Doet mij meer denken aan iemand die in het verkeerde lichaam zit. Ken genoeg homo maar niemand daarvan kleed zich als een vrouw.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:40 schreef Queens het volgende:
[..]
Haha, ik ken hem persoonlijk en hoewel ik nooit in zijn onderbroek heb gekeken staat het gewoon vast dat hij een man is. Hij is gewoon echt supergay, that's it.
Misschien zoek ik zo wel ff een andere foto van hem op om je te overtuigen
Gast, zij kent hem persoonlijk, jij hebt alleen een foto gezien. Doe niet zo stom.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:55 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Doet mij meer denken aan iemand die in het verkeerde lichaam zit. Ken genoeg homo maar niemand daarvan kleed zich als een vrouw.
ik geloof wel dat het een man is maar eigenlijk is het een vrouw in het verkeerde lichaamquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:59 schreef padlarf het volgende:
[..]
Gast, zij kent hem persoonlijk, jij hebt alleen een foto gezien. Doe niet zo stom.
Ja dat zou zeker kunnen, maar dat kan Queens wss veel beter vaststellen dan jij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:11 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ik geloof wel dat het een man is maar eigenlijk is het een vrouw in het verkeerde lichaam
Wat is een clichè?quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:48 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kom net een mooie profieltekst van iemand tegen op FB:
[..]
Wat een complete opervlakkigheid.
Candycrush is (volgens mij) een Facebook-spelletje, nooit uitgecheckt, maar wel veel uitnodigingen voor ontvangenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:01 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Que what?
1- Zinsopbouw
2- wat is een candycrush???
Die zinsopbouw inderdaad. En Candy Crush is een spelletje op FB, een soort van Bejeweled, maar dan anders. Vind het zelf wel een aardig spelletje!quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:01 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Que what?
1- Zinsopbouw
Inderdaad een soort bejeweled, maar dan anders. Heb het zelf niet gespeeld trouwens. Maar als je nieuwe levens nodig hebt, dan moet je mensen uitnodigen voor het spel. Dus krijg de laatste tijd constant meldingen met uitnodigingenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:01 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Que what?
1- Zinsopbouw
Oh, die schijt. Gelukkig heb ik dat soort apps en games geblocked... En mocht er nog iets doorkomen daat die direct de block-lijst op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad een soort bejeweled, maar dan anders. Heb het zelf niet gespeeld trouwens. Maar als je nieuwe levens nodig hebt, dan moet je mensen uitnodigen voor het spel. Dus krijg de laatste tijd constant meldingen met uitnodigingen![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Laat me raden, 40-jarig huismoedertje?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:33 schreef Queens het volgende:
Geen ergernis maar gewoon fucking hilarisch:
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid....dit is dus een vent he, geen travestiet ofzo (wellicht wel de meest gay persoon die ik ken).
Dan heb je wel klasse hoor.quote:
Laatst deelde iemand van rond de 25 dat in mijn FB feedquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Laat me raden, 40-jarig huismoedertje?
Types die waarschijnlijk al zooooveeel hebben meegemaakt. Moeilijke jeugd, gescheiden ouders, heftige feestjes, relaties, puberteit etc. Drama!quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laatst deelde iemand van rond de 25 dat in mijn FB feed
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:22 schreef Gehenna het volgende:
[..]
dan moet je d4v1d even lief aankijken of hij die erin wil zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |