In dat soort wijken staan meestal ook de meeste BMW's.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ga gewoon in een sociale huurwoning zitten man.
Een groots visionair is het.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, de rest is onbeschoft. Zij niet.
Blijft altijd weer een raadsel met welke misdaad deze verdiend zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat soort wijken staan meestal ook de meeste BMW's.
Waarschijnlijk met financiële misdrijven uit naam van een bank.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:46 schreef waht het volgende:
[..]
Blijft altijd weer een raadsel met welke misdaad deze verdiend zijn.
Dat noem ik maatschappelijk verantwoord ondernemen.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met financiële misdrijven uit naam van een bank.
Ziedaar de homoseks perikelen.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Zonder je klauwen plakkerig te maken en/of sap in je ogen spuiten blijft bij het eten van een sinaasappel toch altijd wel een soort van uitdaging.
Je enige pech is dat het je niet is gelukt om een WAO uitkering te krijgen.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:42 schreef betyar het volgende:
[..]
En de was doet schoonmoeder ook nog eens.
Yep, ik had graag minder gehad dan wat ik nu verdien.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je enige pech is dat het je niet is gelukt om een WAO uitkering te krijgen.
Ja, maar dan zonder de sinaasappel.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Een sinaasappel eten is als homoseks?
Met alles wat je al met niksen hebt bereikt zou dat voldoende geweest zijn om royaal op andermans kosten te leven.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, ik had graag minder gehad dan wat ik nu verdien.
Ik bespeur hier wat jaloezie?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Met alles wat je al met niksen hebt bereikt zou dat voldoende geweest zijn om royaal op andermans kosten te leven.
net zo makkelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:13 schreef von_Preussen het volgende:
En mijn post ook meteen verwijderen, tsssssskkkk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |