Jij hebt dus duidelijk nog nooit een taart from scratch gemaakt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:23 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
En de taart maken kost je ongeveer een half uur.
Je leeft nog!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk nog nooit een taart from scratch gemaakt.
Losgaan gaan we daarna tijdens het uitgaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:25 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Och meid wat een struggles. Klinkt trouwens wel als bruut losgaan, die feestjes van jou. Borrelnootjes, taart en cola. Jottem!
en dan heb je een taart van niks..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:23 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
En de taart maken kost je ongeveer een half uur. Het is dus goedkoper en veel lekkerder.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:25 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Och meid wat een struggles. Klinkt trouwens wel als bruut losgaan, die feestjes van jou. Borrelnootjes, taart en cola. Jottem!
Waarschijnlijk zitten de ouders erbijquote:
Bereiding kost je een half uur. En ik heb het over een simpele taart.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan gaan jullie met zijn allen sjoelen bij de buurvrouw? En als het echt heel gek gaat drink je misschien een tweede glas wijn?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:35 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Losgaan gaan we daarna tijdens het uitgaan.
O, je wil dus niet echt moeite doen voor je feestje.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:36 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Bereiding kost je een half uur. En ik heb het over een simpele taart.
In de plaatselijke disco tijdens een alcoholvrije avond voor kinderen onder de 16 zekerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:35 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Losgaan gaan we daarna tijdens het uitgaan.
Doe er wat aan dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
In de plaatselijke disco tijdens een alcoholvrije avond voor kinderen onder de 16 zeker![]()
Lekker los met z'n allen in een hoekje zo veel mogelijk berichtjes versturen op je BB hoe gezellig het wel niet is![]()
Mensen als TS zouden nooit meer jarig mogen zijn.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O, je wil dus niet echt moeite doen voor je feestje.
Jawel ik geef alleen aan hoe lang je met een simpele taart bezig kunt zijn die 10x beter is dan kant en klaar en ook nog eens goedkoper.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:26 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon een frituurpan aan en genoeg koud bier.
Klinkt alsof nooit iemand op jouw feestjes komt dat je zo reageert.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
In de plaatselijke disco tijdens een alcoholvrije avond voor kinderen onder de 16 zeker![]()
Lekker los met z'n allen in een hoekje zo veel mogelijk berichtjes versturen op je BB hoe gezellig het wel niet is![]()
Mensen als TS zouden nooit meer jarig mogen zijn.
Was voor boven de 18, dus er kwam inderdaad niemand uit jouw leeftijdscategorie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:43 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Klinkt alsof nooit iemand op jouw feestjes komt dat je zo reageert.
Voorbereiden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:41 schreef female81 het volgende:
Een taart in een half uur kunnen bakken klinkt trouwens wel erg als kant en klare taartmix waar weinig meer bij hoeft dan water.
Kan je er beter eentje écht kant en klaar kopen, die op z'n minst redelijk smaakt.
Ik ben boven de 18, dat jij je gedraagt als een 16 jarige met je reacties.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Was voor boven de 18, dus er kwam inderdaad niemand uit jouw leeftijdscategorie.
Als je dat niemand noemt
Denk je dat echt iemand een neuk geeft om die taart of heb je die cupcakes die er ook bij zijn samen gebakken met de friendzone?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:48 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Voorbereiden.
[..]
Ik ben boven de 18, dat jij je gedraagt als een 16 jarige met je reacties.
Dat verwarren mensen nogal eens met echt zelf maken ja. Zal ook wel uit een pakje komen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:41 schreef female81 het volgende:
Een taart in een half uur kunnen bakken klinkt trouwens wel erg als kant en klare taartmix waar weinig meer bij hoeft dan water.
Kan je er beter eentje écht kant en klaar kopen, die op z'n minst redelijk smaakt.
Ja, anders zou het niet opgegeten worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Denk je dat echt iemand een neuk geeft om die taart of heb je die cupcakes die er ook bij zijn samen gebakken met de friendzone?
Nee dat willen jullie doen geloven.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat verwarren mensen nogal eens met echt zelf maken ja. Zal ook wel uit een pakje komen.
Je hebt de komende paar dagen wel iets extra lekkers als ontbijt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Taart zelf maken is duurder. Ik had gisteren bosvruchtencheesecake gemaakt, lekkere pittige nootjes, olijven, pepers met roomkaas, zelfgemaakte eiersalade, brie, kruidenboter en stokbroodjes pesto/mozzarella/tomaat en niemand wilde want zat zgn vol van hun avondeten. Zit ik hier met n volle koelkast voor mezelf
ik vraag me best vaak af hoe het anders zou moeten als je familie hebt als oma's en kleine kinderen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:28 schreef MichaelScott het volgende:
Klinkt als een leuke kringverjaardag().
die augurken zijn wel lekker, maar dan liever boterhamworst.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:10 schreef CaptainCookie het volgende:
TS is gelukkig niet te beroerd om plakjes worst, komkommer en blokjes kaas te snijden.
Heb jij ook van die augurken met een plakje ham er omheen?
voor de kadootjes uiteraardquote:
dat vinden mensen dus zelf taart bakken. Ts denkt dat daar verschil in zit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat verwarren mensen nogal eens met echt zelf maken ja. Zal ook wel uit een pakje komen.
bier haal je meestal lauw...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:11 schreef blow... het volgende:
Waarom zou je moeite doen voor een taart als iedereen het toch wel vreet en lekker vindt. Als je het niet lekker vindt neem je maar niet. Klinkt als een leuke kringverjaardag btw. Gewoon frituur aan, genoeg snacks en genoeg koud bier.
Wat ik dan wel weer een terechte klacht zou vinden is als mensen die kringverjaardagendoen maar 1 kratje lauw bier halen.
een kratje bier halen en het dan lauwwarm laten worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:13 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
bier haal je meestal lauw...
je moet gewoon in de winter jarig zijn, kun je het buiten zettenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:13 schreef blow... het volgende:
[..]
een kratje bier halen en het dan lauwwarm laten worden.
[..]
dat eerste doe ik ook, daar maak ik mijn tante bv heel erg blij mee. En de kleine kinderen die komen ookquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:10 schreef CaptainCookie het volgende:
TS is gelukkig niet te beroerd om plakjes worst, komkommer en blokjes kaas te snijden.
Heb jij ook van die augurken met een plakje ham er omheen?
nee, maar ik wil gewoon veel hebben en als ik dat allemaal zelf moet gaan kopen, moet ik een lening afsluiten en dat wil ik dan weer niet.quote:
Doen ze vaak niet eens. 9/10 keer staat het nog in de hal, waar ze binnen kwamen en het kratje is zo zwaarquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:15 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
je moet gewoon in de winter jarig zijn, kun je het buiten zetten
nooit meegemaakt, ik ken betere kringverjaardagen dan jijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:16 schreef blow... het volgende:
[..]
Doen ze vaak niet eens. 9/10 keer staat het nog in de hal, waar ze binnen kwamen en het kratje is zo zwaar
Je gaat er al vanuit dat iedereen bier drinkt en simpel en vet wil eten? En zo spannend klinkt jouw verjaardag ook niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:11 schreef blow... het volgende:
Waarom zou je moeite doen voor een taart als iedereen het toch wel vreet en lekker vindt. Als je het niet lekker vindt neem je maar niet. Klinkt als een leuke kringverjaardag btw. Gewoon frituur aan, genoeg snacks en genoeg koud bier.
Wat ik dan wel weer een terechte klacht zou vinden is als mensen die kringverjaardagendoen maar 1 kratje lauw bier halen.
Tuurlijk wil iedereen vet eten. Bij alle kringverjaardagen is dat als eerste op, maar ik houd geen kringverjaardagen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:30 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat iedereen bier drinkt en simpel en vet wil eten? En zo spannend klinkt jouw verjaardag ook niet.
Ja je bent een huisvrouw als je een taart kunt maken...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 13:28 schreef Faaluser het volgende:
Iemand in de taartenfabriek heeft zich helemaal uit de naad gewerkt en het enige wat hij krijgt te horen is dat zijn taarten klef en nat zijn volgens elitaire huisvrouwen.
dat is de klacht niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:23 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Enigszins eensch met OP, op de taart na dan, van de bakkerij is prima. Maar van die mensen die voor de verjaardag 1 zak borrelnootjes halen en 1 komkommer.
Ach, doe toch niet zo elitair. Bij een blinde test zou een AH-taart echt niet zoveel viezer zijn dan de taarten die je uit een Koopmans-setje klaarmaakt. Waarom zou iemand voor een kringverjaardig de hele dag in de keuken moeten staan, omdat jij anders gaat klagen over iets wat tussen je oren zit?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:17 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Ja je bent een huisvrouw als je een taart kunt maken...
Wel eerst drinken anders worden mensen nerveus van de sos natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:51 schreef deadprez het volgende:
sos op de spiegel wodka erbij meer heb je niet nodig
mijn matties zijn over het algemeen juist nerveus als ze geen sos zienquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wel eerst drinken anders worden mensen nerveus van de sos natuurlijk.
Oeh, dan is het moment om even te gaan nadenken wel gekomen denk ik zoquote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn matties zijn over het algemeen juist nerveus als ze geen sos zien
Niet uniek hier.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:15 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Wel maar jullie lezen selectief.
Ik doelde erop dat het niet de klacht was maar een onderdeel vanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:22 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Ik merk het. Zolang ze maar kunnen afzeiken blijkbaar.
maar daar ben je zelf niet bijquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Alsof verjaardagen zo speciaal zijn, iedereen heeft er een, oftewel zijn er meer dan 6 miljard per jaar.
Doodgaan is pas speciaal, dat gebeurt maar één keer in je leven.
[..]
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:25 schreef Mierenneuker. het volgende:
Dit kan ook alleen maar door een vrouw zijn geschreven.
Dus je hebt die taart gewoon laten staan?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:00 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Ja, anders zou het niet opgegeten worden.
Whisky of whiskey?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:39 schreef Thorpe het volgende:
Geen fles whisky klaar hebben staan op je verjaardag
Het liefst whisky. Whiskey alleen als het geen Amerikaanse troep is.quote:
ja, dat is inderdaad leuk met vrienden, maar ik wil mijn *oma van 85 en mijn nichtje van 3 ook graag zien op mijn verjaardagquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:38 schreef junkiexp het volgende:
Sowieso, taart eten op je verjaardag
Bij een verjaardag hier komen de eerste pas om een uur of 10.
Dan lekker aan het bier en de whiskey en voor de vrouwen staat ook alle drank naar keus.
Om een uur of 12 de frituur aan.
Daarna stappen en dan om een uur of 5 nog een kapsalon oid.
En als het lekker weer is natuurlijk bbq-en op je verjaardag.
Taart
Ik liever niet, dat vier ik graag met vrienden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:11 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ja, dat is inderdaad leuk met vrienden, maar ik wil mijn *oma van 85 en mijn nichtje van 3 ook graag zien op mijn verjaardag
* dit is een voorbeeld, een oma van 75 of een opa kunnen ook en een neefje van 10 komt ook niet midden in de nacht.
ik doe liefst allebei.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik liever niet, dat vier ik graag met vrienden.
Mijn ouders zijn al 10 jaar niet meer op mijn verjaardag geweest, vier het nooit voor familie.
Ieder zijn ding
het ís ook triest.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:28 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Gezeur altijd over kringverjaardagen![]()
Blijft triest.
Dit dus, hemellief, die tijd ben je al kwijt aan de afwas...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
eeuh nee. Jij bent zeker zo iemand die kringverjaardagen houdt en er naartoe gaat?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:34 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
het gezeur erover is triest ja
ja, en ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:03 schreef blow... het volgende:
[..]
eeuh nee. Jij bent zeker zo iemand die kringverjaardagen houdt en er naartoe gaat?
Neef mark van 14 vindt er geen kut aan hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:07 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ja, en ja.
Voor familie wel. Voor vrienden niet.
Ik weet ook, zoals ik al zei, niet hoe je een verjaardag met oma, tante Truus en neefje Rody van 3 op een andere manier moet vieren. En daarom vind ik het prima om op die manier een familieverjaardag te vieren, beetje bijkletsen met wat hapjes en koffie vind ik geen enkel probleem
Ik zie niet in waarom dat niet gevierd zou kunnen worden met een lijn coke van de huiskamer tot de keuken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:07 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
ja, en ja.
Voor familie wel. Voor vrienden niet.
Ik weet ook, zoals ik al zei, niet hoe je een verjaardag met oma, tante Truus en neefje Rody van 3 op een andere manier moet vieren. En daarom vind ik het prima om op die manier een familieverjaardag te vieren, beetje bijkletsen met wat hapjes en koffie vind ik geen enkel probleem
nee, dat klopt, die komt ook gewoon niet mee.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:10 schreef blow... het volgende:
[..]
Neef mark van 14 vindt er geen kut aan hoor.
Op kringverjaardagen zitten altijd wel een paar 14 jarigen hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:12 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
nee, dat klopt, die komt ook gewoon niet mee.
bij mij niet. Ik heb geen 14 jarigen in mijn omgeving. Ze zijn allemaal jonger dan 6 of ouder dan 25quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:19 schreef blow... het volgende:
[..]
Op kringverjaardagen zitten altijd wel een paar 14 jarigen hoor.
das mijn oma en die is liefquote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:21 schreef blow... het volgende:
Die 65+ers op kringverjaardagen zijn nog het ergste
Volgens mij heb jij echt redelijke kringverjaardagen, bij de verjaardagen waar ik dan heen moest vroeger zat niet anders.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:28 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Ik vind zatte moeders soms wel storend.
Die types die gaan vertellen hoeveel ze van iedereen houden en hoe fijn ze het allemaal wel niet vinden
deze man snapt hetquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:26 schreef Pharkus het volgende:
Ik verwachtte er zoveel van Gerriequote:Op zondag 24 maart 2013 14:23 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben morgen ook jarig en ik doe er ook zo min mogelijk aan.
Hier, dit:is het enige wat ik eraan doe op Fok.
Ja damn, nu heb ik er dus kennelijk zelfs al teveel aan gedaan.quote:
Beetje dom dat je dit hier nu vermeldt.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:23 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben morgen ook jarig en ik doe er ook zo min mogelijk aan.
Hier, dit:is het enige wat ik eraan doe op Fok.
Ik was subtiel de attention whore aan het uithangen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje dom dat je dit hier nu vermeldt.
Dacht ik wel, ja.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik was subtiel de attention whore aan het uithangen.
Nu maar hopen dat je morgen een verjaardagstopic krijgt.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik was subtiel de attention whore aan het uithangen.
Ik tel nu op jou, aangezien jij erover begint.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je morgen een verjaardagstopic krijgt.
Nee, na mijn subtiele vermelding heeft ook niemand 1tje aangemaakt.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik tel nu op jou, aangezien jij erover begint.
Dit kan niet serieus bedoeld zijn...quote:Op zondag 24 maart 2013 14:54 schreef Witchybitch het volgende:
bij mij is er op de verjaardag standaard
eigen gemaakte kwarktaart met vers fruit
eigen gemaakte appeltaart
en een eigen gemaakte amaretto- amandelcake
qua snacks
chips
nootjes
toastjes met salade, filet americain, brie
blokjes kaas, worst, komkommer, cherrytomaatjes, reepjes paprika
frituursnacks
zelfgemaakte balletjes gehakt met satesaus
salade met stokbrood
augurk gerold in boterhamworst
omeletrolletjes met smeerkaas en ham
meloen in parmaham gerold
gevulde eieren
wraprolletjes met zalm en roomkaas
voor degenen die blijven eten
heb ik of soep met salade en stokbrood
of eigengemaakte nasi met eigengemaakte gado gado en eigen gemaakte foe yong hai.
(nee ik ben geen indo, mijn moeder heeft het van een indo geleerd en ik weer van haar)
qua drank
bier
witte en rose wijn ( niemand van de familie of vrienden drinkt rood)
cola sinas seven up
beerenburg (dr is er 1 die wil dat altijd bij zijn bier)
rivella
voor de kleine kinderen ranja
koffie
thee (30 smaken)
red bull
dubbel friss
appelsap
sinaasappelsap
Da's wel erg laat, niet echt verantwoord ouderschap vriend.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:43 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Mijn dochter wordt dit jaar 8. Ze krijgt een stripper op haar verjaardag...
dan heb jij nog nooit een echte verjaardag meegemaakt.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dit kan niet serieus bedoeld zijn...
quote:Op zondag 24 maart 2013 14:54 schreef Witchybitch het volgende:
qua snacks
chips
nootjes
frituursnacks
salade met stokbrood
gevulde eieren
of eigengemaakte nasi met eigengemaakte gado gado en eigen gemaakte foe yong hai.
(nee ik ben geen indo, mijn moeder heeft het van een indo geleerd en ik weer van haar)
qua drank
bier
cola sinas seven up
rivella
koffie
thee (30 smaken)
red bull
dubbel friss
appelsap
sinaasappelsap
kun jij het beter dan?quote:
Zoveel spul, maar echte drank kopen ho maar.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:54 schreef Witchybitch het volgende:
qua snacks
chips
nootjes
frituursnacks
salade met stokbrood
gevulde eieren
qua drank
bier
cola sinas seven up
rivella
koffie
thee (30 smaken)
red bull
dubbel friss
appelsap
sinaasappelsap
Ze heeft wel Redbull. Standaard Nederlanders zeggen dan: "Te duur."quote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Zoveel spul, maar echte drank kopen ho maar.
als het niet gedronken wordt, blijf ik ermee zitten.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Zoveel spul, maar echte drank kopen ho maar.
Nou, dat zijn me nog eens ingrediënten voor een avondje gezelligheid. Tjonge.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:54 schreef Witchybitch het volgende:
qua snacks
chips
nootjes
frituursnacks
salade met stokbrood
gevulde eieren
qua drank
bier
cola sinas seven up
rivella
koffie
thee (30 smaken)
red bull
dubbel friss
appelsap
sinaasappelsap
True, ik vind het wel een mooie lijst, zou het zelf niet allemaal kopen (en maken), maar de enige sterke drank is jenever en dan niet eens ketel 1.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ze heeft wel Redbull. Standaard Nederlanders zeggen dan: "Te duur."
Je hebt een jaar lang om het allemaal op te drinken, dat moet wel lukken toch?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:36 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
als het niet gedronken wordt, blijf ik ermee zitten.
dus haal ik in huis wat iedereen drinkt
Ik vind het dan eerder jammer voor de gastvrouw/heer, dat ze de hele tijd bezig zijn met de catering e.d. in plaats van met het feest.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, dat zijn me nog eens ingrediënten voor een avondje gezelligheid. Tjonge.
alleen zodat je kunt zeggen dat je het zelf gemaakt hebtquote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
kun jij het beter dan?
ik doe tenminste nog moeite voor mijn gasten
Voor mij hoeft dat ook allemaal niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het dan eerder jammer voor de gastvrouw/heer, dat ze de hele tijd bezig zijn met de catering e.d. in plaats van met het feest.
Vooral die hoop drank.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat ook allemaal niet.
Gewoon wat simpele hapjes en een hoop drank maken het al vaak gezellig genoeg.
Gewoon bitterballen etc met een hoop koude drank.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat ook allemaal niet.
Gewoon wat simpele hapjes en een hoop drank maken het al vaak gezellig genoeg.
" Want zonder drank is het ook feest! "quote:Op zondag 24 maart 2013 15:44 schreef BozeHaas het volgende:
Was een jaar terug een keer op een feest zonder drank... wat een kut feest was dat zeg
Kringverjaardag van je tante?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:44 schreef BozeHaas het volgende:
Was een jaar terug een keer op een feest zonder drank... wat een kut feest was dat zeg
Een goede bodem heb ik tegenwoordig altijd wel nodig anders krijg ik last van mijn maag.quote:
Dat kan ik mij voorstellen. Een feest zonder drank is geen feest. En nee, je kunt het niet gezellig hebben zonder drank zoals sommige moraalridders en andere griezels weleens beweren.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:44 schreef BozeHaas het volgende:
"Maar de zelfgemaakte taart was wel erg lekker."quote:Op zondag 24 maart 2013 15:44 schreef BozeHaas het volgende:
Dit herken ik wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een goede bodem heb ik tegenwoordig altijd wel nodig anders krijg ik last van mijn maag.
In JNG is er ook zo'n topic, waar de TS vraagt wat voor drank hij allemaal moet inkopen voor z'n feest. Komer er een paar mensen zeggen, dat het ook heel gezellig kan zijn zonder drank en je het dan tenminste de volgende dag nog herinnert.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een goede bodem heb ik tegenwoordig altijd wel nodig anders krijg ik last van mijn maag.
[..]
Dat kan ik mij voorstellen. Een feest zonder drank is geen feest. En nee, je kunt het niet gezellig hebben zonder drank zoals sommige moraalridders en andere griezels weleens beweren.
Nee niet eens die vent was 21 ofzo, maar het was wel een kringverjaardagquote:
Klopt en zelf dronk hij nooit drank.. ''Drank is voor domme mensen'' zei diequote:Op zondag 24 maart 2013 15:46 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
" Want zonder drank is het ook feest! "
Dat je zoiets serieus bedenkt, dan heb je een saai leven
Was er maar taartquote:Op zondag 24 maart 2013 15:46 schreef Piye het volgende:
[..]
"Maar de zelfgemaakte taart was wel erg lekker."
Heeft ie wel een punt. Maar de dommeren hebben meer lolquote:Op zondag 24 maart 2013 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Klopt en zelf dronk hij nooit drank.. ''Drank is voor domme mensen'' zei die
quote:Op zondag 24 maart 2013 15:51 schreef Piye het volgende:
[..]
In JNG is er ook zo'n topic, waar de TS vraagt wat voor drank hij allemaal moet inkopen voor z'n feest. Komer er een paar mensen zeggen, dat het ook heel gezellig kan zijn zonder drank en je het dan tenminste de volgende dag nog herinnert.
Als ik hem was ging ik naar een kroeg, betaalde de eerste 2 rondjes. en nam wat hapjes mee, en vroeg of die daar in de frituur mogen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:51 schreef Piye het volgende:
[..]
In JNG is er ook zo'n topic, waar de TS vraagt wat voor drank hij allemaal moet inkopen voor z'n feest. Komer er een paar mensen zeggen, dat het ook heel gezellig kan zijn zonder drank en je het dan tenminste de volgende dag nog herinnert.
In JNG kan ik het me nog enigszins voorstellen, daar heb je naast de recalcitrante pubers ook nog van die 'schattige' brave figuurtjes zitten die zich nog niet losgemaakt hebben van dat 'burgerschapsideaal' zoals ze dat op school aangeleerd krijgen - dus drank als iets gevaarlijks zien.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Beetje detective spelen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het leukste vind ik altijd juist als je er weinig van herinnert, fragmentarisch met flashbacks. Vervolgens met anderen die weer andere flashbacks hebben zo de avond reconstrueren.
Precies ja. Enige nadeel is altijd dat op het moment van wakker worden ik altijd vrees dat ik iets vreselijks gênants heb gedaan.quote:
Meestal is dit de aanleiding voor het in de wereld gooien van onwaarschijnlijke indianenverhalen. Op de plekken waar het zwart is, moet er natuurlijk een mooi verhaal komen te staan.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het leukste vind ik altijd juist als je er weinig van herinnert, fragmentarisch met flashbacks. Vervolgens met anderen die weer andere flashbacks hebben zo de avond reconstrueren.
Ik werd een keer brak wakker in een cel met allemaal vage flashbacks, wat voelde ik me klote toen.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En na die realisatie op onderzoek uit gaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Precies ja. Enige nadeel is altijd dat op het moment van wakker worden ik altijd vrees dat ik iets vreselijks gênants heb gedaan.
Dit is ook wel herkenbaar jaquote:Op zondag 24 maart 2013 15:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Meestal is dit de aanleiding voor het in de wereld gooien van onwaarschijnlijke indianenverhalen. Op de plekken waar het zwart is, moet er natuurlijk een mooi verhaal komen te staan.
- VOLGENS MIJ HEB IK NOG MET DRIE KKLEKKERE CHICKS GEZOEND
- Ehh, ja bijna.
Vooral (variaties op) bovenstaande komt nogal vaak voor.
Ik ken het.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In JNG kan ik het me nog enigszins voorstellen, daar heb je naast de recalcitrante pubers ook nog van die 'schattige' brave figuurtjes zitten die zich nog niet losgemaakt hebben van dat 'burgerschapsideaal' zoals ze dat op school aangeleerd krijgen - dus drank als iets gevaarlijks zien.
Ja dat vind ik ook wel een goede zondagmiddag besteding. Al heb ik zelf niet heel veel moeite met het herinneren van wat er is gebeurd, dus vaak bevind ik me in de situatie, dat ik iemand anders vertel hoe het nou precies zat met hun vage flashback.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In JNG kan ik het me nog enigszins voorstellen, daar heb je naast de recalcitrante pubers ook nog van die 'schattige' brave figuurtjes zitten die zich nog niet losgemaakt hebben van dat 'burgerschapsideaal' zoals ze dat op school aangeleerd krijgen - dus drank als iets gevaarlijks zien.
En dan de week erop geconfronteerd worden, met wie die chicks nou echt waren.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Meestal is dit de aanleiding voor het in de wereld gooien van onwaarschijnlijke indianenverhalen. Op de plekken waar het zwart is, moet er natuurlijk een mooi verhaal komen te staan.
- Ehh, ja bijna.
Dat zullen later ook nooit echt hele leuke mensen meer worden. Gewoon al verpest door de opvoeding.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
GUILTYquote:Op zondag 24 maart 2013 15:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
- Ehh, ja bijna.
Meesten hier doen helemaal geen moeite. De frituurpan aan en een feestje in hun eentje.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:34 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
kun jij het beter dan?
ik doe tenminste nog moeite voor mijn gasten
Frituurpan aan icm koud bier ís feest.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:42 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Meesten hier doen helemaal geen moeite. De frituurpan aan en een feestje in hun eentje.
Op een echt goed feestje, geeft niemand een fuck om de taart. Je zei eerder in het topic "ze eten het toch op", maar dat doen ze dus ook als je zo'n taart van de supermarkt haalt. Een feestje moet wel leuk blijven, als jij het leuk vindt om eerst 3 taarten te staan maken moet je dat zeker doen, maar verwacht niet van iedereen datzelfde. Overigens betwijfel ik wel een beetje, dat jij zelf taarten staat te maken met je half uurtje. Laat je het niet gewoon stiekem aan je moeder over?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:42 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Meesten hier doen helemaal geen moeite. De frituurpan aan en een feestje in hun eentje.
Haar moeder haalt ze uit de supermarkt en neemt ze gewoon op een mooi bord mee.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Op een echt goed feestje, geeft niemand een fuck om de taart. Je zei eerder in het topic "ze eten het toch op", maar dat doen ze dus ook als je zo'n taart van de supermarkt haalt. Een feestje moet wel leuk blijven, als jij het leuk vindt om eerst 3 taarten te staan maken moet je dat zeker doen, maar verwacht niet van iedereen datzelfde. Overigens betwijfel ik wel een beetje, dat jij zelf taarten staat te maken met je half uurtje. Laat je het niet gewoon stiekem aan je moeder over?
Even snel in de magnetron zodat het lijkt alsof ie net uit de oven komt.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:48 schreef blow... het volgende:
[..]
Haar moeder haalt ze uit de supermarkt en neemt ze gewoon op een mooi bord mee.
Het gaat me niet om wat je allemaal op die verjaardag neerzet, het gaat me om het feit dat je een standaard boodschappenlijst / bakplan hebt voor iedere verjaardag.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:30 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
dan heb jij nog nooit een echte verjaardag meegemaakt.
t is feest, dus uitgebreid snacken en drinken hoort daarbij.
en omdat ik altijd zo'n 30, 40 man over de vloer krijg heb je variatie nodig
Ik geef alleen maar aan met dat half uur dat je niet veel tijd kwijt hoeft te zijn om zelf een taart te maken. Dat betekent niet dat ik een half uurtje over mijn verjaardagstaart doe. Ook al een keer eerder gezegd dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Op een echt goed feestje, geeft niemand een fuck om de taart. Je zei eerder in het topic "ze eten het toch op", maar dat doen ze dus ook als je zo'n taart van de supermarkt haalt. Een feestje moet wel leuk blijven, als jij het leuk vindt om eerst 3 taarten te staan maken moet je dat zeker doen, maar verwacht niet van iedereen datzelfde. Overigens betwijfel ik wel een beetje, dat jij zelf taarten staat te maken met je half uurtje. Laat je het niet gewoon stiekem aan je moeder over?
uiteraard.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Even snel in de magnetron zodat het lijkt alsof ie net uit de oven komt.
Succes met je half uur taart.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:50 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan met dat half uur dat je niet veel tijd kwijt hoeft te zijn om zelf een taart te maken. Dat betekent niet dat ik een half uurtje over mijn verjaardagstaart doe. Ook al een keer eerder gezegd dit.
Een half uur is gewoon erg optimistisch. Vooral aangezien jij vindt dat mensen die nog nooit eerder een taart hebben gemaakt, dat dus wel moeten gaan doen. Als er dan ook nog eens zoveel mensen komen dat je niet genoeg hebt aan 1 taart, ben je nog langer bezig. En dan moet je ook nog eens alles opruimen voor de gasten komen. Niet iets waar iedereen zin in heeft op zijn/haar verjaardag.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:50 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan met dat half uur dat je niet veel tijd kwijt hoeft te zijn om zelf een taart te maken. Dat betekent niet dat ik een half uurtje over mijn verjaardagstaart doe. Ook al een keer eerder gezegd dit.
En als de rest van de straat een petitie voor je uitzetting heeft gestart.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Een verjaardagsfeestje is natuurlijk alleen succesvol wanneer er nieuwe tapijten zijn gelegd en de marktwaarde van het meubilair met de helft is gedaald.
En iemand op het bed van haar moeder een natte vinger heeft gehaald bij het 15-jarige buurmeisje.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:13 schreef Piye het volgende:
[..]
En als de rest van de straat een petitie voor je uitzetting heeft gestart.
is dit hypothetisch? Anders, pics!quote:Op zondag 24 maart 2013 17:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
En iemand op het bed van haar moeder een natte vinger heeft gehaald bij het 15-jarige buurmeisje.
Bij de banketbakker koop ik toch een lekkerdere taart vlaai dan ik in een halfuurtje zelf zou maken.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:50 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Kies nieuwe vrienden. Ik had er graag wat van geprobeerd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Taart zelf maken is duurder. Ik had gisteren bosvruchtencheesecake gemaakt, lekkere pittige nootjes, olijven, pepers met roomkaas, zelfgemaakte eiersalade, brie, kruidenboter en stokbroodjes pesto/mozzarella/tomaat en niemand wilde want zat zgn vol van hun avondeten. Zit ik hier met n volle koelkast voor mezelf
Zolang het maar niet een vlaai is met een bodem van karton. Dat is de hele reden dat ik geen vlaaien meer eetquote:Op zondag 24 maart 2013 17:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bij de banketbakker koop ik toch een lekkerdere taart vlaai dan ik in een halfuurtje zelf zou maken.
Psst, de onderkant van de doos moet er ook afquote:Op zondag 24 maart 2013 17:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang het maar niet een vlaai is met een bodem van karton. Dat is de hele reden dat ik geen vlaaien meer eet.
Kan ik cheesecake bestellen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom er in Nederland zo'n liefde is voor vlaai. Taarten zijn zoveel beter.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zolang het maar niet een vlaai is met een bodem van karton. Dat is de hele reden dat ik geen vlaaien meer eet.
Oh, zou dat het zijn?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:23 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Psst, de onderkant van de doos moet er ook af
Ik begrijp het ook niet. Ze zullen wel alternatief willen zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom er in Nederland zo'n liefde is voor vlaai. Taarten zijn zoveel beter.
Slagroomtaarten kunnen best lekker zijn hoor. Als je het fatsoenlijk laat ontdooien en niet bevroren opeet zoals jij vermoedelijk gedaan hebt.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:30 schreef blow... het volgende:
Kwartktaart![]()
Cheesecake![]()
Mon chou![]()
Appeltaart![]()
Vlaai![]()
Slagroomtaart![]()
![]()
Ik vind slagroomtaart echt zo'n goedkope vieze, bevroren kindertaart.
Ook ontdooid vind ik ze niet echt lekker.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Slagroomtaarten kunnen best lekker zijn hoor. Als je het fatsoenlijk laat ontdooien en niet bevroren opeet zoals jij vermoedelijk gedaan hebt.
Of uit Limburg komenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, zou dat het zijn?.
[..]
Ik begrijp het ook niet. Ze zullen wel alternatief willen zijn.
Of gewoon helemaal niet invriezen. Wat toch wel een argument is voor TS.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Slagroomtaarten kunnen best lekker zijn hoor. Als je het fatsoenlijk laat ontdooien en niet bevroren opeet zoals jij vermoedelijk gedaan hebt.
Ik woon in Zuid-Holland en hier houden ze ook nogal van vlaai. Komt meestal bij de multivlaai vandaan inderdaad. Maar het is dus niet zo, dat mensen buiten Limburg vlaai niet lekker vinden. Ik vind het ook best lekker hoor, maar taart is beter.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Of uit Limburg komenHier is vrij weinig alternatief aan vlaai en dat het buiten Limburg niet lekker gevonden wordt kan ik best begrijpen, want als je een vlaai uit de supermarkt of bij de multi-vlaai koopt dan krijg je ook gewoon rommel.
Zelfgebakken vlaaien of die van de banketbakker zijn echt heerlijk - vind ik. Taart kan best lekker zijn, maar dan moet het niet zo'n afschuwelijke fondanttaart zijn die de vrolijke huisvrouwen nu constant menen te moeten maken. Of een diepvriestaartook niet veel aan
Komt wel meisje. Sterk blijvenquote:
Niet alleen het eten, maar ook de gezelligheid natuurlijk. Maar daarom kun je wel moeite doen voor het eten en de drankjes. Bij mij vreten sommigen echt en bij hun is er niks fatsoenlijks te eten of te drinken.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Een half uur is gewoon erg optimistisch. Vooral aangezien jij vindt dat mensen die nog nooit eerder een taart hebben gemaakt, dat dus wel moeten gaan doen. Als er dan ook nog eens zoveel mensen komen dat je niet genoeg hebt aan 1 taart, ben je nog langer bezig. En dan moet je ook nog eens alles opruimen voor de gasten komen. Niet iets waar iedereen zin in heeft op zijn/haar verjaardag.
Je gaat nu trouwens maar in op 1 ding uit m'n post, terwijl dat eigenlijk meer een bijzaak was. Ik vraag me vooral af of jij de geslaagdheid van een feestje beoordeelt op wat voor hapjes er zoal zijn neergezet?
Kwarktaart is makkelijk en lekker.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:30 schreef blow... het volgende:
Kwartktaart![]()
Cheesecake![]()
Mon chou![]()
Appeltaart![]()
Vlaai![]()
Slagroomtaart![]()
![]()
En voor een 60's themed party kun je altijd nog een ander cakeje doenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:30 schreef blow... het volgende:
Kwartktaart![]()
Cheesecake![]()
Mon chou![]()
Appeltaart![]()
Vlaai![]()
Slagroomtaart![]()
![]()
Tsja je haalt en maakt het toch zodat mensen het kunnen eten? Doel geslaagd dus. Dat iemand anders minder moeite wil doen, moet je maar gewoon accepteren vind ik. Dit soort zaken zijn geen wisselwerking. Dat jij alles uit de kast haalt om een goede gastvrouw te zijn, maakt nog niet dat een ander hetzelfde moet doen. Als je zo redeneert, kan je beter zelf stoppen met moeite doen, want anders ga je nog vaak teleurgesteld worden.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:39 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Niet alleen het eten, maar ook de gezelligheid natuurlijk. Maar daarom kun je wel moeite doen voor het eten en de drankjes. Bij mij vreten sommigen echt en bij hun is er niks fatsoenlijks te eten of te drinken.
Klopt.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:44 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Kwarktaart is makkelijk en lekker.
Als ze dat verwacht moet ze nog heel veel leren.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Tsja je haalt en maakt het toch zodat mensen het kunnen eten? Doel geslaagd dus. Dat iemand anders minder moeite wil doen, moet je maar gewoon accepteren vind ik. Dit soort zaken zijn geen wisselwerking. Dat jij alles uit de kast haalt om een goede gastvrouw te zijn, maakt nog niet dat een ander hetzelfde moet doen. Als je zo redeneert, kan je beter zelf stoppen met moeite doen, want anders ga je nog vaak teleurgesteld worden.
Idd. Gooi zelf altijd een zakkie chips op tafel, later word er toch doner gehaald ofzoquote:Op zondag 24 maart 2013 18:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Tsja je haalt en maakt het toch zodat mensen het kunnen eten? Doel geslaagd dus. Dat iemand anders minder moeite wil doen, moet je maar gewoon accepteren vind ik. Dit soort zaken zijn geen wisselwerking. Dat jij alles uit de kast haalt om een goede gastvrouw te zijn, maakt nog niet dat een ander hetzelfde moet doen. Als je zo redeneert, kan je beter zelf stoppen met moeite doen, want anders ga je nog vaak teleurgesteld worden.
Dit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:26 schreef Pharkus het volgende:
Je bent 18, dusquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:48 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
Ik ben boven de 18, dat jij je gedraagt als een 16 jarige met je reacties.
Misschien moet jij dan niet zo veel moeite in jóúw feestje stekenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:39 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Niet alleen het eten, maar ook de gezelligheid natuurlijk. Maar daarom kun je wel moeite doen voor het eten en de drankjes. Bij mij vreten sommigen echt en bij hun is er niks fatsoenlijks te eten of te drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |