Hij is echt knap, sure.. wat was die foto dan? Van zijn mislukte lelijke broertje?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:19 schreef Snooki het volgende:
Ik ken hem in het echt en hij is echt knap maar ik heb al een vriend anders zou ik het wel doen
Leuk dan een date met 2 mensen that involves 2 penisses.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:19 schreef Snooki het volgende:
[..]
Ik ken hem in het echt en hij is echt knap maar ik heb al een vriend anders zou ik het wel doen
Waarom nog wakker grote jongen?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat een pareltje. Heb me kapot gelachen.
Ben aan het poepen (srs).quote:Op zondag 24 maart 2013 02:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waarom nog wakker grote jongen?
Klaar met laminaat leggen en met blauwe ballen hierheen gekomen?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ze net zo groot zijn als die van jou zou ik er weinig van te merkenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:20 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Leuk dan een date met 2 mensen that involves 2 penisses.
Ik heb wel meer pareltjesquote:Op zondag 24 maart 2013 02:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik voel je. Ik ben met mijn laatste 100gr kwark bezigquote:
Als ik mijn genotsknots in jou ram (zonder erop de spugen) kan je jezelf baffen en nog deepthroatenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:21 schreef Snooki het volgende:
[..]
Als ze net zo groot zijn als die van jou zou ik er weinig van te merken
Dit is nog gewoon jouw topic, het mag hier ook hoor. Je hoeft niet voor alles een nieuw topic aan te maken. Zo vermoeiend om steeds in herhaling te vallenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:22 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb wel meer pareltjes
Ga er straks even een topic over openen.
Dit wordt wel een leuke :pquote:Op zondag 24 maart 2013 02:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is nog gewoon jouw topic, het mag hier ook hoor. Je hoeft niet voor alles een nieuw topic aan te maken. Zo vermoeiend om steeds in herhaling te vallen
Nee, ik ga niet in je fobo kijken. Post nou maar gewoon hier..quote:Op zondag 24 maart 2013 02:24 schreef D.D.W. het volgende:
Dit wordt wel een leuke :p
Mijn fobo geeft al een kleine sneakpeak :p
Haha, nice! Zo lekker slapen, dat sowieso.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:22 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik voel je. Ik ben met mijn laatste 100gr kwark bezig
Past niet op het schermquote:Op zondag 24 maart 2013 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet in je fobo kijken. Post nou maar gewoon hier..
Er is nu iemand heel druk aan het googlen naar deze termen, anders kan ze geen reactie gevenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:23 schreef Smack10 het volgende:
Als ik mijn genotsknots in jou ram (zonder erop de spugen) kan je jezelf baffen en nog deepthroaten
Zou ik wel doen dan praat je wel andersquote:Op zondag 24 maart 2013 02:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet in je fobo kijken. Post nou maar gewoon hier..
Jij zal ze zo wel weten he hoertjequote:Op zondag 24 maart 2013 02:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Er is nu iemand heel druk aan het googlen naar deze termen, anders kan ze geen reactie geven
Anders ga je even op de post in ipv doen alsof je het niet gezien hebt, maar speciaal voor jou nog een keer dan:quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als ik mijn genotsknots in jou ram (zonder erop de spugen) kan je jezelf baffen en nog deepthroaten
Ik mag tot dusver niet klagenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld, geen saaie nachtdienst voor je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |