quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Wesley Sneijder is ook klein. En hij neukt Yolanthe. Er is nog hoop, als je veel geld hebt.
Alsof Yolanthe Wesley Sneijder als persoon leuk vindquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Wesley Sneijder is ook klein. En hij neukt Yolanthe. Er is nog hoop.
Geprobeerd dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef D.D.W. het volgende:
Dagelijks word ik weer geconfronteerd met mezelf, als ik voor de spiegel sta.
Ik zie een klein mannetje, beetje magertjes en bleek. Toch meer gaan sporten denk ik dan, maar ik zal altijd een klein mannetje blijven.
yolanthe is een golddigger, die neukt wes voor zijn cente, net zoals janquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Alsof Yolanthe Wesley Sneijder als persoon leuk vindGaat gewoon puur om zijn status en om haar eigen bedrijfje te promoten
Hey!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef D.D.W. het volgende:
Ik zie een klein mannetje, beetje magertjes en bleek. Toch meer gaan sporten denk ik dan, maar ik zal altijd een klein mannetje blijven.
Elke dag denk ik weer dat ik een lange knappe gespierde gozer wil zijn, weet je wel, wat de meisjes graag zien.
Klacht: Het onmogelijke willen, een mooie aantrekkelijk uiterlijk (ben denk ik niet de enigste).
Zo had ik er graag er uit willen zien:
[ afbeelding ]
...quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef 9611Niels het volgende:
Ik vind je wel een leuke gozer hoor TS
Maar als je knap bent, hoef je er wel veel minder moeite voor te doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Fascination het volgende:
Je wilt er dus zo uitzien om een meisje te veroveren? Geloof me, daar hoef je niet knap voor te zijn.
Ja, maar dan word ik alleen wat gespierder, wil ook wel wat langer worden, de meeste meisjes zijn zelfs langer als ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:08 schreef Apekoek het volgende:
Tja daar moet je inderdaad veel voor trainen en in jou geval waarschijnlijk ook veel voor eten. Ach maak je niet druk, iedereen op fok heeft of een bierbuik of is mager en bleek.
Dan hebben we TS toch geholpen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Biskwie het volgende:
[..]
yolanthe is een golddigger, die neukt wes voor zijn cente, net zoals jan
Hoe lang ben je dan?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, maar dan word ik alleen wat gespierder, wil ook wel wat langer worden, de meeste meisjes zijn zelfs langer als ik
Klopt, je moet gewoon de klootzak spelen. Kennelijk vallen de dames daarvoorquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Fascination het volgende:
Je wilt er dus zo uitzien om een meisje te veroveren? Geloof me, daar hoef je niet knap voor te zijn.
Qua lichaam hoe je daar echt niet zoveel tijd in de steken hoor. Vergt alleen wat motivatie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Jordy-B het volgende:
Dat is niet onmogelijk, maar is wel onwijs veel werk.
Befhoogte, altijd handig!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:12 schreef Biskwie het volgende:
TS lijkt op roel van velzen![]()
roel heeft tenminste nog 1 talent
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef D.D.W. het volgende:
Elke dag denk ik weer dat ik een lange knappe gespierde gozer wil zijn, weet je wel, wat de meisjes graag zien.
Klacht: Het onmogelijke willen, een mooie aantrekkelijk uiterlijk (ben denk ik niet de enigste).
Zo had ik er graag er uit willen zien:
[ afbeelding ]
met 1.69 meter heb je niets te klagen man, ik ben kleiner dan 1.69 meter en ik klaag niet eensquote:
Als je een mongooltje bent: DOEN!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Denk je dat die me niet goed zou staan?
zo klein is dat toch ook weer nietquote:
Jij bent een midgetquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:17 schreef Bomil het volgende:
[..]
met 1.69 meter heb je niets te klagen man, ik ben kleiner dan 1.69 meter en ik klaag niet eens
Nee, gewoon voor vrijdag avond in de plaatselijke dancingquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je een mongooltje bent: DOEN!
1 METER EN 69 CENTIMETERS! Da's vrij klein ja. Ik ben lekker 1,76. Maar ik ben nog jong en ik heb nog een hele toekomst vol groeispurten in het verschiet.quote:
Elke keer als ik interesse toon in een meisje word ik afgewezen, vaak heb ik niet eens de kans om haar beter te leren kennen en ze ontwijkt me.quote:
Wat wil een vrouw dan wel als eigenschap van een man?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:09 schreef Fascination het volgende:
Niet zo janken, 1,95 hier, altijd maar dat gezeik "oh wat ben jij lang... bladiebla" komt je ook de strot uit hoor, ik zou 10 centimeter minder geen probleem vinden, dus wees maar blij!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:18 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik ben 1,86, maar zou ook wel wat groter willen zijn![]()
![]()
tegen mij zeggen ze altijd kleinequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Niet zo janken, 1,95 hier, altijd maar dat gezeik "oh wat ben jij lang... bladiebla" komt je ook de strot uit hoor, ik zou 10 centimeter minder geen probleem vinden, dus wees maar blij!
Een lelijk hond? PM eens een foto. Laat Saab eens oordelen danquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Elke keer als ik interesse toon in een meisje word ik afgewezen, vaak heb ik niet eens de kans om haar beter te leren kennen en ze ontwijkt me.
Het licht gewoon aan me uiterlijk, ik ben een lelijk hond
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nee, gewoon voor vrijdag avond in de plaatselijke dancing
dan zijn ze het ook niet waardquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Elke keer als ik interesse toon in een meisje word ik afgewezen, vaak heb ik niet eens de kans om haar beter te leren kennen en ze ontwijkt me.
TS ZE TOONT INTERESSE IN JE!!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:21 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Een lelijk hond? PM eens een foto. Laat Saab eens oordelen dan
Honden zijn niet lelijk!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Een tip voor jou: kijk maar eens een paar afleveringen MTV Made. Elke middag op MTV (half drie of half vier, en soms ook 's avonds).quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef D.D.W. het volgende:
Dat staat er toch ook..quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1 METER EN 69 CENTIMETERS! Da's vrij klein ja. Ik ben lekker 1,76. Maar ik ben nog jong en ik heb nog een hele toekomst vol groeispurten in het verschiet.
Jammer dat dat programma zo fake als wat is, maar dat vertel je er voor het gemak even niet bijquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een tip voor jou: kijk maar eens een paar afleveringen MTV Made. Elke middag op MTV (half drie of half vier, en soms ook 's avonds).
Daar zie je van die tieners die iets willen worden, wat ze totaal niet zijn. bv een dik meisje een ballerina, een nerd een vrouwenversierder, een homo een worstelaar....
En die worden dan begeleid door een coach: iemand die dat van beroep is en de persoon in kwestie in 6 weken probeert klaar te stomen.
Heel leuk en interessant om te zien. Het komt eigenlijk allemaal terug op zelfvertrouwen opkrikken.
Verkapt zelfmoord adviesquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een tip voor jou: kijk maar eens een paar afleveringen MTV Made. Elke middag op MTV (half drie of half vier, en soms ook 's avonds).
Daar zie je van die tieners die iets willen worden, wat ze totaal niet zijn. bv een dik meisje een ballerina, een nerd een vrouwenversierder, een homo een worstelaar. een rocker een model....
En die worden dan begeleid door een coach: iemand die dat van beroep is en de persoon in kwestie in 6 weken probeert klaar te stomen.
Heel leuk en interessant om te zien. Het komt eigenlijk allemaal terug op zelfvertrouwen opkrikken.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Aurelianus het volgende:
Anders ga je je even spiegelen aan door de commercie de wereld ingeslingerde ideaalbeelden. Wijf.
Ja.quote:
Ik zou wel graag willen maar je vind me toch niet mooi denk ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:21 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Een lelijk hond? PM eens een foto. Laat Saab eens oordelen dan
Gare aap ben jij ook.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:19 schreef Snuf. het volgende:
[..]
1 METER EN 69 CENTIMETERS! Da's vrij klein ja. Ik ben lekker 1,76. Maar ik ben nog jong en ik heb nog een hele toekomst vol groeispurten in het verschiet.
Dan zul je 't nooit weten ookquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zou wel graag willen maar je vind me toch niet mooi denk ik
dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zou wel graag willen maar je vind me toch niet mooi denk ik
Even TS verder de ellende in pratenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:28 schreef John_Q het volgende:
Vind 1.69 toch best wel klein voor een man als ik eerlijk ben.
Genoeg vrouwen die kleiner zijn hoor, daar niet van, maar ook genoeg die langer zijn zoals je al aangaf.
Ben zelf 1.84, zeer tevreden mee
Ik woon in Utrecht, echt, ik zie nooit meisjes van die lengtequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:26 schreef Fredmeister het volgende:
Mischien helpt t om op de wat kleinere vrouwen af te gaan (1.50-1.65?)
Je leeft tussen de reuzen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
tegen mij zeggen ze altijd kleine
Zat ff terug te lezen... Hmm, nee, echt vrolijk word je daar niet van. Klinkt meer als een sociaal probleem dan een probleem met uiterlijk.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:21 schreef Countess het volgende:
DDW, je bent bijna altijd topics aan het plaatsen over hoe weinig leuk je bent, dat je geen vriendin kunt krijgen of dat je je aan modelmannen meet.
Ik voel mezelf regelmatig niet leuk, maar om daar nou altijd mee bezig te zijn, dan word je er echt niet leuker op.
Jij niet dan?quote:
De waarheid is soms hard.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef Countess het volgende:
[..]
Even TS verder de ellende in praten![]()
Ik zou zeggen dat ik 1.70 was, als ik TS was. Dat klinkt een stuk groter.
Dat bedoel ik. Je als een tranendal gedragen helpt echt niet. Ik heb het idee dat TS er een hobby van maakt om zichzelf in de ellende te dompelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:31 schreef DaanA het volgende:
[..]
Zat ff terug te lezen... Hmm, nee, echt vrolijk word je daar niet van. Klinkt meer als een sociaal probleem dan een probleem met uiterlijk.
Redelijk knappe mensen (m/v) worden nerds door gebrek aan sociale vaardigheden en/of zelfvertrouwen. En redelijk lelijke mensen (m/v) worden aantrekkelijk met zelfvertrouwen en/of uitstekende sociale vaardigheden. Bovendien is een behoorlijk groot deel van je uiterlijk afhankelijk van kleding/haar/gedrag/etc.
Uiterlijk meehebben is absoluut fijn, maar veel heb je niet nodig, tenzij je écht heel lelijk bent, maar dat zijn maar heel weinig mensen. Geen verjaardagen vieren, alleen maar programmeren en thuis lanterfanten, etc. dat heeft echt niks met uiterlijk te maken.
Helpt heel goed. Van de wal in de sloot. Of meer op de bodem van de oceaan.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:33 schreef Countess het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je als een tranendal gedragen helpt echt niet.
Dit dus !!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:33 schreef Countess het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je als een tranendal gedragen helpt echt niet. Ik heb het idee dat TS er een hobby van maakt om zichzelf in de ellende te dompelen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht, echt, ik zie nooit meisjes van die lengteNouja, ik zie ook zelden iemand zonder hakken lopen, de meeste studentes gaan zelfs met 10cm hakken naar school volgens mij
Ja dat. Ik bied je m'n eerlijke mening aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:27 schreef DeBassist het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus![]()
met zo'n instelling kom je ook nergens he
quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:34 schreef DaanA het volgende:
[..]
Helpt heel goed. Van de wal in de sloot. Of meer op de bodem van de oceaan.
Precies datquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Aurelianus het volgende:
Anders ga je je even spiegelen aan door de commercie de wereld ingeslingerde ideaalbeelden. Wijf.
Als ik iets verneuk krijg ik daar stiekem inderdaad een kick van :p Maar al met al speelt uiterlijk wel degelijk een rol bij het vinden van een partner toch? Bijvoorbeeld op fok, de meiden hier die ik in "wat zoek jij in een man" topic(s) zie reageren willen allemaal dit:quote:
Jahaaa, er is al gezegd: natuurlijk helpt het mee. Maar het speelt een kleinere rol dan mensen met weinig zelfvertrouwen denken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik iets verneuk krijg ik daar stiekem inderdaad een kick van :p Maar al met al speelt uiterlijk wel degelijk een rol bij het vinden van een partner toch? Bijvoorbeeld op fok, de meiden hier die ik in "wat zoek jij in een man" topic(s) zie reageren willen allemaal dit:
- Symmetrisch en hartvormig gezicht
- Gespierd, maar niet te gespierd (atletisch gebouwd)
- 1.85 tot 1.90
- Getalenteerd
- Grappig
- Sociaal
- Status
- Slim
- Behulpzaam
- Moedig/dapper, je moet je er veilig mee voelen
enz...
Ja en die heb je gewoon bijna niet, in het begin lijkt het er wel op, maar daarna verandert dat: Grappig in irritant.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik iets verneuk krijg ik daar stiekem inderdaad een kick van :p Maar al met al speelt uiterlijk wel degelijk een rol bij het vinden van een partner toch? Bijvoorbeeld op fok, de meiden hier die ik in "wat zoek jij in een man" topic(s) zie reageren willen allemaal dit:
- 1.85 tot 1.90
- Getalenteerd
- Grappig
- Sociaal
- Status
- Slim
- Behulpzaam
enz...
En mij?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:36 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ja dat. Ik bied je m'n eerlijke mening aan
Aan de alle uiterlijke kenmerken kun je zelf niks aan veranderen. Alle anderen heb je eigenlijk zelf in de hand. Het is maar wat je er zelf van maakt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
- 1.85 tot 1.90
- Getalenteerd
- Grappig
- Sociaal
- Status
- Slim
- Behulpzaam
enz...
|
Forum Opties | |
---|---|