dagen eerder jarigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:32 schreef Onama het volgende:
[..]
Dan kan ik mezelf op een gratis marathon trakteren op mijn verjaardag! Categorie: Dromen
Motorbloempje wat ik jou nog wou vragen, je hebt het de hele tijd erover dat je met de Harriers loopt. Is dat toevallig een chapter van de Hash House Harriers?
Ik ben van plan om de 15 te lopen maar we kunnen nog niet inschrijven. Dus wachten we geduldig af.![]()
Dat zijn *kuch* meteen al flinke afstanden, kun je daar niet klein mee beginnen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:57 schreef streamnl het volgende:
Hier staan er al een heleboel trails en dat alleen al in Nederland:
http://www.trail-running.nl/kalender/nederland
Edit:
Hmm het is dat hij waarschijnlijk slaapt op dit moment, anders had ik al lang een reactie verwacht van hem over trailrunning
PS
die trail op 25-11-2013 in Geldrop, is ook echt voor niets![]()
![]()
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik loop ook nog lange na geen Marathonquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:51 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat zijn *kuch* meteen al flinke afstanden, kun je daar niet klein mee beginnen?![]()
Ik ga de 15 lopen. Op de site zelf staan meerdere afstanden.
EN daar staat dat de wedstrijd op de 24ste is ipv de 25ste.
(Ik heb de site (kalender) net hierover een mail gestuurd.)![]()
Morgen met mijn nieuwe schema voor de halve marathon van Hoorn op 2 juni. Wil mijn PR liefst onder de 2 uur brengen![]()
![]()
Ga ik op zoek naar een nieuwe loop, is inschrijven al gesloten
edit: ik ga gewoon trainen en reken op voortijdige uitvallers
[ Bericht 34% gewijzigd door D. op 26-03-2013 15:28:51 ]![]()
Pfoe, wat een zware 6,4km, zowel mentaal als fysiek. Benen leken na 2 kilometer al echt niet meer te willen, waardoor ik mentaal toch echt even tegen een flinke barriere aanliep. Dit niet meer van me af weten te zetten, maar gelukkig wel de volle afstand afgemaakt.
Doordat ik nu met dit trainingsschema begonnen ben, moet ik mezelf aan gaan leren dat elke keer PRs verbreken er niet meer in zit, en dat vind ik mentaal ook nog wel even lastig.
Dit is de eerste keer dat ik niet tevreden (wel blij!) thuis kom van het lopen en ik ben vrij blij dat er donderdag maar 4,6km op de planning staat
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/160574074![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:30 schreef Sjaapje het volgende:
Zo mij vandaag ingeschreven voor mijn volgende wedstrijd, nu toch al paar keer gelopen zonder in terug in de lappenmand te belanden dus hoopvol!
Deze is het plan. 5 km, en hopelijk volgt er een prima tijd. Parcours is mij welbekend en gaat rechtdoor en toch een groot stuk naar beneden (en op het laatste naar naar boven). Maar voorbij ouderlijk huis lopen enzo zal wel prettig zijn! Nadien volgt er normaal nog ergens een 10 km, eind juni of begin juli. Daarna wordt het wie weet toch wel trailrunning voor een tijdje...
Ja doei.![]()
Probeer anders je trainingen te lopen op meer ontspanning en het echte knallen (=PR's lopen) te reserveren voor wedstrijdenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:23 schreef Levitas het volgende:
Pfoe, wat een zware 6,4km, zowel mentaal als fysiek. Benen leken na 2 kilometer al echt niet meer te willen, waardoor ik mentaal toch echt even tegen een flinke barriere aanliep. Dit niet meer van me af weten te zetten, maar gelukkig wel de volle afstand afgemaakt.
Doordat ik nu met dit trainingsschema begonnen ben, moet ik mezelf aan gaan leren dat elke keer PRs verbreken er niet meer in zit, en dat vind ik mentaal ook nog wel even lastig.
Dit is de eerste keer dat ik niet tevreden (wel blij!) thuis kom van het lopen en ik ben vrij blij dat er donderdag maar 4,6km op de planning staat
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/160574074Tussen mijn trainingstempo (DL 2/3) en wedstrijdtempo (DL4) zit 1 min/km
Je lichaam kan niet altijd blijven knallen, dan is 'het potje' constant leeg![]()
![]()
En dat is dus precies waar ik nu nog problemen mee heb. Ik wil juist continu knallen, ook al weet ik wel dat het niet kan. Ik moet mezelf tijdens het lopen steeds een halt toe roepen, en dat maakt het lopen denk ik ook wel een stuk zwaarder. Je hebt volkomen gelijk, alleen de knop in mijn hoofd is nog niet om. Maar dat komt welquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Probeer anders je trainingen te lopen op meer ontspanning en het echte knallen (=PR's lopen) te reserveren voor wedstrijdenTussen mijn trainingstempo (DL 2/3) en wedstrijdtempo (DL4) zit 1 min/km
Je lichaam kan niet altijd blijven knallen, dan is 'het potje' constant leeg![]()
![]()
Als ik zou willen zou ik vanaf 30 april tot eind mei elke twee weken een wedstrijd kunnen lopen.....weet alleen niet hoe verstandig dat is (en of het dan nog leuk blijft).
En waarom staat bij veel wedstrijdloopjes het inschrijfgeld niet genoteerd.....ik wil dat vooraf weten, niet pas als ik me bijna ingeschreven heb![]()
![]()
Je kan ook denken dat je PR van gelopen km bij elkaar opgeteld steeds beter/hoger wordt;)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:23 schreef Levitas het volgende:
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/160574074![]()
Je kan ook 6km lopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:51 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Dat zijn *kuch* meteen al flinke afstanden, kun je daar niet klein mee beginnen?
http://www.tisvoorniks.nl/parcours/Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Hier in de buurt hebben we op 30 april een leuke loop: De Breakfast run, start om 6:15quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:30 schreef Tyler-Girl het volgende:
Als ik zou willen zou ik vanaf 30 april tot eind mei elke twee weken een wedstrijd kunnen lopen.....weet alleen niet hoe verstandig dat is (en of het dan nog leuk blijft).
En waarom staat bij veel wedstrijdloopjes het inschrijfgeld niet genoteerd.....ik wil dat vooraf weten, niet pas als ik me bijna ingeschreven heb
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
hahah dat is wel heel vroeg....en daarna met zn alle ontbijten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hier in de buurt hebben we op 30 april een leuke loop: De Breakfast run, start om 6:15
Ik had het over de Roermond City Run....geen idee of het wat is, maar lekker dichtbij en heb toch nooit plannen voor Koninginnedag (en waarschijnlijk moet vriendlief gewoon werken, dus zit alleen thuis)![]()
Hahahaha, ik moet hier smakelijk om lachen. Nog geen 24 uur na z'n vraag beantwoord ie 'm zelfquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:23 schreef Levitas het volgende:
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/160574074
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat dacht ik ook jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hahahaha, ik moet hier smakelijk om lachen. Nog geen 24 uur na z'n vraag beantwoord ie 'm zelf
know'm sayin?
word? word.![]()
Wilde jij niet 6.5 gaan lopen omdat het zo absurd weinig was?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:23 schreef Levitas het volgende:
http://runkeeper.com/user/Kevv1990/activity/160574074Ja doei.![]()
Gaat goedkomen, maar zou jezelf wel proberen te pacen. Maakt het lopen ook een stuk leuker!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
En dat is dus precies waar ik nu nog problemen mee heb. Ik wil juist continu knallen, ook al weet ik wel dat het niet kan. Ik moet mezelf tijdens het lopen steeds een halt toe roepen, en dat maakt het lopen denk ik ook wel een stuk zwaarder. Je hebt volkomen gelijk, alleen de knop in mijn hoofd is nog niet om. Maar dat komt wel![]()
Pagina lijkt niet te openen bij mij, ik probeer het vanavond nog eensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:32 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je kan ook 6km lopen.
http://www.tisvoorniks.nl/parcours/
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik heb ook het idee dat je in een wedstrijd harder en constanter loopt dan dat je in de training doet. Op de een of andere manier gooi je er vanzelf nog een tandje bij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Probeer anders je trainingen te lopen op meer ontspanning en het echte knallen (=PR's lopen) te reserveren voor wedstrijdenTussen mijn trainingstempo (DL 2/3) en wedstrijdtempo (DL4) zit 1 min/km
Je lichaam kan niet altijd blijven knallen, dan is 'het potje' constant leegIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Hahahaha, ik moet hier smakelijk om lachen. Nog geen 24 uur na z'n vraag beantwoord ie 'm zelfYup. Mijn vraag is nu perfect beantwoord, haha!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wilde jij niet 6.5 gaan lopen omdat het zo absurd weinig was?![]()
Toffe kleurtjes!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef hatsaflats het volgende:
Shoes![]()
[ afbeelding ]
M'n Brooks lijken nu zo lomp
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb ooit een keertje Kinvara's gepast, maar die 'binnenkant' beviel mij niet, vond ze alsnog je voet teveel laten wringen en niet zo minimalistisch als ik toen zocht, maar de kleurstellingen zijn zeker wel hip.
Inov-8 heeft ook steeds bizardere schoenen, moet denk dit voorjaar ook wel weer voor nieuwe gaan kijken, want het aantal kilometers dat ik gemaakt heb erop is de laatste maanden hard gegaan...
Jack does it in real time...![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef hatsaflats het volgende:
Shoes![]()
[ afbeelding ]
M'n Brooks lijken nu zo lomp
[ afbeelding ]Mooi!
![]()
Ik vind het wel mooie, futuristisch ogende schoenen flats!
Zijn dat ook GTS12 Brooks eigenlijk? (antiproneshizzle?)Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Voor mij zijn het de eerste schoentjes richting iets minimalistischers, dus minimalistisch genoeg. Ik ben heel benieuwd hoe ze lopen. Zondag pasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:02 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb ooit een keertje Kinvara's gepast, maar die 'binnenkant' beviel mij niet, vond ze alsnog je voet teveel laten wringen en niet zo minimalistisch als ik toen zocht, maar de kleurstellingen zijn zeker wel hip.
Inov-8 heeft ook steeds bizardere schoenen, moet denk dit voorjaar ook wel weer voor nieuwe gaan kijken, want het aantal kilometers dat ik gemaakt heb erop is de laatste maanden hard gegaan...![]()
![]()
GTS13quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik vind het wel mooie, futuristisch ogende schoenen flats!
Zijn dat ook GTS12 Brooks eigenlijk? (antiproneshizzle?)![]()
Ah, dan had je die vast ook nog niet zo lang.quote:
Ik wil over een paar maanden een extra paar er bij kopen. Ik ben helemaal weg van mijn Brooks sloffen, vermoedelijk ben ik dan merktrouw.
AUBquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:39 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Pagina lijkt niet te openen bij mij, ik probeer het vanavond nog eens
De start en finish is op het evenementenplein in Winkelcentrum Coevering in Geldrop.
Voor route beschrijvingen klik op de routes.
Afstand 6 km
Afstand 10 km
Afstand 15 km
Afstand 21 km
Afstand 30 km
Afstand 42 km
Voor een gedetailleerde beschrijving van het parkoers (werkelijke afstand, km-aanduidingen, verzorgingsposten) zie parcours info![]()
Haha, nee, klopt. M'n Kinvara's zijn ook in eerste instantie voor erbij. M'n Brooks mogen nog wel 750km ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:11 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ah, dan had je die vast ook nog niet zo lang.
Ik wil over een paar maanden een extra paar er bij kopen. Ik ben helemaal weg van mijn Brooks sloffen, vermoedelijk ben ik dan merktrouw.![]()
![]()
Kleine stapjes zijn inderdaad het beste!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:09 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Voor mij zijn het de eerste schoentjes richting iets minimalistischers, dus minimalistisch genoeg. Ik ben heel benieuwd hoe ze lopen. Zondag pas
Ik was vorig jaar rond deze periode nog weer net aan het opbouwen na mijn eerste serieuze blessure in jaren (overbelasting van m'n kniepees) en heb dat gelijk maar aangegrepen om met m'n techniek aan de slag te gaan en op compleet neutrale schoenen te gaan lopen met weinig drop.En het kost wat moeite en energie, maar loop zeker de laatste tijd echt zo lekker, blij dat ik toen met m'n techniek aan de slag ben gegaan!
En verder gewoon af en toe afwisselen naar je nieuwe schoenen inderdaad, erop letten dat je je kuiten niet overbelast en verder je paslengte wat verkorten en je pasfrequentie voldoende hoog houden en dan kan je er snel genoeg steeds langere stukken op lopen.
En hmm, nu zit ik ook weer te kijken naar dingen die ik wil hebben voor het hardlopen / sporten... Top of the list: Garmin 610 en Inov-8 Race Pro 18L rugzak.
Jack does it in real time...![]()
Een vriendin van mij heeft een mooi setje inov-8's. Zwart/wit, echt te vet. Maar ik ben niet van de mooi, het moet lekker lopen, al zijn ze paars met gele stippen. Maar ik heb eind dit jaar/begin volgend jaar pas weer een koopmoment voor m'n schoenen, die zitten nu pas op de 500km.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:17 schreef DeeBee het volgende:
En hmm, nu zit ik ook weer te kijken naar dingen die ik wil hebben voor het hardlopen / sporten... Top of the list: Garmin 610 en Inov-8 Race Pro 18L rugzak.![]()
Deze: http://www.inov-8.com/New(...)lack-White.html?L=26 moooooooi (maar dan heeft zij wit/zwart ipv zwart/wit).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:59 schreef Sheriam het volgende:
Hier is nog mijn Zandvoort foto: [ afbeelding ]![]()
Hoe liepen de "schoenen"?
(ze waren toch relatief nieuw?)
Ik blijf me verbazen dat er mensen daarop kunnen lopen...![]()
![]()
Leuke foto! krijg het alleen al koud bij de gedachte aan de blote voetenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:59 schreef Sheriam het volgende:
![]()
Haar doet wapperwapper!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:59 schreef Sheriam het volgende:
Ja doei.![]()
Voor die temperaturen okay, maar blootsvoets is beter! (Hard)lopen op elke vorm van schoeisel is best saai, alsof je naar een concert gaat en dan oordopjes indoet, of naar een museum met mooie kleurige kunst en dan een zonnebril opzet. En ik heb 't idee dat het scheeflopen lastiger was met huaraches dan het zonder geweest zou zijn, als ik volle feedback van m'n voeten had gehad, maar normaal loop ik niet zo schuin dus zeker weten doe ik dat volgend jaar pas.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:02 schreef streamnl het volgende:
[..]![]()
Hoe liepen de "schoenen"?
(ze waren toch relatief nieuw?)
Ik blijf me verbazen dat er mensen daarop kunnen lopen...
Mensen die altijd met schoenen lopen vragen zich waarschijnlijk af waar ik het over heb, dat ik het fijn vind om op heel duidelijk afwisselende trails te voelen waar ik over loop snappen mensen wel maar voor zo'n circuit denken de meesten da's toch allemaal asfalt, wat maakt dat uit... maar asfalt is ook niet 100% eentonig, plus er zijn de strepen en alle andere markeringen, en natuurlijk ook alles er omheen, de betonvloeren van de boxen en de net iets zanderige keien van sommige stukken stoep... Hopelijk is het volgend jaar warmer!![]()
En omdat we net toch (weer) over dingen kopen hebben. Nu zit ik erg te twijfelen om deze te kopen voor erbij.
Maar ik wil hierover eerst wat info gaan winnen bij Runnersworld of run2day.
1) Of deze schoen echt goed zijn en niet een hype.
2) Of het niet totaal anders loopt en dat het daarom niet slim is om deze voor erbij te pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand hier al ervaring met deze schoenen??
.
.
O, qua jacket is het deze geworden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Sheriam
Ik begrijp jullie standpunt wel. Maar ikzelf zie mij daar niet op lopen.
Maar ik verklaarde vroeger de mensen ook voor gek die vrijwillig meer dan 1 km gingen hardlopen .
En zie mij zelf nu
Dus wie weet..![]()
Oké hele, grote, steile heuvels dan!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nah, ik heb geen bergen hoor! (al voelen ze soms wel zo!)Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Leuke foto Sheriam! Al blijf ik het een bijzonder gezicht vinden
Maar iedereen moet het lekker doen zoals hij/zij zich prettig voelt
* YUR gaat zo de deur uit voor traditioneel het voor et gevoel lastigste loopje van de weekF means you're fucked![]()
Omkleden en de 10km route van vorige week lopen maar dan andersom. En wellicht een km er bij aan
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Slacker , als ik ergens een probleem mee of kritiek op heb in een publiek forum dan ben ik ook niet te beroerd om dit an public toe te lichten, we zjin allemaal volwassnen en kunnen elkaar volgens mij allemaal recht in de ogen kijken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Got problem much, want dan mag je dat in een PM/DM even komen verduidelijken.
ik heb geen probleem met je advies want er is niets mis met de nekcheck maar waar ik me wel aan kan ergeren is het volgende zinnetje:Met dit zinnetje trek je haast al een conclusie imo.quote:Met hoesten? Mwah, dat lijkt me duiden op iets met de longen en das niet slim om daarmee te gaan lopen pielen.
Ik heb wel eens het idee dat als er iemand zich hier meld met een kwaaltje of zeertje, hoe klein dan ook, je net zo lang blijf googlen totdat je iets gevonden hebt wat, met een beetje passen, meten en evt. buigen in je straatje past.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Mogge MoBlo
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thanks! Zijn wel leuke parcoursenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:15 schreef streamnl het volgende:
[..]
AUB
De start en finish is op het evenementenplein in Winkelcentrum Coevering in Geldrop.
Voor route beschrijvingen klik op de routes.
Afstand 6 km
Afstand 10 km
Afstand 15 km
Afstand 21 km
Afstand 30 km
Afstand 42 km
Voor een gedetailleerde beschrijving van het parkoers (werkelijke afstand, km-aanduidingen, verzorgingsposten) zie parcours info
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef streamnl het volgende:
En omdat we net toch (weer) over dingen kopen hebben. Nu zit ik erg te twijfelen om deze te kopen voor erbij.
2) Of het niet totaal anders loopt en dat het daarom niet slim is om deze voor erbij te pakken.Stream, ik heb geen ervaring met deze schoenen maar ik denk dat het een beetje het zelfde verhaal is als met bijv. minimalistische schoenen waar ik wel ervaring mee heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand hier al ervaring met deze schoenen??
Het wordt gebracht door de reclamewereld of het the be all and end all is en we allemaal op z'n minst 5 minuten van onze PB af kunnen schaven elke keer als we op deze schoenen een wedstrijd lopen.
Mijn ervaring is dat dit zeker niet zo is maar waar het, voor mij, wel aan bij draagt is het loopcomfort zelf en dat vind ik het belangrijkste als recreatieve loper.
Ik denk dat de meeste lopers hier zelf wel weten waartoe ze in staat zijn en ik denk dat niemand die hier bijv. nu op de HM rond de 1.50 zit de illusie heeft dat ze ooit 1.25 gaan lopen...welke schoen je daarbij ook draag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
waarschijnlijk al een veelbesproken onderwerp...
Met nog maar 4 lessen Evy 10km te gaan, vind ik het wel wat om mezelf te belonen met een fatsoenlijk horloge. Heb nu een simpele hartslagmeter (volgens mij niet al te nauwkeurig), en wil een GPS + HRM in een. Nu is bij coolblue de Garmine ForeRunner 410 relatief gunstig geprijsd. Wat is jullie mening over dit horloge? Aangezien het een 'oud' model is. Is het verstandiger om in plaats van de 410 de 610 of iets heel anders aan te schaffen?![]()
het lijkt me verstandig om te kijken wat je met je horloge wil doen, ik heb me niet helemaal ingelezen op dat wat de 410 allemaal kan maar ik kan alleen zeggen dat je met de 610 een erg compleet horloge hebt dat volgens mij voldoen aan alle wensen die wij er hier, op het nivo van de lopers in de forum, aan stellen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:05 schreef toto73 het volgende:
waarschijnlijk al een veelbesproken onderwerp...
Met nog maar 4 lessen Evy 10km te gaan, vind ik het wel wat om mezelf te belonen met een fatsoenlijk horloge. Heb nu een simpele hartslagmeter (volgens mij niet al te nauwkeurig), en wil een GPS + HRM in een. Nu is bij coolblue de Garmine ForeRunner 410 relatief gunstig geprijsd. Wat is jullie mening over dit horloge? Aangezien het een 'oud' model is. Is het verstandiger om in plaats van de 410 de 610 of iets heel anders aan te schaffen?
Mocht je je in de toekomst meer op bijv. het trailrunnen gaan richten dan kan het wijs zijn om evt. eens te kijken wat Suunto je te bieden heeft.
qua prijs en kwaliteit verschillen deze merken volgens mij niet al te veel van elkaar.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of iemand hier al ervaring heeft met de Adidas Boost seriequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef streamnl het volgende:
2) Of het niet totaal anders loopt en dat het daarom niet slim is om deze voor erbij te pakken.
Heeft iemand hier al ervaring met deze schoenen??![]()
Nou zeg, wat is dat nou voor instelling?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik denk dat de meeste lopers hier zelf wel weten waartoe ze in staat zijn en ik denk dat niemand die hier bijv. nu op de HM rond de 1.50 zit de illusie heeft dat ze ooit 1.25 gaan lopen...welke schoen je daarbij ook draag![]()
ervaring.... ikzelf zit nu tegen de 1.40 aan te hikken en weet zelf dondersgoed waartoe ik in staat ben.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Saysem het volgende:
[..]
Nou zeg, wat is dat nou voor instelling?
Ik weet dat ik niet de natuurlijke aanleg heb om er soepeltjes nog even 15 minuten af te strokkelen en ik dat de meesten hier dat van zichzelf ook wel weten.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo, hier is het ook gezellig zie ik
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is natuurlijk wel zo. Als marketing student snap ik maar al te goed dat bepaalde "functie's" erg aangedikt worden, waardoor het inderdaad zo lijkt dat een hardloper alleen met deze schoenen de beste tijden kan lopen. En daar betaal je ook gewoon voor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
Stream, ik heb geen ervaring met deze schoenen maar ik denk dat het een beetje het zelfde verhaal is als met bijv. minimalistische schoenen waar ik wel ervaring mee heb.
Het wordt gebracht door de reclamewereld of het the be all and end all is en we allemaal op z'n minst 5 minuten van onze PB af kunnen schaven elke keer als we op deze schoenen een wedstrijd lopen.
Mijn ervaring is dat dit zeker niet zo is maar waar het, voor mij, wel aan bij draagt is het loopcomfort zelf en dat vind ik het belangrijkste als recreatieve loper.
Ik denk dat de meeste lopers hier zelf wel weten waartoe ze in staat zijn en ik denk dat niemand die hier bijv. nu op de HM rond de 1.50 zit de illusie heeft dat ze ooit 1.25 gaan lopen...welke schoen je daarbij ook draag
Maar, de "techniek" die bij deze schoenen is gebruikt, sprak mij dus op de één of andere manier aan. Voornamelijk de vraag "Hoe loopt het? Is het echt daadwerkelijk fijner?". Vandaar dat ik naar eventuele ervaringen vroeg, ook al is dat weer persoonlijke voorkeur.![]()
Van mij geen ervaringen, ze zijn er geloof ik ook nog niet zo lang.
Ik zag van de week een stel lopen van die schoenen met een soort veren eronder... Schijnt ook een hype te zijn in het Vondelpark. Geen idee hoe het heet, maar het zag er... raar uit.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef streamnl het volgende:
2) Of het niet totaal anders loopt en dat het daarom niet slim is om deze voor erbij te pakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand hier al ervaring met deze schoenen??
.
.
O, qua jacket is het deze geworden:Tof jasje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Sheriam
Ik begrijp jullie standpunt wel. Maar ikzelf zie mij daar niet op lopen.
Maar ik verklaarde vroeger de mensen ook voor gek die vrijwillig meer dan 1 km gingen hardlopen .
En zie mij zelf nu
Dus wie weet..![]()
![]()
Verder, wat betreft Adidas Boost..die schoen is er net 1 minuut. Hoeveel ervaring kunnen mensen ermee hebben?
Kijk niet naar merken/wat een schoen 'kan', maar probeer een schoen en voel of het voor jou comfortabel is. Alleen dan blijft hardlopen leuk, en of dat nou barefoot of met Titanic schoenen is: Boeiend./hormonen
![]()
Aan de andere kant heeft zo'n beetje iedereen die nu een sub 1.25 HM loopt op enig moment op het niveau van een 1.50 HM gezeten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ervaring.... ikzelf zit nu tegen de 1.40 aan te hikken en weet zelf dondersgoed waartoe ik in staat ben.
Ik weet dat ik niet de natuurlijke aanleg heb om er soepeltjes nog even 15 minuten af te strokkelen en ik dat de meesten hier dat van zichzelf ook wel weten.![]()
Hier loopt ook zo'n groep rond. Ziet er inderdaad erg raar uitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Van mij geen ervaringen, ze zijn er geloof ik ook nog niet zo lang.
Ik zag van de week een stel lopen van die schoenen met een soort veren eronder... Schijnt ook een hype te zijn in het Vondelpark. Geen idee hoe het heet, maar het zag er... raar uit.![]()
Ik zal voortaan luchtwegen zeggen, mea culpa. Maar denk dat ik nu automatisch longen zeg, aangezien ikzelf nogal wat longproblematiek heb gehad en de longen uit m'n lijf hoest op dit moment.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Slacker , als ik ergens een probleem mee of kritiek op heb in een publiek forum dan ben ik ook niet te beroerd om dit an public toe te lichten, we zjin allemaal volwassnen en kunnen elkaar volgens mij allemaal recht in de ogen kijken.
ik heb geen probleem met je advies want er is niets mis met de nekcheck maar waar ik me wel aan kan ergeren is het volgende zinnetje:
[..]
Met dit zinnetje trek je haast al een conclusie imo.
Ik heb wel eens het idee dat als er iemand zich hier meld met een kwaaltje of zeertje, hoe klein dan ook, je net zo lang blijf googlen totdat je iets gevonden hebt wat, met een beetje passen, meten en evt. buigen in je straatje past.
En ondanks dat jij je misschien niet geroepen voelt om het via een PM oid te doen, soms hoeven dingen niet in een topic gepost te worden en kan dat perfect even via een andere weg besproken worden.
Als iemand wat heeft Google ik helemaal niks, daar gaat je aanname al. Maar als het gaat om mijn argumenten te onderbouwen, ow, dan Google ik wel hoor (nouja, duckduckgo om preciezer te zijn). En soms Google ik ja, als ik niet snap hoe iemand aan (bloed)blaren onder teennagels komt, maar daarbij ga ik niet zo ver dat het in mijn straatje moet passen. Ik heb helemaal geen straatje waar je in moet passen. Ik heb een idee van hoe *ik* dingen zou doen en die draag ik uit, en daarvoor Google ik ook best wel een artikel of wat bij, maar niemand hoeft te doen wat ik verkondig. Niemand! Overigs is mijn straatje best flexibel, want ik wil best eens zeggen: je bent gek als je dat doet en ik ben zelf ook zo gek om het te doen.![]()
En for the record, ik ga een HM lopen in 1:2x, over een paar jaar.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar die zullen relatief eerder op die tijd hebben gezeten dan bijvoorbeeld r_d, waar blijkbaar de rek er een beetje uit is qua tijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:44 schreef Saysem het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft zo'n beetje iedereen die nu een sub 1.25 HM loopt op enig moment op het niveau van een 1.50 HM gezeten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: