abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124431421
Ik zie dat het al sinds 2009 is dat ik op FOK! een account heb aangemaakt :) Het is een beetje uit de hand gelopen!

Sinds mijn registratie heb ik een aantal leuke topics geopend, die zeker wel (voor een groot deel) een kern van waarheid bevatten betreffende mijn leven :D Hier de meest succesvolle:

KLB / Vrouwen die je een verkeerde indruk geven
KLB / Beenverlenging en revalidatie
R&P / Mijn (mislukte) liefdesleven
KLB / Was ik maar een alpha-male
KLB / Aziaten zijn mooiboys?
R&P / Een leven lang single zijn
KLB / Was ik maar een leuke gozer
R&P / Op je 22e maagd zijn triest? (dit werd een hele topic reeks)
KLB / Verliefd op (te jong) meisje

Klacht: Te veel getrolled :')

Ik ben eigenlijk geen loner van 32. Trek er maar wat jaartjes vanaf :) Maargoed, tijd om af te bouwen. Ik blijf op Fok! posten, maar onder mijn "serieuze" account.

Tabee :D
Why stay small, if you can grow big..
  zondag 24 maart 2013 @ 02:35:27 #2
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_124431440
Het is wat.
#YOLO
pi_124431465
Je zou een broer van Louis van Gaal kunnen zijn. Denkende dat iemand dit ook maar iets boeit.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  zondag 24 maart 2013 @ 02:37:51 #4
351780 Piye
King of Kush
pi_124431473
Je hebt wel een hele sterke neiging om te bewijzen dat het allemaal niet helemaal waar is. :o Ik denk eigenlijk dat op de leeftijd na er weinig van gelogen is.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_124431478
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je zou een broer van Louis van Gaal kunnen zijn. Denkende dat iemand dit ook maar iets boeit.
Ben er best trots op hoor, check mijn posthistorie eens :) En aan het aantal views te zien boeit het een hoop mensen :)
pi_124431509
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:37 schreef Piye het volgende:
Je hebt wel een hele sterke neiging om te bewijzen dat het allemaal niet helemaal waar is. :o Ik denk eigenlijk dat op de leeftijd na er weinig van gelogen is.
Wat zeiden ze dan ookalweer;

8-)

Moderator kan trouwens het topic op slot gooien, het was meer dat dit in mijn posthistorie staat.

groeten,
pi_124431528
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:37 schreef Piye het volgende:
Hij is nu zo keihard afgezeken dat hij net zo klein is als zijn micropenis.

En dan deze vluchtpoging :')
pi_124431534
kil ga maar gauw nog 5 cm laten rekken want dit helpt niet he kutkneusje
  zondag 24 maart 2013 @ 02:43:54 #9
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_124431545
Oh ja, zo veel mensen die je aan je eigen PH herinneren, wat dus je doel is als troll zijnde en dan komen melden dat het was om te trollen. Volgens mij heb je er dan weinig van begrepen, of sprak je de waarheid en ben je het zat om daar de confrontatie mee aan te moeten gaan.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_124431546
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:43 schreef Shalimar het volgende:
_O-
pi_124431548
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:43 schreef Shalimar het volgende:
Heb nooit een operatie ondergaan. Zit al tegen de 180 :D Komt door mijn Poolse roots :D , hebben wij toch wat gemeen Smack10!
pi_124431563
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:44 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Heb nooit een operatie ondergaan. Zit al tegen de 180 :D Komt door mijn Poolse roots :D , hebben wij toch wat gemeen Smack10!
smack10? kijk em dan, zoveel trieste posts en topics gemaakt, daar kom je niet meer vanaf
pi_124431565
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:44 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Once again, the hater turns into a lover.

But this time it ain't gonna cut it :W
  zondag 24 maart 2013 @ 02:45:36 #14
351780 Piye
King of Kush
pi_124431566
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:41 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Wat zeiden ze dan ookalweer;

[ afbeelding ]

8-)

Moderator kan trouwens het topic op slot gooien, het was meer dat dit in mijn posthistorie staat.

groeten,
Niet echt, want toen ik bijvoorbeeld je beenverlengingstopic las dacht ik direct "troll", vervolgens hield dit nog wel even aan. Tot aan vanavond, toen je opeens de drang begon te voelen om pics van jezelf te posten en ons allemaal duidelijk te maken, dat je eigenlijk best heel normaal bent hoor. Maar ondertussen vertel je er wel bij, dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_124431579
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:38 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ben er best trots op hoor, check mijn posthistorie eens :) En aan het aantal views te zien boeit het een hoop mensen :)
Mensen die trots zijn op post-historie, usernames in een slowchat topictitels, een of ander fok-award.

Ik moet lachen en huilen op 't zelfde moment! -O-
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_124431588
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Mensen die trots zijn op post-historie, usernames in een slowchat topictitels, een of ander fok-award.

Ik moet lachen en huilen op 't zelfde moment! -O-
Natuurlijk weet ik dat het mensen voor geen fuck boeit. Toch vind ik het grappig om te posten :)
pi_124431598
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:47 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Natuurlijk weet ik dat het mensen voor geen fuck boeit. Toch vind ik het grappig om te posten :)
Sorry kerel je kan je verleden niet uitwissen.

Ben een kerel en kom ervoor uit, dan zou je nog sieren

Dit is vluchten met de staart tussen de benen :W
pi_124431607
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:45 schreef Piye het volgende:

[..]

Niet echt, want toen ik bijvoorbeeld je beenverlengingstopic las dacht ik direct "troll", vervolgens hield dit nog wel even aan. Tot aan vanavond, toen je opeens de drang begon te voelen om pics van jezelf te posten en ons allemaal duidelijk te maken, dat je eigenlijk best heel normaal bent hoor. Maar ondertussen vertel je er wel bij, dat er wel degelijk een kern van waarheid in zit.
Het ging vaak zo:

Soms kom ik in een situatie terecht (bijv. een meisje leuk vinden op werk); dan post ik hier mogelijke scenario's. Ben nogal een pessimist. Dus de verhalen hadden altijd een negatieve afloop.
pi_124431629
Eens een troll, altijd een troll.
pi_124431630
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:49 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Het ging vaak zo:

Soms kom ik in een situatie terecht (bijv. een meisje leuk vinden op werk); dan post ik hier mogelijke scenario's. Ben nogal een pessimist. Dus de verhalen hadden altijd een negatieve afloop.
geloof je t zelf? :')

jij trollde niet, jij was al serieus sinds dag 1......eigenlijk ben je nu pas aan t trollen en vervolgens kom je met onzin verhalen aan kakken over dat het eigenlijk maar ''scenario's'' waren _O-

flikker op man onzekere autist en ga even controleren of je botten niet een beetje scheef staan
pi_124431633
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:51 schreef Shalimar het volgende:

[..]

geloof je t zelf? :')

jij trollde niet, jij was al serieus sinds dag 1......eigenlijk ben je nu pas aan t trollen en vervolgens kom je met onzin verhalen aan kakken over dat het eigenlijk maar ''scenario's'' waren _O-

flikker op man onzekere autist en ga even controleren of je botten niet een beetje scheef staan
Zal ik doen vriend, slaap lekker :)
pi_124431640
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:48 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Sorry kerel je kan je verleden niet uitwissen.

Ben een kerel en kom ervoor uit, dan zou je nog sieren

Dit is vluchten met de staart tussen de benen :W
Enigste waar ik voor uit moet komen is dat ik altijd te veel met carriere bezig ben. Moet echt wat relaxter gaan leven, ga ik binnenkort mee starten :)
pi_124431651
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:53 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Enigste waar ik voor uit moet komen is dat ik altijd te veel met carriere bezig ben. Moet echt wat relaxter gaan leven, ga ik binnenkort mee starten :)
Zeg dat dan gewoon en ga niet opeens doen alsof je deed alsof.

Als jij zegt ik was gewoon echt kunnen we zeggen is goed en succes verder in het leven.

Maar niet zo zwak gaan vluchten, dat is geen stijl.
pi_124431671
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Zeg dat dan gewoon en ga niet opeens doen alsof je deed alsof.

Als jij zegt ik was gewoon echt kunnen we zeggen is goed en succes verder in het leven.

Maar niet zo zwak gaan vluchten, dat is geen stijl.
Nouja, zwak gaan vluchten wilde ik niet, daarom opende ik dit topic immers :)

Maar dan laten we het hierbij. Voor de mensen die het boeit wens ik ze alle succes :)

Tot in een volgende leven :7
  zondag 24 maart 2013 @ 02:57:21 #25
388395 Cole_World
Cole World no blanket
pi_124431675
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 02:42 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[..]

Hij is nu zo keihard afgezeken dat hij net zo klein is als zijn micropenis.

En dan deze vluchtpoging :')
Hij kan nu wel hard wegvluchten met die lange benen van em.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')