Dit snap ik niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of Smack en Cactus srs zijn of mee trollen.
Want?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of Smack en Cactus srs zijn of mee trollen.
Nee, helaas.. Hij is zo echt als het maar kan.. Kijk zijn postgeschiedenis maarquote:Op zondag 24 maart 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Originele TS is toch obviously een troll.
Jij hebt het andere deel niet doorgenomen?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Originele TS is toch obviously een troll.
1 Luv broquote:Op zondag 24 maart 2013 02:38 schreef AbsurdHero het volgende:
Ik ben autisten-moe![]()
Veel plezier nog vanavond jongelui.
aan Smack
aan Cactus
aan Piye oid
en mn dikke lul aan snook
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 maart 2013 02:38 schreef AbsurdHero het volgende:
Ik ben autisten-moe![]()
Veel plezier nog vanavond jongelui.
aan Smack
aan Cactus
aan Piye oid
en mn dikke lul aan snook
Jawel. Nee, zit nog op de WC en ga rechtstreeks nokkie hierna.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij hebt het andere deel niet doorgenomen?
Doe dat even anders, mits je al van de wc af bent.. is wel zo handig
Iedereen op FOK! is knap en geilquote:Op zondag 24 maart 2013 02:41 schreef AbsurdHero het volgende:
Truste lovers.
En vergeet niet: blijf knap en geil
Idd, nu doen dat je een trol bent, omdat je met zoveel triestheid niet weg komtquote:Op zondag 24 maart 2013 02:40 schreef Smack10 het volgende:
Ja snel terugtrekken omdat hij nu zo klein is als zijn micropenis.
Triester kan niet
Je weet het nooit zeker. Heb je het Juminelle schandaal meegekregen?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja snel terugtrekken omdat hij nu zo klein is als zijn micropenis.
Triester kan niet
ALways bro, alwaysquote:Op zondag 24 maart 2013 02:41 schreef AbsurdHero het volgende:
Truste lovers.
En vergeet niet: blijf knap en geil
Juminellequote:Op zondag 24 maart 2013 02:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet het nooit zeker. Heb je het Juminelle schandaal meegekregen?
Geloof er ook geen fuck van, stel dat het wel waar is, is het nog veel kanslozer om 4 jaar zo'n aandachtstekort hebt dat je zulke topics moet openen. Gestoord eigenlijk..quote:Op zondag 24 maart 2013 02:42 schreef Shalimar het volgende:
wat een triest mongooltje is dat man jezuskomt ie nog zeggen dat hij zogenaamd 4 jaar aan t trollen was kankerdebiel
Hij probeert te redden wat hij redden kanquote:Op zondag 24 maart 2013 02:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geloof er ook geen fuck van, stel dat het wel waar is, is het nog veel kanslozer om 4 jaar zo'n aandachtstekort hebt dat je zulke topics moet openen. Gestoord eigenlijk..
Dat was nog een factor 20 extremer dan deze TS.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:43 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Juminelle![]()
Maar was wel te verwachten
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hij probeert te redden wat hij redden kan
En dan niet doorhebben dat hij het er alleen maar erger mee maaktquote:Op zondag 24 maart 2013 02:44 schreef jcdragon het volgende:
Hij probeert te redden wat hij redden kan
Maar duurde geen 4 jaar toch? Dat maakt het juist zo kansloos en ongeloofwaardigquote:Op zondag 24 maart 2013 02:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dat was nog een factor 20 extremer dan deze TS.
dat bedoel ik dus, je krijgt gewoon de neiging om die kneus te klappenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geloof er ook geen fuck van, stel dat het wel waar is, is het nog veel kanslozer om 4 jaar zo'n aandachtstekort hebt dat je zulke topics moet openen. Gestoord eigenlijk..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |