Dan staat er webrip met de datum van uitzending, waardoor je alsnog kon weten dat het een pre-air is.quote:Op donderdag 4 april 2013 16:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat doe je nou wijs
Dat staat er niet in bij mijn release
Die aflevering heb ik ook wel gezien.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef vencodark het volgende:
In zo'n gevangenis in Rusland doen ze dat heel anders. Die gasten komen gebukt, geblinddoekt en vastgebonden uit hun cel en kunnen dus totaal niet de omgeving verkennen.
O ja dat heb ik ook gezien, was in die.. Black Dolphin (?) gevangenis.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef vencodark het volgende:
In zo'n gevangenis in Rusland doen ze dat heel anders. Die gasten komen gebukt, geblinddoekt en vastgebonden uit hun cel en kunnen dus totaal niet de omgeving verkennen.
Daar kan ik niet goed over oordelen maar daar zaten geen lichte criminelen. Wel seriemoordenaars en kannibalen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik ook wel gezien.
Lijkt me wat overdreven voor 99,9% voor de gevangen.
Ja!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O ja dat heb ik ook gezien, was in die.. Black Dolphin (?) gevangenis.
Dat was ook alleen voor de meest zware criminelen van Rusland dacht ikquote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die aflevering heb ik ook wel gezien.
Lijkt me wat overdreven voor 99,9% voor de gevangen.
Daar zaten inderdaad wel wat gekken tussen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar kan ik niet goed over oordelen maar daar zaten geen lichte criminelen. Wel seriemoordenaars en kannibalen.
Wat?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeveel van die lui houden je niet straal voor de donder. Dat vraag ik mij altijd af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |