Dat dus..quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk eerlijk gezegd, constant naar dat slappe gelul luisteren. Sowieso snappen ze het zelf niet eens
Hoi Miss!quote:
kankerflauwquote:
Hij werd emotioneel. Kan gebeuren. Ik neem die gevangenen niet serieus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:15 schreef Murmeli het volgende:
Wat een eikel. Büch ook dat ie wegloopt. Denk dat rotjong dat ie hem eronder heeft.
Juist niet, als vrouw in dat soort 'instellingen' ontzie je het sneller dan als man.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat dus..
Al schijnt het voor mannen weer lastiger te zijn, omdat ze die willen overtreffen (alphamannetjes/haantjes gedrag)
kankerjammerquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat vind ik niet leuk dat je dat zegt.
Hij zei in een interview dat ie door zn chemokuur emotioneler is gewordenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:15 schreef Murmeli het volgende:
Wat een eikel. Büch ook dat ie wegloopt. Denk dat rotjong dat ie hem eronder heeft.
Dat kan, alleen trappen ze wel serieus je schedel in als ze de kans krijgen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neem die gevangenen niet serieus.
hij heeft de dood in de ogen gekekenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:16 schreef missU het volgende:
[..]
Hij zei in een interview dat ie door zn chemokuur emotioneler is geworden
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-chemotherapie.dhtmlquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:16 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hij heeft de dood in de ogen gekeken
Ja maar die lopen ook op straat. Die blijf je houden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat kan, alleen trappen ze wel serieus je schedel in als ze de kans krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |