Kan je het complot even in het kort samenvatten?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:41 schreef 99.999 het volgende:
Haha mooi nu komen al die complotgekkies uit hun hol in de discussie over Cyprus![]()
En de was doet schoonmoeder ook nog eens.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je krijgt allemaal geld van je vader, en profiteert vervolgens ook nog eens van je schoonouders.
Das dubbel profiteren, ik wou dat ik zo een zorgeloos leven kon leiden.
Ik zie dat ook Gilles de la Tourette is gearriveerd.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:41 schreef 99.999 het volgende:
Haha mooi nu komen al die complotgekkies uit hun hol in de discussie over Cyprus![]()
We zijn gedoemd en Wilders heeft gelijk is ongeveer de strekking. Oh en de Russen gaan groots wraak nemen door onze gastoevoer af te sluiten.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je het complot even in het kort samenvatten?
Ga gewoon in een sociale huurwoning zitten man.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ik hekel vrijstaande huizen.
Teveel onderhoud.
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze hebben eigenlijk gewoon gelijk, dood gaan we allemaal.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
We zijn gedoemd en Wilders heeft gelijk is ongeveer de strekking. Oh en de Russen gaan groots wraak nemen door onze gastoevoer af te sluiten.
Goldman Sachs heeft er niets mee te maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:41 schreef 99.999 het volgende:
Hoho, de rest is onbeschoft. Zij niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:43 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zie dat ook Gilles de la Tourette is gearriveerd.
In dat soort wijken staan meestal ook de meeste BMW's.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga gewoon in een sociale huurwoning zitten man.
Een groots visionair is het.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, de rest is onbeschoft. Zij niet.
Blijft altijd weer een raadsel met welke misdaad deze verdiend zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat soort wijken staan meestal ook de meeste BMW's.
Waarschijnlijk met financiële misdrijven uit naam van een bank.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:46 schreef waht het volgende:
[..]
Blijft altijd weer een raadsel met welke misdaad deze verdiend zijn.
Dat noem ik maatschappelijk verantwoord ondernemen.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met financiële misdrijven uit naam van een bank.
Ziedaar de homoseks perikelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Zonder je klauwen plakkerig te maken en/of sap in je ogen spuiten blijft bij het eten van een sinaasappel toch altijd wel een soort van uitdaging.
Je enige pech is dat het je niet is gelukt om een WAO uitkering te krijgen.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:42 schreef betyar het volgende:
[..]
En de was doet schoonmoeder ook nog eens.
Yep, ik had graag minder gehad dan wat ik nu verdien.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je enige pech is dat het je niet is gelukt om een WAO uitkering te krijgen.
Ja, maar dan zonder de sinaasappel.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een sinaasappel eten is als homoseks?
Met alles wat je al met niksen hebt bereikt zou dat voldoende geweest zijn om royaal op andermans kosten te leven.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, ik had graag minder gehad dan wat ik nu verdien.
Ik bespeur hier wat jaloezie?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Met alles wat je al met niksen hebt bereikt zou dat voldoende geweest zijn om royaal op andermans kosten te leven.
net zo makkelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:13 schreef von_Preussen het volgende:
En mijn post ook meteen verwijderen, tsssssskkkk
Ik ben diep geschokt.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ben jij een NSB'er zeg, mij er een beetje bijlappen.![]()
Ik bied deze afbeelding aan als verontschuldiging.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ben jij een NSB'er zeg, mij er een beetje bijlappen.![]()
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 25 maart 2013 18:20 schreef waht het volgende:
[..]
Ik bied deze afbeelding aan als verontschuldiging.
[ afbeelding ]
Op de man spelen in de SC.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef 99.999 het volgende:
Tijger, kap eens met continu op de man spelen. Je bent hier al vaker voor gewaarschuwd.
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Op de man spelen in de SC.![]()
Ongehoord!
Er is al sinds vorige week woensdag een grote oefening in Twente (Oldenzaal / Losser) gaande.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
Er vlogen hier net Apache's en Chinooks langs, awesome.
Oh dat verklaart het.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er is al sinds vorige week woensdag een grote oefening in Twente (Oldenzaal / Losser) gaande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |