jupquote:
Jah, want hij dringt kennelijk gewoon woningen binnen om mensen in hun eigen huis te overvallen en te mishandelen en heeft daar geen spijt van. Hij is zielig en ach, het waren maar twee overvallen.quote:
Vrouwen die een man dwingen tot seksquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jupzowel door vrouwelijk als mannelijke bewakers
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:22 schreef CherryOnTop het volgende:
De SM kast wordt even opengetrokken
Daar twijfel ik niet aan neequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, want hij dringt kennelijk gewoon woningen binnen om mensen in hun eigen huis te overvallen en te mishandelen en heeft daar geen spijt van. Hij is zielig en ach, het waren maar twee overvallen.
Verschrikkelijk om zoiets als slachtoffer te moeten meemaken. En dat loopt straks gewoon gezellig vrij rond. Kansloos om een normale baan te vinden is er nauwelijks en het ergste, hij heeft geen spijt.
De kans op herhaling is 100%
Zou je dat lukken? Volgens mij trek je toch snel je hoofd weer automatisch terug wanneer je het fout voelt gaan.quote:
zo desprate zijn mensenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:24 schreef hexje het volgende:
Zelfmoord door de wcpot...Deze info wilde ik niet weten.
Probeer het eens en vertel het ons. Als we niks meer van je horen weten we dat het kan lukken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:24 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zou je dat lukken? Volgens mij trek je toch snel je hoofd weer automatisch terug wanneer je het fout voelt gaan.
Oke tot zo (of niet)quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Probeer het eens en vertel het ons. Als we niks meer van je horen weten we dat het kan lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |