dat is alleen zo bij visual kei, het valt echt wel mee in hoeverre ze op elkaar lijken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:33 schreef fioooon het volgende:
Asianboys zien er gewoon vrouwelijk uit! Daarom ziet niemand het verschil tussen een vrouw en een aziatische ladyboy.
Hij probeert juist te bewijzen dat hij schenkstroop niet is, door aziaten aan te vallen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:35 schreef Garisson72 het volgende:
Je beledigt nu indirect Schenkstroop, die juist hoopte dat hij in jou een medestander had gevonden. Namens hem: bedánkt hoor.
Hij mocht willen dat hij Schenkie was. Voor Schenk heb ik (en meerderen, denk ik) door de tijd heen wel wat sympathie opgebouwd, maar zo ver is deze TS nog lang niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:37 schreef JackieBrown het volgende:
Hij probeert juist te bewijzen dat hij schenkstroop niet is, door aziaten aan te vallen.
Eigenlijk bewijst hij dan juist het tegendeel
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar die vrouwen he....die zijn mij toch lekker.
Maar het is toch ideaal dat als je een lelijke ICT-nerd bent je toch met een mooie dame ( aziatisch ) thuis kan komen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef D.D.W. het volgende:
Of nog erger, mannen met een chinese vriendin
Het is niet zo dat er geen lekkere chinezen vrouwen zijn, maar met mijn werk (ICT) kom ik echt maar al te vaak kanslozen tegen met een chineze vriendin. Een lekkere spontane nederlandse zit er voor hun niet in, en dat weten ze blijkbaar ook.
Maar die hebben wel dagelijks geslachtsgemeenschap.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef D.D.W. het volgende:
Het is niet zo dat er geen lekkere chinezen vrouwen zijn, maar met mijn werk (ICT) kom ik echt maar al te vaak kanslozen tegen met een chinese vriendin. Een lekkere spontane nederlandse zit er voor hun niet in, en dat weten ze blijkbaar ook.
Ze zijn gewoon lekker man.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef D.D.W. het volgende:
Het is niet zo dat er geen lekkere chinezen vrouwen zijn, maar met mijn werk (ICT) kom ik echt maar al te vaak kanslozen tegen met een chinese vriendin. Een lekkere spontane nederlandse zit er voor hun niet in, en dat weten ze blijkbaar ook.
Van die Aziatengeilers die op alles geilen wat spleetogen heeft terwijl het vaak spuuglelijke mormels zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:51 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon lekker man.
Homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |