Nee.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:42 schreef Copycat het volgende:
Openen?
Overschat TS zijn aantrekkingskracht daarbij niet, gezien zijn onervarenheid?
Meestal wordt er dan ook vleselijk geconsumeerd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:45 schreef orgami het volgende:
Nee.
Daarbij is aantrekkingskracht een fysiek iets of iemand nou onervaren is of niet.
Als ze niet toegeven dat ze hoteldebotel op je zijn en je liever op afstand houden, dan is het waarschijnlijker dat ze niet hoteldebotel op je zijn dan wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:40 schreef orgami het volgende:
Nu heeft TS de gave/vloek dat vrouwen naar verloop van tijd helemaal hotel de botel op hem worden met alle emotionele circussen van dien.
Maar op de een of andere manier kunnen ze dit niet toegeven of beter nog krijgt TS de vrouwen niet open en houden ze hem liever op een afstand.
Als je hun benen kan openen is het toch al genoeg. Waarom de doos van Pandora openen met emotionele stuff enzo?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:46 schreef orgami het volgende:
[..]
Excuseer mij, ik had het over geestelijk op een lijn zitten.
Eens.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:49 schreef Copycat het volgende:
Blijkbaar ben je dus niet zo woest aantrekkelijk dat ze lichamelijk met je willen zijn.
Ik denk dat het stukje verliefdheid misvat wordt door ts.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:52 schreef Fascination het volgende:
Dus vrouwen worden verliefd op je, maar houden je wel op afstand? Dat is niet echt gedrag voor een verliefd iemand.
Klopt maar vergeet te zeggen dat er ook wordt aangetrokken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:52 schreef Fascination het volgende:
Dus vrouwen worden verliefd op je, maar houden je wel op afstand? Dat is niet echt gedrag voor een verliefd iemand.
Tsja, dat is dan ook een afknapper.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:56 schreef orgami het volgende:
Ik probeer er vaak erover te hebben maar stuit dan vaak op niks.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:57 schreef psymeuk het volgende:
Dé tool voor iedere man die een vrouw wil openen.
Waarschijnlijk omdat je hun stalkt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:56 schreef orgami het volgende:
[..]
Klopt maar vergeet te zeggen dat er ook wordt aangetrokken.
Mij op afstand houden komt waarschijnlijk omdat ze toch geen toekomst zien in een relatie met mij of bang zijn dat het slecht afloopt.
Ik probeer er vaak erover te hebben maar stuit dan vaak op niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |