Ben er best trots op hoor, check mijn posthistorie eensquote:Op zondag 24 maart 2013 02:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je zou een broer van Louis van Gaal kunnen zijn. Denkende dat iemand dit ook maar iets boeit.
Wat zeiden ze dan ookalweer;quote:Op zondag 24 maart 2013 02:37 schreef Piye het volgende:
Je hebt wel een hele sterke neiging om te bewijzen dat het allemaal niet helemaal waar is.Ik denk eigenlijk dat op de leeftijd na er weinig van gelogen is.
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je zou een broer van Louis van Gaal kunnen zijn. Denkende dat iemand dit ook maar iets boeit.
Hij is nu zo keihard afgezeken dat hij net zo klein is als zijn micropenis.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:37 schreef Piye het volgende:
Je hebt wel een hele sterke neiging om te bewijzen dat het allemaal niet helemaal waar is.Ik denk eigenlijk dat op de leeftijd na er weinig van gelogen is.
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:43 schreef Shalimar het volgende:
kil ga maar gauw nog 5 cm laten rekken want dit helpt niet he kutkneusje
Heb nooit een operatie ondergaan. Zit al tegen de 180quote:Op zondag 24 maart 2013 02:43 schreef Shalimar het volgende:
kil ga maar gauw nog 5 cm laten rekken want dit helpt niet he kutkneusje
smack10? kijk em dan, zoveel trieste posts en topics gemaakt, daar kom je niet meer vanafquote:Op zondag 24 maart 2013 02:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Heb nooit een operatie ondergaan. Zit al tegen de 180Komt door mijn Poolse roots
, hebben wij toch wat gemeen Smack10!
Once again, the hater turns into a lover.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Heb nooit een operatie ondergaan. Zit al tegen de 180Komt door mijn Poolse roots
, hebben wij toch wat gemeen Smack10!
Niet echt, want toen ik bijvoorbeeld je beenverlengingstopic las dacht ik direct "troll", vervolgens hield dit nog wel even aan. Tot aan vanavond, toen je opeens de drang begon te voelen om pics van jezelf te posten en ons allemaal duidelijk te maken, dat je eigenlijk best heel normaal bent hoor. Maar ondertussen vertel je er wel bij, dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat zeiden ze dan ookalweer;
[ afbeelding ]
![]()
Moderator kan trouwens het topic op slot gooien, het was meer dat dit in mijn posthistorie staat.
groeten,
Mensen die trots zijn op post-historie, usernames in een slowchat topictitels, een of ander fok-award.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ben er best trots op hoor, check mijn posthistorie eensEn aan het aantal views te zien boeit het een hoop mensen
Natuurlijk weet ik dat het mensen voor geen fuck boeit. Toch vind ik het grappig om te postenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mensen die trots zijn op post-historie, usernames in een slowchat topictitels, een of ander fok-award.
Ik moet lachen en huilen op 't zelfde moment!
Sorry kerel je kan je verleden niet uitwissen.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat het mensen voor geen fuck boeit. Toch vind ik het grappig om te posten
Het ging vaak zo:quote:Op zondag 24 maart 2013 02:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Niet echt, want toen ik bijvoorbeeld je beenverlengingstopic las dacht ik direct "troll", vervolgens hield dit nog wel even aan. Tot aan vanavond, toen je opeens de drang begon te voelen om pics van jezelf te posten en ons allemaal duidelijk te maken, dat je eigenlijk best heel normaal bent hoor. Maar ondertussen vertel je er wel bij, dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit.
geloof je t zelf?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het ging vaak zo:
Soms kom ik in een situatie terecht (bijv. een meisje leuk vinden op werk); dan post ik hier mogelijke scenario's. Ben nogal een pessimist. Dus de verhalen hadden altijd een negatieve afloop.
Zal ik doen vriend, slaap lekkerquote:Op zondag 24 maart 2013 02:51 schreef Shalimar het volgende:
[..]
geloof je t zelf?![]()
jij trollde niet, jij was al serieus sinds dag 1......eigenlijk ben je nu pas aan t trollen en vervolgens kom je met onzin verhalen aan kakken over dat het eigenlijk maar ''scenario's'' waren![]()
flikker op man onzekere autist en ga even controleren of je botten niet een beetje scheef staan
Enigste waar ik voor uit moet komen is dat ik altijd te veel met carriere bezig ben. Moet echt wat relaxter gaan leven, ga ik binnenkort mee startenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Sorry kerel je kan je verleden niet uitwissen.
Ben een kerel en kom ervoor uit, dan zou je nog sieren
Dit is vluchten met de staart tussen de benen
Zeg dat dan gewoon en ga niet opeens doen alsof je deed alsof.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:53 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Enigste waar ik voor uit moet komen is dat ik altijd te veel met carriere bezig ben. Moet echt wat relaxter gaan leven, ga ik binnenkort mee starten
Nouja, zwak gaan vluchten wilde ik niet, daarom opende ik dit topic immersquote:Op zondag 24 maart 2013 02:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon en ga niet opeens doen alsof je deed alsof.
Als jij zegt ik was gewoon echt kunnen we zeggen is goed en succes verder in het leven.
Maar niet zo zwak gaan vluchten, dat is geen stijl.
Hij kan nu wel hard wegvluchten met die lange benen van em.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Hij is nu zo keihard afgezeken dat hij net zo klein is als zijn micropenis.
En dan deze vluchtpoging
Ey bro, lang niet gezien.. sup?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:57 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Hij kan nu wel hard wegvluchten met die lange benen van em.
Mooi.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Nouja, zwak gaan vluchten wilde ik niet, daarom opende ik dit topic immers
Maar dan laten we het hierbij. Voor de mensen die het boeit wens ik ze alle succes
Tot in een volgende leven
Dus in werkelijkheid stapte je helemaal niet op het meisje af?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het ging vaak zo:
Soms kom ik in een situatie terecht (bijv. een meisje leuk vinden op werk); dan post ik hier mogelijke scenario's. Ben nogal een pessimist. Dus de verhalen hadden altijd een negatieve afloop.
Kloptquote:Op zondag 24 maart 2013 02:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Dus in werkelijkheid stapte je helemaal niet op het meisje af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |