quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Wesley Sneijder is ook klein. En hij neukt Yolanthe. Er is nog hoop, als je veel geld hebt.
Alsof Yolanthe Wesley Sneijder als persoon leuk vindquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Wesley Sneijder is ook klein. En hij neukt Yolanthe. Er is nog hoop.
Geprobeerd dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef D.D.W. het volgende:
Dagelijks word ik weer geconfronteerd met mezelf, als ik voor de spiegel sta.
Ik zie een klein mannetje, beetje magertjes en bleek. Toch meer gaan sporten denk ik dan, maar ik zal altijd een klein mannetje blijven.
yolanthe is een golddigger, die neukt wes voor zijn cente, net zoals janquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Alsof Yolanthe Wesley Sneijder als persoon leuk vindGaat gewoon puur om zijn status en om haar eigen bedrijfje te promoten
Hey!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef D.D.W. het volgende:
Dagelijks word ik weer geconfronteerd met mezelf, als ik voor de spiegel sta.
Ik zie een klein mannetje, beetje magertjes en bleek. Toch meer gaan sporten denk ik dan, maar ik zal altijd een klein mannetje blijven.
Elke dag denk ik weer dat ik een lange knappe gespierde gozer wil zijn, weet je wel, wat de meisjes graag zien.
Klacht: Het onmogelijke willen, een mooie aantrekkelijk uiterlijk (ben denk ik niet de enigste).
Zo had ik er graag er uit willen zien:
[ afbeelding ]
...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef 9611Niels het volgende:
Ik vind je wel een leuke gozer hoor TS
Maar als je knap bent, hoef je er wel veel minder moeite voor te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Fascination het volgende:
Je wilt er dus zo uitzien om een meisje te veroveren? Geloof me, daar hoef je niet knap voor te zijn.
Ja, maar dan word ik alleen wat gespierder, wil ook wel wat langer worden, de meeste meisjes zijn zelfs langer als ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:08 schreef Apekoek het volgende:
Tja daar moet je inderdaad veel voor trainen en in jou geval waarschijnlijk ook veel voor eten. Ach maak je niet druk, iedereen op fok heeft of een bierbuik of is mager en bleek.
Dan hebben we TS toch geholpen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Biskwie het volgende:
[..]
yolanthe is een golddigger, die neukt wes voor zijn cente, net zoals jan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |