Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Zo mij vandaag ingeschreven voor mijn volgende wedstrijd, nu toch al paar keer gelopen zonder in terug in de lappenmand te belanden dus hoopvol!
Deze is het plan. 5 km, en hopelijk volgt er een prima tijd. Parcours is mij welbekend en gaat rechtdoor en toch een groot stuk naar beneden (en op het laatste naar naar boven). Maar voorbij ouderlijk huis lopen enzo zal wel prettig zijn! Nadien volgt er normaal nog ergens een 10 km, eind juni of begin juli. Daarna wordt het wie weet toch wel trailrunning voor een tijdje...
Dan kan ik mezelf op een gratis marathon trakteren op mijn verjaardag! Categorie: Dromen
Motorbloempje wat ik jou nog wou vragen, je hebt het de hele tijd erover dat je met de Harriers loopt. Is dat toevallig een chapter van de Hash House Harriers?
The sun in your Eyes Made some of the lies worth believing
Dan kan ik mezelf op een gratis marathon trakteren op mijn verjaardag! Categorie: Dromen
Motorbloempje wat ik jou nog wou vragen, je hebt het de hele tijd erover dat je met de Harriers loopt. Is dat toevallig een chapter van de Hash House Harriers?
Dan ben je 2 dagen eerder jarig Ik ben van plan om de 15 te lopen maar we kunnen nog niet inschrijven. Dus wachten we geduldig af.
Dat zijn *kuch* meteen al flinke afstanden, kun je daar niet klein mee beginnen?
Ik loop ook nog lange na geen Marathon Ik ga de 15 lopen. Op de site zelf staan meerdere afstanden. EN daar staat dat de wedstrijd op de 24ste is ipv de 25ste.
(Ik heb de site (kalender) net hierover een mail gestuurd.)
Pfoe, wat een zware 6,4km, zowel mentaal als fysiek. Benen leken na 2 kilometer al echt niet meer te willen, waardoor ik mentaal toch echt even tegen een flinke barriere aanliep. Dit niet meer van me af weten te zetten, maar gelukkig wel de volle afstand afgemaakt. Doordat ik nu met dit trainingsschema begonnen ben, moet ik mezelf aan gaan leren dat elke keer PRs verbreken er niet meer in zit, en dat vind ik mentaal ook nog wel even lastig.
Dit is de eerste keer dat ik niet tevreden (wel blij!) thuis kom van het lopen en ik ben vrij blij dat er donderdag maar 4,6km op de planning staat
Op dinsdag 26 maart 2013 14:30 schreef Sjaapje het volgende: Zo mij vandaag ingeschreven voor mijn volgende wedstrijd, nu toch al paar keer gelopen zonder in terug in de lappenmand te belanden dus hoopvol!
Deze is het plan. 5 km, en hopelijk volgt er een prima tijd. Parcours is mij welbekend en gaat rechtdoor en toch een groot stuk naar beneden (en op het laatste naar naar boven). Maar voorbij ouderlijk huis lopen enzo zal wel prettig zijn! Nadien volgt er normaal nog ergens een 10 km, eind juni of begin juli. Daarna wordt het wie weet toch wel trailrunning voor een tijdje...
Op dinsdag 26 maart 2013 15:23 schreef Levitas het volgende: Pfoe, wat een zware 6,4km, zowel mentaal als fysiek. Benen leken na 2 kilometer al echt niet meer te willen, waardoor ik mentaal toch echt even tegen een flinke barriere aanliep. Dit niet meer van me af weten te zetten, maar gelukkig wel de volle afstand afgemaakt. Doordat ik nu met dit trainingsschema begonnen ben, moet ik mezelf aan gaan leren dat elke keer PRs verbreken er niet meer in zit, en dat vind ik mentaal ook nog wel even lastig.
Dit is de eerste keer dat ik niet tevreden (wel blij!) thuis kom van het lopen en ik ben vrij blij dat er donderdag maar 4,6km op de planning staat
Probeer anders je trainingen te lopen op meer ontspanning en het echte knallen (=PR's lopen) te reserveren voor wedstrijden Tussen mijn trainingstempo (DL 2/3) en wedstrijdtempo (DL4) zit 1 min/km
Je lichaam kan niet altijd blijven knallen, dan is 'het potje' constant leeg
Probeer anders je trainingen te lopen op meer ontspanning en het echte knallen (=PR's lopen) te reserveren voor wedstrijden Tussen mijn trainingstempo (DL 2/3) en wedstrijdtempo (DL4) zit 1 min/km
Je lichaam kan niet altijd blijven knallen, dan is 'het potje' constant leeg
En dat is dus precies waar ik nu nog problemen mee heb. Ik wil juist continu knallen, ook al weet ik wel dat het niet kan. Ik moet mezelf tijdens het lopen steeds een halt toe roepen, en dat maakt het lopen denk ik ook wel een stuk zwaarder. Je hebt volkomen gelijk, alleen de knop in mijn hoofd is nog niet om. Maar dat komt wel
Als ik zou willen zou ik vanaf 30 april tot eind mei elke twee weken een wedstrijd kunnen lopen.....weet alleen niet hoe verstandig dat is (en of het dan nog leuk blijft).
En waarom staat bij veel wedstrijdloopjes het inschrijfgeld niet genoteerd.....ik wil dat vooraf weten, niet pas als ik me bijna ingeschreven heb
Op dinsdag 26 maart 2013 15:23 schreef Levitas het volgende: Pfoe, wat een zware 6,4km, zowel mentaal als fysiek. Benen leken na 2 kilometer al echt niet meer te willen, waardoor ik mentaal toch echt even tegen een flinke barriere aanliep. Dit niet meer van me af weten te zetten, maar gelukkig wel de volle afstand afgemaakt. Doordat ik nu met dit trainingsschema begonnen ben, moet ik mezelf aan gaan leren dat elke keer PRs verbreken er niet meer in zit, en dat vind ik mentaal ook nog wel even lastig.
Op dinsdag 26 maart 2013 15:30 schreef Tyler-Girl het volgende: Als ik zou willen zou ik vanaf 30 april tot eind mei elke twee weken een wedstrijd kunnen lopen.....weet alleen niet hoe verstandig dat is (en of het dan nog leuk blijft).
En waarom staat bij veel wedstrijdloopjes het inschrijfgeld niet genoteerd.....ik wil dat vooraf weten, niet pas als ik me bijna ingeschreven heb
Hier in de buurt hebben we op 30 april een leuke loop: De Breakfast run, start om 6:15
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Hier in de buurt hebben we op 30 april een leuke loop: De Breakfast run, start om 6:15
hahah dat is wel heel vroeg....en daarna met zn alle ontbijten?
Ik had het over de Roermond City Run....geen idee of het wat is, maar lekker dichtbij en heb toch nooit plannen voor Koninginnedag (en waarschijnlijk moet vriendlief gewoon werken, dus zit alleen thuis)
En dat is dus precies waar ik nu nog problemen mee heb. Ik wil juist continu knallen, ook al weet ik wel dat het niet kan. Ik moet mezelf tijdens het lopen steeds een halt toe roepen, en dat maakt het lopen denk ik ook wel een stuk zwaarder. Je hebt volkomen gelijk, alleen de knop in mijn hoofd is nog niet om. Maar dat komt wel
Gaat goedkomen, maar zou jezelf wel proberen te pacen. Maakt het lopen ook een stuk leuker!