quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Hoi Fok!kers. Ik heb een serieuze klacht waar ik mijn beklag over wil doen.
Dus op werk was er een aantrekkelijke vrouwtje waar mijn oog al enige tijd geleden op viel. Ik had in eerste instantie niet eens interesse in haar ofzo, maar het begon eigenlijk op het moment dat ik in mijn ooghoek haar erop betrapte dat ze eens in de pauze (ze zat schuin tegenover me) mij nogal lang aanstaarde.
Dus ik keek toen terug en we lachten naar elkaar voor ong. 5-10 seconden. En toen weer over op de orde van de dag. In de dagen erna (tot afgelopen week) veel naar elkaar kijken wanneer onze paden elkaar kruistenZe deed altijd overdreven geïnteresseerd als ik "toevallig" met haar praatte, glimlachte altijd etc. Tja, ik denk niet snel dat een vrouw mij "leuk" vindt maar ik kreeg toch wel zo veel signalen dat ik puur objectief gezien tot een oordeel kwam dat zij mij wel eens interessant kon vinden.
Omdat ik straks op een andere locatie ga werken en ik haar waarschijnlijk nog maar paar keer in mij leven zal zien, wilde ik wel eens een poging wagen onder het mom van "het is nu of nooit meer".
Ze werk achter de infobalie, dus bij binnenkomst van het pand een prima gelegenheid om even met haar te praten om daarna te vragen of ze het ziet zitten om samen eens wat te drinkenZe begon een beetje zenuwachtig te worden, en gaf met een lachje als antwoord "nee sorry"
![]()
Prima, ik vond haar in eerste instantie toch niet zo leuk. Het was ook gelijk afgelopen met dat kijken naar elkaar enzo. Ook heb ik al twee vrouwen waar ik zo nu en dan mee date.. Waarom begon en hield ze het vol met het interesse tonen in mij? Waarom doen (sommige) vrouwen alsof ze interesse in je hebben terwijl dat totaal niet zo is? Jammer dat ik die momenten van tijd dat ik aan haar dacht niet terug kan krijgen, gvd.
Klacht: vrouwen die doen alsof ze interesse in je hebben, terwijl dat niet het geval blijkt te zijn.
Goede analyse van DDWquote:Op zondag 24 maart 2013 02:08 schreef AbsurdHero het volgende:
Kneus! Idioot! Maagd! Kinderachtige kankersukkel! Levenloze nerd!
Sorryquote:Op zondag 24 maart 2013 02:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Cactus gooit mijn hele plan in duigen.
Ja, maar missen wel de meest belangrijke; LELIJKERD! (en: autist, introverte beta, onzekere plofkop).quote:
Hij juist wel dus en nee niet alleen vanwege zijn lengtequote:Op zondag 24 maart 2013 01:55 schreef D.D.W. het volgende:
Heb ik toch nog even moeten lachen vanavondSure gast, niemand kan iedereen krijgen en jij al helemaal niet
Lengte is relatief zeg ik altijd maar, het gaat om de verhoudingenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij juist wel dus en nee niet alleen vanwege zijn lengte
Dat autisme kan wel verklaren waarom hij het gewoon niet wil inzien....quote:Op zondag 24 maart 2013 02:10 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Ja, maar missen wel de meest belangrijke; LELIJKERD! (en: autist, introverte beta, onzekere plofkop).
Kan inzien, het is puur onvermogen.. Alhoewel in zijn geval na zoveel tips ook een kwestie van een keusquote:Op zondag 24 maart 2013 02:13 schreef Smack10 het volgende:
Dat autisme kan wel verklaren waarom hij het gewoon niet wil inzien....
En lelijk is hij helemaal nietquote:Op zondag 24 maart 2013 02:10 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Ja, maar missen wel de meest belangrijke; LELIJKERD! (en: autist, introverte beta, onzekere plofkop).
Heeft zeker zo'n verlenging op één of andere tellsell reclame gezien.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kan inzien, het is puur onvermogen.. Alhoewel in zijn geval na zoveel tips ook een kwestie van een keus
Hier is zequote:Op zondag 24 maart 2013 02:14 schreef Snooki het volgende:
Zijn topic is nu dicht ja waarom nog steeds erover door gaan met 4 nieuwe ga lekker kansloos
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heeft zeker zo'n verlenging op één of andere tellsell reclame gezien.
Als u nu belt krijgt u 2cm gratis
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:17 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Waarom neuk jij 'm dan niet gewoon. Hij (werkelijk) ontmaagd en wij van zn kattengejank af.
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:15 schreef Smack10 het volgende:
Heeft zeker zo'n verlenging op één of andere tellsell reclame gezien.
Als u nu belt krijgt u 2cm gratis
Snooki is klein genoegquote:Op zondag 24 maart 2013 02:17 schreef AbsurdHero het volgende:
Waarom neuk jij 'm dan niet gewoon. Hij (werkelijk) ontmaagd en wij van zn kattengejank af.
Ik ken hem in het echt en hij is echt knap maar ik heb al een vriend anders zou ik het wel doenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:17 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Hij is echt knap, sure.. wat was die foto dan? Van zijn mislukte lelijke broertje?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:19 schreef Snooki het volgende:
Ik ken hem in het echt en hij is echt knap maar ik heb al een vriend anders zou ik het wel doen
Leuk dan een date met 2 mensen that involves 2 penisses.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:19 schreef Snooki het volgende:
[..]
Ik ken hem in het echt en hij is echt knap maar ik heb al een vriend anders zou ik het wel doen
Waarom nog wakker grote jongen?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een pareltje. Heb me kapot gelachen.
Ben aan het poepen (srs).quote:Op zondag 24 maart 2013 02:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waarom nog wakker grote jongen?
Klaar met laminaat leggen en met blauwe ballen hierheen gekomen?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ze net zo groot zijn als die van jou zou ik er weinig van te merkenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Leuk dan een date met 2 mensen that involves 2 penisses.
Ik heb wel meer pareltjesquote:Op zondag 24 maart 2013 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik voel je. Ik ben met mijn laatste 100gr kwark bezigquote:
Als ik mijn genotsknots in jou ram (zonder erop de spugen) kan je jezelf baffen en nog deepthroatenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:21 schreef Snooki het volgende:
[..]
Als ze net zo groot zijn als die van jou zou ik er weinig van te merken
Dit is nog gewoon jouw topic, het mag hier ook hoor. Je hoeft niet voor alles een nieuw topic aan te maken. Zo vermoeiend om steeds in herhaling te vallenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:22 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb wel meer pareltjes
Ga er straks even een topic over openen.
Dit wordt wel een leuke :pquote:Op zondag 24 maart 2013 02:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is nog gewoon jouw topic, het mag hier ook hoor. Je hoeft niet voor alles een nieuw topic aan te maken. Zo vermoeiend om steeds in herhaling te vallen
Nee, ik ga niet in je fobo kijken. Post nou maar gewoon hier..quote:Op zondag 24 maart 2013 02:24 schreef D.D.W. het volgende:
Dit wordt wel een leuke :p
Mijn fobo geeft al een kleine sneakpeak :p
Haha, nice! Zo lekker slapen, dat sowieso.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik voel je. Ik ben met mijn laatste 100gr kwark bezig
Past niet op het schermquote:Op zondag 24 maart 2013 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet in je fobo kijken. Post nou maar gewoon hier..
Er is nu iemand heel druk aan het googlen naar deze termen, anders kan ze geen reactie gevenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:23 schreef Smack10 het volgende:
Als ik mijn genotsknots in jou ram (zonder erop de spugen) kan je jezelf baffen en nog deepthroaten
Zou ik wel doen dan praat je wel andersquote:Op zondag 24 maart 2013 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij zal ze zo wel weten he hoertjequote:Op zondag 24 maart 2013 02:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er is nu iemand heel druk aan het googlen naar deze termen, anders kan ze geen reactie geven
Anders ga je even op de post in ipv doen alsof je het niet gezien hebt, maar speciaal voor jou nog een keer dan:quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als ik mijn genotsknots in jou ram (zonder erop de spugen) kan je jezelf baffen en nog deepthroaten
Ik mag tot dusver niet klagenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld, geen saaie nachtdienst voor je
Dan moet ik lachen?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:29 schreef Snooki het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn fobo ziet, nog heel even.
Echte pics van jezelf?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:29 schreef Snooki het volgende:
[..]
Je gaat foto's van internet halen en doen alsof je een lekker wijf bent? Dat is al zo oud en doorzichtig als de weg naar Romequote:Op zondag 24 maart 2013 02:29 schreef Snooki het volgende:
Nog een keer dan, graag een reactie:quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Topics waar Cactus1 zitquote:Op zondag 24 maart 2013 02:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je gaat foto's van internet halen en doen alsof je een lekker wijf bent? Dat is al zo oud en doorzichtig als de weg naar Rome
Mijn kwark lijkt op kwak als ik het uitspuug over mijn beeldschermquote:Op zondag 24 maart 2013 02:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan krijg je een half jaar geen erectie meer en spontaan suiker.
Dit snap ik niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of Smack en Cactus srs zijn of mee trollen.
Want?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of Smack en Cactus srs zijn of mee trollen.
Nee, helaas.. Hij is zo echt als het maar kan.. Kijk zijn postgeschiedenis maarquote:Op zondag 24 maart 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Originele TS is toch obviously een troll.
Jij hebt het andere deel niet doorgenomen?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Originele TS is toch obviously een troll.
1 Luv broquote:Op zondag 24 maart 2013 02:38 schreef AbsurdHero het volgende:
Ik ben autisten-moe![]()
Veel plezier nog vanavond jongelui.
aan Smack
aan Cactus
aan Piye oid
en mn dikke lul aan snook
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 maart 2013 02:38 schreef AbsurdHero het volgende:
Ik ben autisten-moe![]()
Veel plezier nog vanavond jongelui.
aan Smack
aan Cactus
aan Piye oid
en mn dikke lul aan snook
Jawel. Nee, zit nog op de WC en ga rechtstreeks nokkie hierna.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij hebt het andere deel niet doorgenomen?
Doe dat even anders, mits je al van de wc af bent.. is wel zo handig
Iedereen op FOK! is knap en geilquote:Op zondag 24 maart 2013 02:41 schreef AbsurdHero het volgende:
Truste lovers.
En vergeet niet: blijf knap en geil
Idd, nu doen dat je een trol bent, omdat je met zoveel triestheid niet weg komtquote:Op zondag 24 maart 2013 02:40 schreef Smack10 het volgende:
Ja snel terugtrekken omdat hij nu zo klein is als zijn micropenis.
Triester kan niet
Je weet het nooit zeker. Heb je het Juminelle schandaal meegekregen?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja snel terugtrekken omdat hij nu zo klein is als zijn micropenis.
Triester kan niet
ALways bro, alwaysquote:Op zondag 24 maart 2013 02:41 schreef AbsurdHero het volgende:
Truste lovers.
En vergeet niet: blijf knap en geil
Juminellequote:Op zondag 24 maart 2013 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet het nooit zeker. Heb je het Juminelle schandaal meegekregen?
Geloof er ook geen fuck van, stel dat het wel waar is, is het nog veel kanslozer om 4 jaar zo'n aandachtstekort hebt dat je zulke topics moet openen. Gestoord eigenlijk..quote:Op zondag 24 maart 2013 02:42 schreef Shalimar het volgende:
wat een triest mongooltje is dat man jezuskomt ie nog zeggen dat hij zogenaamd 4 jaar aan t trollen was kankerdebiel
Hij probeert te redden wat hij redden kanquote:Op zondag 24 maart 2013 02:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geloof er ook geen fuck van, stel dat het wel waar is, is het nog veel kanslozer om 4 jaar zo'n aandachtstekort hebt dat je zulke topics moet openen. Gestoord eigenlijk..
Dat was nog een factor 20 extremer dan deze TS.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:43 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Juminelle![]()
Maar was wel te verwachten
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hij probeert te redden wat hij redden kan
En dan niet doorhebben dat hij het er alleen maar erger mee maaktquote:Op zondag 24 maart 2013 02:44 schreef jcdragon het volgende:
Hij probeert te redden wat hij redden kan
Maar duurde geen 4 jaar toch? Dat maakt het juist zo kansloos en ongeloofwaardigquote:Op zondag 24 maart 2013 02:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat was nog een factor 20 extremer dan deze TS.
dat bedoel ik dus, je krijgt gewoon de neiging om die kneus te klappenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geloof er ook geen fuck van, stel dat het wel waar is, is het nog veel kanslozer om 4 jaar zo'n aandachtstekort hebt dat je zulke topics moet openen. Gestoord eigenlijk..
Toch gekeken he?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je beide vergelijkt dan is die Juminelle erger. D.D.W. heeft relatief weinig gepost in een periode van vier jaar. Juminelle heeft in twee jaar tijd gigantisch veel gepost. Ook foto's en heeft zelfs 20 neppe fb-accounts gemaakt.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar duurde geen 4 jaar toch? Dat maakt het juist zo kansloos en ongeloofwaardig
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:46 schreef Shalimar het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, je krijgt gewoon de neiging om die kneus te klappen
Daarom denk ik ook nog steeds dat D.D.W geen trol is.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je beide vergelijkt dan is die Juminelle erger. D.D.W. heeft relatief weinig gepost in een periode van vier jaar. Juminelle heeft in twee jaar tijd gigantisch veel gepost. Ook foto's en heeft zelfs 20 neppe fb-accounts gemaakt.
Je zou zeggen dat wat DDW gepost heeft gewoon echt is.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je beide vergelijkt dan is die Juminelle erger. D.D.W. heeft relatief weinig gepost in een periode van vier jaar. Juminelle heeft in twee jaar tijd gigantisch veel gepost. Ook foto's en heeft zelfs 20 neppe fb-accounts gemaakt.
Snap dan ook niet dat mensen het nog voor hem opnemen.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat wat DDW gepost heeft gewoon echt is.
Wie neemt het voor hem op? Een snollie die pas sinds 3 maart een account heeft? Nee, dat is geloofwaardigquote:Op zondag 24 maart 2013 02:52 schreef Smack10 het volgende:
Snap dan ook niet dat mensen het nog voor hem opnemen.
Hij heeft alles over zichzelf afgeroepen.
Zoals wat?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat wat DDW gepost heeft gewoon echt is.
Die autisten leren het dan ook nooit.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:54 schreef Shalimar het volgende:
binnen een week komt ie weer aan met een nieuw topic over een ''mogelijk scenario'' waar hij in faalt
Ik dacht eigenlijk eerst heel de tijd dat hij een troll was. Tot hij de drang voelde om te bewijzen dat hij een troll was. Een troll vertelt niet dat hij trollt, anders heb je er gewoon totaal geen kaas van gegeten.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook nog steeds dat D.D.W geen trol is.
Klopt, pas als je echt geen uitweg meer hebt, ga je hele rare dingen doen. Deze actie bewijst allesquote:Op zondag 24 maart 2013 02:57 schreef Piye het volgende:
Ik dacht eigenlijk eerst heel de tijd dat hij een troll was. Tot hij de drang voelde om te bewijzen dat hij een troll was. Een troll vertelt niet dat hij trollt, anders heb je er gewoon totaal geen kaas van gegeten.
preciesquote:Op zondag 24 maart 2013 02:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die autisten leren het dan ook nooit.
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk eerst heel de tijd dat hij een troll was. Tot hij de drang voelde om te bewijzen dat hij een troll was. Een troll vertelt niet dat hij trollt, anders heb je er gewoon totaal geen kaas van gegeten.
Hij post te onrealistisch. Voor mij een troll, maarja wat boeit het ook.quote:
Jij maakt er ook geen half werk van op die wc van je he?quote:Op zondag 24 maart 2013 03:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij post te onrealistisch. Voor mij een troll, maarja wat boeit het ook.
Drie kilo lichter en barsten in de pot.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij maakt er ook geen half werk van op die wc van je he?
Lees terug en je gaat stukquote:Op zondag 24 maart 2013 03:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Drie kilo lichter en barsten in de pot.
Lig al in bed maar dit is wel interessante shizz.
Dat heb ik al gedaan, zei ik net ook al. Prachtig inderdaad, maar erg ongeloofwaardig.quote:
Ben je vergeten je pilletje te slikken vandaag Shalimar?quote:Op zondag 24 maart 2013 03:02 schreef Shalimar het volgende:
nu komt ie ook helemaal empatisch doen met zn ''veel succes aan allen'' bullshit
ik wacht wel op je nieuwe topic gozer, zal niet lang durenquote:Op zondag 24 maart 2013 03:14 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ben je vergeten je pilletje te slikken vandaag Shalimar?
It's the guy that never sleeps.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:14 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook te ver gaan met je persoonlijke shit en wachten op de eerste bitchslap.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:14 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hij of ik?quote:Op zondag 24 maart 2013 03:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook te ver gaan met je persoonlijke shit en wachten op de eerste bitchslap.
Jij met je pilletjes opmerking, de persoon die wel wat medicatie kan gebruiken ben jij namelijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |