Dan moet ik lachen?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:29 schreef Snooki het volgende:
[..]
Wacht maar tot je mijn fobo ziet, nog heel even.
Echte pics van jezelf?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:29 schreef Snooki het volgende:
[..]
Je gaat foto's van internet halen en doen alsof je een lekker wijf bent? Dat is al zo oud en doorzichtig als de weg naar Romequote:Op zondag 24 maart 2013 02:29 schreef Snooki het volgende:
Nog een keer dan, graag een reactie:quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als ik mijn genotsknots in jou ram (zonder erop de spugen) kan je jezelf baffen en nog deepthroaten
Topics waar Cactus1 zitquote:Op zondag 24 maart 2013 02:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je gaat foto's van internet halen en doen alsof je een lekker wijf bent? Dat is al zo oud en doorzichtig als de weg naar Rome
Mijn kwark lijkt op kwak als ik het uitspuug over mijn beeldschermquote:Op zondag 24 maart 2013 02:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan krijg je een half jaar geen erectie meer en spontaan suiker.
Dit snap ik niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of Smack en Cactus srs zijn of mee trollen.
Want?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of Smack en Cactus srs zijn of mee trollen.
Nee, helaas.. Hij is zo echt als het maar kan.. Kijk zijn postgeschiedenis maarquote:Op zondag 24 maart 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Originele TS is toch obviously een troll.
Jij hebt het andere deel niet doorgenomen?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Originele TS is toch obviously een troll.
1 Luv broquote:Op zondag 24 maart 2013 02:38 schreef AbsurdHero het volgende:
Ik ben autisten-moe![]()
Veel plezier nog vanavond jongelui.
aan Smack
aan Cactus
aan Piye oid
en mn dikke lul aan snook
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 maart 2013 02:38 schreef AbsurdHero het volgende:
Ik ben autisten-moe![]()
Veel plezier nog vanavond jongelui.
aan Smack
aan Cactus
aan Piye oid
en mn dikke lul aan snook
Jawel. Nee, zit nog op de WC en ga rechtstreeks nokkie hierna.quote:Op zondag 24 maart 2013 02:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij hebt het andere deel niet doorgenomen?
Doe dat even anders, mits je al van de wc af bent.. is wel zo handig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |