Ten eerste is dat de verkeerde insteek. De insteek moet zijn elkaar te leren kennen en dat het gezellig is, niet dat jij een relatie wil.quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:57 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben inmiddels 32 jaar en eigenlijk wel toe aan een (eerste) relatie (ben altijd single geweest). Hoewel zij (pas) 19 is had ik toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze met mij na werk eens wat wil doen. Zij antwoordde daar nogal afwijkend op waar uit ik kan afleiden dat ze er geen zin in heeft => mij niet leuk/interessant vindt.
Ik ben hier nog niet zo lang actief, maar de reacties van LostinSpace vind ik wel altijd topquote:Op zondag 30 oktober 2011 08:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ten eerste is dat de verkeerde insteek. De insteek moet zijn elkaar te leren kennen en dat het gezellig is, niet dat jij een relatie wil.
Ten tweede betekent het feit dat ze afwijkend reageerde niet altijd meteen een afwijzing. Maar goed, het zal sowieso wel onverwacht geweest zijn voor haar.
Heb je een e-mail adres van haar oid?
Dan kun je haar eventueel een berichtje sturen met wat uitleg er in, dat er van jouw kant no hard feelings zijn en dat je het leuk zou vinden als jullie weer met elkaar zouden praten.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:03 schreef J-Style het volgende:
Ik ben hier nog niet zo lang actief, maar de reacties van LostinSpace vind ik wel altijd top
Redden wat er te redden valt, inderdaad.quote:Op zondag 30 oktober 2011 02:17 schreef superdrufus het volgende:
Dek je in door te zeggrn dat het vriendschappelijk was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |