Omdat ik geen melk drink in de cut en omdat het sowieso goed is als het met water al lekker is.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:29 schreef Zaran het volgende:
[..]
Waarom drink je het dan met water? Dan zijn bijna alle whey smaken smerig
Chocolate Coconut Bounty met melk
Respect, ben zelf verslaafd aan melk en kan geen dag zonder. Zelfs als ik uitga dan drink ik hetquote:Op zondag 24 maart 2013 13:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Omdat ik geen melk drink in de cut en omdat het sowieso goed is als het met water al lekker is.
Maar mee eens hoor, met melk is alles lekkerder.
Er is hier in Fuengirola zelfs een supplementen winkeltje die ´licensed by Joe Weider´ is.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent niet bekend met zijn supplementenimperium?
dat snap ik niet, Spanje heeft een erg milde wetgeving qua sups en dan zijn de prijzen van de legale sups hoger?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is hier in Fuengirola zelfs een supplementen winkeltje die ´licensed by Joe Weider´ is.![]()
Ongeveer 2 tot 3x zo duur als in Nederland, maar dat zijn bijna alle supplementen hier. Ik zie trouwens een gat in de markt om hier supplementen online te verkopen voor een veel scherpere prijs waar nog steeds goede winst mee te halen is.
Ik weet waarschijnlijk wel waarom; maar vertel, why ?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:40 schreef Levolution het volgende:
Over de cut gesproken: de mensen die geen brood eten, letten jullie erop dat jullie gejodeerd zout gebruiken? Ik doe het voor de zekerheid wel.
Omdat we in Nederland juist geen jodiumtekort hebben doordat bakkers verplicht gejodeerd zout moeten gebruiken. Verwijder je brood uit je dieet, dan denk ik dat je de belangrijkste bron van jodium elimineert. Jodium is van groot belang voor o.a. je schildklier.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet waarschijnlijk wel waarom; maar vertel, why ?
Dat trolling stukje.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:05 schreef Zaran het volgende:
https://encyclopediadramatica.se/Bodybuilder
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:05 schreef Zaran het volgende:
https://encyclopediadramatica.se/Bodybuilder
quote:Stupid to start with, bodybuilders add to their natural retardation by taking steroids, insulin, human growth hormone, diuretics, and synthol though they will vehemently deny it. Yeah, it's all protein shakes, egg white omelets and creatine.
quote:Tell them that 'a calorie is a calorie'.
Welke zichzelf respecterende club verkoopt melkquote:Op zondag 24 maart 2013 13:32 schreef Zaran het volgende:
[..]
Respect, ben zelf verslaafd aan melk en kan geen dag zonder. Zelfs als ik uitga dan drink ik het
Shinen in de club met een glas melk
Heb er serieus wel eens naar gevraagd.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Welke zichzelf respecterende club verkoopt melk
Geen splitschema man, grootste gedeelte van de tijd was Starting Strength met chinups/pullups, dips en cable rows. Het antwoord was eigenlijk altijd 'harder trainen' en 'nog meer eten'. En ik heb altijd veel water gedronken (3-4 liter op een dag, bovenop de melk), misschien dat dat ook heeft bijgedragen.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:24 schreef Atemno het volgende:
[..]
Welk splitschema heb jij gebruikt om zo groot te worden? Misschien kan je mij wat tips geven want qua eten en training loop ik nogal vast atm.
Deze man weet waar hij over praat.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:28 schreef Levolution het volgende:
Het Panzerdieet is tegenwoordig niet meer mogelijk, het bestaat uit Panda pindakaas en melk, maar Helaes bestaat Panda niet meer dus je kan nooit meer zo shredded als Panzer worden.
De boekenclub.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Welke zichzelf respecterende club verkoopt melk
Bij mij in de gym hingen altijd 4 gewichthef belts (breed achter, dun voorquote:Op zondag 24 maart 2013 13:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1) Neem een simpel touw mee naar de gym
2) Doe hem door een of meerdere schijven heen, en knoop hem om je middel
3) Hij blijft hangen op je heupen en doet geen pijn
4) ???
5) Profijt
Heb het altijd zo gedaan.De schijven hangen tussen je benen en verzwaren je zonder dat je spastisch een dumbbell moet vasthouden tussen je voeten.
Muscle-ups in het park met chains om je heenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Bij mij in de gym hingen altijd 4 gewichthef belts (breed achter, dun voor)
Ben toen langs een bouwmarkt gegaan, stalen ketting gekocht van 1,5-2 meter( 1 meter voldoet ruim) voor 5 euro en een karabijnhaak voor 2 euro. Heb je voor 7 euro een 'dip' belt waar je gewicht aan kan hangen.
Deed, ben inmiddels weer terug op fuckaround-itis omdat tja, waarom weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
Doe je nu wel split, Panzer, of niet?
Ik roep ook al maanden dat ik over wil op split, maar ondertussen train ik nog steeds fullbody sinds ik begonnen ben. Idd ook een SS variant met chinups, rows, etc.
Dat gevoel herken ik wel. Al zal ook het perfecte schema er voor iedereen anders uit zien. Ook wat het beste voor iemand werkt bedoel ik dan.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:20 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.smh.com.au/national/health/bodyconscious-teens-take-risks-with-protein-powders-20130323-2gmel.html
[..]
Deed, ben inmiddels weer terug op fuckaround-itis omdat tja, waarom weet ik eigenlijk niet.Zolang ik niet het gevoel heb dat ik HET PERFECTE SPLITSCHEMA aan het doen ben blijkt het toch altijd weer aantrekkelijker om gewoon te doen waar je zin in hebt.
Eigenlijk moeten we hier het perfecte, no-bullshit splitschema opstellen voor 3x per week trainen. Dus dat je hem overleest en denkt DIT IS SOLID.
Ik vind het eigenlijk heel demotiverend om die grote variatie in schema's te zien. Want welke kies je nu? Het voelt gewoon kut als je bezig bent en je weet dat het niet optimaal is.
Zeker nooit gevoetbald?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:14 schreef no1uknow het volgende:
Ik moet wel zeggen, van die 1.5 maand SL met 3 keer per week squatten zijn m'n bovenbenen best wel geëxplodeerd, verbaas me erover hoe snel die groeien en hoe groot ze nu zijn (ivm met hoe ik was voorheen). Motiverend
Vroeger hooghouwertje in de speeltuin, tegenwoordig alleen kijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Zeker nooit gevoetbald?
Ik merk voor alsnog weinig aan m'n benen. Al ben ik dan ook pas 3 weekjes bezig.
Dan heb ik geen tijd meer om al mijn cardio te doen. 3x per week gaat net nu.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Perfecte schema is in mijn ogen ub/lb 4x per week.
Hmm, point. Maar toch, er zijn toch wel een aantal dingen die echt 'hard' te maken zijn? Dus volgorde van bepaalde spiergroepen/oefeningen (dit ALTIJD na dat WANT zuszo, blabla).quote:Op zondag 24 maart 2013 16:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik wel. Al zal ook het perfecte schema er voor iedereen anders uit zien. Ook wat het beste voor iemand werkt bedoel ik dan.
Mijn schouders lopen gigantisch achter op rest van mijn lichaam. Wat zijn nou de ideale oefeningen om die krengen te laten groeien? Ik doe ze in een split schema op legdag
Nouja, daarom ben ik zowel in voeding als trainen voorstander van het begrijpen waarom je eet/traint. Op die manier kun je *voor jezelf* het meest ideale schema opstellen, en daarmee de optimale progress boeken in jouw situatie.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:20 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.smh.com.au/national/health/bodyconscious-teens-take-risks-with-protein-powders-20130323-2gmel.html
Ik vind het eigenlijk heel demotiverend om die grote variatie in schema's te zien. Want welke kies je nu? Het voelt gewoon kut als je bezig bent en je weet dat het niet optimaal is.
Volgorde is vooral afhankelijk van wat je het hardst wil trainen en zal dus altijd persoonlijk zijn? Dan heb ik het natuurlijk niet over leg curlen vóór het deadliften maar vooral op een ub/lb split of fb schema.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan heb ik geen tijd meer om al mijn cardio te doen. 3x per week gaat net nu.
[..]
Hmm, point. Maar toch, er zijn toch wel een aantal dingen die echt 'hard' te maken zijn? Dus volgorde van bepaalde spiergroepen/oefeningen (dit ALTIJD na dat WANT zuszo, blabla).En bepaalde must-have oefeningen natuurlijk.
Vreemd, als ik op Pubmed kijk zou hij wel beschikbaar moeten zijn voor mij, maar als ik doorklik krijg ik een foutmelding. Zal het later wel ff nogmaals proberen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:39 schreef Diabox het volgende:
Wie kan deze krijgen:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3160211
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |