uh neequote:Op dinsdag 1 november 2011 00:02 schreef Ouqz het volgende:
Deze was zo veel geslaagder als je Arie Boomsma had gedaan in plaats van Jan Kooiman.
TS wil zelfverzekerder worden, om vervolgens te evolueren in een alpha; het zelfvertrouwen die het lichaam hem geeft helpt hem daarbij, maar ts kan ook gewoon zijn gedrag en kledingsdracht aanpassen en zich durven uit te spreken, soms weliswaar op een botte manier; dat hoort bij alpha zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:02 schreef Jaeger85 het volgende:
Alpha male zit hem in je gedrag, niet in je uiterlijk. Ik snap dus het nut van die foto's in dit topic niet.
NEE NEE NEE EN NOG EENS NEE WIL JE DAT ER SOMS EMO KINDEREN GEBOREN WORDEN!!quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:14 schreef Zolder het volgende:
Moet je emo worden en met andere emos neuken.
NEXT
Gast, iedereen weet dat emo's eieren leggen en dat ze aan zelfbevruchting doen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
NEE NEE NEE EN NOG EENS NEE WIL JE DAT ER SOMS EMO KINDEREN GEBOREN WORDEN!!
Mijn lachzekering, wat doe je.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gast, iedereen weet dat emo's eieren leggen en dat ze aan zelfbevruchting doen.
Weet je wat heel verstandig is?quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:57 schreef D.D.W. het volgende:
Inmiddels ben ik een (oude) man van 32 jaar. Als ik in de spiegel kijk kan ik het nog steeds niet accepteren dat ik een lelijk, mager en klein mannetje ben. Elke keer als je een vrouw tegenkomt kun je al aan haar blik aflezen dat je "not done" bent.
Was ik potdomme maar een alpha male. Het lijkt mij geweldig de lekkerste chicks te versieren zonder eerst mijn bankrekening te moeten plunderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |