nederlandse versie van Rosanne.. alles letterlijk vertaaldquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dat nou weer voor nieuwe serie
Alweer zo'n vreselijke serie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nederlandse versie van Rosanne.. alles letterlijk vertaald
Schorem mag blij zijn dat ze een dak boven hun hoofd hebben.quote:
Die staan er inderdaad. Monument Kamp Vught. Kun je bezoeken, of langs fietsen, dan zie je het overgebleven gedeelte ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:48 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog wat te zien van voormalig kamp Vught, schijnen nog gebouwen uit die tijd overeind te staan.
Ja ben ik al geweest maar ik bedoel binnen de muren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die staan er inderdaad. Monument Kamp Vught. Kun je bezoeken, of langs fietsen, dan zie je het overgebleven gedeelte ook
Nou nou. Ze hebben een foutje gemaakt. Dat kan gebeuren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Schorem mag blij zijn dat ze een dak boven hun hoofd hebben.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja ben ik al geweest maar ik bedoel binnen de muren.
dat is eng, niet spannendquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]ben ik ook nooit geweest en woon er maar een paar km vandaan...
Mijn man heeft overigens zijn hele leven naast de gevangenis daar gewoond
Er ontsnapte er wel eens eén en dat pas natuurlijk best spannend
toen er weer iemand uit de bijlmerbajes was ontsnapt hingen de helicopters ook bij ons voor het raamquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:54 schreef kaatje50 het volgende:
zou ik ook eng vinden, maar jonge mannen vinden dat wel spannendquote:
jonge vrouwen ook hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zou ik ook eng vinden, maar jonge mannen vinden dat wel spannend
gevondenquote:
Dat klopt!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:58 schreef donald_dick het volgende:
die bewaarder had ook iemands zoon/vader kunnen zijn
Jouw man is moluks?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:54 schreef kaatje50 het volgende:
nou, ik ben niet zo'n jonge vrouw meerquote:
haha, nee, maar wel goed gevonden. Ik was even vergeten dat dat kamp daar ook nog zat Lunettenquote:
Daar kwam hij later pas achter.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:00 schreef CherryOnTop het volgende:
Als je geen orders wil krijgen moet je niet de crimineel uithangen hè slimmerd.
mooi taaltje worquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:03 schreef CherryOnTop het volgende:
"Volleges mij heb ik da net verteld"
zijn ook geen schatjes die daar zittenquote:
Moet je wel aanpakken met fluwelen handschoentjes hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zijn ook geen schatjes die daar zitten
eerder kevlar handschoentjesquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je wel aanpakken met fluwelen handschoentjes hoor
jup, armenierquote:
ow albaneesquote:
Jij zou je macht gaan misbruiken zie ik zo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Lijkt me heerlijk om macht te hebben over zulke vervelende mannetjes.
En Kelvin Leerdam zien voetballen, oh wacht..quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:11 schreef Specularium het volgende:
Kindsoldaat, moet ie even een cd van Marco Borsato kopen.
Lijkt me verschrikkelijk eerlijk gezegd, constant naar dat slappe gelul luisteren. Sowieso snappen ze het zelf niet eensquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Lijkt me heerlijk om macht te hebben over zulke vervelende mannetjes.
Nee, want je hebt nou eenmaal een bepaalde vorm van macht over ze als je bewaker bent. Ook als je je netjes aan alle regels houdt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou je macht gaan misbruiken zie ik zo.
Dat dus..quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk eerlijk gezegd, constant naar dat slappe gelul luisteren. Sowieso snappen ze het zelf niet eens
Hoi Miss!quote:
kankerflauwquote:
Hij werd emotioneel. Kan gebeuren. Ik neem die gevangenen niet serieus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:15 schreef Murmeli het volgende:
Wat een eikel. Büch ook dat ie wegloopt. Denk dat rotjong dat ie hem eronder heeft.
Juist niet, als vrouw in dat soort 'instellingen' ontzie je het sneller dan als man.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat dus..
Al schijnt het voor mannen weer lastiger te zijn, omdat ze die willen overtreffen (alphamannetjes/haantjes gedrag)
kankerjammerquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat vind ik niet leuk dat je dat zegt.
Hij zei in een interview dat ie door zn chemokuur emotioneler is gewordenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:15 schreef Murmeli het volgende:
Wat een eikel. Büch ook dat ie wegloopt. Denk dat rotjong dat ie hem eronder heeft.
Dat kan, alleen trappen ze wel serieus je schedel in als ze de kans krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neem die gevangenen niet serieus.
hij heeft de dood in de ogen gekekenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:16 schreef missU het volgende:
[..]
Hij zei in een interview dat ie door zn chemokuur emotioneler is geworden
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-chemotherapie.dhtmlquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij heeft de dood in de ogen gekeken
Ja maar die lopen ook op straat. Die blijf je houden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan, alleen trappen ze wel serieus je schedel in als ze de kans krijgen.
Als je je zo gedraagt kan er nog wel wat TBS overheen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:17 schreef Staal het volgende:
En die Albanees loopt over 8 jaar vrij rond.
Of eerder. Wegens goed gedragquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:17 schreef Staal het volgende:
Das wel een eng idee jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:17 schreef Staal het volgende:
als hij niet dood wordt gestoken in de bajesquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:17 schreef Staal het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je je zo gedraagt kan er nog wel wat TBS overheen.
Mag hopen dat ze hem op de eerste trein/vliegtuig terug naar albanie zetten. Maar nederland kennende helaas wel inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:17 schreef Staal het volgende:
Door een jood!quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als hij niet dood wordt gestoken in de bajes
Doe normaal.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:17 schreef spekbek het volgende:
Wat een niveau in deze aflevering, weten zeker dat buch niet in een gehandicaptencliniek is geplaatst?
Mannen die er werken hebben juist meer met agressie te maken...quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Juist niet, als vrouw in dat soort 'instellingen' ontzie je het sneller dan als man.
Denk dat hij in deze 8 jaar geen anderen ziet,quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als hij niet dood wordt gestoken in de bajes
En vrouwen met ongewenste intimiteiten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mannen die er werken hebben juist meer met agressie te maken...
Undercover bewaker.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:19 schreef spekbek het volgende:
[..]
Denk dat hij in deze 8 jaar geen anderen ziet,
en vrouwen met seksuele spanningquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat? Gevangen vrouwen worden geraped door bewakers?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
En vrouwen met ongewenste intimiteiten.
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
nooit OZ gekekenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat? Gevangen vrouwen worden geraped door bewakers?
jupquote:
Jah, want hij dringt kennelijk gewoon woningen binnen om mensen in hun eigen huis te overvallen en te mishandelen en heeft daar geen spijt van. Hij is zielig en ach, het waren maar twee overvallen.quote:
Vrouwen die een man dwingen tot seksquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jupzowel door vrouwelijk als mannelijke bewakers
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:22 schreef CherryOnTop het volgende:
De SM kast wordt even opengetrokken
Daar twijfel ik niet aan neequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, want hij dringt kennelijk gewoon woningen binnen om mensen in hun eigen huis te overvallen en te mishandelen en heeft daar geen spijt van. Hij is zielig en ach, het waren maar twee overvallen.
Verschrikkelijk om zoiets als slachtoffer te moeten meemaken. En dat loopt straks gewoon gezellig vrij rond. Kansloos om een normale baan te vinden is er nauwelijks en het ergste, hij heeft geen spijt.
De kans op herhaling is 100%
Zou je dat lukken? Volgens mij trek je toch snel je hoofd weer automatisch terug wanneer je het fout voelt gaan.quote:
zo desprate zijn mensenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:24 schreef hexje het volgende:
Zelfmoord door de wcpot...Deze info wilde ik niet weten.
Probeer het eens en vertel het ons. Als we niks meer van je horen weten we dat het kan lukken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:24 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zou je dat lukken? Volgens mij trek je toch snel je hoofd weer automatisch terug wanneer je het fout voelt gaan.
Oke tot zo (of niet)quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Probeer het eens en vertel het ons. Als we niks meer van je horen weten we dat het kan lukken.
quote:
dat zei hijquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
Zwaar werk hoor als bewaker bij zoiets, respect voor degene die het doen. Vaak ook maar een paar jaar max vol te houden.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:28 schreef missU het volgende:
Stefan is niet geboren, maar in het leven geroepen!
zijn moeder schreeuwde keihardquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:28 schreef missU het volgende:
Stefan is niet geboren, maar in het leven geroepen!
jupquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met zijn allen tegen één, dat is niet eerlijk.
Je hoop is op "Intellect in de Bajes"?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:36 schreef spekbek het volgende:
Mischien is het niveau volgende week hoger...
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:40 schreef Fargo het volgende:
Wat was nou het nut van die onderhandelaar? Die gast werkte nog wel mee, al had de schoonmaakster gevraagd om hem handboeien te laten doen. En vervolgens werkt hij dus zonder problemen mee, staat de halve mobiele eenheid aan zijn celdeur, klaar voor een inval.
Voor de rest wel interessant...
De onderhandelaar gaat van te voren praten en kijken wat de toestand van de gevangenen is, en gaat kijken of hij wilt meewerken, ze hebben natuurlijk liever iemand die vrijwillig meewerkt dan iemand die ze moeten neerknuppelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:40 schreef Fargo het volgende:
Wat was nou het nut van die onderhandelaar? Die gast werkte nog wel mee, al had de schoonmaakster gevraagd om hem handboeien te laten doen. En vervolgens werkt hij dus zonder problemen mee, staat de halve mobiele eenheid aan zijn celdeur, klaar voor een inval.
Voor de rest wel interessant...
En nog niet uitgezonden? Vreemd.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Aflevering 2 staat inmiddels op usenet
Tegen betaling kan je vooruit kijken volgens mij.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:54 schreef Max-Westerman het volgende:
Aflevering 2 staat inmiddels op usenet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door W00fer op 04-04-2013 01:49:46 ]Friettent dikke Willie, met Willie
Er staat heel duidelijk pre-air in de naam, dus hoe duidelijk wil je het hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet.
Maar toch is het aflevering 2 heb het net gedownload
Wat doe je nou wijsquote:Op donderdag 4 april 2013 09:38 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Er staat heel duidelijk pre-air in de naam, dus hoe duidelijk wil je het hebben.
Dan staat er webrip met de datum van uitzending, waardoor je alsnog kon weten dat het een pre-air is.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat doe je nou wijs
Dat staat er niet in bij mijn release
Die aflevering heb ik ook wel gezien.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef vencodark het volgende:
In zo'n gevangenis in Rusland doen ze dat heel anders. Die gasten komen gebukt, geblinddoekt en vastgebonden uit hun cel en kunnen dus totaal niet de omgeving verkennen.
O ja dat heb ik ook gezien, was in die.. Black Dolphin (?) gevangenis.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef vencodark het volgende:
In zo'n gevangenis in Rusland doen ze dat heel anders. Die gasten komen gebukt, geblinddoekt en vastgebonden uit hun cel en kunnen dus totaal niet de omgeving verkennen.
Daar kan ik niet goed over oordelen maar daar zaten geen lichte criminelen. Wel seriemoordenaars en kannibalen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik ook wel gezien.
Lijkt me wat overdreven voor 99,9% voor de gevangen.
Ja!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O ja dat heb ik ook gezien, was in die.. Black Dolphin (?) gevangenis.
Dat was ook alleen voor de meest zware criminelen van Rusland dacht ikquote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik ook wel gezien.
Lijkt me wat overdreven voor 99,9% voor de gevangen.
Daar zaten inderdaad wel wat gekken tussen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar kan ik niet goed over oordelen maar daar zaten geen lichte criminelen. Wel seriemoordenaars en kannibalen.
Wat?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeveel van die lui houden je niet straal voor de donder. Dat vraag ik mij altijd af.
quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeveel van die lui houden je niet straal voor de donder. Dat vraag ik mij altijd af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |