nederlandse versie van Rosanne.. alles letterlijk vertaaldquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dat nou weer voor nieuwe serie
Alweer zo'n vreselijke serie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nederlandse versie van Rosanne.. alles letterlijk vertaald
Schorem mag blij zijn dat ze een dak boven hun hoofd hebben.quote:
Die staan er inderdaad. Monument Kamp Vught. Kun je bezoeken, of langs fietsen, dan zie je het overgebleven gedeelte ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:48 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop eigenlijk nog wat te zien van voormalig kamp Vught, schijnen nog gebouwen uit die tijd overeind te staan.
Ja ben ik al geweest maar ik bedoel binnen de muren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Die staan er inderdaad. Monument Kamp Vught. Kun je bezoeken, of langs fietsen, dan zie je het overgebleven gedeelte ook
Nou nou. Ze hebben een foutje gemaakt. Dat kan gebeuren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Schorem mag blij zijn dat ze een dak boven hun hoofd hebben.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja ben ik al geweest maar ik bedoel binnen de muren.
dat is eng, niet spannendquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]ben ik ook nooit geweest en woon er maar een paar km vandaan...
Mijn man heeft overigens zijn hele leven naast de gevangenis daar gewoond
Er ontsnapte er wel eens eén en dat pas natuurlijk best spannend
toen er weer iemand uit de bijlmerbajes was ontsnapt hingen de helicopters ook bij ons voor het raamquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:54 schreef kaatje50 het volgende:
zou ik ook eng vinden, maar jonge mannen vinden dat wel spannendquote:
jonge vrouwen ook hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zou ik ook eng vinden, maar jonge mannen vinden dat wel spannend
gevondenquote:
Dat klopt!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:58 schreef donald_dick het volgende:
die bewaarder had ook iemands zoon/vader kunnen zijn
Jouw man is moluks?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:54 schreef kaatje50 het volgende:
nou, ik ben niet zo'n jonge vrouw meerquote:
haha, nee, maar wel goed gevonden. Ik was even vergeten dat dat kamp daar ook nog zat Lunettenquote:
Daar kwam hij later pas achter.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:00 schreef CherryOnTop het volgende:
Als je geen orders wil krijgen moet je niet de crimineel uithangen hè slimmerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |