que??quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:29 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, net nieuwe hoge vaart spatoes gekocht. Mocht na ruim drie jaar wel weer eens
Hoge vaart spatoes, jonguhquote:
Ik merkte dat ze minder steun en vering gaven. Navraag leerde mij dat het rubber veranderd van chemische samenstelling waardoor sommige delen harder en anderen zachter worden. En omdat ik nogal snel hardloop blessures oploop merkte ik dat vrij snelquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:37 schreef Erasmo het volgende:
Ik loop nog steeds op de baas verstrekte
Dat roep ik al jaren; dat sporten ongezond is. Maar ja, het is ook wel lekker na een dag hard werken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:41 schreef Erasmo het volgende:
Zie je wel dat hardlopen slecht voor je is
Ik ga liever fietsen of iets dergelijks, hardlopen is echt killing voor je knieën.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat roep ik al jaren; dat sporten ongezond is. Maar ja, het is ook wel lekker na een dag hard werken.
Nee manquote:
Ja, maar je moet wel een bepaald minimum kunnen lopen. Er was iets met één of andere test; ik weet het niet meer zo goed.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ga liever fietsen of iets dergelijks, hardlopen is echt killing voor je knieën.
Pfff dcpquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee man
[..]
Ja, maar je moet wel een bepaald minimum kunnen lopen. Er was iets met één of andere test; ik weet het niet meer zo goed.
Niet, maar hoe vaak loop je nou hard aan boord in de praktijk? Ook nooit, dan weet je zeker dat je vroeg of laat moeilijk hard valt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Pfff dcpHoe kun je nou voor de coopertest trainen op een schip
Ik weet er alles vanquote:
he hequote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff gegoogled, sportschoenen dus
Welke? En hoeveel kostte het je?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet er alles van![]()
Voor het vloot personeel zou een andere conditietest meer op zijn plaats zijn, vind ik.
[..]
he he
Hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:54 schreef Erasmo het volgende:
Daarom zak ik ook ieder jaar uit principe
Dat kan ik best zeggen, maar ze zijn op mijn 'loopje' e.d. afgestemd. Dus jij hebt er niets aanquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Welke? En hoeveel kostte het je?
Ik heb er idd niks aan, want ik sport gewoonweg nietquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Haha
[..]
Dat kan ik best zeggen, maar ze zijn op mijn 'loopje' e.d. afgestemd. Dus jij hebt er niets aan
Ach, een antikast is tenslotte ook een kastquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb er idd niks aan, want ik sport gewoonweg niet
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, een antikast is tenslotte ook een kast
Heh, dat duurt nog wel ff ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zodra je niet meer in die bus van je past moet je je zorgen gaan maken
Heb je al een reserveband? En echte koplampen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heh, dat duurt nog wel ff ja.
Aan lichaamsbeweging kom ik echter wel, tig keer die trappen op en af, en voor werk 500+ keer in en uitstappen uit de auto, en wegsprinten voor honden
Reserveband niet, wel die philips night vision laten inbouwenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Heb je al een reserveband? En echte koplampen?
Was wel de moeite en kosten waard, of niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Reserveband niet, wel die philips night vision laten inbouwen
Flink verschil ja.
Betaalde ¤42 voor een setje lampen, en gratis montage bij de Ford dealer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Was wel de moeite en kosten waard, of niet?
Klopt inderdaad, is bijna twee keer verder dan normaal. Wacht maar tot je in het donker rijdt, dan weet je niet wat je ziet. Borden lichten veel eerder en feller op, en de berm aan de rechterkant is ook goed verlicht ineens. En de rijbaan aan de linkerkant wordt minimaal verlicht.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Betaalde ¤42 voor een setje lampen, en gratis montage bij de Ford dealer.
Lotusss merkte het verschil ook. Lightbeam reikt stukken verder.
Daarom dus, Lotusss viel het verleden week op toen ze in het donker terugreed na een vergadering bij de voetbalvereniging waar ze vrijwilligster is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, is bijna twee keer verder dan normaal. Wacht maar tot je in het donker rijdt, dan weet je niet wat je ziet. Borden lichten veel eerder en feller op, en de berm aan de rechterkant is ook goed verlicht ineens. En de rijbaan aan de linkerkant wordt minimaal verlicht.
Welcomequote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom dus, Lotusss viel het verleden week op toen ze in het donker terugreed na een vergadering bij de voetbalvereniging waar ze vrijwilligster is.
Goede tip van je, thanks
Ahh, nu we het er over hebben, mijn waggel rijdt 1 op 9km (gemiddeld verbruik, stads- en snelweg), denk je dat chiptuning daar wat aan kan veranderen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
WelcomeMocht je iets willen weten over je waggel dan weet je me te vinden
Nee, ik denk van niet. Ik ben van mening dat je die extra PK's en NM's toch gaan gebruiken, waardoor je verbruik onderaan de streep niet lager zal worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, nu we het er over hebben, mijn waggel rijdt 1 op 9km (gemiddeld verbruik, stads- en snelweg), denk je dat chiptuning daar wat aan kan veranderen?
Dat dacht ik al. Ben tevree met m'n waggel, rijdt meer dan uitstekend, dus geen gezeik eraan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik denk van niet. Ik ben van mening dat je die extra PK's en NM's toch gaan gebruiken, waardoor je verbruik onderaan de streep niet lager zal worden.
Ook dat, en je slijtage stijgt. Niet bij elk blok evenveel, maar toch, je zal er wel meer onderhoud aan moeten plegen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Ben tevree met m'n waggel, rijdt meer dan uitstekend, dus geen gezeik eraan.
Met dat chiptunen verlies ik ook mijn garantie btw.
Minder onderhoud = minder kosten, dus laten we het zo maar.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook dat, en je slijtage stijgt. Niet bij elk blok evenveel, maar toch, je zal er wel meer onderhoud aan moeten plegen.
Een winterband als reserve? hmm, ik ben er niet zeker van of dat zo'n goed idee is.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Minder onderhoud = minder kosten, dus laten we het zo maar.
Maar die night vision, die blijft!!!!
Volgende week winterbanden eraf, en van eentje wil ik een velg eronder doen, dat kan dan dienen als reserve.
For the time being als we weer in NL zijn. Beter dan dat spuit kit gedoe.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een winterband als reserve? hmm, ik ben er niet zeker van of dat zo'n goed idee is.
Mijn boerenverstand zei het volgende: Je bent in de winter beter af met één goede normale band dan in de zomer met een winterband. En als je die normale band dan niet op je aangedreven as schroeft dan is het prima om met een aangepaste rijstijl in sneeuw/gladde condities een garage te bereiken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
For the time being als we weer in NL zijn. Beter dan dat spuit kit gedoe.
Ik weet het niet hoor.
Wat lijkt jou de beste optie?
Hmmmm, nu ja, ik zie wel ff. 5 zomertbanden en 4 winderbanden dus beste optie.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn boerenverstand zei het volgende: Je bent in de winter beter af met één goede normale band dan in de zomer met een winterband. En als je die normale band dan niet op je aangedreven as schroeft dan is het prima om met een aangepaste rijstijl in sneeuw/gladde condities een garage te bereiken.
Een winterband slijt zoveel harder in de zomer + in de regen en droge condities heb ik liever normale banden eronder. Winterbanden alleen in sneeuw en bij gladheid.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmmm, nu ja, ik zie wel ff. 5 zomertbanden en 4 winderbanden dus beste optie.
Maar thanks voor meedenken nu ff naar de supermarkt.
Ik zou er eerder wat ledervet op doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:55 schreef jitzzzze het volgende:
Totaal andere vraag: ik heb een zwart leren telefoonhoes, kan je die ook poetsen met de kiwi?
Dat kan natuurlijkmaar heb je er ook iets aan?
Dat is misschien beter, kiwi geeft altijd wat af.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 20:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zou er eerder wat ledervet op doen.
Ohh, was jij dat, dacht dat het de kat wasquote:Op zondag 24 maart 2013 10:01 schreef jitzzzze het volgende:
Lekker windje hé? Zal ik er nog 1 laten?
quote:Op zondag 24 maart 2013 10:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, was jij dat, dacht dat het de kat was
Dit kijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen vandaag? Dingen in huis of dingen aan de auto?
Dat is wel leuk, maar ik moet ook gewoon nog dingen doen. Er staan meerdere klussen op me te wachten.quote:
Doe dan de meest prioritaire klus. Dan relaxen, vette bek halen, en weer relaxen.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, maar ik moet ook gewoon nog dingen doen. Er staan meerdere klussen op me te wachten.
Het heeft beiden geen bijzondere prioquote:Op zondag 24 maart 2013 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe dan de meest prioritaire klus. Dan relaxen, vette bek halen, en weer relaxen.
Afgeschrevenquote:Op zondag 24 maart 2013 10:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoe staat het btw met je project Cruise Control?
Wat moet er gebeuren aan het huis en wat aan de auto?quote:Op zondag 24 maart 2013 10:35 schreef jitzzzze het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen vandaag? Dingen in huis of dingen aan de auto?
Wat plintjes maken en de gang geschikt maken voor doorgang met een kinderwagen. In de auto nieuwe matten + bevestigingen aan de vloer en een nieuw luchtroostertje (maar daarvoor moet eerst de radio eruit en ben die platte dingetjes daarvan kwijtquote:Op zondag 24 maart 2013 11:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren aan het huis en wat aan de auto?
Maar dat moet met een kleine schroevendraaier toch ook wel lukken?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:33 schreef Erasmo het volgende:
Die platte dingetjes kun je trouwens bij iedere sloop halen voor een zacht prijsje.
Kan maar ik zou het niet doen, haastige spoed is zelden goed.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat moet met een kleine schroevendraaier toch ook wel lukken?
Ja, dat zit wel goed. Elke twee weken intensief poetsen. Maar ik begrijp net dat de plintjes prio hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kan maar ik zou het niet doen, haastige spoed is zelden goed.
Ik zou gewoon lekker de matjes erin doen en daarna alles ff deepcleanen.
Goede vraag, naast je eigen inkomen moet je ook als geregistreerde webshop daarover aangifte doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:44 schreef 026Remco het volgende:
Nu je het er toch over hebt ER, weet jij toevallig hoe het belastingtechnisch zit als ik naast mn werk een kleine webshop wil openen?
Maar de winst die ik uit die onderneming vervolgens uitkeer aan mezelf, moet ik daar dan nog een keer inkomstenbelasting over betalen?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goede vraag, naast je eigen inkomen moet je ook als geregistreerde webshop daarover aangifte doen.
Omdat je volgens de wet ondernemer bent.
Als webshop moet je elk kwartaal aangifte doen naast de jaaraangifte.
dat weet ik dus niet, Lotusss springt nu ff bijquote:Op zondag 24 maart 2013 12:02 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Maar de winst die ik uit die onderneming vervolgens uitkeer aan mezelf, moet ik daar dan nog een keer inkomstenbelasting over betalen?
Al sla je me dood. Daar zitten we nog lang niet aan. En verder: de belastingtelefoonquote:Op zondag 24 maart 2013 12:02 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Maar de winst die ik uit die onderneming vervolgens uitkeer aan mezelf, moet ik daar dan nog een keer inkomstenbelasting over betalen?
Daar zal ik van de week eens even mee gaan bellenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Daar zitten we nog lang niet aan. En verder: de belastingtelefoon
Whehe, dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 24 maart 2013 12:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, aangifte inkomstenbelasting gaat niet lukken. Digid vergeten
Hoevaak gebruik je dat nou? Logisch als ze je een username plus onmogelijk wachtwoord van je verlangen.quote:
toevallig vorige week een nieuwe aangevraagdquote:Op zondag 24 maart 2013 12:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, aangifte inkomstenbelasting gaat niet lukken. Digid vergeten
Ik gebruik het nooit. Twee keer per jaar is veel.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoevaak gebruik je dat nou? Logisch als ze je een username plus onmogelijk wachtwoord van je verlangen.
Ik bel de BD morgen wel ff voor uitstel
1 keer per 2 jaar in mijn geval (oude situatie), niet gek dat je dat dan niet meer weet.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik gebruik het nooit. Twee keer per jaar is veel.
Ha, jou heb ik ff nodig:quote:Op zondag 24 maart 2013 13:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
toevallig vorige week een nieuwe aangevraagd
Nopequote:Op zondag 24 maart 2013 13:42 schreef Eraser127 het volgende:
heb je toch gewoon in een map ziten ofzo bij je administratie?
Gelukkig is die inmiddels ook alweer grotendeels vervangen door andere nummers..quote:Op zondag 24 maart 2013 13:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn RegNR weet ik nog wel, dus ik ben niet seniel
Nou ja, dat is toch best een specifieke locatie?quote:Op zondag 24 maart 2013 14:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Overzichtelijk gerarchiveerd in die ene stapel in die ene hoek?
Ja, en als dan uiteindelijk iemand struikelt over die typhuszooi hem de huid volschelden omdat jouw systeem in de war is.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, dat is toch best een specifieke locatie?
Inderdaad, want ondanks dat het niet zo lijkt zit er wel degelijk een structuur en een systeem in die stapelquote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, en als dan uiteindelijk iemand struikelt over die typhuszooi hem de huid volschelden omdat jouw systeem in de war is.
Nee laufen. En natuurlijk zijn er werkzaamheden op mijn trajectquote:Op zondag 24 maart 2013 17:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehe dat is kut ja. En dan vanaf het station fietsen?
Dat is nog best een eindje. Kan je geen taxi nemen met nog een paar, je bent vast niet de enige in die trein.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee laufen. En natuurlijk zijn er werkzaamheden op mijn traject
Meestal regel ik wel wat met andere mensen op het station ja, maar als het lekker weer is vind het ook niet erg om te lopen.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is nog best een eindje. Kan je geen taxi nemen met nog een paar, je bent vast niet de enige in die trein.
Maar dat is het nou niet bepaald. Ik ben wel blij dat ik elke dag naar huis kan.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Meestal regel ik wel wat met andere mensen op het station ja, maar als het lekker weer is vind het ook niet erg om te lopen.
Eeuh nee. Zie ik niet vanmorgen dat ik 10 uur per week in de auto zit?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:52 schreef Erasmo het volgende:
Ja dan woon je in de buurt van Den Helder, dat is pas kansloos
Ik had het ook niet gezien.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeuh nee. Zie ik niet vanmorgen dat ik 10 uur per week in de auto zit?
Wauwquote:Op zondag 24 maart 2013 19:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat boeit me dan weer niets.
Beide keren had ik het tegen Erasmo.
Ja ik weet het, ik ben geweldigquote:
quote:
Andere kant van de dijk?quote:Op zondag 24 maart 2013 17:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeuh nee. Zie ik niet vanmorgen dat ik 10 uur per week in de auto zit?
Nogal ja, heb een nummertje moeten trekken om te posten.quote:
Bokkepootjesquote:Op maandag 25 maart 2013 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
Gelukkig is er nog koffie en zijn er nog bokkenpootjes
Best een lekker ontbijt, en als je ze zou ompakken in een broodtrommel ook leuk voor in de matszak.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bokkepootjes
Dat is lang geleden dat ik die gegeten heb
Bastognes van Lu zijn ook prima te eten.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Best een lekker ontbijt, en als je ze zou ompakken in een broodtrommel ook leuk voor in de matszak.
Ja, en in het veld of op zee ook gewoon goed voor je.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bastognes van Lu zijn ook prima te eten.
Net als een amandelstaaf, ook prima. Nam ik wel eens mee in de matszak.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en in het veld of op zee ook gewoon goed voor je.
Zozo, klinkt als een leuke houtsnipquote:Op zondag 24 maart 2013 14:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo dat zit er ook weer op. Lekker 3 dagen met COVO gestoeid. Gisteren boven een mooie maquette op de weerterheide mijn eerste bevelsuitgifte gedaan.
Met een busje naar schoolquote:Op maandag 25 maart 2013 09:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
zekers, zo even met het busje naar school
In de ochtend??quote:Op maandag 25 maart 2013 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Zodadelijk maar eens wat frikandellen in het vet gooien
Koud niet nee, maar eenmaal uit het vet wel.quote:
Nee man, sowieso in de ochtend frituur is verschrikkelijk, net zoals pizza ofzoquote:Op maandag 25 maart 2013 10:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Koud niet nee, maar eenmaal uit het vet wel.
pffffff.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee man, sowieso in de ochtend frituur is verschrikkelijk, net zoals pizza ofzo
Ik heb het niet over een bak patat, dikkertje.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alsof de sgt je een bak patat geeft tijdens bivak
Wie is hier nou het dikkertje die in de ochtend frituur eetquote:Op maandag 25 maart 2013 10:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een bak patat, dikkertje.
Over frikandellen die opgevoerd worden voor een goed ontbijt.
Oude gewoontes ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wie is hier nou het dikkertje die in de ochtend frituur eet
De hele dag door frikandellen?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oude gewoontes ja.
Zoals gezegd, wen er maar vast aan, want dat is misschien het enige eten wat je die dag krijgt.
Leer eens lezen man!!quote:
Ahh datquote:
BB zit TWD te kijkenquote:Op maandag 25 maart 2013 11:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh dat![]()
BB snapt het niet, of wil het niet snappen.
Zur alten Postquote:Op maandag 25 maart 2013 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
@Cobra, hoe heette dat Duitse kilo restaurant ook alweer? Ben de naam vergeten
Ahh die jaquote:
Ah, je gaat voor de herkansing.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh die ja
Ben wat aan het plannen om daar weer heen te gaan.
Hamburger van 1 kilo te verorberen.
Yepquote:
lunchquote:Op maandag 25 maart 2013 11:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh dat![]()
BB snapt het niet, of wil het niet snappen.
Zolang je het bij brood, soep en frituur houdt is het prima eten. Niets mis mee.quote:
Kan me de koffie van Paresto nog zéér goed herinneren. Lotusss had een bakkie koffie besteld op de Oranje Kazerne, was meer warm water met een bruin kleurtje eraan. En de blauwe hap was ook om weg te smijten.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zolang je het bij brood, soep en frituur houdt is het prima eten. Niets mis mee.
De warme maaltijd verschilt per locatie, maar over het algemeen is dat ook prima.
quote:
Sprak de 'man' die zich de hele dag door aanstelt om alles wat los en vast zitquote:
Er is een hoop veranderd sindsdien.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan me de koffie van Paresto nog zéér goed herinneren. Lotusss had een bakkie koffie besteld op de Oranje Kazerne, was meer warm water met een bruin kleurtje eraan. En de blauwe hap was ook om weg te smijten.
Nou, wees er trots opquote:Op maandag 25 maart 2013 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Wie stelt zich aan? Jij, want je tedere maagje kan geen frituur verwerken in de ochtend
Juistquote:Op maandag 25 maart 2013 11:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sprak de 'man' die zich de hele dag door aanstelt om alles wat los en vast zit
[..]
Er is een hoop veranderd sindsdien.
Goed planquote:Op maandag 25 maart 2013 11:54 schreef Thaboel het volgende:
Heb alweer 2 heerlijke broodjes biefstuk op!
oh en dat van je abon sapi zou ik echt niet weten. Moeders wist het ook niet.quote:
Big shame. Abon Sapi zou je moeke moeten kennen:quote:Op maandag 25 maart 2013 14:53 schreef Thaboel het volgende:
[..]
oh en dat van je abon sapi zou ik echt niet weten. Moeders wist het ook niet.
ze kent het.. Je vroeg alleen of het verboden was om te verkopen..quote:Op maandag 25 maart 2013 14:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Big shame. Abon Sapi zou je moeke moeten kennen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ze kent het.. Je vroeg alleen of het verboden was om te verkopen..Je begint oud te worden joh
Tijd voor een betaalmuur als ik die reacties zo leesquote:Op maandag 25 maart 2013 14:38 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Schadevergoeding voor ex-Dutchbatter met trauma
Ach, net als op nujij.nl, sommige reacties zijn om te brullenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Tijd voor een betaalmuur als ik die reacties zo lees
Het kleine busje naar je 'speciale' school?quote:Op maandag 25 maart 2013 09:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
zekers, zo even met het busje naar school
Moet je maar eens op de menukaart kijken. Heb er weer zin inquote:
Teeeering... Waar ligt die tent? Ik ga al watertandrn joh...quote:Op maandag 25 maart 2013 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je maar eens op de menukaart kijken. Heb er weer zin in
http://zur-alten-post-ammeloe.de/pages/restaurant/speisekarte.php
Busje voor slimme jongerenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het kleine busje naar je 'speciale' school?
In Duitsland, net over de grens bij Enschedequote:Op maandag 25 maart 2013 18:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Teeeering... Waar ligt die tent? Ik ga al watertandrn joh...
Vleeschquote:Op maandag 25 maart 2013 18:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat een beesten burger joh, wat zit er allemaal op
Vleeschquote:Op maandag 25 maart 2013 18:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat een beesten burger joh, wat zit er allemaal op
En een heerlijke sausquote:Op maandag 25 maart 2013 18:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik ook wel![]()
Ik zie vlees,tomaat,ui,mosterd,sla en augurk
de Mill?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En een heerlijke saus
Krijg je het niet op? Dan ga je de Mill in.
Godzijdank dat er geen kapsalon in je lijstje staatquote:Op maandag 25 maart 2013 18:22 schreef Amootje het volgende:
Dat mis ik wel aan NL, 'normaal eten' of iig de keuze hebben
Rijtje wensen bij thuiskomst:
raspatatje oorlog met frikandel speciaal en een kroket
chinees en wokken
biefstuk
zalm
broodje kebab
normale toetjes/zuivel
coolbest
McDonalds
kip uit de oven
enz
hij kwam wel ff bij me op, maar meer omdat ánderen het noemen zouden. Ik nietquote:Op maandag 25 maart 2013 18:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Godzijdank dat er geen kapsalon in je lijstje staat
Vreet eerst maar die 2.2kg hamburger op, dan hoor ik je weer wel, en ja, met halve liters duits bier en Kuemerlingquote:
Ik waag me er maar niet aan.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vreet eerst maar die 2.2kg hamburger op, dan hoor ik je weer wel, en ja, met halve liters duits bier en Kuemerling
Ik trek het ook niet, ik vraag stiekum of ze de helft in een dogie-bag kunnen doenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:36 schreef Amootje het volgende:
heb een keer een kilootje biefstuk gedaan in een steakhouse. Ben daar nu officieel lid in de orde der carnivoren, medaille ligt thuis
Vond dat opzich al een aardig hapje vlees...dus die hamburger ga ik nooit redden!
Ik hou ook van jou hoor,quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Weet je zeker dat de landmacht niet beter bij je past?
Doe mij die Monsterschnitzelquote:Op maandag 25 maart 2013 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet je maar eens op de menukaart kijken. Heb er weer zin in
http://zur-alten-post-ammeloe.de/pages/restaurant/speisekarte.php
Al een tijdje denkquote:Op maandag 25 maart 2013 18:45 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik wil die kop van BB op 4 april na de docu Uitverkorenen wel eens zienkijken of hij al klappertandjes krijgt
Laat maar komenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:45 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik wil die kop van BB op 4 april na de docu Uitverkorenen wel eens zienkijken of hij al klappertandjes krijgt
Net die fles HP Guinness opengetrokken voor mn broodje hambo. Lekkor lekkorquote:
Nicequote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Net die fles HP Guinness opengetrokken voor mn broodje hambo. Lekkor lekkor
Gister intro avond bij mn nieuwe werk en de tap werd goed gebruiktquote:
Dat zeg ik, je bent gewoon een beetje moequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gister intro avond bij mn nieuwe werk en de tap werd goed gebruikt
In een camelbag suffie!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Grappig, ik krijg een brief van de gemeente die mij aanspreekt met "Hoi"![]()
Over die nieuwe drank wetten etc. Hoe de fuck moet je dan drank vervoeren als je op de fiets ben.
Tussen de snelbinders. Is dat nu zo moeilijk?quote:
Dat mag toch niet, dat staat in die briefquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tussen de snelbinders. Is dat nu zo moeilijk?
Heb je niet zo'n hip rek aan je stuur?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat mag toch niet, dat staat in die brief
Dat zeg je er weer niet bij dombo!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:02 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat mag toch niet, dat staat in die brief
Ik vroeg het me alleen af, en alsof je als 15 jarige niet af en toe een pilsje magquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zeg je er weer niet bij dombo!
En trouwens, jij bent geen 16, dus wat moet je met bier?
Die Bulldog gatlinquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:03 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.nrc.nl/inbeeld/2013/03/26/the-big-sandy-shoot/
Nee, dat is fucking gay.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n hip rek aan je stuur?
Dat mag volgens de wet idd nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik vroeg het me alleen af, en alsof je als 15 jarige niet af en toe een pilsje mag
Volgens mij dans jij al de Polka na 1 shandyquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Volgens de wet mag zoveel nietIk ben rebel, fuck the system
Hahaha, daar zit 0.8% in ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mij dans jij al de Polka na 1 shandy
Mietjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahaha, daar zit 0.8% in ofzoNee, ik heb nooit meer gehad dan 2 bier
Ik drink geen vodka, maar bier of whisky, en na een krat bier, idd, nog niet lam.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij bent na een fles vodka nog niet lam joh
Dat kost dus aardig wat floes om een leuk feestje te hebbenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik drink geen vodka, maar bier of whisky, en na een krat bier, idd, nog niet lam.
Bacardi rum noemenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat kost dus aardig wat floes om een leuk feestje te hebben, als je een man ben haal je Bacardi 151
Dan kop je de verkeerde sterke drank, of sterke drank van knakenkwaliteit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
sowieso sterke drankDie shit brand keihard in je keel
Pure Safariquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan kop je de verkeerde sterke drank, of sterke drank van knakenkwaliteit.
Of gewoon bier!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:59 schreef hoogvlieger het volgende:
Safari is voor wijven. Echte mannen drinken whisky. Puur. Single malt.
Keer op een afscheidsfeest van een maat die een half jaar naar Australie ging hem een fles goeie Australische rum kado gedaan. Die fles is gelijk open en op gegaan. Kon praktisch niet meer lopen daarnaquote:
Dat mixspul is gewoon vergif, chemisch als de neten. Kun je nog beter polonium innemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Keer op een afscheidsfeest van een maat die een half jaar naar Australie ging hem een fles goeie Australische rum kado gedaan. Die fles is gelijk open en op gegaan. Kon praktisch niet meer lopen daarnaNiet te vergelijken met dat mixspul van bacardi.
Doe de groeten aan AchJa.quote:
Al bezig met de HOTO of is de aflossing nog niet gearriveerd?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:52 schreef Transmittendus het volgende:
Zal mijn best doen.
Iets met bier.
Je bent in dienst?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:34 schreef Harde_Mepper het volgende:
Waar kun je het beste terecht als je vragen/klachten over opleidingen bij CLAS hebt?
Hoofd opleidingen kwam ik weinig verder, wimpelde het zelfs een beetje af. Zou de vakbond een optie zijn of is dat al stappen te ver?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
Dan bij het desbetreffende Hoofd Opleidingen. Je zou ook kunnen beginnen bij 1 van de vertrouwenspersonen.
Geen idee, dat zal je zelf moeten besluiten. Je zou ook de IGK kunnen overwegen. Of je lijnmanager.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:51 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Hoofd opleidingen kwam ik weinig verder, wimpelde het zelfs een beetje af. Zou de vakbond een optie zijn of is dat al stappen te ver?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |