Je enige pech is dat het je niet is gelukt om een WAO uitkering te krijgen.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:42 schreef betyar het volgende:
[..]
En de was doet schoonmoeder ook nog eens.
Yep, ik had graag minder gehad dan wat ik nu verdien.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je enige pech is dat het je niet is gelukt om een WAO uitkering te krijgen.
Ja, maar dan zonder de sinaasappel.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een sinaasappel eten is als homoseks?
Met alles wat je al met niksen hebt bereikt zou dat voldoende geweest zijn om royaal op andermans kosten te leven.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, ik had graag minder gehad dan wat ik nu verdien.
Ik bespeur hier wat jaloezie?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Met alles wat je al met niksen hebt bereikt zou dat voldoende geweest zijn om royaal op andermans kosten te leven.
net zo makkelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:13 schreef von_Preussen het volgende:
En mijn post ook meteen verwijderen, tsssssskkkk
Ik ben diep geschokt.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ben jij een NSB'er zeg, mij er een beetje bijlappen.![]()
Ik bied deze afbeelding aan als verontschuldiging.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ben jij een NSB'er zeg, mij er een beetje bijlappen.![]()
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 25 maart 2013 18:20 schreef waht het volgende:
[..]
Ik bied deze afbeelding aan als verontschuldiging.
[ afbeelding ]
Op de man spelen in de SC.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:11 schreef 99.999 het volgende:
Tijger, kap eens met continu op de man spelen. Je bent hier al vaker voor gewaarschuwd.
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Op de man spelen in de SC.![]()
Ongehoord!
Er is al sinds vorige week woensdag een grote oefening in Twente (Oldenzaal / Losser) gaande.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:38 schreef Voorschrift het volgende:
Er vlogen hier net Apache's en Chinooks langs, awesome.
Oh dat verklaart het.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er is al sinds vorige week woensdag een grote oefening in Twente (Oldenzaal / Losser) gaande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |