Jij hebt dus duidelijk nog nooit een taart from scratch gemaakt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:23 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
En de taart maken kost je ongeveer een half uur.
Je leeft nog!quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk nog nooit een taart from scratch gemaakt.
Losgaan gaan we daarna tijdens het uitgaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:25 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Och meid wat een struggles. Klinkt trouwens wel als bruut losgaan, die feestjes van jou. Borrelnootjes, taart en cola. Jottem!
en dan heb je een taart van niks..quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:23 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
En de taart maken kost je ongeveer een half uur. Het is dus goedkoper en veel lekkerder.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:25 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Och meid wat een struggles. Klinkt trouwens wel als bruut losgaan, die feestjes van jou. Borrelnootjes, taart en cola. Jottem!
Waarschijnlijk zitten de ouders erbijquote:
Bereiding kost je een half uur. En ik heb het over een simpele taart.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hebt dus duidelijk nog nooit een taart from scratch gemaakt.
Ja dan gaan jullie met zijn allen sjoelen bij de buurvrouw? En als het echt heel gek gaat drink je misschien een tweede glas wijn?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:35 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Losgaan gaan we daarna tijdens het uitgaan.
O, je wil dus niet echt moeite doen voor je feestje.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:36 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Bereiding kost je een half uur. En ik heb het over een simpele taart.
In de plaatselijke disco tijdens een alcoholvrije avond voor kinderen onder de 16 zekerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:35 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Losgaan gaan we daarna tijdens het uitgaan.
Doe er wat aan dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
In de plaatselijke disco tijdens een alcoholvrije avond voor kinderen onder de 16 zeker![]()
Lekker los met z'n allen in een hoekje zo veel mogelijk berichtjes versturen op je BB hoe gezellig het wel niet is![]()
Mensen als TS zouden nooit meer jarig mogen zijn.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O, je wil dus niet echt moeite doen voor je feestje.
Jawel ik geef alleen aan hoe lang je met een simpele taart bezig kunt zijn die 10x beter is dan kant en klaar en ook nog eens goedkoper.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O, je wil dus niet echt moeite doen voor je feestje.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:26 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon een frituurpan aan en genoeg koud bier.
Klinkt alsof nooit iemand op jouw feestjes komt dat je zo reageert.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
In de plaatselijke disco tijdens een alcoholvrije avond voor kinderen onder de 16 zeker![]()
Lekker los met z'n allen in een hoekje zo veel mogelijk berichtjes versturen op je BB hoe gezellig het wel niet is![]()
Mensen als TS zouden nooit meer jarig mogen zijn.
Was voor boven de 18, dus er kwam inderdaad niemand uit jouw leeftijdscategorie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:43 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Klinkt alsof nooit iemand op jouw feestjes komt dat je zo reageert.
Voorbereiden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:41 schreef female81 het volgende:
Een taart in een half uur kunnen bakken klinkt trouwens wel erg als kant en klare taartmix waar weinig meer bij hoeft dan water.
Kan je er beter eentje écht kant en klaar kopen, die op z'n minst redelijk smaakt.
Ik ben boven de 18, dat jij je gedraagt als een 16 jarige met je reacties.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Was voor boven de 18, dus er kwam inderdaad niemand uit jouw leeftijdscategorie.
Als je dat niemand noemt
Denk je dat echt iemand een neuk geeft om die taart of heb je die cupcakes die er ook bij zijn samen gebakken met de friendzone?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:48 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Voorbereiden.
[..]
Ik ben boven de 18, dat jij je gedraagt als een 16 jarige met je reacties.
Dat verwarren mensen nogal eens met echt zelf maken ja. Zal ook wel uit een pakje komen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:41 schreef female81 het volgende:
Een taart in een half uur kunnen bakken klinkt trouwens wel erg als kant en klare taartmix waar weinig meer bij hoeft dan water.
Kan je er beter eentje écht kant en klaar kopen, die op z'n minst redelijk smaakt.
Ja, anders zou het niet opgegeten worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Denk je dat echt iemand een neuk geeft om die taart of heb je die cupcakes die er ook bij zijn samen gebakken met de friendzone?
Nee dat willen jullie doen geloven.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat verwarren mensen nogal eens met echt zelf maken ja. Zal ook wel uit een pakje komen.
Je hebt de komende paar dagen wel iets extra lekkers als ontbijt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Taart zelf maken is duurder. Ik had gisteren bosvruchtencheesecake gemaakt, lekkere pittige nootjes, olijven, pepers met roomkaas, zelfgemaakte eiersalade, brie, kruidenboter en stokbroodjes pesto/mozzarella/tomaat en niemand wilde want zat zgn vol van hun avondeten. Zit ik hier met n volle koelkast voor mezelf
ik vraag me best vaak af hoe het anders zou moeten als je familie hebt als oma's en kleine kinderen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:28 schreef MichaelScott het volgende:
Klinkt als een leuke kringverjaardag().
die augurken zijn wel lekker, maar dan liever boterhamworst.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:10 schreef CaptainCookie het volgende:
TS is gelukkig niet te beroerd om plakjes worst, komkommer en blokjes kaas te snijden.
Heb jij ook van die augurken met een plakje ham er omheen?
voor de kadootjes uiteraardquote:
dat vinden mensen dus zelf taart bakken. Ts denkt dat daar verschil in zit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 11:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat verwarren mensen nogal eens met echt zelf maken ja. Zal ook wel uit een pakje komen.
bier haal je meestal lauw...quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:11 schreef blow... het volgende:
Waarom zou je moeite doen voor een taart als iedereen het toch wel vreet en lekker vindt. Als je het niet lekker vindt neem je maar niet. Klinkt als een leuke kringverjaardag btw. Gewoon frituur aan, genoeg snacks en genoeg koud bier.
Wat ik dan wel weer een terechte klacht zou vinden is als mensen die kringverjaardagendoen maar 1 kratje lauw bier halen.
een kratje bier halen en het dan lauwwarm laten worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:13 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
bier haal je meestal lauw...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |