Toch gekeken he?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet in je fobo kijken. Post nou maar gewoon hier..
Als je beide vergelijkt dan is die Juminelle erger. D.D.W. heeft relatief weinig gepost in een periode van vier jaar. Juminelle heeft in twee jaar tijd gigantisch veel gepost. Ook foto's en heeft zelfs 20 neppe fb-accounts gemaakt.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar duurde geen 4 jaar toch? Dat maakt het juist zo kansloos en ongeloofwaardig
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:46 schreef Shalimar het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, je krijgt gewoon de neiging om die kneus te klappen
Daarom denk ik ook nog steeds dat D.D.W geen trol is.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je beide vergelijkt dan is die Juminelle erger. D.D.W. heeft relatief weinig gepost in een periode van vier jaar. Juminelle heeft in twee jaar tijd gigantisch veel gepost. Ook foto's en heeft zelfs 20 neppe fb-accounts gemaakt.
Je zou zeggen dat wat DDW gepost heeft gewoon echt is.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je beide vergelijkt dan is die Juminelle erger. D.D.W. heeft relatief weinig gepost in een periode van vier jaar. Juminelle heeft in twee jaar tijd gigantisch veel gepost. Ook foto's en heeft zelfs 20 neppe fb-accounts gemaakt.
Snap dan ook niet dat mensen het nog voor hem opnemen.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat wat DDW gepost heeft gewoon echt is.
Wie neemt het voor hem op? Een snollie die pas sinds 3 maart een account heeft? Nee, dat is geloofwaardigquote:Op zondag 24 maart 2013 02:52 schreef Smack10 het volgende:
Snap dan ook niet dat mensen het nog voor hem opnemen.
Hij heeft alles over zichzelf afgeroepen.
Zoals wat?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:50 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat wat DDW gepost heeft gewoon echt is.
Die autisten leren het dan ook nooit.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:54 schreef Shalimar het volgende:
binnen een week komt ie weer aan met een nieuw topic over een ''mogelijk scenario'' waar hij in faalt
Ik dacht eigenlijk eerst heel de tijd dat hij een troll was. Tot hij de drang voelde om te bewijzen dat hij een troll was. Een troll vertelt niet dat hij trollt, anders heb je er gewoon totaal geen kaas van gegeten.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook nog steeds dat D.D.W geen trol is.
Klopt, pas als je echt geen uitweg meer hebt, ga je hele rare dingen doen. Deze actie bewijst allesquote:Op zondag 24 maart 2013 02:57 schreef Piye het volgende:
Ik dacht eigenlijk eerst heel de tijd dat hij een troll was. Tot hij de drang voelde om te bewijzen dat hij een troll was. Een troll vertelt niet dat hij trollt, anders heb je er gewoon totaal geen kaas van gegeten.
preciesquote:Op zondag 24 maart 2013 02:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die autisten leren het dan ook nooit.
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk eerst heel de tijd dat hij een troll was. Tot hij de drang voelde om te bewijzen dat hij een troll was. Een troll vertelt niet dat hij trollt, anders heb je er gewoon totaal geen kaas van gegeten.
Hij post te onrealistisch. Voor mij een troll, maarja wat boeit het ook.quote:
Jij maakt er ook geen half werk van op die wc van je he?quote:Op zondag 24 maart 2013 03:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij post te onrealistisch. Voor mij een troll, maarja wat boeit het ook.
Drie kilo lichter en barsten in de pot.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jij maakt er ook geen half werk van op die wc van je he?
Lees terug en je gaat stukquote:Op zondag 24 maart 2013 03:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Drie kilo lichter en barsten in de pot.
Lig al in bed maar dit is wel interessante shizz.
Dat heb ik al gedaan, zei ik net ook al. Prachtig inderdaad, maar erg ongeloofwaardig.quote:
Ben je vergeten je pilletje te slikken vandaag Shalimar?quote:Op zondag 24 maart 2013 03:02 schreef Shalimar het volgende:
nu komt ie ook helemaal empatisch doen met zn ''veel succes aan allen'' bullshit
ik wacht wel op je nieuwe topic gozer, zal niet lang durenquote:Op zondag 24 maart 2013 03:14 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ben je vergeten je pilletje te slikken vandaag Shalimar?
It's the guy that never sleeps.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:14 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook te ver gaan met je persoonlijke shit en wachten op de eerste bitchslap.quote:Op zondag 24 maart 2013 03:14 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hij of ik?quote:Op zondag 24 maart 2013 03:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook te ver gaan met je persoonlijke shit en wachten op de eerste bitchslap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |